TRWA PRZEBUDOWA SERWISU...

Po 7 latach funkcjonowania portalu nadszedł czas na poważną przebudowę i dostosowanie się do dzisiejszych standardów. W marcu zaprezentujemy wam nową odsłonę największego serwisu hip-hopowego w Polsce! Przebudowa trwa już od jakiegoś czasu, więc jeżeli widzicie obecnie jakieś błędy w funkcjonowaniu portalu, to normalne. Niestety nie obędzie się bez chwilowej nieaktywności strony. Obecnie pracujemy m.in. nad przenosinami wszystkich treści. W przypadku tak ogromnego serwisu jak GlamRap (ponad 1 milion komentarzy i 45 tysięcy artykułów) to dość skomplikowana operacja.

 

Nowy GlamRap to przede wszystkim przejrzystość, nowe działy, nowe funkcjonalności i dopasowanie do urządzeń mobilnych.

 

Zapraszamy wszystkich do naszych social mediów i nowo utworzonej glamrapowej grupy dyskusyjnej na FB.

GRUPA NA FB: https://www.facebook.com/groups/1020843358073455/

FANPAGE: https://www.facebook.com/glamrappl/

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/glamrappl/

 

Dzięki, że jesteście z nami tyle lat! Wracamy w marcu!

piątek, 23 stycznia 2015 20:51 Łukasz Fatowy

Liroy znowu powraca i znowu zapowiada.

Trzy płyty w 2014 roku? Takie były plany i planami jednak pozostały. Liroy od czas do czasu raczy nas liczymi zapowiedziami nowych płyt i powrotami na trasę koncertową, jednak niewiele z tego wynika. Ubiegły rok miał "należeć do Liroya", czy tak faktycznie było?

 

Raper był obecny dość często w mediach za sprawą wydania autobiograficznej książki "AutobiogRAPia". Jeżeli chodzi o kwestie muzyczne, pojawił się on w kawałku "Atak serca" celebrytki - Iwony Węgrowskiej. Pojawiła się także zapowiedź wspólnego numeru Liroya z Białym - finalistą programu Must be The Music.

 

W tym roku minie 20 lat od wydania krążka "Alboom", który pokrył się poczwórną platyną, sprzedając się w ponad półmilionowym nakładzie. Płyta otrzymała także dwie nagrody polskiego przemysłu fonograficznego Fryderyka w kategoriach Album roku – muzyka taneczna i Album roku – muzyka alternatywna. Z tej okazji Scyzoryk planuje kilka nowych ruchów.

 

Co od Liroya w 2015?

Z okazji 20-lecia wydania płyty „Alboom”, Liroy wyrusza w ogólnopolską trasę koncertową. Warto dodać, że tym roku przypada także 20-lecie trasy koncertowej, na którą Liroy zaprosił min. zespoły Wzgórze Ya-Pa 3 i Kaliber 44.

 

W maju odbędzie się premiera nowego klipu Liroya do hitu „Scyzoryk”. Na 22 maja zaplanowana jest reedycja EP-ki „Scyzoryk” na winylu, cd i w digitalu.

 

W końcu wiadomo coś na temat długo zapowiadanej płyty "Przerwa". Na razie będzie ją można zakupić na koncertach. Trasa, w którą rusza raper będzie filmowana i nagrywana, a nagrania posłużą do stworzenia filmu dokumentalnego dotyczącego twórczości Liroya oraz nowej płyty. Warto wspomnieć, że na koncertach będzie obecny liveband SteamLov.

 

To jednak nie wszystko. Przed wakacjami ma się ukazać specjalna reedycja płyty „Alboom” z niespodziankami. - Dużo nowych utworów również w tym roku! - zapowiada raper.


Komentarze   

 
+43 #1 FVVFVFFVVFFV 2015-01-23 20:53
A TEDE TO KURWA:)
 
 
+66 #2 stara fujara 2015-01-23 20:54
A BEDZIE OPINIA YURKOSKYEGO?:-)
 
 
+33 #3 stara zachara 2015-01-23 20:55
A BEDZIE RECENZJA ZACHARIASZA?:-)
 
 
+4 #4 dobra rada 2015-01-23 20:56
CO NA TO TIGER I KOBRA?

BĘDZIE ODPOWIEDŹ?!
 
 
+18 #5 Sracz 2015-01-23 20:56
Pamietam czasy jak byl najgorszy,dzisiaj na tle tych wszystkich Firm,Ciemnych Stref,SB mafii,Koldich i tych innych co ich nawet nie znam,gosc nie jest taki zly,naadal jest chujowy,ale nie taki zly.

