Sprawdź nas też tutaj

News

Ero JWP: „Rap nie jest dla gejów”

Czy polscy raperzy zaakceptowaliby w swoich szeregach homoseksualistę?

Opublikowany

 

Ero / fot. materiały prasowe

Temat homoseksualności w polskim rapie jest w ostatnim czasie bardzo nośny. Cały czas dyskutujemy na temat reprezentanta Mobbyn, który wzbudził w ostatnich dniach wiele sensacji spotkaniem z transseksualistą. Środowisko na temat homoseksualnych raperów wypowiadało się już w przeszłości. Teraz o ten wątek został zapytany także Ero z JWP.


Ero mówi „nie” raperom gejom

Ero jest w trakcie promocji debiutanckiej solowej płyty „Elwis Picasso”, która ukazała się w miniony piątek. Był on ostatnio gościem w programie Marcina Flinta na CGM, który zapytał go m.in. o to, czy polscy raperzy zaakceptowaliby w swoich szeregach geja? – Niekoniecznie. – twierdzi Ero.

Raper mówi, że w oldschoolowym rapie, który on zna nie ma miejsca dla artystów o innej orientacji niż heteroseksualna. – Rap jest jednak taki mało pedalski. Jeśli nazywamy coś rapem i nie rozchodzimy się na te nowe człony to stricte w takim rapie, który ja uznaję za rap, to homoseksualiści raczej niewiele mają miejsca. – uważa. Według niego homoseksualny raper nie byłby wiarygodny w swoim przekazie. – Nie jestem homofobem tylko w tym wypadku to jest niewiarygodne. Rap nie jest dla pedałów. – dodaje.



Vienio twierdzi, że środowisko hip-hopowe jest homofobiczne

Kilka lat temu na ten temat wypowiedział Vienio z Molesty, który przyznał, że pojawienie się mniejszości seksualnych w hip-hopie było nieuniknione (chodziło o występ w Polsce Mykki Blanco, rapera transgender). Nie ma on jednak wątpliwości, że polska scena hip-hopowa nigdy nie przyjmie w swoje szeregi rapera geja. – Środowisko hip-hopowe w większości jest antygejowskie i homofobiczne. Tak jest, bo takie jest społeczeństwo polskie. A kultura hip-hopowa w miniaturce odzwierciedla polskie społeczeństwo. Na pewno będzie dużo ludzi, którzy będą to kontestować, ale nawet oni muszą zrozumieć, że żyją w demokracji, a demokracja musi też zadbać o mniejszości. mówił Vienio w 2013 roku w rozmowie z Interią.

Przypomnijmy, że kilka tygodni temu raper Koza upominał się o to, by napisać o jego coming oucie. Czy to pierwszy polski raper gej czy tylko łowca kontrowersji? Tego pewnie dowiemy się z czasem.

 
81 komentarzy
81 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
PotężnyGej
3 lat temu

„Nie jestem homofobem ale…”

RAFALALA
3 lat temu
Reply to  PotężnyGej

NA CIEBIE TEZ MAM TASMY, JUTRO PO 15 WRZUCAM NA YOUTUBE

Zbuku88
3 lat temu
Reply to  PotężnyGej

G, Bałagane Ty w wannie posuwasz rafale

Odb
3 lat temu
Reply to  PotężnyGej

Geje:”Rap nie jest dla ero jpw”

Pekin1964
3 lat temu
Reply to  Odb

Grje do gazu z wami śmiecie ludzkie

Ekspert Od Chujozy
3 lat temu
Reply to  PotężnyGej

A JA KURWA JESTEM TOLERANCYJNY I CHUJ MNIE OBCHODZI CZY KTOS JEST GEJEM LESBA CZY PRYWATNIE DAJE DUPY NA DANCINGU.
PATRZĘ JAKA ROBI MUZĘ I CHUJ MNIE OBCHODZI RESZTA
KAŻDY MA PRYWATNE ŻYCIE.
A TY ERO KURWA TO WEŹ SE ZA PORZĄDNA ROBOTĘ BO RAPER Z CIEBIE ŻADEN JAK TY KURWA SOLO NAGRYWASZ JUZ 15 LAT
PONAD 30 LAT NA KARKU A KURWA LATA Z MARKEREM I MALUJĘ JAKIEŚ CHEBZIE NA MURACH. TFUUUUU

SZEF KUCHNI.
3 lat temu

ZA TO TY KURWA LATASZ Z MAMUSIĄ NA OBIADEK WIEC KURWA NIE WIEM KTO JEST WIĘKSZYM PRZEGRYWEM

Belbefrog
3 lat temu
Reply to  SZEF KUCHNI.

