Sprawdź nas też tutaj

News

Kaczor pobił kobietę, bo ta broniła swojego psa przed jego Amstaffem?

„Grono damskich bokserów w polskim rapie się powiększa”.

Opublikowany

 

W niedzielne popołudnie, 13 grudnia doszło do nieprzyjemnej sytuacji w parku Cytadela w Poznaniu. Kobieta ze szczeniakiem została zaatakowana, kiedy broniła swojego psa przed innym zwierzęciem. Po całej sytuacji kobieta miała nerwowo zareagować i wtedy została uderzona przez właściciela Amstaffa. Po zdjęciach sprawcy internauci doszli, że jest nim popularny raper Kaczor z Poznania.

– Dzień dobry! Proszę o pomoc! Zostałam pobita. Czy ktoś rozpoznaje faceta za zdjęcia? Właściciel 2 psów typu stafford/pitbull/amstaf w towarzystwie młodej kobiety.

Dzisiaj około godziny 13.50 w parku cytadela w okolicy dzwonu (duże polany na której zazwyczaj biegają psy) jeden z psów rzucił się na moją 5 miesięczna cavalierke. Był spuszczony ze smyczy i bez kagańca. O mało jej nie zagryzł. Na szczęście udało mi się szybko zareagować i odciągnęłam tego psa od mojego szczeniaka. Oczywiście nakrzyczałam na właściciela, ze spuszcza ze smyczy agresywnego psa i za to mi się oberwało. Uderzył mnie z całej siły w twarz, upadlam na ziemie, chwilowo straciłam przytomność. Facet uciekł. Świadkom udało się zrobić jedynie takie zdjęcia. Sprawa została zgłoszona na policje jednak usłyszałam, ze jest mała szansa na odnalezienie sprawcy ponieważ na Cytadeli nie ma monitoringu (!). Jeśli ktokolwiek coś wie to proszę o pomoc. – opisuje pokrzywdzona na Facebooku.

Zaatakowana kobieta zadzwoniła na policję, a świadkowie wydarzenia zrobili kilka zdjęć sprawcy.

W niedzielę około godziny 14 otrzymaliśmy zgłoszenie od kobiety, która oświadczyła, że została pobita. Policjanci pojechali na miejsce zdarzenia. Wraz z kobietą opatrolowali teren Cytadeli oraz okolic. Niestety, sprawcy nie udało się wtedy odnaleźć i zatrzymać. Funkcjonariusze sporządzili sporządzili notatkę z przebiegu interwencji. – informuje Marta Mróz z biura prasowego poznańskiej policji.

Zaatakowana kobieta poinformowała później, że sprawca został odnaleziony.

Jutro idę na komisariat. Serdecznie dziękuję. Moc internetu jest wielka!!!! – napisała ofiara.

Policja nie zatrzymała jednak jeszcze sprawcy tego wydarzenia.

Do tej pory pokrzywdzona pani nie złożyła formalnie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa. A jest to przestępstwo, które jest ścigane na wniosek pokrzywdzonego. – wyjaśnia Marta Mróz.

Kobieta została pobita przez Kaczora?

Internauci rozpoznali w napastniku znanego poznańskiego rapera Kaczora. O tym, że chodzi właśnie o Gracza z Numerem Pierwszym poinformował profil „Beka z rapsów”, a z a nim m.in. Pudelek.pl.

– Grono damskich bokserów w polskim rapie: powiększa się. Gracz z numerem pierwszym, synu, pobił kobietę, która stanęła w obronie swojego szczeniaka.

Grono damskich bokserów w polskim rapie: powiększa się. Gracz z numerem pierwszym, synu, pobił kobietę, która stanęła w…

Opublikowany przez Beka z rapsów Poniedziałek, 14 grudnia 2020

Oświadczenie Kaczora: „Zostaną przeze mnie podjęte dodatkowe kroki prawne”.

Po internetowej burzy w sprawie pobicia, kaczor zabrał głos na ten temat. Raper opublikował na Instagramie oświadczenie, w którym tłumaczy, że ma zamiar brać aktywny udział w całym postępowaniu i zamierza o jego wyniku na bieżąco informować słuchaczy. Pełna treść oświadczenia jest dostępna tu: Oświadczenie Kaczora w sprawie pobitej kobiety

 
324 komentarze
324 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Horny boy
2 miesięcy temu

GRACZ Z NUMEREM ZERO SYNU.

Spejson na wolno
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

Kaczorek z PDG damski bokser,ciekawe co na to powie jego chłopak Gural xD

BeImondo Informator
2 miesięcy temu

Nie rozumiem upadła straciła przytomnosc gosc uciekł a na zdjęciach nie widać by leżała wyglada tak jakby gosc przeszedl obok . Jak jest zdjęcie jak się zbliża do niej to gdzie zdjęcie jak leży? Druga sprawa kto w dzisiejszych czasach robi zdjęcia wszyscy kręcą filmy. Trochę to jebię gownem na kilometr zupełnie jak polski rap.

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Jest zdjęcie jak kaczor zbliża się do swojej partnerki.