Łapać newschoolowo/trueschoolowo/oldschoolowy kawalek
Tak to sie kiedys robilo
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LYaZAgKfY3o[/youtube]
 
 
+36 #6 supersonicswaggerr 2015-01-23 21:04
A MOŻE SIĘ JESZCZE ZAJMIESZ KURWA HODOWLĄ JEDWABNIKÓW? PRZECIEŻ TY SIĘ NIE ZNASZ NA MUZYCE
 
 
+68 #7 asssssap 2015-01-23 21:05
BEKA, ZE TEN JEBANY KARZEL WCIAZ ISTNIEJE W TEMATYCE RAPOWEJ, ZE NADAL JEST ZAPRASZANY DO WYWIADOW...

SPOKO, BYL NA POCZATKU (CHUJ DO DUPY DEBILOM, KTORZY TWIERDZA, ZE TO ON ZAPOCZATKOWAL W POLSCE RAP), WIELE ZROBIL, MAM NAWET KASETE I SZACUNEK ZA TO CO ROBIL...20 LAT TEMU ALE TO JEBANY NIEUDACZNIK, CO TEM "WYSRYWA PEDEGO", KTOREMU POZOSTALO PISANIE KSIAZEK. NIKT NAWET NIE WIDZIAL TYCH PORNOLI, KTORE NIBY KRECIL (WIDOCZNIE MATKA GALIKA NIE WYRAZILA ZGODY).
CZLOWIEK ZENADA, PLYTE TEZ MIAL JUZ CHYBA NAGRYWAC Z KILKA LAT TEMU...

KURWA KTOS UPOSLEDZONY MOZE KUPIC TAKIE GOWNO ALBO POJSC NA JEGO KONCERT...POROWNALBYM GO DO WUJKA SAMO ZLO. O ILE ZYDEK JESZCZE CZASEM COS MADRZE POWIE, MA POJECIE O RAPIE, ROBI TE WYWIADY (CHOCIAZ W SUMIE I TAK JEST DURNIEM), TAK KARZEL TO TYPOWY PRZYGLUP CO LANSUJE SIE NA GANGSTERA.

ELF W DUPE PIERDOLONY...
 
 
0 #8 PanF 2015-01-23 21:05
 
 
+10 #9 Tru 2015-01-23 21:07
Moim zdaniem wypowiedzi tego karła-mitomana w ogóle nie powinny być cytowane na portalach o tematyce kultury hip-hopowej. To już jest żenujące czytać te wielkie plany, podbijanie rynku, robienie szumu BLABLABLA. Szkoda miejsca na serwerze, poważnie.
 
 
+9 #10 ROZWAGA 2015-01-23 21:13
Cytuję Tru:
Moim zdaniem wypowiedzi tego karła-mitomana w ogóle nie powinny być cytowane na portalach o tematyce kultury hip-hopowej. To już jest żenujące czytać te wielkie plany, podbijanie rynku, robienie szumu BLABLABLA. Szkoda miejsca na serwerze, poważnie.

"Moim zdaniem wypowiedzi tego karła-mitomana w ogóle nie powinny być cytowane na portalach o tematyce kultury hip-hopowej"
HA HA czlowieku tu jest GR ludzie ktorzy tu wchodza nawet nie wiedza ze to ma jakis zwiazek z kultura,tutaj ludzie sie wyzywaja od jakis truskuli i niuskuli,a niusy sa o jakis SB Mafiach,Koldich czy Popkach,wiec pisanie o Liroyu,1 8L czy Mezusiu jest jak najbardziej na miejscu
 
 
+21 #11 FREDO BANDANA 2015-01-23 21:17
LIROY NA PROPSIE TYP


RAPER Z NIEGO ZADEN ALE SPORO OSIAGNAL


ZWLASZCZA JAK NA TAKI CHUJOWY START


PROPSY PIOTREK








 
 
+1 #12 Kqutaz 2015-01-23 21:20
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oeThp7b-R48[/youtube]



Kim jest kurwa Liroj? nikim nastała cisza


Jebać SB i wszystkie "mafie" w Polskim HH
Jebać dioxa i chade
 
 
0 #13 RapuDegustator 2015-01-23 21:24
 
 
+4 #14 Sracz 2015-01-23 21:25
Cytuję FREDO BANDANA:
LIROY NA PROPSIE TYP


RAPER Z NIEGO ZADEN ALE SPORO OSIAGNAL


ZWLASZCZA JAK NA TAKI CHUJOWY START


PROPSY PIOTREK



www.savethevinyl.co.uk/modules/psblog/uploads/1367960412.jpg

img.interia.pl/rozrywka/nimg/roz2196505.jpg


s3.amazonaws.com/.../...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
JAK TEN CZARNUCH NOSI SPODNIE
WIESZ ZE W AMERYKANSKICH WIEZIENIACH NOSZENIE TAK SPODNI OZNACZA łATWY DOSTEP,TAK SIE NOSZA CWELE,CO CHCA W TEN SPOSOB ZAPROSIC DO ZABAWY WIEZNIOW
MASZ TU PRAWDZIWYCH CZARNUCHOW
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zRJC47y1G-8[/youtube]
 