A CO ZŁEGO JEST IŚĆ Z MAMĄ NA OBIAD? Z KIM KURWA MA IŚĆ Z EROSEM ŻEBY JESZCZE ZA NIEGO ZAPŁACIĆ?

SZEF KUCHNI.
3 lat temu
Reply to  Belbefrog

LESZCZU ZAJEBANY PORA DOROSNĄĆ MAJTKI I KIBELEK TEŻ CI MAMUSIA JESZCZE CZYŚCI?

Ero Elwis Picasso
3 lat temu

Nagrał, kozak album!
Inny album z Kosim i albumy z JWP/BC.
Ma swój sklep z ubraniami.
Inne projekty…
Graffiti…

PS.
Jebać Hejterskie szlaufy!!!

Zam pysk
3 lat temu

Kolejny zasmarkany kurwa 15-latek
Który ma za sobą tylko czasy minecrafta multiego i hajs od starych ….
Pokmiń co to zajawka kasztanie
To że ero maluje i całkiem dobrze nawija to tacy jak on ratują jeszcze tą śmieszną scene …

Mangoeater
3 lat temu

Moim zdaniem ukrytym raperem gejem jest Bosski Roman.

Fufacz
3 lat temu
Reply to  Mangoeater

To napewno, dawno już zauważyłem

EloMordo
3 lat temu
Reply to  Mangoeater

Jestem tutaj Roman Bosski
Porzuć swe troski, zostaw pogłoski, odstaw błahostki
Elegancki rap serca małopolski
To nie Kaszpirowski więc się raczej ocknij
Dobrzy ludzie mocni JP propaganda
Więc wyciągnij wnioski, honor i szacunek
Weź to sobie rozkmiń (weź to sobie rozkmiń)
To nie Brudne Południe tylko miasto królów Polski

Terorero
3 lat temu

Rap nie jest pedalski xD a bo gej to latający z torebeczką tęczowy wariacik. No zupełnie jak Belmondziak. Niektórzy zdziwiliby się ile gejów czy biseksualistów zna, ale to chodzące landryneczki są najbardziej widoczne, stąd te głupie stwierdzenia

kfkj
3 lat temu

A ja wiem z pewnego zrodla ze Peja i Tede to kochankowie i podzielila ich scena

Bonus HWDP
3 lat temu

koza raper? to zwykły śmieć, dziecko z podstawówki. wystarczy zobaczyć wywiad z winim jak smark nawet nie wie gdzie wzrok podziać. tacy są homosie, słąbi psychicznie… tfuuu

Trystydycymyt!
3 lat temu
Reply to  Bonus HWDP

To że są słabi psychicznie utożsamiał bym z kalectwem. Przykre to po prostu, ale fakt jest faktem.
Natomiast to że jeden z drugim pchają się na świecznik, chcą być opiniotwórczy i pozują na trendseterów to już zasługuje na… Żetelną ocenę, jak każdego na afiszu.
Tylko później taki wyjeżdża z hasłami z rękawa. Że homofob, faszysta, itp. Więc tfu wam pizdy bez siły.
Jeśli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz.

WnukTedego
3 lat temu
Reply to  Trystydycymyt!

Żetelny się kurwa znalazł . Zryj słownik śmieciu

Trystydycymyt!
3 lat temu
Reply to  WnukTedego

A ty chuje!
Won do wanny ścierwo niemyte falafalali plecy szorować.

VooVooO
3 lat temu

Trap to mieszanina hiphopu i trance

Rafalala MOBBYN mixtape juz nue dlugo

Użytkownik glamrapu
3 lat temu
Reply to  VooVooO

Trap to mieszanka disco polo z patologią, chujnią i grzybnią.

Dr Dwen
3 lat temu

Walić pedałów mowi Algidziaż Belmondo

tHe Underground
3 lat temu

6ix9ine który jest pedałem i konfiturą a wszyscy go akceptują. Z naszego podwórka przykład Kozy który się przyznał że jest pedziem . Deys który został za to wyjebany z GimBo Mafiji. Belmondo którego w kakao posuwała rafalala. Przykładów jest dużo a ten ksERO pierdoli że są nie do przyjęcia.

