Sprawdź nas też tutaj

News

21 mln zł za bluzę? Quebonafide kończy aukcje z ubraniami

Wyprzedażowa akcja wymknęła się spod kontroli.

Opublikowany

 

Quebonafide w kolejny niestandardowy sposób zwraca na siebie uwagę wyprzedając swoją szafę z ubraniami. Raper ogłosił na Instagramie, że ma zamiar pozbyć się w okazyjnych cenach kilku swoich ciuchów. Pojawiły się one na aukcji Allegro użytkownika grabowski-jakub i zaczęły osiągać ogromne ceny.

Fani rapera byli gotowi zapłacić za używaną bluzę Stone Island 2800 zł, a w przypadku bluzy Off White cena osiągnęła… ponad 21 milionów złotych. Z racji, że licytujący zaczęli robić sobie żarty Quebonafide zakończył wszystkie aukcje.

Cześć, prosiłbym, żebyście nie robili sobie dowcipów z wyprzedaży szafy i podawali realne kwoty, za które jesteście w stanie kupić ubrania, ponieważ wszystkie pieniądze zostaną przeznaczone na cele charytatywne. – powiedział raper na Instastories.

 
31 komentarzy

31
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Borygo

Buty jakieś są?

CiasnyOdbytek

Air maxy z uszkodzonym systemem ale już takie donaszałeś to będą ok

PodStopamiAndy

a tutaj macie parodie Quebo, stary – nowy Que?
https://www.youtube.com/watch?v=I5dgY-fzoJ8
i tak wyglądają jego fani marni co go parodiują

Odb

21 zł za kąpiel w bluzie? Quebonadzide kończy aukcje z wannami.

Odbezbekczam glamrap

Kurwa borygo. PCK to nie tutaj. Tutaj za trzydniowe majty quebo ludzie wylictują 20 kawałków

Chillwagon

Borixon krytycznie o akcji? https://www.youtube.com/watch?v=VXgsxGJfSdU

kanalia

a co zwalic kucyka do odoru chcialoby sie, co nie hehe

Mechanik Jerzy Kudelski

„Przewidziałem tutaj kiedyś ile Quebo będzie wart
Kubuś trzymaj przy orderach, nie pokazuj im kart”.

„Miażdż scenę, kochany”.

Co będzie następne?

Adzik

Będzie „twój stary pijany”

Chuici Naime

Siadanie na mordzie

ProofesorNauk

„Wpadnij do mnie wieczorem misiaku! Mój parobek Jędrek zrobi nam herbatkę.”

Obd

Sokół wyznaje uczucie Quebonafide:

„miażdż scenę, Kochanie!”

podstawianieodwortnchwartości

Wojtek usiądzie na butle vanisha?

GLAMRAPofficial

Nastęspnie z dupy do japy w bardzo strakcyjnej cenie.
Chyba, że wolisz się targować, żeby było drożej, ale za to oryginalniej 😉

Natalia SZNAJDER

Uwielbiam chwalenie sie tym ze ma sie miliony ale licytuje sie ciuchy bo ma sie tak nieziemsko dobre serce że odda te pieniądze na cele charytatywne. A swoja droga Pan quebo a.k.a. „FuckSocialMedia” wpierdala 200 instastories dziennie do tego lansuje sie po telewizjach. Ale zamiast mu wytknać hipokryzje to sie opierdala mu pałe przez internet.

2pacMakaveli

Ale jajca byłby jakby ktoś rzeczywistości kupił bluze za 21 milionów. Quebo by wtedy wpadł w stan hibernacji na 5 lat. I jaki by wrócił? Jako bezdomny i w TVN z amarena 😉 haha

Ajzenbiśla

Potwierdzam, wylicytowałem pulę quebo zakręconą w słoku za 2137 zł

Wsa

Polecam okazja pozdrawiam

Twoja Stara

Tak się kończy k*rwa dowożenie tematu cwelom j*banym tranzystorom.

sdvsdv

ciekawe ile wanna od rafacweli by kosztowała

amandatres

To jest zadziwiające, jak jego używane ciuchy sprzedają się za cenę kilkukrotnie przewyższającą nowy ciuch, to jest absurd jakiś co ludzie wyprawiają. Szkoda że swoich używanych majtek nie wystawi za kilka tys. serio
http://medicot.pl/

Jurand

Śmieszki jeszcze śpio

ProofesorNauk

21? Heto hroszy. Jednu złotówku mogę dać. Więcej ni dam ni chuja!

ASDasd3213213213
Showman

PRAWDZIWY RAP Z BLOKÓW!!! https://youtu.be/VXgsxGJfSdU

podstawianieodwortnchwartości

trolling level master ! bravo wy !
sza po ba 🙂

KrytykMuzyczny
Krzysiek

Skończył tak jak w tej piosence:
https://www.youtube.com/watch?v=lamtNNjq420

Maryla Rodowicz

Że co? Majty rafalali wylicytowane za 21 baniek?

Prawda

09:21 7
Opublikowany 2 godziny temu 19 lutego 2020 Przez Maxymilian Hozer

EnoHoNo

21 mln zł za gąbkę? Quebonafide kończy aukcje z akcesoriami do kąpieli
Prysznicowo-analna akcja wymknęła się spod kontroli

Popularne