Wydany 31 Sierpnia “303K” to drugi album wrocławskiego producenta znanego jako Da Vosk Docta. Album ukazał się nakładem wytwórni SOHO Palace, zarówno na CD jak i na portalach streamingowych.
Album to 45 minutowa wycieczka do słonecznych wybrzeży basenu Morza Śródziemnego, gdzie chwile beztroski przeplatają się z momentami refleksji i zadumy. Wszystkie 14 utworów to wypadkowa przemyśleń autora na temat życia w mieście, imprez, podróży i pojmowania szczęścia, a także gloryfikacja hedonizmu, na którą cień rzuca świadomość własnej śmiertelności. Na płycie możemy się także doszukać nieoczywistych odniesień do sztuki współczesnej, popkultury oraz kinematografii, a ich skojarzenie pozostaje w gestii odbiorcy.
Da Vosk Docta to urodzony w 1991 r we Wrocławiu producent muzyczny. Znudzony tworzeniem klasycznych samplowanych bitów, rozpoczął eksperymenty z muzyką elektroniczną. Z biegiem lat DVD stworzył szereg utworów, które odbiły się szerokim echem wśród słuchaczy, osiągając łącznie miliony wyświetleń i przyciągając tłumy fanów do klubów oraz na festiwale. W 2017 ukazała się pierwsza, ciepło przyjęta płyta Even If You Didn’t Expect It, na której producent postarał zaprezentować się słuchaczom od zupełnie innej strony niż dotychczas. Rok później, pod koniec wakacji 2018 ukazał się drugi krążek pt. 303K – gdzie producent sięgnął po wakacyjny, ale jednocześnie nostalgiczny klimat, starając się wciągnąć odbiorcę w słodko-gorzki klimat melancholii w tropikach. Początkowo utwory DVD były mieszanką trapowych bitów oraz ciężkich, przynoszących na myśl witch-house syntezatorów. Z czasem jego styl zaczął robić się coraz bardziej melodyczny i lekki, jednocześnie zachowując “to coś”, co wyróżniało go na tle innych producentów. Głównym założeniem od zawsze jednak było wywołanie u odbiorcy emocji, raz smutnych i nostalgicznych, innym razem wesołych i budujących.
Obecnie DVD pracuje nad kolejnymi projektami, skupiając się zarówno na komponowaniu nowych utworów jak i doskonaleniu umiejętności realizacji dźwięku, miksu i masteringu nagrań.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
„Daleko” to trzeci singiel zapowiadający płytę HCR-a „Pewnego razu we Wrocławiu”, której premiera planowana jest na koniec września 2024 roku.
Utwór jest inspirowany okresem w życiu HCR-a, kiedy jego codzienność kręciła się między Warszawą, gdzie działał w czasach premiery płyty „Lepszym człowiekiem”, a rodzinnym Wrocławiem, gdzie często wracał. W tekście raper dzieli się swoimi doświadczeniami odnoście szukania prawdziwej przyjaźni i ludzi, z którymi warto iść przez życie. Zwraca też uwagę na to, że dom, rodzina czy szczęście nie zawsze przynależą do konkretnego miejsca na mapie, ale są wartościami uniwersalnymi.
Za produkcję odpowiada Lazy Rida Beats, a teledysk zrealizowała ekipa 9liter Filmy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Na cieplejsze dni podczas majówki – singiel od Pampi 042
Efekt współpracy Warner Music wspierany przez Step Records.
Podczas majówki idealnie sprawdzi się kawałek Pampi 042 „Przeznaczenie”, jako efekt współpracy z Warner Music Poland, wspierany przez Step Records.
Pampi znany wcześniej ze współpracy z takimi artystami jak Pusher, 730 Huncho czy Onar dzisiaj przychodzi z miłosnym kawałkiem, który dostępny jest w serwisach streamingowych.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Deemz, Bambi, Young Leosia, Waima i Kizo odświeżają „Bohemę” Wilków
Takiego teledysku jeszcze nie widzieliśmy.
30 kwietnia 2024 – Producent Deemz, wraz z topowymi artystami polskiej sceny rapowej Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo, z dumą ogłasza premierę swojego najnowszego singla.
„Lecę bo chcę” jest świeżą interpretacją wszystkim dobrze znanego utworu “Bohema” autorstwa zespołu Wilki. Numer jest efektem kreatywnej kolaboracji między Deemzem a najbardziej rozpoznawalnymi artystami ze świata rapu: Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo. Inspiracją do stworzenia tego utworu była chęć połączenia różnorodnych talentów w niepowtarzalnej kompozycji, która zaskakuje zarówno brzmieniem, jak i przesłaniem.