BeImondo Informator
2 miesięcy temu

Polski raper i partnerka?Juz samo to jest podejrzane no chyba a ze laska ma siurka to wtedy bardziej by pasowało do tzw. Polskiego rapera

Sylwek
2 miesięcy temu

Przeczytaj jeszcze raz artykuł a jak nie zrozumiesz to jeszcze raz. I tak przez parę lat. W końcu to musi do ciebie dotrzeć co przedstawia zdjęcie

asdf
2 miesięcy temu

to zdjęcie Gracza z Numerem Pierwszym z jego znajomą, a nie ofiary

Memoetoto
2 miesięcy temu

Jak zgłosi ,że ją zgwałcił to powierz ,że powinna pokazać jak to robił – baranie

Pissing Cock
2 miesięcy temu
Reply to  Memoetoto

Raczej nie powierzy…

Prawda dziwko!!
2 miesięcy temu
Reply to  Memoetoto

Ty jesteś baran bo wierzysz we wszystko bez dowodów pajacu.

Nadashi
2 miesięcy temu

Czytanie ze zrozumieniem

lol
2 miesięcy temu

synu jeża to pfa, przestań wiejski filozofie dociekać kto co komu i kiedy.

Milosz
2 miesięcy temu

Czytaj dokładniej artykuły to się dowiesz, że na zdjęciu jest jego młodsza towarzyszka, a nie ofiara

kubuku
2 miesięcy temu

Poszkodowanej nie ma na zdjęciu. To towarzyszka sprawcy. Przeczytaj najpierw artykuł, zanim napiszesz komentarz.

woj
2 miesięcy temu

też tak myślę, kaczor to święty człowiek, a ona sama sie pobiła

Johny Brawo, pogromca pedalow od RAPerow
2 miesięcy temu
Reply to  woj

hahahaha

Ala
2 miesięcy temu

Sama miała zdjęcie zrobić nieprzytomna hahaah co za debil

Zerg
2 miesięcy temu

Detektywem to Ty nie zostaniesz.

Lucy
2 miesięcy temu

Tzn świadek zdarzenia miał fotografować leżącą kobietę a nie damskiego boksera? Brawo za myślenie…

Fufu
2 miesięcy temu

Jak robił loda słoniowi też nie ma zdjęć a chyba każdy wie jak było…

Jeden strzał styknie
2 miesięcy temu

Jak Ci zalutuje pete w ryj też będziesz się tak tłumaczył gimbusie? Nie rozumiesz, ze kobiet sie nie bije? A wróć – twoj ojciec napierdalal starą więc ok.

RasDKN
2 miesięcy temu

ogarniasz, że na focie nie jest ofiara i Kaczor tylko Kaczor i jego typiara?

Quelle
2 miesięcy temu

Góral: biały murzyn wiesz, mam na sobie duży dres i użytek robie z jego duzych kieszeni.

fakt
2 miesięcy temu
Reply to  Quelle

Byle nie przy ludziach…

Rado rdw analorgia
2 miesięcy temu

Oni nie są razem.

KaczorGraczZChujemWDupieSynu
2 miesięcy temu

Pewnie mu zrobi loda

Shank Sunk Sukoooo
2 miesięcy temu

Kaczor Amstaffowi

Zioło OG daktyl rapu
2 miesięcy temu

Siema, masz sporo racji. Gdzie się podziały rapowe zasady?
Ja sam nagrywam o swoim życiu, które nie zawsze było lekkie,
ale zawsze trzymałem zasady i dziwi mnie zachowanie niektórych
typów bo poznałem ludzi, którzy byli słabi fizycznie i nawet
takie małolaty po 18 lat, chudzi i słabi trzymali zasady, a chłop
co całe życie trenuje i jest taki silny to nie potrafi się zachować sztywno?
Wracam do nagrywek, więc sprawdzajcie mój powrót
Wbijaj i oceń mój nowy kawałek:
https://www.youtube.com/watch?v=3FfUMZje1HA
Pozdrawiam i czekam na opinię

żENADA
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

W RAMACH POKUTY ZA KACZORA MOGE TERAZ NADSTAWIĆ GROTE NESTLE JEJ PSU

Odb
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

Kaczor pobił kobietę, bo ta broniła swojego psa przed Analem?

Bang
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

A Malik ciśnął bekę z nut Palucha 😀

https://www.youtube.com/watch?v=pAIonlR_lQk&ab_channel=Cris

żENADA
2 miesięcy temu
Reply to  Bang

No to już całkiem mu popaliło styki.

GHETTO FREE
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

KACZOR TY KURVVO PRZESTAŃ MI KOBIETY PRZEŚLADOWAĆ
https://youtu.be/QAUOc-Hy79c
JESTEŚMY NOWA KOALICJA

kurwa
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

GRACZ Z NUMEREM PIERWSZYM W SZKOLE BICIA KOBIET

żENADA
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

Zboku #hot 16 czellendż
Joł jestem zboczony,
zboczone rymy wchodzą ci w ucho,
jebanie w dupe zawsze na sucho,
w kakale mieszam to moja pasja,
chlupie i chlupie aż powiesz basta,
lecz możesz mówić co chcesz,
jestem zboczony i nie przestane,
zboku mam dziare, na lewym jaje,
pochodzę z ulicy tam też dawałem,
teraz twoja kolej byś skakał to na mojej pale,
jak się zabawa znudzi to wyjdę goły na plac pełny ludzi,
policja mnie zgarnie a w suce trzepanko-macanko,
a na komendzie będą szukać dragów w moim kakałku,
tak się zabawa kręci jak kutas długi i szeroki,
lecz pamiętaj o spermie bo wpadniesz w kłopoty !
Joł
nominuje Rafalalę, Belmono i Odbycie Donic

AnalnyZabson
2 miesięcy temu
Reply to  żENADA

ale bym ci okurwił ryj

żENADA
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

KACZOR ? TO CHODZI O JAROSŁAWA ?