Włatca krymu
3 lat temu

Co ty pierdolisz ? Sam przesiadujesz na gejowskim pokoju na czaterii. Ja się będziesz spinał to wrzucę twoje zdjęcie i dane cwelu

tHe Underground
3 lat temu
Reply to  Włatca krymu

Ty kurwa wieśniaku co ty możesz wrzucić. Siejesz farmazon kundlu jebany . Idź kurwa niedojebńcu pierdolony opierdalać jebane kutasiwo cwelom zajebanym i bejom

gej okej
3 lat temu

Peja radzi sobie całkiem nieźle.

najak
3 lat temu

Ciekawe czy faktycznie becelował Oyche Donizowi 20 koła za ubliżanie

Anonim
3 lat temu

Nie jest homofobem, a używa słów nacechowanych homofobią… Hipokryzja dzisiejszych twórców…

MŁODY GRYCAN
1 rok temu
Reply to  Anonim

Bo wy myślicie, że jak ktoś użyje słowa 'pedał’ to znaczy, że chłop nic innego nie robi tylko siedzi i rozmyśla jak bardzo nienawidzi gejów. Mi też nie przeszkadzają ale pedał to pedał.

GrandMasterChuj
3 lat temu

A ja myślałem że demokracja to wola większości a nie mniejszości . Vienio Bezmózgi PolitPoprawny

Pplz
3 lat temu

Pomyliłeś wolę większości z większością.

Tede
3 lat temu

A to przecież Rychu Peja wygląda na Geja

WnukTedego
3 lat temu

I bardzo dobrze powiedział , jak można słuchać kogoś kto łyka kutasy . Niech sobie robią pop rock techno trance i chuj wie co jeszcze ale od rapu won . Jakiś koza sprawdziłem na YT wygląda jak Harry Potter po mefedronie pomieszanym z crackiem , nawija szybko szkoda że pierdoli głupoty .

WnukTedego
3 lat temu
Reply to  WnukTedego

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha!

Tup turup tup
3 lat temu

W takim razie musi zmienić repertuar.

ahdhdjs
3 lat temu

a moim zdaniem wy wszyscy jak pedały. rap to lepszy Mezo i liber bo nie pajacuja jak wy barany po 30 i nawet 40

falcone1988
3 lat temu

Ojej ;((((

Dymam wasze matki
3 lat temu

Za wypisywanie takich rzeczy usuniesz to przeprosisz , druga sprawa będziesz gruuubo becelowal i to ci obiecuje

Jarek
3 lat temu

Ero odważny czlowiek!Dusiciele ptaka w kakao ci tego nie darują!gejogastrofaza

SOSSSA
3 lat temu

TO PRZESTAŃ NAGRYWAĆ W TAKIM RAZIE

harambe
3 lat temu

z calym szacunkiem do ero, ale tyler decerator robi 1000 razy lepszy erape od niego i jest gejzerem takze japa

Stefan
3 lat temu

„mało pedalski?” Co to za pedalskie sformułowanie

Tom
3 lat temu

Dobra dobra ERO, ojciec penis, gsmy itd. Do jednego wora można was wdupić jaskiniowcy i i tak talentem nie przebijecie Belmondziaka taka prawda… Szaraki się wypowiadają, masakra..Jebie mnie wasze zycie, ksywy itd, wciskam pley i słyszę talemt albo ksero ksera Eazy E.ma najlepszy diss ruchal co popadnie ale to są historie dla wtajemniczonych nie dla pędzli takich jak wy co chuja się znają ale szczekają… Pozdro dla kumatych. Muza ponad wszystko…

Prawda
3 lat temu

Opublikowany 6 dni temu / 9 Październik 2019 Przez Mariusz Jop

11:09 7

Sentino
3 lat temu

Ero JWP ma w szybkim wybieraniu namiary do Rafalali

ANONYMOUS
3 lat temu
Reply to  Sentino

Do twojej brudnej starej żeby ją dissować, że takiego nieudacznika wysrała z pizdy zamiast wyskrobać i po kłopocie swiat by był o jednego pizdeusza mniej 🙂

Pekin1964
3 lat temu

Geje kurwy wypierdalac z Polski

Pekin1964
3 lat temu

Geje do gazu śmiecie ludzkie haa thfuu!!

