Sprawdź nas też tutaj

News

4P – PRZECIWNY BUDOWIE ELEKTROWNI ATOMOWEJ!

Opublikowany

 

4P – koszaliński raper przyłączył się do akcji przeciwko budowie elektrowni atomowej w Gąskach k. Koszalina.

„Bunt Maszyn” to swoisty protest song do którego już niebawem zostanie nakręcony również klip.

 

4P: Bunt Maszyn – protest song

 

 

4P o anty atomowej akcji:

 
47 komentarzy

47
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Analny Ganda

Kto?

ADLJF

beka z niego

kim_jest_pelson

[img]https://img.zryte.pl/chuj_mnie_to_boli_10250.jpg[/img]

pichu w dżakuzi

pierdolony lewak ekolog. tylko pih !

bonus_rtv

najlepszy track onila.

Na Rowerze Samochodem

Mam prośbę dla potencjalnych raperów wypowiadających się na jakikolwiek temat na forum. Albo przeczytajcie cokolwiek na temat w którym się wypowiadacie albo milczcie. A teraz w sprawie reaktorów atomowych, lepiej żeby napierdalać energię węglem tak? Brawo 4P nie dość, że chujowy rap to jeszcze pusty dekiel…

Marcin Najman

Beka z tego grajka, niech jeszcze zaśpiewa o tym żeby używać szarego papieru toaletowego bo biały nie jest przetwarzany z makulatury i jest nieekologiczny.
P.S Kto to jest ten typ?Produkt z Biedronki?
[img]https://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0809/sezonogorkowy5b1b.jpg[/img]

Analny Ganda

[quote name=”pichu w dżakuzi”]pierdolony lewak ekolog. tylko pih ![/quote]
Beka, widzę, że gimbusy poznały termin „lewak” i ostatnio bardzo go nadużywają.

Rolewsky

Fajnie redakcjo Glamrapu, ale kto to jest 4P?

pichu w dżakuzi

[quote name=”Analny Ganda”]
Beka, widzę, że gimbusy poznały termin „lewak” i ostatnio bardzo go nadużywają.[/quote]
jaki ty jebniety ja pierdole. ironia kurwa pajacu
jebac elktrownie jadrowe i naziola piha. elo 4p !

Analny Ganda

[quote name=”pichu w dżakuzi”]jaki ty jebniety ja pierdole. ironia kurwa pajacu
jebac elktrownie jadrowe i naziola piha. elo 4p ![/quote]
Brawo mistrzu ironii.

SGSTUDIOO

ZE WZGLEDU ZE NIE ZNAM SIE NA ELEKTROWNIACH ATOMOWYCH PRZESYLAM ZDJECIA Z FERII

Jibisz

[quote name=”Na Rowerze Samochodem”]Mam prośbę dla potencjalnych raperów wypowiadających się na jakikolwiek temat na forum. Albo przeczytajcie cokolwiek na temat w którym się wypowiadacie albo milczcie. A teraz w sprawie reaktorów atomowych, lepiej żeby napierdalać energię węglem tak? Brawo 4P nie dość, że chujowy rap to jeszcze pusty dekiel…[/quote]

[IMG]https://img.zryte.pl/elo_93392.jpg[/IMG]: https://zryte.pl/93392/elo

LoL

„Mam prośbę dla potencjalnych raperów wypowiadających się na jakikolwiek temat na forum. Albo przeczytajcie cokolwiek na temat w którym się wypowiadacie albo milczcie. A teraz w sprawie reaktorów atomowych, lepiej żeby napierdalać energię węglem tak? Brawo 4P nie dość, że chujowy rap to jeszcze pusty dekiel…” +1

pichu w dżakuzi

[quote name=”SGSTUDIOO”]ZE WZGLEDU ZE NIE ZNAM SIE NA ELEKTROWNIACH ATOMOWYCH PRZESYLAM ZDJECIA Z FERII

[/quote]
lipa ferie widze

SGSTUDIOO

CHUJ WIE O CO CHODZI ALE TO CHYBAPRZEZ TE ELEKTROWNIE COS WAM SIE STRONA PSUJE

[img]https://www.bild.me/bild.php?file=9990474fa75260878f38965c12633f0671c06ff.gif[/img]

only leszczu

[quote name=”Na Rowerze Samochodem”]Mam prośbę dla potencjalnych raperów wypowiadających się na jakikolwiek temat na forum. Albo przeczytajcie cokolwiek na temat w którym się wypowiadacie albo milczcie. A teraz w sprawie reaktorów atomowych, lepiej żeby napierdalać energię węglem tak? Brawo 4P nie dość, że chujowy rap to jeszcze pusty dekiel…[/quote]

Jak ci to nie przeszkadza to może wybudujemy ją pod twoim domem. Co do samej elektrowni to zniszczy to całą turystykę tego regionu. Chuj, że wiele tysięcy osób straci pracę. Województwa nie chcieli dać Pomorzu Środkowemu, a planują jeszcze bardziej ukatrupić ten region.

Majk

Jak atomownia pierdolnie nie bedzie co zbierać! Chociaz moze i z jednej maniuśki dobrze bo te kurwa gimbusy wyjebie w powietrze, bedą latały flaki jelitą wątroby mózgi i chuj ! hahah 😀 hahahahahaha 😀 Beczka panowie pozdroweczka dla pozytywnych graczy 😀

popeksmok

hahahaahahahaa 2 elektrownie z tysiąca miały awarie i się sadzą!!!

do piachu z lewakami i pedalskimi grajkami

Kiwokor

[img]https://i.imgur.com/eBQ4L.gif[/img]

www

W sumie to Tede mógłby się wypowiedzieć bo za parę lat frekwencja na jego mieleńskich urodzinach może drastycznie spaść.

