Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Konrad Brzos prezentuje „Siekierę”

Kolejny numer w ramach District Area Hyper.

Opublikowany

 

„Siekiera” to dziewiąty singiel z programu District Area Hyper. Jego autorem jest Konrad Brzos, 25-letni raper pochodzący z Włodawy. Muzykę wyprodukował j.brav.

Wszyscy wiemy ilu utalentowanych artystów nie może przebić się do szerszej świadomości słuchaczy. District Area Hyper ma za zadanie ułatwić kilka spraw.

– Poznacie sześciu nowych raperów, których przedstawimy Wam bliżej przez następne tygodnie. Każdy z nich ma w sobie ogromny potencjał i chcemy Wam to pokazać. Zobaczycie trzynaście nowych teledysków, które będziemy udostępniać Wam w każdy czwartek o 15:00. To Wy zdecydujecie kto zostanie z nami. – informują organizatorzy.

 
37 komentarzy
37 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
66666g
5 miesięcy temu

… tego gòwna nie da sie skomentować, wstydziłbym sie to kotu puścić…

Odb
5 miesięcy temu
Reply to  66666g

Konrad Oralos w dupie z „Siekierą”

EJ TY KOLO !!!
5 miesięcy temu
Reply to  Odb

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD KONRAD BRZOS. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

raprap.pl
5 miesięcy temu
Reply to  66666g

Dziwny klops ze ta incelowska spierdolina z Wykopu na poczatku nie miala zadnych plusow a teraz ma notorycznie chyba najwiecej w historii.
Tutaj sie sam nasuwa taki mrozacy krew w zylach wniosek ze smierdziel caly dzien tu siedzi i sie sam plusuje.

Chad
5 miesięcy temu
Reply to  66666g

Tak, jebac Polki, we wszystkie otworki 😉 ruchac, do papy zapodawać, zalewać sperma ile się da. Jebac jebac jebac

Daniel zwierzyński
5 miesięcy temu

Heh kurwa dopiero zem sie obudzil. Na bezrobociu to sie jednak fajnie żyje

Lele lele wy brzydkie cwele
5 miesięcy temu

Ja pierdole gdzie się rodzą takie beztalencia. Nie dość, że utwor słaby to jeszcze to zjebane, mierne i naciągane flow. Serio takich łbów promują? Hahaha śmiech na sali

lubie placki
5 miesięcy temu

Ciepłota z rana się poruchał z kolegą i pyk mamy nowego newsa.

Raad
5 miesięcy temu

Co za gówno.
Wpiszcie na YT Siekiera Jarocin 1984 i poczujcie różnicę między muzyką a zwykłym produktem.

Pissing Cock
5 miesięcy temu
Reply to  Raad

Zwykłe, proste pancurowanie. Publiczność w Jarocinie tak samo głupia jak ta na koncertach raperów. A Siekiera grała muzykę dopiero bez tej łachudry Budzyńskiego, gdy za wszystko odpowiadał Adamski. W sumie czego się po nich można spodziewać – oni są z Polski B, więc najlepszy w ich wykonaniu może być tylko folk.

siekera motyka
5 miesięcy temu

a cóż to za orangutan?

Stary Glamrap
5 miesięcy temu

Pamiętacie jak ma starym Glamrapie obowiàzywały zasady? Np. zdjęcia milfów mile widziane, ciśniemy Bonusowi RPK gifami, jebiemy Masseya i jego starego, ale nie hejtujemy Pyskatego. Potem pojawił się wysyp tranzoli i „redakcja” zamknęła portal na rok.

GoIdstein
5 miesięcy temu
Reply to  Stary Glamrap

Co ty pierdolisz tranzole to z dobrych 5 lat byly do tego asap eldoky fredo bandana i cake boy niszczacy psychikę pizda beka była jak się ludzie wkurwiali z ich powodu. Chyba ihaaaa ze swoim twoja stara to kurwa rozjebał ten portal.
I nie zapominajmy o jeszcze jednej rzeczy kiedyś niusy regularnie byly zamieszczane średnio co godzinę i nikogo nie interesowało o czym byly tylko obrazu wjazd w komentarze.

Redakcja
5 miesięcy temu
Reply to  GoIdstein

A pamiętacie koprobo i jego bezbekowe przeróbki i jak wystalkowali sokół pali Jana i pomarańczowy knur co się okazały pizdami

Janek
5 miesięcy temu
Reply to  Stary Glamrap

Ogólnie chuj wie kto kurwa w ogóle ma ten portal i czemu nikt nie pilnuje niczego, nawet nie można fotek wstawiać

GoIdstein
5 miesięcy temu
Reply to  Janek

Dziwna sprawa teraz jest zalew takiego gowna w 0olsce i stanach ze mozna spokojnie ze 30 niusów dziennie dawać. Kiedyś jeszcze bylo bekowo i szybkie niusy. Nie kumam im większy ruch na portalu to chyba więcej hajsu z reklam co za problem wejść na jakiegoś insta czy fb takiego tedego czy peji i przepisać co oni tam pierdola i juz masz nowego niusa.