Fufacz
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

Lekko ją trzepnal tak po męsku, gdzie wy problem widzicie, poza tym jej pies jest większy i po zdjęciach wygląda jakby to jej pies atakował Kaczora. Także problem z pizdy ale rozgłos i przesada w końcu modne #mitu ostatnio, dlatego wygląda to tak jak wygląda

lol
2 miesięcy temu
Reply to  Fufacz

ty ciężka pało nawet nie wiesz co komentujesz

Fufacz
2 miesięcy temu
Reply to  lol

Szkoda słow na ciebie miękka i lekka

Cthulu
2 miesięcy temu
Reply to  Fufacz

Tak lekko że ma limo pod okiem. A bicie kobiet jest tak męskie jak chodzenie w damskich ubraniach i malowanie się. Nie rozumiem typów co usprawiedliwają takie zachowanie.

Fufacz
2 miesięcy temu
Reply to  Cthulu

Nie rozumiesz natury, bo część mózgu twego jest dysfunkcyjna

FCK
2 miesięcy temu
Reply to  Fufacz

kolejny frajer który nie czyta artykułu do końca. Ten drugi pies na zdjęciu to nie jest pies pobitej kobiety. W artukule wyraźnie jest napisane cepie, że kobieta była ze szczeniakiem. Kurwa, ile zjebów w komentarzach. Ciekawe jakby ktoś twojej matce zajebał w twarz, to też byś pisał, że to taki problem z pizdy.

fff
2 miesięcy temu
Reply to  Fufacz

obyś kurwa się zaraził i zniknął śmieciu ludzki

Jatoja
2 miesięcy temu
Reply to  Fufacz

Czytanie ze zrozumieniem sie klania

Antek
2 miesięcy temu
Reply to  Fufacz

Ty idioto zjebany. Ty rozumiesz cokolwiek co czytasz i kto jest na zdjęciach? Trzepnął ją po męsku??
Po męsku trzepnął kobietę? To dwa zaprzeczenia męskość i trzepnięcie kobiety w twarz

Emanuel Zidane
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

Już wydaliście wyrok, a nie wiadomo czy luj nie był w obronie własnej, babsko go nawyzywał to i mogło go uderzyć. Może wykurwił jej gonga w słusznej sprawie? Może wyjebał jej ogłuszacza bo kobieta męczyła jego psa? Może jakby jej nie wyjebał garści to kobieta czułaby się zlekceważona i w ogóle brakowałoby jej równouprawnienia? Ile jeszcze minie dni nim zrozumiesz swoje błędy?

FCK
2 miesięcy temu
Reply to  Emanuel Zidane

Wypierdalaj kurwo.

AnalnyZabson
2 miesięcy temu
Reply to  FCK

boli mnie to ze mam malego fiuta żENADA gdzie jestes bo chce zebys mi go naprostował

fffggg
2 miesięcy temu
Reply to  Emanuel Zidane

oby zaraziła się cała twoja rodzina, takie śmiecie nie mają prawa żyć wśród ludzi…

Emanuel Zidane
2 miesięcy temu
Reply to  fffggg

Nie odważylbym się życzyć śmierci największemu zbrodniarzowi. Może to kwestia wychowania. Kobiet nie należy bić, chyba że działa się w obronie. Tyle. Wszystkiego dobrego, wierzę, że po prostu ‚palnąłes’ no offence

Facio od krabów
2 miesięcy temu

Najpierw chodzi na marsz „kobiet” a później je bije? Beka z typa.

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Na bank ten typ głosował na trzaska

Horny boy
2 miesięcy temu

A jeżeli ty na dupe to stad wypierdalaj, śmierdzielu i nie politykuj bo za cienki w uszach jesteś gówniarzu

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu
Reply to  Horny boy

Zamknij morde śmieciu!

Poznań poznań
2 miesięcy temu

Wypierdalaj do hoboka faszysto pisssowski

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Sram ci do ryja!

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
2 miesięcy temu

sąsiad z mieszkania obok bije swoją żone. codziennie słyszę przez ścianę płacz, krzyki, piski i odgłosy tępych uderzeń. czasami gdy siędzę na balkonie to spotykam tego dzielnego wojownika i sobie gadamy przy szlugu jednak nigdy nie poruszylem tematu jego burzliwej relacji z żoną. to nie moja sprawa nie chce sie wtrącać poza tym gość jest mega w porządku i dobrze nie się z nim gada wiec tematow nigdy nie brakuje. szkoda że ostatnio go zawineli jak konfident cuck z dołu zawezwał policje. pukali też do mnie, pytali sie o wyczyny sąsiada. oczywiscie nic nie powiedzialem nigdy nie pójdę na współpracę z policją brzydzę się donoszeniem. mam nadzieje że szybko go wypuszczą bo szkoda chłopa pewnie teraz siedzi w celi z jakimiś degeneratami i traci czas.