Joł

4P zawsze spoko ! Gimbusy nie znają !

mórzyn z Izraela

kurwa jak by wybudowali pod warszawą i to by pierdolnęło to cały karaj by ucierpiał a jak wam wyjebie tą dziurę to chuj się stanie tak szczerze

Mierzko

4P, jak nie będzie atomówki to po węgiel zapierdalasz ty, ok?

Jan_Mściciel

Ten recydywista zamordował swojego kumpla – rap parobka, o ksywce Onil hihi.

Kryminaliście prawa głosu nie mają!!

PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ.

ELOELO

ALE Z WAS CIPY HAJTUJECIE 4P A JAK BYSCIE GO SPOTKALI NA OSIEDLU SRALI BYSCIE W GACIE… KAZDY WIE W KLINIE ZE MU SIE SZACUNEK NALEZY I HUJ. NIE POZARTOWALI BYSCIE SOBIE TAK PRZY NIM BO BYSCIE BYLI ZAJECI ZATRZYMYWANIEM KUPY KTORA LECI Z WASZYCH OBSRANYCH GACI..

MC Kula

[img]https://en.memgenerator.pl/mem-image/o-kurwa-ja-pierdole-en-ffffff[/img]

ELO

DUNKIN

WIEM O NIM TYLE, ZE JEST GIMBUSEM

emano

DOBRZE PRZEMEK NAWIJA.

JEBAĆ GIMBÓW

Masta Ice

[quote name=”ELOELO”]ALE Z WAS CIPY HAJTUJECIE 4P A JAK BYSCIE GO SPOTKALI NA OSIEDLU SRALI BYSCIE W GACIE… KAZDY WIE W KLINIE ZE MU SIE SZACUNEK NALEZY I HUJ. NIE POZARTOWALI BYSCIE SOBIE TAK PRZY NIM BO BYSCIE BYLI ZAJECI ZATRZYMYWANIEM KUPY KTORA LECI Z WASZYCH OBSRANYCH GACI..[/quote]
spierdalaj debilu, nagrywasz jakieś gówno i podszywając się pod kogoś innego myślisz że nie domyślamy się że to ty marny grajku, naucz się lepiej robić dobrego kebaba lub zapiekanki.

4P

ZRUBCIE SOBIE POD WARSZAWOM WARSZAWIOKI BO U NAS NA WSI PRZYJEZDZAJOM NIEMCY NA AGRO TURISTYKE,, GADOL ZEM Z NIMI I ONI NIE CHCOM TU REKTORA U NASZ

4P

U NASZ NIE MA WODY ZRUBCIE TO SOBIE NA MORZU CIORNYM TAM MACIE WODY

wielkie halo

HAHAHAH JAK ON RYMOWAC NIE UMIE POSŁUCHAŁEM PIERWSZYCH 4 WERSÓW I KONIEC

4P

ALE PROND ZA PUL CENY MOZECIE MI PODESLAC DO STUDIA

mieszkamnadzalewem

ja ci kurwa dam elektrownie atomową na zalewem zegrzyńskim głupia kurwo…

tejtejfutrzaku!

POZDRO 4P, CZEKAM NA NOWE NAGRYWKI! PROPS.

Jan_Mściciel

A ja nadal będę grał w grę i chuj mnie obchodzi co powiedział Peja! (śmiech)

ONIL

TO TY MNIE ZAJEBALES SMIECIU RIP JA GIMBY

BUCZER PETEPE YO

[img]https://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57276-pono.jpg[/img]

BUCZER PETEPE YO

WYBUDUJĘ ELEKTROWNIĘ I TAKIE UFOLUDKI SIĘ BĘDĄ RODZIĆ :

[img]https://www.picshot.pl/pthumbs/large/57790/5CENT_346324575.jpg[/img]

bekobekowo

Spoko, ja jestem z Wuwua i jak dla mnie to możecie wypierdolic Patyka i tam jebnąć elektrownię atomową, ale te kurwy, którym się to nie podoba niech płacą dodatkowe podatki, żeby sfinansować opłacenie limitów C02.

bekazwieprza

Nagraj cos lepiej z ONILEM !

jou

źródła naturalne, elektrownie wodne (kurwa dostep do morza mamy smiecie przeciez), a nie jebane gowno ktore zrobia na odpierdol na ruskiej technologii, ktora jest przestarzala i nam wypierdoli pol Polski. Dróg dobrych nie potrafimy zbudować a co dopiero elektrownie atomowa. ROTFL. Nawet francja juz nie buduje tego gowna bo wszyscy odchodza wiedziac ze naturalne zrodla to przyszlosc. no, ale Polska 100 lat za reszta.

TRAILZ

To ten 4P??
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SLNQqdEKST0[/youtube]

pomysłowy jan wetera

[quote name=”TRAILZ”]To ten 4P??
https://www.youtube.com/watch?v=SLNQqdEKST0%5B/quote%5D

tak, on.

Doniek Tusk

jego zdanie to mam w dupie

Bąsą

I ŻE NIBY TO KURWA KOGOŚ INTERESUJE CO NAGRYWA JAKIŚ NOŁNEJM

Popularne