Janek
5 miesięcy temu
Reply to  GoIdstein

Problem w tym, że to co wtedy było w bekowo to dziś jest na głównej xD

De hardkor krokodajl
5 miesięcy temu

Kto kurwa?

Pissing Cock
5 miesięcy temu

Wszyscy wiemy ilu utalentowanych artystów nie może przebić się do szerszej świadomości słuchaczy? Nie wiemy kurwa! Przecież raperów jest na pęczki. W Polsce to prawie każdy już jest raper. Ostatnio jadłem obiad i mielone zaczęły mi na talerzu rapować. Ziemniaczki były na ficzuringu!
Czekam na konkurs i promocję „nie bycia raperem”. „Wybraliśmy 4 osoby, które nie są raperami. Niestety dwóch pozostałych uczestników nie mogliśmy w tym kraju znaleźć. Chcieliśmy zaprosić do programu Fafika, ale okazało się, że i on rapuje, jebany i właśnie wypuszcza nowy projekt z Biedopsem”.

Pissing Cock
5 miesięcy temu
Reply to  Pissing Cock

Aha i jeszcze zapomniałem dodać, że masturbowałem jamnika swojego sąsiada.

Zakochany
5 miesięcy temu

Uwielbiam swoją kobietę, na rękach bym ją nosił 😉 robię dla niej wszystko i staję na głowie żeby spełnić każdą jej prośbę

Kochanek kobiety uzytkownika o nicku Zakochany
5 miesięcy temu
Reply to  Zakochany

A ona gdy jestes na nocce wypina do mnie dupe zebym ja ruchal jak dziwke ale zlewam sie jej zawsze na koniec w jape.

Zakochany
5 miesięcy temu

To nie prawda, ona taka nie jest, ona jest inna niż wszystkie. Moja kochana nie bierze penisa do buzi, to jest niekulturalne i niehigieniczne. A w odbyt to tylko geje się kochają.

Kochanek kobiety uzytkownika o nicku Zakochany
5 miesięcy temu
Reply to  Zakochany

Tobie nie bierze przegrywie, mi lyka po same kule.

Zakochany
5 miesięcy temu

Jesteś bardzo niemiły, dlaczego jakakolwiek kobieta ma łykać kule? Mój Skarbek najukochańszy :-* na pewno żadnych kul nie lubi

Blog27
5 miesięcy temu

Tylko Blog27.
Dziewczyny w Polsce swojej płyty sprzedały 60 000 sztuk. Mało? 250 000 na całym świecie. Cały ten polski rap może wysrać sie za takie liczby.

Facio od krabów
5 miesięcy temu
Reply to  Blog27

Ale bym Ale przeleciał

GoIdstein
5 miesięcy temu

CHADA MURZYN SIE PO CIEBIE SKRADA

TAKA PRZEROBKA KIEDYS NA GLAMIE BYLA
ALBO SOKOL Z MARYSIA NA ZDJECIU Z KOMUNI GDZIE WOJTUS STAL Z HAJSEM I NOWYM LAPTOPEM

Rysiek Poprostu rych
5 miesięcy temu

Zwyczajnie zamkniesz gębę jak na trasie z 52 dębiec

Chesterfield czerwony
5 miesięcy temu

Proste mordeczko to jest peja vs hip-hop

Kac Burdelmame
5 miesięcy temu

Kondon Boss prezentuje „Siusiakiere”
Kolejny numerek w ramach Dildo Area Anal.

Mama z Burdelu ma Kaca
5 miesięcy temu
Reply to  Kac Burdelmame

Konród Brzoza prezentuje „Felliato”
Kolejny Numerek w ramach Oral rape Studios

EJ TY SUKO!
5 miesięcy temu

Szmaty pierdolone ukraińskie

żENADA
5 miesięcy temu

Co to kurwa jest za kasztan?

PejaTVN
5 miesięcy temu

Siekiera to tylko stary polski zespół rockowy a nie jakiś cwelik z kapeluszem na głowie palący szluga jakby kurwa stał pod gimnazjum i chcial zaimponować swoim rozpustnym koleżankom.

Pissing Cock
5 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Najpierw punk, potem new wave, by skończyć na folku. Laik powie rock.

Rudi
5 miesięcy temu

Jebać stulejaży na pize. Dajesz Brzosie

Popularne