Sprawdź nas też tutaj

News

8 lat temu KęKę stracił pracę. Wtedy zadzwonił do niego Sokół

„To co wydawało mi się końcem świata, stało się jego początkiem”.

Opublikowany

 

kękę listonosz

Jeszcze osiem lat temu, Piotr Siara pracował jako listonosz na Poczcie w Radomiu. Okazjonalnie wrzucał swoje numery do sieci, był tzw. podziemnym raperem. Po dwóch umowach na czas określony, liczył, że otrzyma umowę na stałe. Niestety, 30 stycznia 2013 roku dowiedział się, że zostaje zwolniony z urzędu pocztowego. KęKę podzielił się tą wiadomością ze swoimi słuchaczami. Zobaczył ją również Wojtek Sokół, który od jakiegoś czasu przyglądał się jego działaniom. Po kilku dniach od zwolnienia go z pracy zadzwonił do niego i zaproponował kontrakt w Prosto.

Byłem 30 letnim, ojcem 8-latka, alkoholikiem mieszkającym u rodziców. Nie miałem pieniędzy, perspektyw, planów nic. Później był telefon od @wojteksokol z szansą na inne życie. Wielkie dzięki Wojtek. Nagrałem pierwszą płytę, pojechałem w trasę, później poznałem Martę, zaszyłem się, później nagrałem drugą. – tak kilka lat temu KęKę wspominał ten okres. Więcej o tym pisaliśmy tu: KęKę wspomina utratę pracy i telefon od Sokoła.

W kolejną rocznicę, raper kolejny raz wspomina ten okres na swoim Instagramie.

Reszta jest historią…. To co wydawało mi się końcem świata, stało się jego początkiem…. #poczta. – napisał raper.

 
67 komentarzy
67 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesoor Trapu Rolexowy Niszczyciel Polskich Picz
1 miesiąc temu

NIENAWIDZE PIJAKÓW, WYGLĄDA JAK TYPOWY DEBIL MAGAZYNIER Z AMAZONA, SZKODA ZE SIE NIE ZACHLAL NA SMIERC I ROBI NAM STĘKĘ, KTO TEGO KURWA SLUCHA SERIO MORDY?

30 LATEK U STARYCH MIESZKAL, CO ZA KURWA PRZEGRYW ŻYCIOWY

NIE ZNAM 1 OSOBY KTÓRA SŁUCHA STĘKĘ. ALE TAKIEGO GZUZA TO JUŻ TAK. TYLKO GZUZ ALL DAY LONG CZARNUCHY JEBANE I CIAPATE KURWY (POZDRO ALBERTO)

https://www.youtube.com/watch?v=xVGRDPxlS7k

A KĘKĘ? CO ON MA DO PRZEKAZANIA, ŻE BYŁ LUDZKIM PRZEGRYWEM, PIJAKIEM, CHUJOWYM OJCEM? WOW! SUPER PRZEKAZ DLA INNYCH PRZEGRYWÓW

JEBAĆ KĘKĘ WY CHUJE DO SZCZANIA.

JEBAĆ

• MAGAZYNIERÓW
• BIEDAKÓW
• FIZOLI
• BUDOWLAŃCÓW ZAPITYCH

A JA MAM ZŁOTEGO ROLEXA DATEJUST ZA 50.000 PLN WPISZ SE W BING-A TY KURWO ZAPITA BIEDNA

Nnnn
27 dni temu

Co za frajer daje łapkę w górę za takie coś

Idemitsu.
26 dni temu

A Ty się zalisz czy chwalisz….kogo to interesuje co ty masz..a może ty masz krzywe nogi jak srasz..kim ty właściwie jesteś pajacu.!?

Magister Rapu
1 miesiąc temu

Cieszę się że udało się Kękiemu wyjść z nałogu i spełnić marzenia, ale pamiętajcie walka z alkoholem trwa do końca życia.

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  Magister Rapu

8 lat temu GęGę stracił cnotę. Wtedy zadzwonił do niego rafalala

Jebać was
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

On osiem lat temu aty przy porodzie na cwelu internetowy

pfkkompany
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

kto pamięta KęKę na kanale 2Sty ?
https://www.youtube.com/watch?v=3FfUMZje1HA
remixy 2stego dały mu fejm, a on dalej jedzie na pojedynczych rymach haha

Kobe
1 miesiąc temu
Reply to  Magister Rapu

Jest jeden skuteczny sposób na wyjście z nałogu. Inny nałóg. Alkohol warto zamienić na 4mmc. Tani i łatwo dostępny, super sprawa.

