Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino do TPS-a: „K*rwo, wyglądasz jak j*bany Harry Potter”

„Liżesz dupę jakiś typom, co k*rwa mają jakieś komisy, kantory, lombardy”.

Opublikowany

 

sentino tps

Sentino promuje obecnie nową polskojęzyczną płytę „Czary mary” i często udziela się w social mediach, m.in. prowadząc relacje na żywo, podczas których wypowiada się wylewnie na temat innych kolegów z branży. W ostatnim czasie zaatakował on Sobotę, twierdząc, że jest on kapusiem, a także Quebonafide wypominając mu, że nie rozliczył się z nim za zwrotkę. Teraz Alvarez skierował kilka ostrych słów w kierunku radomskiego rapera TPS-a.

Sentino atakuje TPS-a

Co to znaczy TPS? Ten Pedał Śliski? Pfuu frajerze j*bany. – mówi Sentino podczas relacji na żywo. Twierdzi on, że TPS się na jego temat nieprzychylnie wypowiadał.

Raperzy pokroju jakiegoś TPS zaczynają się na mój temat wypowiadać, to mogę powiedzieć wprost. K*rwo, wyglądasz jak j*bany Harry Potter, wyglądasz k*rwa jak jakiś uczeń elitarnej szkoły brytyjskiej, gdzieś kurwa na polu golfowym. Czego ty myślisz ode mnie móc chcieć? Ja Jestem w innej lidze k*rwa i wagowej i muzycznej i ulicznej i zarobkowej. – uważa Tatuażyk.

K*rwa, w tych wiatrowych kurteczkach w tych kaptureczkach liżesz dupę jakiś typom, co k*rwa mają jakieś komisy, kantory, lombardy, jakimiś k*rwa pseudo mocnym ludziom. Ja się zupełnie na innym poziomie poruszam. Ja przez Farida poznałem Fat Joe. Znam ludzi na całym świecie, znam ludzi na skalę światową. Jeszcze pi*rdolenie o jakimś mefedronie, ty k*rwo j*bana nie ma żadnego mefedronu, tutaj jest 0.9.Tutaj jest czysty koks. Mój jeden t-shirt kosztuje więcej niż cała twoja szafa. – dodaje.

Sentino na tym nie poprzestał i wytoczył przeciwko TPS-owi także takie słowa:

Przestańcie sobie sk*rwysyny wymyślać jakieś dziwne ksywy jakichś swoich ekip i tak dalej. K*rwa w tym swoich kurtkach deszczowych, w tych swoich Reebok’ach ściśle związanych. (…) Jest 2021 rok, ch*j wam w d*pę frajerzy, ch*j wam w dupę pseudo-prawilniacy, pseudo-uliczniacy. (…) Co wy tam pi*rdolicie? Nigdzie nie pasujecie k*rwa.

Czy TPS odpowie na zaczepki Sentino?

 
110 komentarzy
110 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesor_Nauk
1 miesiąc temu

Łohahahah. Tutaj wielki props dla Sentino. TPS to największy rak rapowej sceny i te jego zakola że samolotem można lądować. Hahah. Uśmiałem się. To brzmi jak komentarz glamrapu.

Profesor_Nauk
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

Obejrzyjcie te filmiki od niego. Powyjaśniał tych wszystkich patusów elegancko. Mimo że farmazon to zyskał teraz w moich oczach za jazdę z tymi kurwami patologicznymi.

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

TPS myśłał że Sentino nie odpowie na zaczepki a tu zdziwienie i co teraz Sentino pojechał jak szmatę TPS i teraz powień wyjść diss TPS na Sentino bo to w końcu hip hop tak ktoś cie obraża a ty go dissujesz

Zobaczymy co się stanie jak TPS nie nagra dissu to znaczy że można na niego pluć

zresztą wspólne kawałęk z avi już pokazał że to wszystko to ściema

Hugo
1 miesiąc temu
Reply to  haha

widze ze jestes tak podekscytowany kurwa zjebie ze dodajesz po pare komentarzy pod każdym postem