Marky
2 miesięcy temu

Szkoda, że szkoda Ci jego, a nie biednej żony. Szkoda, że przekładasz bycie „prawilnym” nad życie tej kobiety. Nie mówię, że masz od razu lecieć i na niego donosić, ale skoro i tak rozmawiasz, to czy nie warto byłoby spróbować poruszyć temat?
Nie wiem, czy umiałbym kłaść się do łóżka z myślą, że słyszę jak obok, za ścianą ktoś cierpi, a ja biernie słucham i nic z tym nie robię, bo wiadomix, „nie chce się wtrącać”.
Strzała

JANEK Z WOLI
2 miesięcy temu
Reply to  Marky

Jak ten koleś na 1.5metra w kapeluszu i bal sie ze p o t e ż n y przemocowiec i jemu wpierdoli a może nawet wyrucha. ‚Nie wtrącam się” hahahah napisz ze Ci kleks po nogawce ścieka jak go widzisz a nie zgrywasz prawilnego

Chujwamw dupe
2 miesięcy temu
Reply to  JANEK Z WOLI

O to chodzi na bank sra po gaciach a tu udaje prawilnego hahahaha

luiz carlos da silva do santos lopes perez
2 miesięcy temu
Reply to  Marky

szkoda ze jestes uposledzony i nie rozumiesz ironii facia od krabow. XD co ty kurwa robisz na glamrapie boomerze

Marky
2 miesięcy temu

Wedle mnie, to może być i facio od bukkake 😉
Szkoda, że Ty jesteś na tyle upośledzony, że używasz zwrotu, która Twa mała główka nie ogarnia, wobec 20 latka x
Essa

Street86
2 miesięcy temu
Reply to  Marky

Marky masz troche ch.ujowe myslenie, to ze odrazu cisniesz po tym ze ktoś brzydzi się donoszeniem bardzo pięknie – szacunek dla tego typa .Ja powiem tak, sa sprawy ” ważne i ważniejsze….” Proces pomocy w rodzinach z przemocą fizyczna czy psychiczną to w chuj czasu i niepotrzebny zajety czas swiadka

Mefedron z Targówka
2 miesięcy temu
Reply to  Marky

Naprawdę łyknąłeś że to prawda?

Virus
2 miesięcy temu

Jak ci żal typa to masz problem głowa… Zwykły frajer który bije żonę
… Żaden ziomek… A Ty jesteś taki sam, albo sie go boisz albo dupe mu liżesztyle w temacie… Ja bym zszedł wjebal mu i nie dzwonił nigdzie… Ale ty chyba za malutki na to jesteś…

Marky
2 miesięcy temu
Reply to  Virus

Kurwa mać, po kolesiu, który mi wyżej odpowiedział, już myślałem, że same takie pierdolenie będę tu słyszał. No o to chodzi, jakby nie był pizdą to by przede wszystkim sobie z takim typem nie ‚ziomkował’, tylko pogadał jak chłop; jak nic to nie da, to cóż… inne metody perswazji 😉

Chujwamw dupe
2 miesięcy temu
Reply to  Virus

No i to jest prawilna postawa!

NIGGER KILLER
2 miesięcy temu
Reply to  Virus

Nikomu byś pizdo nie zajebał oboje wiemy że jedyne co zrobił to dał się zruchac

Pissing Cock
2 miesięcy temu
Reply to  Virus

Czyli ty zszedłbyś i wjebał temu, co zadzwonił na pały. Żonobijca mieszka na tym samym piętrze. Spejson – mięśnie…

Do tego beka, że znowu dyskusja się rozpetała na temat starej wlepy z wykopa, którą co jakiś czas ten bez-żyć tu wrzuca…

Fuck you
2 miesięcy temu

Jesteś typem pojebanca

Fuck you
2 miesięcy temu

Jesteś książkowym przykładem przyjebania i wjebania ci w ten durny kaczy łeb

Bond
2 miesięcy temu

Ewidentnie się go boisz, bo ja bym zapytał szczerze, czemu leje swoją babę.

Konrad
2 miesięcy temu

Ewidentnie się go boisz, bo ja bym zapytał szczerze, czemu leje swoją babę.

Dolik
2 miesięcy temu

Ciekawe co byś mówił, gdyby twoja córka była w takiej sytuacji i sąsiad miałby wyjebane. Jesteś niemęską sdzmatą.

Antek
2 miesięcy temu

Ty nie powinieneś żyć ty ludzki odpadzie. Jestes takim samym odpadem jak Twój Sąsiad bo nie reagujesz ty cipko. Powiem Ci ze bym Ci normalnie zmiażdżył łeb bo na co komu tako człowiek jak ty. Naprawdę wątpię w ludzkość

żENADA
2 miesięcy temu

Prawdziwa dama to Rafalala,to Rafalala,to Rafalala,
szanuja ją dzieciak do końca świata,
do końca świata,
do końca świata!
Ajeee!

Fufacz
2 miesięcy temu

Dobrze zrobił, popieram takie działania. Dość dyktatury kobiet! Dość dyktatury kobiet! Dość dyktatury kobiet!

Fufacz
2 miesięcy temu

Właśnie spoko ziomek

AnalnyZabson
2 miesięcy temu
Reply to  Fufacz

boli mnie to ze mam malego fiuta żENADA gdzie jestes bo chce zebys mi go naprostował

JANUSZ KINDYBAŁ
2 miesięcy temu

WRESZCIE JAKIŚ RAPER WYGRAŁ WALKĘ. KIZIO DOSTAŁ OD TYPA O KSYWIE MIELONIDAS XDDDD, A REST OD CHIPPENDALESA. ZA UDZIAŁ W STRAJKU KOBIET I BYCIE KUKOLDEM ZAOSTRZONY WYROK DLA POZNAŃSKIEGO SŁOWIKA.

Jebac glamrap dawac bekowo i obrazki skurwysyny z
2 miesięcy temu

Morda wykopku

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Dokładnie. beka z Kaczora simpa. Ale ma ode mnie propsa, za to że uderzył jakąś p0lke, bo zasłużyła.

