Sprawdź nas też tutaj

News

MILION TERAPII ZDISSOWANY!

Opublikowany

 

Didi RPP atakuje zawodnika My Music.

MIlion Terapii znany z kooperacji z czołówką polskiej sceny został zaatakowany przez Didi RPP. Jak napisał podziemny raper pod numerem "Argument nr 1": – Jebać frajera! Koniec kariery dla kurwy, co się pruje do mojej kobiety, a brak jej odwagi, by spruć się do mnie. Cała prawda o chujku do szczania, co chciał przykozaczyć, a to, że tak właśnie zaczął, to był pedała największy błąd.

 

Poniżej zapoznacie się z dissem.

 

 
30 komentarzy

30
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
kortez

Idealnie chyba pasuje – KTO Z KIM ?!

JaTegoNieWiem

KTO KURWA DISSUJE KOGO?

BONZO HAKER

KURWA WASZA JEBANA MAĆ!!! WYPIERDALAC Z NIMI!!! GÓWNO GÓWNO GÓWNO GÓWNO GÓWNO !!!! POJEBAŁO WAS WRZUCAĆ TO ??!!!

gfhfghgv

dlaczego uszaty zginął? Znał prawdę? A może przejebał sobie podczas wyborów? Tylko 5% ludzi na świecie dostrzega ten szczegół

[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15135774_1772099519716524_2467850124073421257_n.jpg?oh=77b16f6ea7b7d0ead65a58355836dd84&oe=58F584DB[/img]

łaki dupa cicho

Nie znam łaków w sumie. Ale milion terapii im by się przydało.

Gierka w masakrowanie łaków.
Download:
https://wal_wacka.urwij.pl/

[img]https://oi67.tinypic.com/2v2feae.jpg[/img]

Stowarzyszenie

[img]https://zapodaj.net/images/39bb68d72e6e3.jpg[/img]

Anonimowo

Ta jego dupa chyba wali jakąś mefke razem z mężem, bo oczy to nieźle wypierdolone z orbit

Nathal

KTO KURWA KOGO? MOŻE ZARAZ BĘDZIECIE RELACJONOWAĆ BEEF ADIEGO WWOP MOKOTÓW Z KAROLKIEM ZZZWPD ŻOLIBORZ? BĄDŹMY POWAŻNI

Wróciłem

Żarty żartami, ale pisanie takich głupot na prywatny profil kogoś z rodziny to lekkie przegięcie. Wiadomo, że ci co zapłacili za płyty się zdenerwowali, ale od tego jest wytwórnia, którą ktoś się w tym momencie zajmuje i czegoś można się dowiedzieć. A to tak daleko poszło, że nawet ci co nie zamówili płyt się w to wtrącają. TomB wracaj i dawaj rapsy!

BekaztypUNIA

PRZECIEŻ TO KURWA CHUJ NIE WYTWÓRNIA. JAK TEN POJEB NAWET W KRS NIE FIGURUJE. TO WAŁEK JAK CHUJ, PEWNIE GO SKARBÓWKA DOJECHAŁA W KOŃCU.

TO JEBANE TOPZONEPROMOTIONS TO KOLEJNY JEGO PRZEKRĘT, BO „FIRMA WYDMUSZKA” KTÓRA AKTYWNA BYŁA TYLKO GDY AKTYWNY BYŁ TOMB

TEN POJEB CHYBA NIE WIE ZE ZYJEMY W 21 WIEKU I JEST INTERNET I SWOBODNY DOSTĘP DO INFORMACJII KAŻDEGO MOŻNA SZYBCIUTKO SPRAWDZIĆ

ŻE TEŻ TAKIE GÓWNO SIĘ ROZMNAŻA

ObozowyKapo

LAIK POSPRZĄTAŁ I ZNOWU WSZYSTKICH POROZSTAWIAŁ PO KĄTACH, A WY PISZECIE O JAKICHŚ WYMYŚLONYCH CEPACH? BEKA!
[IMG]https://i67.tinypic.com/345mtde.png[/IMG]

Mickiewicz

JAK TY CZŁOWIEKU JESTEŚ PRZYPIERDOLONY I NIE ŚMIESZNY TO JA NAWET NIE SKOMENTUJE

hiper fjodor

ALMOS FEJMUS DOBRE GUWNO

elo

LAIK TO MÓGŁ CO NAJWYŻEJ CHUJA W DUPĘ DOSTAĆ

TAKEJST

nie wiem co mam napisac

Wróciłem

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IWIyJQBRWiE[/youtube]

qq

Tych to sobie pojeby na 2000% wymyślili

cydży

1700 EURO ZA NOCLEG W ST.MORITZ ALE TO I TAK NIE JEST NAJDROZSZY HOTEL W JAKIM BYLEM. A WY BIEDAKI MACIE TYLE ZŁOTYCH BRUTTO W BIEDULANDII HAHAHA BIEDAKI I WOGOLE CO TO ZA DWA NIEZNANE OBSZCZYMURY CO SIE DISUJA. WIDAC ZE TO JEBANA PATOLKA.

Zwój Mikrofonu

POKAŻ PARÓWO PARAGON Z KARTKĄ CYDŻY Z GLAMRAPU ALBO WYPIERDALAJ CHUJOZO. PRĘDZEJ TOMBA ZNAJDĄ W STUDNI NIŻ KTOŚ UWIERZY W TWOJE BAJKI POZERZE.

Negan

Ale kto to kurwa jest?

poppa1212

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QyfmW36ixVA[/youtube]

Kobra James Bonda

No to super ale nie znam. Znam lepsze kawałki:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iAWPfLCmF9Q[/youtube]

elo

[youtube]https://youtu.be/9nAHQliuUHQ[/youtube]

hahhahaha

DIDI JA CIE OBSERWUJE
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/43/16/b4/4316b436702e0baf25dce3b58e261def.jpg[/img]

Stowarzyszenie

PROSIMY O ROZPOWSZECHNIANIE TEJ INFORMACJI

PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ OSÓB OSZUKANYCH PRZEZ ŁUKASZA „TOMB” IMIEŁOWSKIEGO

E-mail : tomboszust@gmail.com

Strona na FB http://www.facebook.com/tomboszust

POMÓŻCIE DORWAĆ ZŁODZIEJA !!!!!

Stowarzyszenie

PROSIMY O ROZPOWSZECHNIANIE TEJ INFORMACJI

PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ OSÓB OSZUKANYCH PRZEZ ŁUKASZA „TOMB” IMIEŁOWSKIEGO

E-mail : tomboszust@gmail.com

Strona na FB http://www.facebook.com/tomboszust

Wydarzenie na FB : http://www.facebook.com/events/1247682461955557/

POMÓŻCIE DORWAĆ ZŁODZIEJA !!!!!

SY

JAKI QRWA ZDISSOWANY PRZECIEZ TEN PAJA PIPI NIE MA POJECIA O RAPIE….ZWYKLA CIOTA KTORA CHCE SIE WYPIC NA CZICHS PLECACH….TY PIPI WES SWOJE KRETKI I WYPIERDALAJ Z RAP GDY BO JESTS ZWYKLUM HUJEM DO SZCZANIA A NIE RAPEREM I NIE POTRAFISZ NAPISAC NIC KONKRETNEGO PAJACU ZAJEBANY!!!!!

good

beka

jebac milion plemnik

jebac oszusta milion plemnikacji hahahaha

jebac milion plemnik

Napisz ruro jak to z siostra bylo w koncu milion mlemnikacji

Popularne