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Hugo

prawdę pisze jak ktoś obraża w rapie to musza być dissy to jest własnie hip hop dissy i beefy to ich element

Sentino obraził TPS wiec czekamy na diss od TPS na Sentino

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

Avi dobrze dissował TPSA
Na ulicy używa się pięści, nie kciuków
Co to za bandyci, co siedzą na facebooku
TPS zaczepił Sentino własnie na facebook w komentarzach
Jak widać TPS niczego się nie nauczył

.,,,,,,
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

Dajemy Wszyscy MINUS pod nowym Klipem TPS

https://www.youtube.com/watch?v=BlVibkH4WmU

Lecimy z tym

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

Cweltino do PKS-a: „K*rwa, twoja dupa wygląda pięknie, wyliże ją obsraną”

Profesor_Nauk
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

Kurewko muczera, wiem że to czytasz bo cała Twoja egzystencja to tylko czekanie na moje komentarze, licząc na mój upadek. Patrz kurwo ile lajków. Do końca dnia będzie 100+ dlatego rzucam Ci wyzwanie. Zdobędziesz kiedyś równe 100 i wypierdalam z glamrapu. Co Ty na to psia końcówo?
Że już nje wspomnę że topowy komentarz w linku poniżej to ja z innego konta
https://glamrap.pl/sentino-atakuje-quebonafide-niech-wypirdala-leszcz-jbany/

futro z ananasa
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk
Spocone Stringi Alberto
1 miesiąc temu

Hahahahaha props dla Sentino za kręcenie beki z amfetaminowego szczura

zakolakzdr
1 miesiąc temu

Czekam na jakas blyskatliwa odpowiedz Tego Pedala Sliskiego pokroju ” sie wożą i srają już dupe brudna maja”, glupi przecpany szczur z fanami ktorzy wygladaja jak peronowe lachociagi od walenia krajowki

haha
1 miesiąc temu
Reply to  zakolakzdr

no właśnie teraz to TPS powinień nagrać diss na Sentino

bo sentino pojechał go jak dziwkę z A2

haha

Enrike
1 miesiąc temu
Reply to  zakolakzdr

Ja lubię TPS’a a gdybym spojrzał na Ciebie na ulicy to majty do wymiany byś miał podejrzewam

NIGGER
1 miesiąc temu
Reply to  Enrike

Mogę Ci szmato na ryj nasrać bo chyba to lubisz

Prawda
1 miesiąc temu

BRAWO. CHODZ MAM NA CIEBIE WYJEBANE SENTINO TO ATAKUJ TĄ PATOLE CO SKŁADA CHUJOWE RYMY MA SIĘ ZA NIE WIADOMO KOGO I KURWA POZA SWOJĄ DZIURĘ NOSA NIE WYSTAWIĄ DO ŚWIATA BO PO ANGIELSKU NAWET SIĘ NIE DOGADAJĄ.

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Prawda

TPS myśłał że Sentino nie odpowie na zaczepki a tu zdziwienie i co teraz Sentino pojechał jak szmatę TPS i teraz powień wyjść diss TPS na Sentino bo to w końcu hip hop tak ktoś cie obraża a ty go dissujesz

Zobaczymy co się stanie jak TPS nie nagra dissu to znaczy że można na niego pluć zresztą wspólne kawałęk z avi już pokazał że to wszystko to ściema

wop143
1 miesiąc temu

„Menelami będziecie za 10 lat” hahahahhahaha

Przyszłoscd
1 miesiąc temu
Reply to  wop143

dobrze gada jak uliczne raperki nie odłożą hajsu to tak będzie

przecież uliczni raperzy nie sprzedają dużo płyt bo ich fani wolą sobie wódeczkę kupić oraz paczkę fajek

HAHA BEKA
1 miesiąc temu

PROPSY DLA SENTINO ŻE CISNIE Z CHUJOGRAJKAMI

Ziom
1 miesiąc temu

Jebać te kurwy z polski

Elo
1 miesiąc temu

TPS to patologiczny sciek xd

Typ
1 miesiąc temu

Props dla Sentino za to. Gardze tymi dresami zgrywajacymi kozaków, którzy jadą na patentach rapowych z 2010 roku. Zero skilla, zero pomysłów.