 
+32 #15 Mefedron 2015-01-23 21:30

DISS SIE NAGRYWA ŚMIECIU
 
 
+9 #16 Marihuaen 2015-01-23 21:31
 
 
+5 #17 FREDO BANDANA 2015-01-23 21:31
JESLI KTOS Z WAS NIE KOCHA GLAMRAPU CALYM SERCEM


MOZE WYPIERDALAC



GLAMRAP TO MOJE ZYCIE


GLAMRAP TO MOJA RELIGIA




POZDRAWIAM FREDO BANDANA




 
 
+8 #18 gfdsetw 2015-01-23 21:33
Liroy wiadomo propsik, jak ja to zwykłem mówić "Największy Karzeł Polskiego rapu". Muzyka jaką robił jest na nie najlepszym poziomie, ale to tak jak ze skandalem pierwszym slu, Killaz Group czy nastukawszy wraca się do tego i mimo, że jest chujowe to i tak się zajebiście podoba bo to klasyk. A poza tym często i gęsto wiążą się z tym jakieś wspomnienia. Co do tematu to mam nadzieje, że w końcu wyda tą pieprzoną płytę bo che kupić.
 
 
+7 #19 takwlasnietak 2015-01-23 21:40
Cytuję FREDO BANDANA:
JESLI KTOS Z WAS NIE KOCHA GLAMRAPU CALYM SERCEM


MOZE WYPIERDALAC



GLAMRAP TO MOJE ZYCIE


GLAMRAP TO MOJA RELIGIA




POZDRAWIAM FREDO BANDANA




photos-h.ak.instagram.com/.../...


zrób mu gałe i skoncz sie nim podniecac pałko
 
 
+1 #20 Messiara 2015-01-23 21:42
a ja KOcham Lioroya za wszystko i mam jego ksiazke! a Wy czytacie ksiazke jakiegos Pana TAdeusza czy internetem zyjecie i chcecie byc raperem?
 
 
+23 #21 Hamlet 2015-01-23 21:52
hajs sie skonczyl
 
 
0 #22 LOSSANTOSKURWIU 2015-01-23 23:55
Jebać patusa, cwelusa

PS. I JEBAĆ WAS CEBULE
 
 
0 #23 TestQ 2015-01-24 00:14
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v =xCZab3sFEoQ[/youtube]
 
 
+2 #24 tobi88 2015-01-24 01:47
L - czekamy, stara szkoła rapu!
 
 
+2 #25 beka z glamrapu 2015-01-24 05:42
a redakcyjka i forumka ma w ogole pojecie o konflikcie tego lewaka ze Wzgorzakami, ktory trwal ladnych kilka lat jak i z Sykusiem do niedawna jeszcze?
 
 
+7 #26 zloty 2015-01-24 10:35
a najwieksza kurwa jest pedałek peja
 
 
+2 #27 Glamrapy to pipki 2015-01-24 11:03
Ja tam zawsze chętnie posłucham Nagłego Ataku Spawacza i "Liroyek Liroyek, kupa gówna mały gnojek" :D
 
 
0 #28 noflow 2015-01-24 11:35
Cytuję asssssap:
SPOKO, BYL NA POCZATKU (CHUJ DO DUPY DEBILOM, KTORZY TWIERDZA, ZE TO ON ZAPOCZATKOWAL W POLSCE RAP), WIELE ZROBIL, MAM NAWET KASETE I SZACUNEK ZA TO CO ROBIL...20 LAT TEMU ALE TO JEBANY NIEUDACZNIK, CO TEM "WYSRYWA PEDEGO", KTOREMU POZOSTALO PISANIE KSIAZEK. NIKT NAWET NIE WIDZIAL TYCH PORNOLI, KTORE NIBY KRECIL (WIDOCZNIE MATKA GALIKA NIE WYRAZILA ZGODY).
CZLOWIEK ZENADA, PLYTE TEZ MIAL JUZ CHYBA NAGRYWAC Z KILKA LAT TEMU...


jacuś, wuluzuj, ja wiem że chcielibyście Wy (albo wasi koledzy, analfabeci z kwadratowymi rymami) byc tymi pierwszymi, no ale niestey, ten karzeł wyprzedził was o dobre 5 lat (pm cool lee)

taka prawda
 
 
0 #29 GizmoBeatz 2015-01-24 12:22
Liroy - Moja Autobiografia 2015
czy tak to mialoby wygladac dzisiaj? sprawdz !!!
soundcloud.com/.../...
 