CZAISZ?
1 miesiąc temu
Reply to  Kobe

Wypierdalaj ćpunie, pogadamy za parę lat, jak:
1. Się ogarniesz
2. Będziesz napierdalał po kablach

Twój wybór, jak długo to pociągniesz, na ile Ci organizm i mózg pozwola

A na chwilę obecną – wypierdalaj cpunie

Agnie
1 miesiąc temu
Reply to  Magister Rapu

Cześć! Nazywam się Agnieszka, mam 23 lata. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona – http://loveto.one/agnie

Ramzan Kadyrow
23 dni temu
Reply to  Agnie

A lubisz zabawy kindybałem?

barrios
1 miesiąc temu

Wszyscy woleli jak chlał i walczył sam ze sobą bo artysta cierpiący tworzy autentyczniej i ciekawiej…
ale tak po ludzku cieszy że się Kękusiowi ułożyło normalne życie.

Majk
1 miesiąc temu
Reply to  barrios

Bzdura.

CORE
1 miesiąc temu
Reply to  barrios

Safari posłuchaj sobie

Keke pizdeke
1 miesiąc temu
Reply to  barrios

Wyjebane w cwela i obludnika niech wypierdala srac na pingle swojej lubej

Gorzka Prawda
1 miesiąc temu

Osiem lat temu stracił prace a w tym roku wraz z żonka jako milionerzy wyszarpali z gardeł biednym Polakom pół miliona złotych.

Tak powinien brzmieć ten tytuł.

Nnnn
27 dni temu
Reply to  Gorzka Prawda

Zapłacił podatków wiele milionów wogule co to za myślenie gimba i pajaca

Matias
1 miesiąc temu

A potem hop do wanny i kariera ruszyła

Peja TVN
1 miesiąc temu

Ze mną się nie napijesz?!

Stary Włodka
1 miesiąc temu

KęKę ma problem, jak ktoś dzwoni na bombie
I to ma niby wystarczyć ci, nie jesteś ziomkiem
‚Nie jesteś na telefonie już, arrivederci’
I tak samo mówił Sokół jak już się uniezależnił

Kozlebro
1 miesiąc temu

Wraz z zostaniem abstymentem stracił cząstkę siebie, akurat ta którą wszyscy lubili, podobnie jak Peja…

CZAISZ?
1 miesiąc temu
Reply to  Kozlebro

Nie od dziś wiadomo, że największe arcydzieła, nie tylko w muzyce, powstawały na haju

KAWUJESZ?
1 miesiąc temu
Reply to  CZAISZ?

To czemu ty jesteś taki kurwa nieudany? Bo po butaprenie i denaturacie haj się nie liczy!

CZAISZ?
1 miesiąc temu
Reply to  KAWUJESZ?

Hahaha co jak co ale ksywke masz spoko, smiechlem

Jebać was
1 miesiąc temu
Reply to  Kozlebro

Ty to cnotę straciłeś jak ci Stary palace do dupy wkładał

Facio od krabów
1 miesiąc temu

Co mnie obchodzi że kękę to kukold i wziął sobie babe z bachorem?

CZAISZ?
1 miesiąc temu

Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem, jak byk jest napisane, że był 30 letnim ojcem alkoholikiem, 8 letniego syna. Dopiero potem poznał niejaką Martę.
Wychodzi na to, że to ta Marta to cuck i se znalazła typa z bombelkiem 😛

Keke pizdeke
1 miesiąc temu
Reply to  CZAISZ?

Gownem byl i jest smiec jebany nie alkoholikiem, zwykly kurwa pozorant dla hajpu jebac go

Beata Kozidrak
1 miesiąc temu

Cześć tu Beata Kozidrak.

Jebać was
1 miesiąc temu

Bachor to ty cwelu

Domo
1 miesiąc temu

Xxxxx xxx

DQWDQW
1 miesiąc temu

ZNOWU JEDNO I TO SAMO PRZECIEZ JUZ BYLO TO PISANE 5 LAT TEMU… NUDNY TEN GR

Kuku keke kiki kaka
1 miesiąc temu

8 lat temu KęKę stracił analne dziewictwo. Wtedy zainteresował się nim Sokół.
„To co wydawało mi się końcem fiuta, było się jego początkiem”.

cZŁOwiek
1 miesiąc temu

Wsadź sobie teraz coś w dupe pasywny pedziu bo jeszcze mogą się dzisiaj pojawić jakieś newsy to może nie będziesz się rozpisywał już o dotykaniu i wąchaniu dupy i gówna

Kuku keke kiki kaka
1 miesiąc temu
Reply to  cZŁOwiek

Widzę że testowałeś takie zabiegi i polecasz? Na prawdę pomaga? Podobało Ci się?