Deemz określa „Lecę bo chcę” jako energetyczną kompozycję, łączącą elementy elektroniczne, popowe i hip-hopowe. Utwór emanuje pozytywną energią i jest przepełniony oryginalnym nowoczesnym brzmieniem inspirowanym Jersey Clubem.
Według autorów tekstu, zwrotki w „Lecę bo chcę” odzwierciedlają pragnienie wolności i odwagi, manifestującą się w życiu codziennym. Każdy z artystów interpretuje swoją część w sposób osobisty i autentyczny.
Teledysk do „Lecę bo chcę” jest dziełem znanego reżysera Jana Dybusa, który wraz z zespołem producenckim stworzył jedyną w swoim rodzaju wizualizację opartą w 99% o CGI i efekty specjalne. Teledysk przenosi widza w świat całkiem nowych doznań związanych z wizualną stroną odczuć podczas słuchania utworu. Czegoś takiego na Polskim rynku muzycznym jeszcze nie było!
Deemz to uznany producent muzyczny, który przez lata tworzy niepowtarzalne produkcje łączące różne gatunki. Każdy chociaż raz słyszał jego hitowe produkcje w takich utworach jak między innymi “Uzi” z Białasem i Soblem, “Eldorado” Bedoea czy ostatni ponadczasowy hit ze Szpakiem “Plaster” Jego przyszłe plany obejmują kontynuację eksperymentów z dźwiękiem i współpracę z wieloma utalentowanymi artystami.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
W piątek swoją premierę miał najnowszy singiel Adiego Nowaka, na którym gościnnie udzielił się Sebastian Fabijański.
„Rentgen” to najnowszy singiel z nadchodzącej płyty Adiego Nowaka, na której znalazły się ostatnie single takie jak 8 KÓŁEK, ZBRODNIA i ZWAŁA oraz MINDBLOW. Gościnnie na Rentgenie udzielił się Sebastian Fabijański, który wzbudza sporo emocji wśród fanów. Utwór jest dostępny również w serwisach streamingowych.
„Rentgen” to mocno liryczny numer z mrocznym vibe’m. Artyści świetnie się uzupełniają i tworzą razem zgrany duet co pokazują także reakcje fanów, którzy są bardzo pozytywnie zaskoczeni wspólnym singlem tej dwójki.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Mati Szert 2 tygodnie temu powrócił po niemal równo pół rocznej od wydania albumu „VIRRR” i zaprezentował słuchaczom EP-kę zatytułowaną „VIRRRUS”. Na kanale MaxFloRec TV właśnie ukazał się 3. wizual promujący wydawnictwo, a tym razem gościem jest K2.
Warto przypomnieć, że od dnia premiery (12 kwietnia) ukazały się także wizualizacje do „Krzyża” z gościnną zwrotką VNM-a i „Trash Talku 2.0” z Leehym na feacie.
„VIRRRUS” wcałości do sprawdzenia jest także w streamingu. Tym razem znajdziemy na nim produkcje od sorryfalkonna oraz @wcalenieleehego.
Tracklista
- Krzyż ft. VNM (prod. sorryfalkonn)
- Trash Talk 2.0 ft. Leehy (prod. Leehy)
- Bluescreen ft. K2 (prod. Leehy)
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
SH1333 i J Aspn udowadniają że trap jest robiony nawet w święta
Reprezentanci Olsztyna i Warszawy „przywożą hajs jak Santa Claus”.
Mikołajki na wiosnę fundują nam reprezentanci Olsztyna i Warszawy, czyli SH1333 i J Aspn. „Santa Claus” to wspólny numer traperów.
Po wydaniu w ubiegłym roku krążka „To nie flex, to reklama”, SH1333 nie spoczywa na lurach i prezentuje kolejny numer, ale tym razem w duecie z warszawskim graczem J Aspn. „Santa Claus” to trapowy numer inspirowany florydzkim rapem. – Dla osiedla przywożę hajs tak jak Santa Claus – słyszymy w kawałku.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temu
Strachu odda całą gażę za walkę Psychotropowi?
-
News5 dni temu
Wyciekły zdjęcia Sentino po spotkaniu z panią do towarzystwa
-
News21 godzin temu
Polscy raperzy, którzy wydali największą ilość płyt
-
News5 dni temu
Sentino jest w ciągu alkholowo-lekowym. „Miesza wszystko”
-
News5 dni temu
Tede nie pójdzie już na wywiad do Winiego i tłumaczy dlaczego
-
News3 dni temu
Gzuz po raz pierwszy w Polsce
-
News4 dni temu
Zainwestował 400 tys. zł w Sentino i ujawnia kulisy
-
Felieton2 dni temu
Widzieli we mnie zawód, dziś mam zawód raper – czyli co było przed hip-hopem