 
+2 #30 cyt cyt cytkutasćipa 2015-01-24 12:40
Fredo banana to kurwa jebana
 
 
+1 #31 ed 2015-01-24 12:49
niema to jak odgrzewane kotlety
 
 
+2 #32 SZOPENRAPUPIPO 2015-01-24 16:34
WRESZCIE ZOBACZYMY TEGO PORNOLA?
 
 
+5 #33 jojnezimmermann 2015-01-24 16:42
zorganizuje trase jak kilka lat temu, na pierwszy koncert przyjdzie 6 osob i na tym sie zakonczy ta trasa
 
 
+2 #34 Ndz_94 2015-01-25 00:30
Za robotę niech się weźmie, a nie odgrzewa kotlety. NYGUS JEBANY.
 
 
0 #35 IBJISZ 2015-01-25 21:57
LEEEEROOOOOOY JEEENKINSSSSSS
 
 
0 #36 CrystalKillahSwag 2015-01-26 12:59
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v =fFxm0vUk3As[/youtube][youtube]https://w ww.youtube.com/watch?v=HHk9HnVn95c[/yout ube][youtube]https://www.youtube.com/wat ch?v=OqjtvEnA5as[/youtube]
 
 
0 #37 CrystalKillahSwag 2015-01-26 13:02
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v =SZ2Nu7MT-XY[/youtube]
 
 
+1 #38 WT 2015-01-26 17:58
Przypominam, że Liroy kumpluje się z pedofilsko-trancholską kliką Palikota.
 
 
0 #39 dropsy kitram 2015-01-26 21:46












DRRRRRRyń DRRRRRYŃ ODBIERZ !
www.facebook.com/haloodbierz?ref=h
 
 
0 #40 MDN1 2015-01-27 02:16
BEKA Z LIROYA, GADAĆ ŻE SIĘ WPIERDOLI 2014 I NIE WYDAĆ ŻADNEJ PŁYTY. GRATULUJĘ ŁACTWA. NO CHYBA ŻE CHODZIŁO MU O TORT Z NAPISEM 2014 TO GZ
 
 
0 #41 Pr 2015-01-31 00:22
miał wydać ale nie wydał
 
 
0 #42 KUTASS 2015-08-28 15:28
nie moge z tego ze Liroya si enie lubi za kopiowanie amerykanskiego gangsta rapu.a kurwa dzisiejszy polskio rap to jest kalka Jaya Z,Asapów,Drakeów i innych trapów srapów i to to jest dla was spoko
 

KOMENTARZE NIEBAWEM POWRÓCĄ

#Szybkie Donosy

6 Komentarzy
9 Komentarzy
19 Komentarzy
14 Komentarzy

#Recenzje

Rasmentalism "Tango" - recenzja


Chłopaki poszli z duchem czasu, aczkolwiek na swoich zasadach. Bo do tanga trzeba...

Sarius "Antihype" - recenzja 2


Sarius pokazuje, że umie tworzyć różnorodne konwencje nie zanudzając słuchacza płytą na...

Emes Milligan "Self made man" - recenzja


Poprawnie, ale bez fajerwerków. 2017 minął bezpowrotnie, my jednak nie dajemy wam tak...

VNM/B.Melo "Trailblazer" - recenzja


Wysoka forma Venoma potwierdzona. Ten duet współpracuje ze sobą już od paru lat....

Reno "50/50" - recenzja


Z biegiem lat nie stracił pazura, a co ważniejsze nie próbował zasymilować...

#Recenzje Zagraniczne

Hopsin "No Shame" - recenzja


Hopsin pokazuje swój potencjał i talent,...

Vince Staples "Summertime ‘06" - recenzja


To nie płyta dla każdego. Vince Staples...

Denzel Curry "Imperial" - recenzja


Eksperymenty, które raper wykonuje są dość...

Joey Bada$$ "All Amerikkkan Bada$$" - recenzja


Joey Bada$$ jeszcze niedawno młody wilk....

Rick Ross - "Rather You Than Me" | RECENZJA


Notorious B.I.G. wydaje się być niedoścignionym...

#Rankingi / Zestawienia

Wersy Roku - podsumowanie polskiej sceny w 2017


  Kto rozczarował? Kto zaskoczył? O kim...

TOP 5 singli - podsumowanie polskiej sceny w 2017


Kto rozczarował? Kto zaskoczył? O kim...

OLiS: Reprezentantka Alkopoligamii melduje się jako nowość


Rosalie. w TOP10 z albumem "Flashback". W...

Najpopularniejsi producenci 2017 roku


Zastanawialiście się kiedyś ilu w ogóle...