Antek
2 miesięcy temu

Życzę wypadku ze skutkiem poważnego uszczerbka na zdrowiu

Qlop
2 miesięcy temu

Przypominam że Rest z Dixon 37 dostał nokaut od tancerze na FFF XD XD XD

żENADA
2 miesięcy temu
Reply to  Qlop

Prawdziwa dama to Rafalala,to Rafalala,to Rafalala,
szanuj ją dzieciak do końca świata,
do końca świata,
do końca świata!
Ajeee!

Konrad
2 miesięcy temu

Szacun dla ciebie, że nazywasz się kindybałem. Masz dystans do siebie jak nikt inny…

Miauuu to fakt!!
2 miesięcy temu

Kolejny chuj do szczania co w tekstach pozuje na faceta z zasadami i w dodatku silnego faceta a w rzeczywistosci potrafi tylko uderzyć kobietę heh zdisuj peje jak jesteś taki mądry głupi łysy pedale

Hryta
2 miesięcy temu

Typ ewidentnie ma Syndrom Małego Penisa.

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

A czego Ty się spodziewałes po lewaku?

Miauuu to fakt!!
2 miesięcy temu

Dokładnie ziomuś

Fidesz
2 miesięcy temu

Dokładnie! Prawacy to przynajmniej jeżdżą na homo orgietki

Radek
2 miesięcy temu
Reply to  Fidesz

A lewacy organizują hitlerowi tort urodzinowy w lesie. Świat stanął na głowie xD

Dominik Kaczmarek
2 miesięcy temu

Odpierdolcie się.
Nigdy nie wyjebaliscie lasce na spacerze z psem?
U nas w Poznaniu to normalne.

Mieczysław
2 miesięcy temu

Dokładnie! Rysiu ciągle pizga Kobrę

sebix
2 miesięcy temu
Reply to  Mieczysław

żone i córke non stop widze

Mladen Chujović
2 miesięcy temu

Ale to debil jest. Widać, że ta pobita to całkiem fajna panna. Takie pogryzienie można było świetnie wykorzystać. Ja bym pokrył koszty leczenia pieska i zaprosił w ramach rekompensaty na kawę. Kwiaty bym jej wysłał. Ten cymbał jej przypierdolił w łeb. Gówno>disco polo>rap

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Ty bys najwyżej dostał od jej faceta po mordzie, jebany kukoldzie.

Mladen Chujović
2 miesięcy temu

Kukoldem byłbym jakby mi odmówiła, a ja bym dalej spermił. Nie używaj słów, których nie znasz znaczenia

Miauuu to fakt!!
2 miesięcy temu

Dokładnie a apropo kałczora to nie będzie się umawiał z kobietami ponieważ rucha w dupe gurala ten jest lepszy bo niema okresu głową go nie boli itd zawsze się chętnie wypina gdy sracz z numerem gównianym zadzwoni

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Zamknij pysk simpie!

żENADA
2 miesięcy temu

LIŻ MI ODBYT

BEDOES SKKRRRRTT GANG BANG
2 miesięcy temu

PRZECIEŻ POLSKI RAP TO JEBANE LGBT, WIĘC CZEGO TY OCZEKUJESZ XDD GDYBY TO BYŁ TRANS TO WTEDY BY ZAPROSIŁ

PrawilnyZiomeczekTomba
2 miesięcy temu

Tego dnia po sraniu, słoń z Poznania najpierw zalajkował zdjęcie troglodyty kaczorka przydupasa ellewako na proteście szmat, a zaraz po tym poszedł wniosek do PiS po dotację. Taka prawda.

Raa
2 miesięcy temu

Poznań – miasto kurew, frajerów i słabego rapu

hhaah
2 miesięcy temu
Reply to  Raa

to znaczy ze tam mieszkasz bo pasuje do ciebie cwelu.

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu
Reply to  Raa

Sądząc że są tam tacy raperzy jak paluch i gural to masz rację.

sebix
2 miesięcy temu

i peja hahaha

Ciepły Bartuś
2 miesięcy temu
Reply to  Raa

I Amiki Wronki

Konrad
2 miesięcy temu
Reply to  Raa

Nie to co Pruszków Miasto Sexu i Biznesu

chujsky
2 miesięcy temu

Łobuz kocha najbardziej haha

Normiki zawsze na propsie
2 miesięcy temu

Takich obrońców mają kobiety, jeden bił matkę, drugi julke na spacerze, trzeci naspierdalał żone XD

LRP
2 miesięcy temu

Już chyba konto na Fb ukrył. XD

Prokurator dziura wiadomo w czym i gdzie
2 miesięcy temu

Oczywiście internety już wydały wyrok. Jeszcze (jak to często bywa) dowiecie się, że laska sama coś odjebała, przypierdoliła się o damski chuj, zaczęła ubliżać, poleciała sama z łapami, dostała jakiegoś gonga na odmułkę (w końcu równouprawnienie, a przy okazji do kobiet – zachowujesz się jak facet, zostaniesz potraktowana jak facet), a teraz chlip chlip pobili mnie, zemdlałam, upadłam. Natomiast jeśli tak było jak napisała no to kolejny raz widzicie obraz tej praworządności, tych old schoolowych prawilniaków co czepiają się jakichś małolatów, że farmazonią na trackach, a potem sami pokazują, że jak się zrobi goręcej to, albo szpagat na komisariacie, albo but kobiecie na mordzie z numerem 44 synu.