Cweltino
1 miesiąc temu

Senti nie powołuj się na Farida bo są ludzie którzy doskonale wiedzą jak Cię utrzymywał i ubierał jak bezdomną dziwkę w Dusseldorfie jak biedowałeś. Tym bardziej, że w pewnym momencie Cię Farid pognał jak burą sukę bo jesteś pasożytem. Myślisz, że jak sobie po polsku będziesz opowiadać farmazony to Farid się nie dowie? To się zdziwisz pedale.

Cweltino
1 miesiąc temu
Reply to  Cweltino

I oby tak dalej Sebuś. To i z Niemiec będziesz spierdalać. Na Sybir.

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Cweltino

haha Przecież on nie mieszka w Niemczech tylko w Hiszpanii widzę że ty nawet nie znasz rzeczywistości

Cweltino
1 miesiąc temu
Reply to  haha

Typie nie pierdol mi bo znam i tego frajera i wielu ludzi którzy go znają. Nie o jego prowizoryczne miejsce pobytu chodzi. Ten pajac powołuje się na ludzi którzy by go rozjebali gdziekolwiek. Niech się wychyla dalej.

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Cweltino

Mi się wydaje że w Niemczech mu nikt nic nie zrobi

Cweltino
1 miesiąc temu
Reply to  haha

To Ci się wydaje

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Cweltino

Senti ma plecy w Niemczech

Cweltino
1 miesiąc temu
Reply to  haha

Chuja ma w dupie a nie plecy. Jeśli ktokolwiek myśli że za tego frajera ktoś by cokolwiek zrobił to powinien się udać razem z tym gejem na leczenie głowy. Przestańcie fantazjować. On nic nie ma i nogdy nie będzie mieć nic wspólnego ze światem przestępczym bo każdy ma z niego bekę.

haha
1 miesiąc temu
Reply to  Cweltino

a opis instagram sentino to też fantazja ??? nie wydaje mi się …. zdjęcia z Angelsami to też fantazja ??

Cweltino
1 miesiąc temu
Reply to  haha

Aktualnie to w opisie instagrama tego geja nie ma nic. Nie wiem czy zauważyłeś.

Cweltino
1 miesiąc temu
Reply to  haha

Największe przestępstwo jakiego się dopuścił to sprzedawanie lewych pasków Gucci i butów po 60 zł z tą swoją kurwą jak mieszkał w Warszawie. Kto widział ten wie.

Żuan
1 miesiąc temu
Reply to  Cweltino

haha props ziomeczku za wbicie tutaj, cweltino się pruje bo nikt nie chce kupić jego zjebanej płyty i kręci sobie hype na pruciu się do każdego. Wiadomo, że cebulaczkom dużo nie trzeba, żeby im mózgi sprać i oto mamy efekty xD

Bolo
1 miesiąc temu
Reply to  Cweltino

Dzięki za komentarze wariacie

TPS S.A
1 miesiąc temu

Fajnie, ze poznałeś Fat Joe. Niedługo poznasz Big Punishera

haha
1 miesiąc temu

Sentino jedziesz dalej z tymi Zjebami

FilipekPIES
1 miesiąc temu

Nareszcie i co ten spierdolony pedał może zrobić nic absolutnie nic bo jest takim sztywniakiem bo mu chuje w kiche ladowali pod celą

Liquid
1 miesiąc temu

Sentino wracaj do wanny rafalali bo w D wszyscy maja bekę z ciebie, w wannie jesteś sobą łaku…

Sentino ala Copone
1 miesiąc temu

Halo!!!
Halo!!!!!!!
Policjaaaa!!!!
Aaaaaa zostawcie mnie
Aaaaaaa!!!!