cZŁOwiek
1 miesiąc temu

Po prostu widzę że ty i inne pasywne ćwoki wszędzie piszecie tu coś o wsadzaniu w dupe to pewnie wam się marzy coś takiego dlatego pomogłem zdiagnozować wasze marzenie więc głupku debilu może zrealizuje to marzenie to nie będziesz już o tym pisal.
rafalal wam kazał czy biedron wam płaci, a może to wina skrzywionej psychiki

cZŁOwiek
1 miesiąc temu
Reply to  cZŁOwiek

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha

Tonyhalik
1 miesiąc temu

Życie cie jebie ludzki śmieciu… Tylko się nie obsraj teraz trochę kulturki…

Domo
1 miesiąc temu

Leszcz

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu
Reply to  cZŁOwiek

AHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHHAHAAHHA

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

PRZECIEŻ TO JEST TEN PASYWNY PEDRYL JEBANY „ODB” ZABURZUŻONY CWEL CO SOBIE WSADZAŁ PALCE DO DUPY KOZY Z NOSA I ZAJADAŁ AHAHHAHAHAHAHA

PPP
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

Ty pajacu zamknij jape bo jebie jak z dupy, ty jebana pało!!!

Jebać was
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

Jego kozy z dupy jedli twoi starzy razem z tobą a co potem twój stary jebał was wszystkich z starą włącznie pedale jebany

Jebać was
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

Twoja stara tak robi jak ty na jak z dupy wam wyjmują kniage hhhjjhhhhjjjjjhhbhhhhhhhhsjha

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu
Reply to  Jebać was

PRZYNAJMNIEJ MNIE MATKA Z OKIENKA ZYCIA NIE ODBIERAŁA JAK CIEBIE JEBANY PAROBASIE…

Domo
1 miesiąc temu

Leszcz

Jędker
1 miesiąc temu

Do mnie tez dzwonil

Jędker
1 miesiąc temu
Reply to  Jędker

Ale miałem wyciszony

Jebać was
1 miesiąc temu
Reply to  Jędker

Twoja stara też miała wyciszony

Domo
1 miesiąc temu
Reply to  Jędker

He, he, he

JEBAC COKOŁA I SRĘKIEGO
1 miesiąc temu

8 LAT TEMU WOJTEG COKÓŁ ZROBIŁ JEDNĄ Z NAJGORSZYCH RZECZY DLA POLSKIEGO RAPU, ZADZWONIŁ DO PAJACA , KTÓRY ZALAŁ POLSKĘ GÓWNEM, ZMIENIŁ SWOJE POGLĄDY O 180 STOPNI, WYPIAŁ SIE NA ZIOMKÓW I ZACZĄŁ ŁOIC KAPUCHE NA GIMBACH, W OCZKACH PIJACZYNY RADOMSKIEJ JUZ NIE BYŁO FLASZKI TYLKO ZNAK DOLARA.

CZAISZ?
1 miesiąc temu

To chyba lepiej, gonić za hajsem niż za wódą. Chyba że sądzisz inaczej, to powodzenia w życiu menelu zajebany

Mefedroniarz olkoholik
1 miesiąc temu
Reply to  CZAISZ?

Na chuj się tak wczuwasz pajacu pierdolony xD idź wyliż jape ojcu

CZAISZ?
1 miesiąc temu

Dupa boli, że Cię zgasilem jak Peta, dwoma zdaniami, przychlascie jebany?
Nikt tu się nie wczuwa, to glamrap, jeśli tego nie wiesz to właśnie sam z siebie pajaca zrobiłeś, swoim komentarzem, przygłupie.. Beka

Gorzka Prawda
1 miesiąc temu

I wraz z żonka wyszarpal pol Bańki zlotych od pisu na czterosobowa firmę, bez biura i z dwoma praktykantami

Jebać was
1 miesiąc temu
Reply to  Gorzka Prawda

Ty korwo

Domo
1 miesiąc temu

Xxxxx xxx

Roberto's
1 miesiąc temu
Pawcio
1 miesiąc temu

Ludzie z kad ten hejt? Niewiecie ze ja piszecie ten komentarz to pokazujecie swoja wizytówkę? To świadczy tylko o was. Dla mnie szacun ze zmienił życie o 180 stopni

yhhghh
1 miesiąc temu

i kurwa co z tego?

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

6 lat i 9 miesięcy temu srękę stracił pracę (prostytucja oralna) wtedy obciągnał mu strapona protokół

Holografoczny
27 dni temu

Maaasakra ale tu BIEDA

Anomixon
27 dni temu

Co mnie to obchodzi ?

Waluś
1 miesiąc temu

Sokół nie działa charytatywnie ale jednak pomógł chłopakowi z korzyścią dla obu stron. Szacun dla Wojt5ka

Popularne