Jebac was glamrapowicze
2 miesięcy temu

HONOR, GODNOŚĆ, DUMA PRZEDE WSZYSTKIM.

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Co na to paluch i dj decks?

Edek król kredek
2 miesięcy temu

paluch jak zwykle pewnie przemilczy

stefan
2 miesięcy temu

Paluch powie, że to sprawa między Kaczorem, a tą kobietą, wsiądzie do porsche i pojedzie oglądać blokowiska zza szyby.

Witam serdecznie
2 miesięcy temu
Reply to  stefan

Lepiej siedzieć dalej na śmierdzących blokach, a zamiast porsche mieć e36 kompota XD

Ryszard Andrzejewski
2 miesięcy temu

trudny dzieciak już tu jest

Quelle
2 miesięcy temu

Raper Kaczor jak wiadomo to typowy antypisowiec, KODziarz i wyborca Tuska nawet kiedyś z Pejem cos nagrali ze PO tvn super.

Tęczowy Jacek
2 miesięcy temu
Reply to  Quelle

Czyli lewicowy dres. Niezłe combo. Poznań miasto doznań

Korwin
2 miesięcy temu

Dobrze kobiety ostatnio troche za bardzo sie ponoszą, tylko prawa by chcialy a ziemniakow obrac nie ma komu

Jebac glamrap dawac bekowo i obrazki skurwysyny z
2 miesięcy temu

Kobieta musi wiedziec kiedy ma zamknac ryj

Jan Paweł IV
2 miesięcy temu

Słusznie.

Karol Krawczyk
2 miesięcy temu

Niby dej przyjebał z całej siły ale Śliwę pod okiem ma jak Belmondo po zderzeniu znkutanga Rafalali.

KaczorBoss
2 miesięcy temu

W walkach na gołe pięści doświadczenie zdobywa się w lasach i na ulicy. Zapamiętajcie.

Dominik Kaczmarek
2 miesięcy temu
Reply to  KaczorBoss

No i w parku.

Underdog
2 miesięcy temu
Reply to  KaczorBoss

Wiesz coś o tym frajerska kurwo bo tam był łany i ruchany. Jesteś zwykłym cwelem. Chcesz to możemy się spotkać w lesie. Niebawem Kurwo się do Ciebie odezwę na Insta zwykły chuju do Szczania

Morda przegrywy z wykopu
2 miesięcy temu

Pamiętam go z ‚explosion’.
Mieli z kalwim jeden prysznic na współę, kurtki z futerkiem, wiatrak z biedronki i dwie paskudne kurwy w teledysku.
Na vivie lecieli co pół godziny, na zmianę z tokio hotel. A ja tylko czekałem na pussycat dolls, żeby sobie zjebać kindybała.

żENADA
2 miesięcy temu

PAMIĘTAM JAK LIZAŁEŚ MI CHUJA W UBIKACJI W EXPLOSION

Horny boy
2 miesięcy temu

ILE JESZCZE MINIE DNI BYS ZROZUMIAL SWOJE BŁĘDY HIPOKRYTO HEHE. HORMONY JUZ CALE ROZJEBANE PEWNIE OD KOKSÓW I GŁOWA SWIRUJE

Prokurator Ryszard Andrzejewski
2 miesięcy temu

Już spuszczam ze smyczy swojego pitbula, asesora Gandziora, żeby go dojechał. Nie ma w Poznaniu miejsca na takie ekscesy. Będzie sztywna cela.

Asesor Gandzior
2 miesięcy temu

Jechać z Kaczorem jak z burą suką

Sędzia Jacek Graniecki
2 miesięcy temu

Oddalam wniosek oskarżenia, agresor trafi do schroniska dla pierdolniętych

Klawisz Borixon
2 miesięcy temu

Donoszę mu do celi worek bokserski

Cwel Wuwunio
2 miesięcy temu

A ja mu wystawię oko saurona i to nagram.

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Dobrze zrobił, ta kobieta zamiast grzecznie do niego powiedzieć, to pewnie darła ryja, jak to p0lki mają w zwyczaju.

Jarosław Kaczyński
2 miesięcy temu

pójdziesz siedzieć bandyto

Pelson, ten którego nikt nie zna
2 miesięcy temu

Jarek do boju!

Mierny ale wierny
2 miesięcy temu

Przy okazji Panie Prezesie, czy nie dało by się zdelegalizować rapu?

Anna Maria Rafalowska
2 miesięcy temu

Wyrok: 3 lata w wannie u Rafalali

DEX
2 miesięcy temu

młode pokolenie konfidentów nie tylko kultywuje tradycję donoszenia, ale i wyznacza nowe trendy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgłaszania.

Kapelan Rapu
2 miesięcy temu

Że Kaczor jebnął Grażynie… A kto nie ma pokus?

Rozjebana Cipka Babci Zosi
2 miesięcy temu

Hahahha wpierdol z numerem pierwszym

Peją
2 miesięcy temu

I prawidłowo,na przyszłość nie będzie ubliżać!

Young Multi
2 miesięcy temu
Reply to  Peją

Popieram twoje zdanie rychu w stu procentach

Efziu
2 miesięcy temu

Ale z was pedaly jak mozna poznac gracza z numerem pierwszym po dupie?