Polonez
1 miesiąc temu

Smiecino ma mocne plecy jak go Hans zapina od tylu
Ps jebac obu

Typ
1 miesiąc temu
Reply to  Polonez

Od tylu to on zajmuje sie takimi jak twoja dziewczyna

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  Typ

SENTINO CHYBA KUPIŁ LAJKI, BO WIĘKSZOŚĆ KOMENTARZY GO WSPIERAJĄCYCH MA ICH LICZBĘ OSCYLUJĄCĄ W OKOLICACH 53 XD

Enrike
1 miesiąc temu

Sentino Ty za to piękny jesteś w lasach niemieckich musiał ładny orangutan latać i spłodzić takie coś jak Ty

wunszzsssss
1 miesiąc temu

Ten sam fanbase co Bonus BGC. On nie jest tego świadom że jest nową beką a „fani” podpuszczają pompując ego, żeby beka nie ustała.

,,,,
1 miesiąc temu
Reply to  wunszzsssss

Słuchałeś płyty Sentino ????

Bzdury
1 miesiąc temu
Reply to  wunszzsssss

co za bzdury piszesz haha

Fanbase Sentino to świadomi Ludzie którzy doceniają jego genialną muzykę poprostu

a ty kogo słuchasz z Polskiego Rapu ??? Pewnie PaluchCCCP haha

Posłuchaj Sobie Wszystkie Płyty Sentino a potem pisz coś na temat

Sutener Borixon
1 miesiąc temu

Ma ktoś numer do jego matki? Tu jest potrzebna pomoc psychiatryczna, przecież ten gość ma mocne zaburzenia psychiczne.

Tadeusz Stopczyk
1 miesiąc temu

Fejk wyzywa kogoś od fejkow. Do pieca.

Pokemon
1 miesiąc temu

Jakiś wygnaniec z Polski i Niemiec wypowiada się o jakimś dukaczu zakolu z Radomia sztos

Akselerator
1 miesiąc temu

Ja pierdole. Podstawówka normalnie. Mam zajebiste ciuchy znam zajebistych ludzi i całą kolekcję resoraków. Żal normalnie patrzeć…

haha
1 miesiąc temu

Avi dobrze dissował TPSA

Na ulicy używa się pięści, nie kciuków
Co to za bandyci, co siedzą na facebooku

TPS zaczepił Sentino własnie na facebook w komentarzach

Jak widać TPS niczego się nie nauczył

Bagażnik zawsze otwarty
1 miesiąc temu

Jaki pajac jest ten sentino tragedia znow będzie uciekał niedługo

Chistopher Walking
1 miesiąc temu

A ja dla powiem tak. Nie jestem fanem „rapu” TPS’a i traktuję go raczej w kategorii parodii gatunku, ale wiem, że TPS jest jaki jest i nie będzie się z typ latynoskim podmiotem pierdolił. On to nie ten cygan Ciongmen i bardzo możliwe, że pojedzie spóścić wpierdol temu jebanemu bandolero co się kurwa naoglądał Narcos i teraz myśli, że jest Pablo Escobar.

PolskiRaptoRAK
1 miesiąc temu

Ja jebie nawyzywał go przez instagram no po prostu można się uśmiać może by coś nagrał jak to taki zarobas i przekozak muzyczny co się chwali koneksjami z jakimiś folksdojczami nie to żebym bronił patoulicznika ale to była by kolejna dawka śmiechu HALO POLICJA vs Jąkała

Anal Khalidow
1 miesiąc temu

Uwaga na są spine Sentino z Quebonafide. To wszystko jest ukartowane tak jak ta jego niby depresja wy się na to nabieracie a on wyskoczy jak z pizdy i będzie bił pione z sentino byle tylko fejm się zgadzał. W swoich nutach przewijał ze „nie ma kasy na refren od sentino” manipulator

NibyTakNibyNie1KwietniaCzekamy
1 miesiąc temu
Reply to  Anal Khalidow

nie wydaje mi się

ale jakby to była akcja promocyjna no to kurwa to by było mistrzostwo świata

i nagle 1 kwietnia Wspólna płyta Sentino & Quebonafide wychodzi i kurwą robią Diamentową Płyte w Tydzień

Kurwa to się może wydarzyć czekamy do 1 kwietnia

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  Anal Khalidow

PRZECIEŻ QUEBO TYM NIEZAPŁACENIEM MU ZA REFREN POPEŁNIŁ ALUZJĘ DO SŁYNNYCH 60 ZŁ, KTÓRE LEŻĄ NA ULICY W BERLINIE. NIE SĄDZĘ, ŻEBY BYŁO TO USTAWIONE, PO PROSTU KUBA WYJAŚNIŁ JEBANEGO OSZUSTA, I BARDZO DOBRZE.

