Sprawdź nas też tutaj

Wideo

1 NA 1: Pomidor vs Artur Rawicz

Raper zdradza, z kim nagrywa nowe kawałki.

Opublikowany

 

Reprezentant Firmy Pomidor ujawnił w rozmowie z Arturem Rawiczem, że jest w trakcie nagrywania wspólnych numerów m.in. z JWP i Majorem SPZ.

 
29 komentarzy
29 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
PejaCumAttack
1 rok temu

Najbardziej elokwentny i inteligentny artysta muzyczny. Wspaniały wywiad, który jest dopełnieniem wartościowej twórczości. Liczne metafory i ciekawe spostrzeżenia jakimi posługuje się Pomidor sprawiają, że te 19 minut odczuwa się niezwykle zmysłowo i bardzo trudno jest pogodzić się, że wywiad jest tak krótki.

TVN Turbo
1 rok temu
Reply to  PejaCumAttack

Polaczenie Doktor Quin i Profesora Miodka

Szybciej więcej newsów dawać
1 rok temu

Konkretny rzeczowy wywiad. Interesująca wymiana zdań między rozmówcami. W sumie nie dziwota, Pomidor to mądry człowiek i legenda polskiego rapu.

Trystydycymyt
1 rok temu

Rawiczowi aż IQ spadło od tej intelektualnej konwersacji XD

Stwierdzam fajt
1 rok temu

Pomidor mentalnie jest lata swietlne za Kalim I Boskim ale do Popka to jak rzut kamieniem

SmoczyHuj
1 rok temu

Boski to jest na szarym końcu z tą mordą swoją

Odb
1 rok temu

11 pomidorów dla Artura z Rawicza

rypka Plum
1 rok temu

„…mnie sucha ulica…nagrywał bym dla synów”
Co za kurwa patolog (leżę i kwiczę).
Serdeczne kondolencje dla rodziny pomidora. Waszemu biliskiemu chyba umierają ostatnie szare komórki.

Kurła somsiedzie
1 rok temu

Jeszcze nie obejrzałem a już wiem, że będzie beka w chuj.

Emanuela Sicario
1 rok temu

Pomidore El Ketchuppo Kappo Di Basilie rezydent koncernu Heinz na Polske. Gruba szycha w srodowisku gastronomicznych rekinow. Dobry znajomy Magdy Gessler i Zbigniewa Ziobry. Ponoc to on stoi za sukcesem PiS i dobrymi relacjami z USA ze wzgledu na znajomosci zza Oceanem. Dobry znajomu Nattenyahu i Putina. Duzo by tu jeszcze wymieniac ale to zbyt niebezpieczne takze dziekuje..

Ja pierdolę
1 rok temu

Że nikt tego stworzenia jeszcze nie uśpił. Przecież widać, że się męczy w chuj

Benedykt 15
1 rok temu
Reply to  Ja pierdolę

Tez nie przepadam za Rawiczem

Stary brudny drań
1 rok temu

Prawdziwy Polak poeta z bogatym zasobem słownictwa. Wielki filantrop pisania wierszy z niewyobrażalnie nietuzinkową składnią. Dobry ojciec syn i przyjaciel. Wzór do naśladowania dla najbliższych kilku Polskich pokoleń. Mężczyźni go podziwiają A kobiety za nim szaleją ,a najmłodsi chcą być tacy jak on.

Innertia
1 rok temu

Piękny opis Erdzia EDK 🙂

Darios
1 rok temu

Okulary przeciwsłoneczne jakby był na plaży xd

Emanuela Sicario
1 rok temu

Artur Rawicz po tej burzy mozgow ponoc do dzisiaj jest w szoku i zaczal uczyc sie jezyka ukalele bo to klucz do sukcesu

Cipka
1 rok temu

On chyba przyszedl se posiedziec. Ale bardzo madry czlowiek, bogactwo slownicta powala mnie do szalenstwa niezwykly raper i bardzo fajny ziomek 😀

Snupdragidrag
1 rok temu

Hahaha ale wystrzelony do tego wywiadu przyszedł… I ta elokwencja xD

Kurt Kombejn
1 rok temu

Kurwa RAWICZ weź go już nie oraj bo widać, że chłopakowi się już styki palą.

uehehehe
1 rok temu

wow nie wiedzialem, ze major nagrywa rapsy. w sumie shuchodolski to poziom intelektualny pomidora.

Natalia19
1 rok temu

Ale bym sobie żurek zjadł jakiś albo burgerka na ostro

koko
1 rok temu

wychodze na rejony wkurwiony przez rejony bo nie jestem zarobiony ,potem na rejony wychodzę żeby być zarobiony . na rejony

AbDuL All_KOzYEB
1 rok temu

TO CO ON NIE POSZEDŁ SIEDZIEĆ CZY CO DO CHUJA?

Wasz ziom
1 rok temu

Yeti huj ci w dupe za promocje blaznow. kiedys z przyjemnoscia ogladalem cgm jak byl Bisz czy inni. Teraz jakies kurwa pomidory co kolo rapu nawet nie stali tudziez inne dzbany multi…

QueboRPK
1 rok temu

Pomidor co to za jebany śmieć i patus? już sama ksywa mówi ze nie można go traktować poważnie

głos rozsądku
1 rok temu
Reply to  QueboRPK

a gimbonafide to powazna ksywa?

Człowieknakoniu
1 rok temu

Śledzę to co się dzieje w życiu

Marcinek RGW
1 rok temu

Pomidor dobry wariacie, nagrywaj album solo!!! EF i Er em A!

Ziemniak
1 rok temu

siema czesc i czolem chuj wie skad sie wzialem

Popularne