Bolo
2 miesięcy temu

Chuj mu w dupę

tajson
2 miesięcy temu

nie ma miękkiej gry

NIGGER KILLER
2 miesięcy temu

SŁYSZAŁEM ŻE PIZDY SĄ TAK SAMO SILNE JAK MĘŻCZYŹNI WIĘC CZEMU SIĘ NIE BRONIŁA?

dukacz
2 miesięcy temu

Nowa dupa, w nowym miejscu nigdy nie wie jak się zachować. Słowami jej nie przetłumaczysz, bo księżniczka wie wszystko lepiej i ujada zajadlej niż ten jej arystokratyczny piesek.

Nice git
2 miesięcy temu

Ciekawe co na to dziewczyna trzymająca jednego z amstafów na zdjęciu? Czy to jego dziewczyna czy tam znajoma, ciekawi człowieka jej reakcja!?? Kiedy kaczi wracał po spuszczeniu prawilnego wpierdolu niewinnej dupie to czy była dumna z swojego faceta czy tam znajomego czy mocno zaskoczona jego nie do końca zrozumiałym posunięciem czy może siedziała cicho w obawie, że sama przy okazji może dostać wpierdol?

Chudy bąk
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Bardzo trafne pytania. Czy kiedykolwiek dowiemy się odpowiedzi na nie? Czy już do końca pozostaną one w sferze domysłów? Czy wyniknie z tego afera na miarę rafalalagate?

Nice git
2 miesięcy temu
Reply to  Chudy bąk

Ano ciekawe bąku ciekawe!! Czas pokaże czy jakaś wyrocznia rapu zdoła rozwikłać te wszystkie niewiadome! Puki co jest to tak zjawiskowo niedorzecznie dowcipny nius że nawet aktualnie nacierająca na Giorgię Południową przepotężna góra lodowa na nie wywoła zderzeniem takiego wstrząsu samej wyspie co ta nieprawdopodobna poznańska pato komedia

Marysia
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Szczerze to na jej miejscu była bym lekko w szoku!

Qlop
2 miesięcy temu
Reply to  Marysia

Na jej miejscu to też byś pewnie dostała

Marysia
2 miesięcy temu
Reply to  Qlop

Ty przeokropnie przećpany Qulopie z wiecznie przechlaną mordą. Nie dostała bym bo narrator by na to nie pozwolił. Widzisz stary ćpunie jak wychodzę na spacery z wojtkiem to on zawsze zabiera na zaś swojego prywatnego latającego obrońce tzn szkolonego sokoła!! Dał mu na imię fu bo jest tak samo szybki, silny i kumaty niczym prawdziwy fu! I na naszych spacerach lata przed nami, ostrzega przed niebezpieczeństwami przelatując nam drogę, czuwa przy nas na gałęzi jak siadamy na ławkę a w razie ataku jakiś jebanych meneli przystępuje do obrony nurkując z zawrotną prędkością na mordę agresora swoimi szponami niczym rafaala na hejterów belmondziaka, a jak nie wceluje w mordę bo leci zbyt szybko to wtedy stara się osrać atakującego kilkukrotne. Raz nawet jak byliśmy w parku pobiegać to psy chciały wojtka spisać za brak pozwolenia na prawdziwego sokoła ale wojtuś wkręcił szkiełom że to do złudzenia przypominający prawdziwego ptaka dron i sie nam upiekło. Więc jak jakiś patus by do mnie czy wojtka wyskoczył to wtedy fu lotem nurmującym rozpiździł by cwela niczym hipersoniczny z nieba wpierdol paraliżując go na dłuższy czas jak oxon frostiego po rapnokaucie!

Prawilny monitoring
2 miesięcy temu
Reply to  Marysia

no całkiem całkiem możliwe a nawet lekko bardziej otumaniona niż zszokowana po pięści na twarz, ale dłuższa chwila i człowiek powoli zaczyna do siebie dochodzić, kobiety zwykle trochę dłużej od facetów bo są trochę mniej odporne na ciosy

KAMILDR3
2 miesięcy temu

Kaczor – przyjaźń duma godność i nokautowanie kobiet

Jan Paweł IV
2 miesięcy temu

Może miał zły dzień….

ciasnaMadzia
2 miesięcy temu

„Los sprowadza nas na ziemię każdego dnia…”

Mmmm
2 miesięcy temu

To on, widać na różnych zdjeciach na jego instagramie te same spodnie, czapke i buty. Te same psy a tego dnia wrzucał na story z Cytadeli.

Sutener Borixon
2 miesięcy temu

Liścia dostała i wielkie halo

Ramona23
2 miesięcy temu

Dobrze kurwie

Golf2
2 miesięcy temu

Hahahah szacun Kaczor napierdalać niesforne baby

Twój stary
2 miesięcy temu

Na jakiej podstawie stwierdzono że to kaczor? A pokrzywdzonej pies też biegał bez smyczy?

ziutek
2 miesięcy temu

Nie ma takiego bicia, dziękuję dobranoc .Koniec imprezy

kurwa
2 miesięcy temu

PRZECIEŻ TO JOUNG IGA

DGE
2 miesięcy temu

Twardych Nokautów Szkoła
ya’ll been warned

Kalafi
2 miesięcy temu
Reply to  DGE

Odbierz telefon kutasiarzu bo stoję pod bramą i napierdalam dzwonkiem!!!

PejaTVN
2 miesięcy temu

Bardzo dobrze zrobił na chuj niepokoiła jego psa ?

AntyFan
2 miesięcy temu

Nom to od teraz Gracz z numerem zero synu!

Nice git
2 miesięcy temu

Ciekawe co na to raperzy z ulicznymi zasadami ? ?

Fazi
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Dobrze Kacza, dobrze! Tępe karyny po prostu muszą wiedzieć że z ulicą nie ma żartów.