Sentino
1 miesiąc temu

Halo Policja!!!

90 typek
1 miesiąc temu

Normalnie komedia ,co się teraz dzieje. Dissujcie się wszyscy. i jeszcze Żurom wkracza do gry. No dla mnie gość to jest już klasykiem 🙂

Gorzka Prawda
1 miesiąc temu

Ogolnie w paru fundamentalnych kwestiach ciezko sie z nim nie zgodzic.

Stary Włodka
1 miesiąc temu

No i co kurwa ?
Sebastian głupi w chuj ale prawdę potrafi czasem powiedzieć

Ziom
1 miesiąc temu

Te kurwy tylko przypał robią za granicą buraki jebane

Każdy ponad każdym
1 miesiąc temu

Dobra promocja płyty tego śmiesznego Sentinio hahahaha ciekawe ilu jeszcze będzie atakował

Adam Małysz, ps. "Tiger Bonzo"
1 miesiąc temu

E sikario frajerze jebany zakaz wstępu to ty możesz ogłosić na fermie pieczarek twojego ojca. Poza tym powinieneś się kurwa spalić ze wstydu, że w przeciwieństwie do ciebie on osiągnął coś w życiu. Tfu na ciebie ćpunie
Pozdrawiam Adam Małysz ze Strzyrzowa.

Malik
1 miesiąc temu

Halo policja, haloooo policja …

Tyle w temacie

Kapzko
1 miesiąc temu

dobrze, wreszice! Jak ktos ma wyjasnić tego farmazona to, choć nie jestem fanem, TPS Juz ma doswiadczenie w tego typu akcjach

RECTAL PROLAPSE
1 miesiąc temu

nawet sie zasmialem

Belzebub
1 miesiąc temu

Ale sie chose de la pita vargoles na niego wkurwil

Steam Computer Xbox Nintendo PlayStation 666
1 miesiąc temu

To nie są złodzieje najlepsi!

Steam Computer Xbox Nintendo PlayStation 666
1 miesiąc temu

Obydwaj oni nie są piękni & mają niskie IQ – to nie są raperzy, ani dzieła sztuki! Złodzieje mają za bojowe zadanie kraść, a nie w internecie siedzieć! Uzębienie to też ewolucja!

Michał
1 miesiąc temu

Santio pedalinio kto ci ta ksywę buraku wymyślił chłopak?

Setinnela halo policja
1 miesiąc temu

Ta ciotka senników co wola policję próbuje wypromować takimi tani sztuczkami swoją słaba płytę ty kurwa pała jebana skoro taki hermetyczny jesteś to na chuj się prujesz w internecie tak się tego nie załatwia pierdolony wachaczy męskich chuji

Penis na sterydach
1 miesiąc temu

To było dobre

Mro
1 miesiąc temu

Parówa jebana co się pruje do ludzi.

Ziom
1 miesiąc temu

100 % mate

Sentino to pała
1 miesiąc temu

Sentino XD kto to kurwa wgl jest. Pierdoli jak potłuczony

Morfeusz
1 miesiąc temu

Fajnie se tu jedziecie jeden na drugiego jak by to jeden od drugiego był lepszy Raperzy hehe

Morfeusz
1 miesiąc temu

Raperzy hehe

Morfeusz
1 miesiąc temu

Jesteście tu wszyscy tacy sami hehe

gimnazjalista inwalida z PiS 666
1 miesiąc temu

To są dwie kurwy & dwa chuje! Sramy na policję! Jebać sejm!

Popularne