Krzych
3 lat temu

Od kilku lat rozowy kolor wypelnia tla okladek lub ciuchy niktorych raperow, kolor rozowy nie uchodzi za kolor meski lecz damski ale przeciez do np. Taco nikt dzisiaj nie poskoczy oficjalnie z dissem.

Jarek
3 lat temu

Pędzle to tylko to zapychania otworów się nadają

Debilizator
3 lat temu

Czarni mowia, ze rap nie jest dla bialych.
I co, Ero, zastosujesz sie do tego i bedziesz robil techno od dzis?

Wlasnie przez takich idiotow mamy te wszystkie kiczowate marsze rownosci i inne formy aktywizmu.
Otworzy taki morde i wyrzyga swoje durne mysli, a potem LGBT pokaza na niego palcem i powiedza: „Widzicie? Dlatego musimy wyjsc na ulice i pokazac kim na prawde jestesmy” i my wszyscy musimy na to patrzec.
Jakbys sie tacy jak Ero zamkneli to by LGBT nie mialo sie do czego przyczepic i caly ten ruch by zniknal.
Zyj i daj zyc innym. Jak cie za dupe zlapie jakis gej to mozesz mu dac po mordzie, ale jak nikt ci nic nie robi to sie odpierdol.

Vienio niestety ma racje.

I jeszcze jedno:
Z reguly ci, ktorzy sa najbardziej anty-homo sami sa gejami w tajemnicy.

MŁODY GRYCAN
1 rok temu
Reply to  Debilizator

A w którym momencie on nie daje żyć innym? Rozumiem gdyby kazał komuś wypierdalać ale tutaj mówi po prostu swoje zdanie. I akurat to LGBT wyszło pierwsze na ulicę.

Xero
3 lat temu

Ostatnio Belmondo wyzywal was od pedofili. Moze cos jest na rzeczy skoro ubierasz sie jak uposledzony 13latek

MWbb
3 lat temu
Reply to  Xero

On się ubiera po hiphopowemu. Nie wiem czy wiesz ale w latach 90-tych i zaraz po właśnie tak się ludzie ubierali. To jest częścią prawdziwego hiphopu a nie pierdolone rurki i kurwa futerka

Matek. O
3 lat temu

Belmondo nie żyje. Popelnil samobójstwo. Dzisiaj z jego bloku przy ul. Zielińskiego wynoszono zwłoki. Informacja czeka na potwierdzenie przez rodzine

kindybał paweł
3 lat temu
Reply to  Matek. O

mam nadzieje ze pierdole nie samochod na pasach jak bedziesz szedl z zabki do tej dziury co cie tam stara wysrala i z nia tam oddychasz plesnia od chuj wie ilu lat podludziu

Artysta Homoseksualista
3 lat temu

Nie jest dla pedałów ale.dla cweli już jest co?
Spuszczone szerokie spodnie skąd się wzięła ta moda? Z amerykańskich więzień tam.sie cwele tak ubierali.
Spuszczone spodnie oznaczały łatwy dostęp.
A te wielkie okulary co masz na nosie to też przecież pedalska moda jest kto normalny by to gówno założył.
Kolejna sprawa fani polskiego rapu może co setną osoba jest hetero reszta same pedały od prawilniakow w dresie przez pizdy w rurkach po cweli w szerokich spodniach.
Ero wyglądasz jak cwel ubierasz się jak cwel i brzmisz jak cwel
Elo

Pan Jaweł trzeci
3 lat temu

Chłopak kazał ci to napisać że się tak spuszczasz?

Ikarus
3 lat temu

coś ci sie poyebało kolego..Moda na baggy faktycznie wzięła sie z wiezien w usa, ale nie ma nic współnego z cwelami. Po prostu gdy trafiali do aresztu, klawisze zabierali im sznurowadła i paski, przez co nachy opadały. a jak trafiali juz do puchy, dostawali za duze ciuchy. Po wyjsciu na wolnosc nosili sie tak po ulicach, manifestujac zle traktowanie w wiezieniach i solidaryzowanie sie z innymi przymnkietymi.