Kafar
2 miesięcy temu
Reply to  Fazi

Nie ma jednostajnej odpowiedzi, zależy czy mocno pyskowała i wychaczyła cepa zasłużenie czy może troszkę jednak kacziego poniosło? Nie byłem, nie widziałem więc powtarzam…. zależy!!

Lewandowski
2 miesięcy temu
Reply to  Kafar

Choć rap to nie mój sport to stanowczo jestem za tym, ażeby dosyć usilnie się nad tym zastanowić.

Sobota
2 miesięcy temu
Reply to  Lewandowski

a może to jakieś zwykłe złośliwe pomówienie jest

ry dzykkk
2 miesięcy temu
Reply to  Sobota

oj… jebnął to jebnął, na chuj drążyć temat!

Ra fa lala
2 miesięcy temu
Reply to  ry dzykkk

Kobiety w dzisiejszych czasach powinny znacznie bardziej przykładać się do samoobrony, ze mną temu wstrętnemu graczowi gburowi tak łatwo by nie poszło. Przykładowo jak by mi ktoś w arkj na spacerze belmondzinkę zaczepił to bym zwyczajnie zajebala.

Rena
2 miesięcy temu
Reply to  Ra fa lala

ja bym się napierdalała

Antylewandowski
2 miesięcy temu
Reply to  Lewandowski

Robi, jako konfident, który doniósł do prokuratury, jesteś ostatnim, który powinien wypowiadać się w temacie o zasadach.

Rozsądny Fan futbolu
2 miesięcy temu

No pewnie!! Lepiej kurwa resztę życia płacić characz jebanemu badycie agentowi za damski huj i siedzieć obsranym cichutko!! Gratulacje za prawilne przemyślane podejście! Genialnie w huj to podsumowałeś! Brawo

AntyLewandowski
2 miesięcy temu

Ja jebie, wyluzuj. Przecież sobie jaja robię. Dobrze ze Lewandowski z tym poszedł, ale idąc tokiem rozumowania prawilniaków Lewandowski powinien być jechany w imię zasad. Ty byś poszedł z kradzieżą roweru to byś miał do końca życia łatkę konfidenta. Robi się spruł to sebki dupa cicho

Rozsądny Fan futbolu
2 miesięcy temu

Tylko, że robercik żadnym ulicznikiem nigdy nie był więc nie ma co odniego raczej wymagać zachowania godnego gansta rapera

AntyLewandowski
2 miesięcy temu

Z wiedzy glamrapowej można wywnioskować że zasady uliczne dotyczą też zwykłych obywateli. Ja np nie jestem ulicznikiem ale założę się że jakbym poszedł na psy z taką sprawa to by mi jechali mimo że się odcinam od ulicy

Rozsądny Fan futbolu
2 miesięcy temu

a z uniwersalnej wiedzy życiowej wynika że tak dla zasady lepiej nie być konfiturą jednakże z wszelkimi gango patusami się nie pieścić bo te tępe cwele żadnych zasad w rzeczywistości nie mają żyjąc z krzywdzenia niewinnych ludzi i jak trzeba będzie to uczciwi ludzie muszą przed takimi pasożytami się bronić tak jak umieją i tyle

Kartkyy
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

brawo kaczor, celnie i w punkt,poprawnie technicznie szybko zadany boks, w przyszłości pomyśli dwa razy jak zacznie do chłopa skakać

Bedoes
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

niedopomyślenia!! ja bym stanął w obronie tej kobiety!! oczywiście do walki wystawił bym łajta, kóry wpierdolił by dla agresora!

Gural
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Wiesz co Kaczor?! Myślałem, że niedługo zrobimy manewry 2 czyli kontynuację naszego w huj przehuja hitów, matheo nawet bicik już wysmażył ale teraz widzę , że chyba huj z tego będzie!!

Paluch
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Jak to co na to paluch?? Udam, że nie nic o tymnie słyszałem!

Kamerzysta
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Choć nie jestem ulicznikiem to uważam że Kaczor dobrze zrobił

Qury
2 miesięcy temu
Reply to  Kamerzysta

Ja także!!!

Mezo
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Dobrze, jebać tępe szlory

żENADA
2 miesięcy temu
Reply to  Mezo

jebać twoją starą

Tunizjano
2 miesięcy temu
Reply to  Mezo

a pewnie że dobrze, tylko szkoda rąk, z buta ze dwa razy i zapamięta

żona soboty
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Nie rozumiem! Nie mogła mu pierwsza przyjebać!? Co za pizdowate podejście!?

Don kasjo
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Jeśli o mnie chodzi to lepe bym sprzedał

BRO
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Dranie tak mają

Pihu
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

To jest właśnie hip hop

Żurom
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Zachowanie niegodne!! Ręki więcej mu nie podam! W kryminałach zaczynają już to samo gadać. Bardzo nieelegancko kaczor!bardzo!

Heniu
2 miesięcy temu
Reply to  Nice git

Czeka nas kaczor poważna rozkmina. Ustalamy date, wstawiamy się na spotkanie, ustalamy fakty i publikujemy możliwość uzasadnionego użycia prawilnego wjebu w tym przypadku cywilowi! Sędziować rozkminie będą: prosto grypsem z więźnia robert rs77 wspólnie z bonusem a zwolności będzie to misiek z nadarzyna z popkiem! Trzymam kciuki za werdykt kaczor.

Znawca
2 miesięcy temu

Radykalny sku*wiel Kaczor!

Popularne