Sprawdź nas też tutaj

News

3y Gun Kara odpowiada na nominację KęKę

„Paluch ci mówił, że jakość nie ilość się liczy”.

Opublikowany

 

Nominowana przez KęKę w akcji hot16challenge2 raperka 3y Gun Kara zaprezentowała dzisiaj swoją szesnastkę.

Kara nominowała do dalszej zabawy Arona HBR, Nizioła i Zbuka. Przypominamy, że tym razem akcja zainicjowana przez Solara ma także charakter niesienia pomocy w walce z koronawirusem. Link do zbiórki jest dostępny tu: siepomaga.pl/hot16challenge

 
56 komentarzy

56
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Robert ze Słupska

To wspaniele, że ideologia gender jest tak dobrze przyjmowna w naszym kraju. Gratuluje GunKara, ze pomimo biologicznych sztywnych ram nie boisz sie akcentowac swojej meskiej identyfikacji płciowej. Tak dalej – byku.

;*

ToJuzNieRap

Bez dźwięku to nawet znośne

Gnysi00wskyy

A z dźwiękiem?

ProofesorNauk

Rzuciłem już szesnastkę a ślepaki nie widziały
Bo w głowie im tylko kindybały i Rafały
Jebane pedały myślą wciąż o wannie
Chcą se ciągnąć pały, wypierdalać to nie dla mnie
Jestem tu królem a ich ciągle boli dupa
Ich stary jebie żulem, chcieli widzieć we mnie trupa
Nie pozdrawiam Wnuka bo majtach u niego kupa
Mój rap jest emejzing jak mówi Dżoana Krupa
Rozmiar mojego chuja? Zapytaj swojej matki
Pomimo że jest gruba przebijam się przez pośladki
Tam skąd wyszedłeś #dupa, też sram na Twoje gadki
Nie pozdrawiam Wnuka, weź se lepiej upierz gatki
Ulica Metejki, Legnica zapamiętaj
Tu straty z powodu zdrady liczysz we własnych zębach
Na koniec dwa wersy, zesrałeś się w pampersy
Odb wyliżesz rowa bo Ty to nie cięty język!
Elo! Nominuję wkurwionego huja, Goldsteina i Odb.

JurnyStefan

Moje sweet16 z dedykacją dla Profiego

Wiesz co się liczy?
To, że twoja stara kwiczy
Gdy byle menel wkłada se bydlaka do jej brudnej piczy
Ile razy ją jebali nikt się nie doliczy
Wczoraj wstrętna szmata płacze, że nie może
Żule się wkurwiły, dziś leży SORze
Takie konsekwencje bycia kurwą, szmatą
Obsranego kundla uczyniła tatą
Może właśnie przez to wpadłeś w alko, dragi
Że twój własny stary szczeka, biega nagi
Rucha inne burki, tarza się w ich kale
Mówisz, wszystko spoko, ty jebany pedale
Bolało w gimbazie, jak kradli ci kanapki
Dziś już o tym nie pamiętasz, bo przy jebaniu matki
Przez cweli, meneli, psy i pana wladze,
Juz jest przyjemniejsze skakanie po kolegi knadze.

Nominuję danutę holecką, mariusza czerkawskiego i bulbazaura.

Odb

3y Cum Kara odpowiada na anal KęKę

Fufacz

Dokładnie

Barszcz

Przymoniam ze Goldstein i Odb byli już nominowani przez Stalone

EJ TY KOLO

SZPARE NA MAJKU JEDEN Z DRUGIM GIMBUS ZOBACZYŁ I MA MOKRO MIEDZY NOGAMI JA PIERDOLE HAHAHAHA

MagazynierZAGRUBYHAJS

O ty kurwa ze Słupska jesteś? A który rejon? Bpl? zatorze? Nadrzecze¿

EJ TY KOLO

Z HEBZIA DOLNEGO JESTEM KOŁO RUDY SLĄSKIEJ AHAHHAHAHAHA

TW Goldstein

Ta Gun Kara jest tak paskudna, że bym jej nawet w dupsko nie wyruchał…

huj
Mama

Do kuchni marsz i potem gacie wyprac! A nie jakies durnoty przed mikrofonem!

Cieślak

Wale sobie konia raz dwa 3y

Kevin Durant

W sumie nic do niej nie mam.Ale rapsy to ma chujowe.Słabe te teksty

Osrodek Monitorowania Chuja w Dupie im.Mlodego Dzi

Ale Karyna xd

Student Życia

Chuj z tym jak wygląda? Dobrze leci na bitach, to się liczy.

Pogromca kurew

W którym momencie? W żaden nie trafił/trafiła. Drewniane to w chuj, głos słaby, wszystko źle.