Zamiast powtarzać takie farmazony, poszukaj i doczytaj.
Elo

Szczeppan
3 lat temu

Duzecokulary są po to żeby lepiej chronić oko przed promieniami gg, im większa tarcza tym większa ochrona dzbanie

Wasz ziom (prawdziwy)
3 lat temu
Reply to  Szczeppan

Im szersze spodnie tym większe i bardziej pojemne pieluchomajtki bo taka dupa rozjebana. Okulary tak samo żeby nie było widać sińców pod oczami po głębokim facefucking aż jaja w oczy tłukły

Sam noszę okulary przeciwsłoneczne
3 lat temu
Reply to  Szczeppan

Ćpudy noszą cały czas okulary…

Artysta Homoseksualista
3 lat temu
Reply to  Szczeppan

HAHAHAHA by lepiej chronić oko a młode chłopaki co noszą sukienki to po to by jaja się nie grzały makijaż też zakładają by chronić się przed promieniami.

ANONYMOUS
3 lat temu

Siema cwelu piecze cie kakao po tym jak cie wczoraj za biedronką 2 meneli ruchało jeden w kapsko a drógi w morde i tak na zmiane? Bo takie głupoty pierdolisz jakbyś miał jakąś traume. Współczuje rozjebanej sraki i pustki pod kopółą pozdrów rodziców bardzo mili panowie.

Laxu23
3 lat temu
Zbychu WDZ
3 lat temu

A ja myślę że skoro zaakceptowali takie coś jak tede to i z gejami nie powinno być problemu. Szczerze to jakbym musiał wybierać to bym wolał słuchać geja, niż impotenta i pedofila w jednym.

Czas leci
3 lat temu

Obudzil sie kurwa 50 letni hipis ktory od 20 lat jaral ziolo teraz udalo mu sie cos sklecic nie wiem kto slucha jeszcze tego przyglupa, ale glamrap propsuje bo stara szkola i macie sentyment rozumiem.
Ale niech ten lak juz zamknie morde dobry to moze on byl w latach 90 teraz jest tylko dziadkiem typu rychu peja solowka podejme sie kazdej halturki jesli wyswietlenia nie beda sie zgadzaly.
Jeszcze atak na tozsamosc mlodych ludzi co za pajac

Pedał w rapie
3 lat temu
Reply to  Czas leci

Najlepsze jest to że w 90 to oni byli nie znani dopiero na płycie producenckiej Waco nagrali jeden raczej słaby kawałek no był.tam.jeszxze jeden kawałek Graffiti w którym Kosi.
W sumie to chuj skąd oni się wzięli głównie to gdzieś tam featy mieli i tyle.

TRUE
3 lat temu
Reply to  Czas leci

nie no najlepiej ciepły trap 😀 hahahahaha…

Artysta Homoseksualista
3 lat temu
Reply to  TRUE

Nie no najlepiej tłumaczyć sobie że 90 hardcore a trap ciepły gdzie jedni i drudzy pedały.
A ile to już legend z 90 miało w.stanach przypał z tranzolami.

Ero Elwis Picasso
3 lat temu
Reply to  Czas leci

Nowy Album – KOZAK!

ANONYMOUS
3 lat temu
Reply to  Czas leci

Sklej wary nieudaczniku życiowy w rureczkach co ci jajeczka zgniatają i fryzurce ala pedzio. Joł

Artysta Homoseksualista
3 lat temu

I jeszcze jedno to jak się odniesiesz to postaci Kosiego czyli twojego ziomka z JWP.
Gość ma ksywę Rybka w W-wa.bo lubi ssać pindole i robi to z połykiem.
Tak tak.Kosi aka Rybka jest z tego znany w całej Warszawie.

Skrót JWP kiedyś oznaczał Jebane Warszawskie Pedały ale przyszła moda na bycie prawilnym to zmienili nazwę.
Kto z Warszawy to wie.

ANONYMOUS
3 lat temu

Ja z warszawy i wiem, że widziałem cie wczlraj na dworcu jak zaczepiałeś przechodniów w (w tym mnie) i chciałeś opierdalać pento za bułke słodką ale zaraz cie straż miejska pogoniła bo chcieli Ci kibole najebać za bycie przecweloną męską dziwką tyle w temacie.

Lorą Bląt
3 lat temu

Homosiu jebany, że lubisz opierdalać ciepłe flaki to nie znaczy że robią to wszyscy, won kurwo, chuj mnie obchodzi co czujesz ale jeżeli podobają Ci się chłopaki to spierdalaj frajerze eeeeeeeeessaa!

Popularne