WnukTedego /Norbi

Budzik mnie budzi? To jest kurwa latanie na bicie? Wyjmij chuja z uszu

Student Życia

Ty wyjmij chuja z dupy to może ci trochę ciśnienia zejdzie, powiedziałbym poruchaj to będzie ci lepiej ale jedyne co będzie dziś ruchane to twoja dupa przez twojego starego, i to bez poślizgu.

Brandenburski chuj

Ciekawie odpisujesz swój namiętny wieczorek z tatusiem, cwelu

RUBY ULICZNY PRZEKAZ

wyjmij wafle z uszow

Pan Maciej

Poka cyce kurwo jebana!!!

Mlody Rafalala

3y Gun Anal odpowiada na nominację Hozera
„Ciepłota ci mówił, że jakość nie ilość się liczy”.

Pogromca kurew

Przecież on nie ma.

TAU LUBI KAŁ

3y Gun Kara to curka Reny i Soboty, potwierdzone info.

Starszy wannowy

Taka rzecz w tym,że dwóch facetów nie spłodzi trzeciego.
A co do Kary-słabo.
Zawiodłem się.

BeImondo Informator

Laska tak chujowa że nawet za tranzola nie ujdzie.

szmato

ty kurwo

Rafalala

Nominowała samych cweli podejrzewam że ma kutasa.

Wunsz

to nie powinno być nagrane na setę? :/

haha

przecież raperzy to noskille

PejaTVN

Ej ale najlepsze jest to ,ze ona w jakimś kawałku nawija o tym ,ze ja faceci podrywają na fury itd. Hahahhaa Ty paszczurze zajebany chyba podjeżdżają po Ciebie e46 albo passatem bo innej możliwości nie widzę przy takim ryju jak posiadasz.

Homofobodaktyl

Co tu dużo mówić… Norbi lepiej i tyle.

Pogromca kurew

Ale chujnia. Żeby chociaż wyglądała jak nie umie rapować, ale wygląd chujowy jak ten pseudo rap.

ja jebie

nominuje Arona HBO?

ernestoHimngłaj

Poka flaka pseudo grajku bazarowy udajacy dziewczyne

Ziominho

Do garow a potem do miecza albo na odwrot!

SZUSTYJEŹDZIEC

A czemu nie ma BLCKTITTUDE?

https://www.youtube.com/watch?v=RDiCWDYzF0c

SZUSTYJEŹDZIEC

A czemu nie ma BLCKTITTUDE ?

https://www.youtube.com/watch?v=RDiCWDYzF0c

Glos ludu

Props ze nie probuje rapowac jak facet, to tyle. won do podziemia

Natalia Oreo

https://youtu.be/Lq_yeLjCFjo
Tylko i wyłącznie pączki grubeee jak sraka, zapraszam na wyjebaniu freestyle hot 16 chelleng!!!

Prawda

19:47 7
Opublikowany 5 godzin temu 4 maja 2020 Przez Maxymilian Hozer

fACPr

Ale z was zwierzęta. Zamiast odsyłać kogoś do kuchni, sami byście może jakąś książkę przeczytali, bo nie da się przyswoić tych debilnych komentarzy. Ręce opadają – ścierwa, które nie mają niczego do powiedzenia, walą sobie do ekranu, bo zobaczyli dziewczynę. Może gdyby którakolwiek kiedykolwiek was chciała, to nie bylibyście teraz tacy smutni? 🙂 Krytykujcie jej rap, a nie narządy, małpiszony.

stary rozpalacz

Jebać Cie frajerze.

CZERSTWY

TAKA KURWA PRAWDA PONAD POŁOWA TYCH ZJEBOW TUTAJ WIDZIAŁA CO NAJWYŻEJ CIPKE MAMY (NIE OBRAŻAJĄC NIKOMU MATKI) POD PRUSZNICEM I JEBANE INCELE WYPIEFDALAJA SWOJĄ FRUSTRACJE NA KOBIETY NA GLAMRAPIE BO NIE WIEDZA JAK DO SUNI ZAGADAĆ CO ZA POJEBY JA KURWIE

Joł

Joł joł

Twoja babka

Czekam na skurwiałe komentarze

Dawid Sulicki

CHUJ CI NA KURWE

Kutanozaurus Rex

O TAK, CHUJ CI NA KURWE

Jeyson 13

A Kizo robi brum brum..

Tomal

Gun Kara możes opierdić moj gnats szmato kurewska

SERCE
YUNG NIGGA ON DA BEAT

Bands on my account, tats on my hands
Bae in cadillac, she’s already wait
Pull up to mansion, switch up to lambo
Hit the old lady, #hajto

Hhjk

Fajne

Popularne