teledysk
TELEDYSK: Non Koneksja – „Nikt nie wierzy we mnie”
Po entuzjastycznie przyjętym klipie do „Ostatniej melodii kresów”, poprzeczka Non Koneksji ustawiona jest wysoko. – Tym razem zaprezentujemy kolorowy obrazek – zapowiada Lukasyno, współzałożyciel zespołu.
Przedstawiamy trzecie wideo promujące najnowsze wydawnictwo Non Koneksji – „Tylko dla prawdziwych”.
„Nikt nie wierzy we mnie” to trzeci singiel po „Biegnę” i „Ostatniej melodii kresów”, promujący świeżutki krążek, wydany przez wytwórnię Proper Records, który swoją premierę miał 13 lipca. Refleksyjny rap w połączeniu z mocnym brzmieniem gitary elektryczno – akustycznej i niemalże rockowym śpiewanym refrenem sprawia, że kawałek nabiera niebanalnego klimatu. – Utwór jest dobry lirycznie i melodyjnie. Podczas tworzenia materiału na płytę wyczuwa się instynktownie, co powinno być singlem. Fajnie jest gdy muzyka budzi głębsze emocje, wzrusza i skłania do refleksji. „Nikt nie wierzy we mnie” ma ten potencjał – wyjaśnia Lukasyno.
Jak mówi, utwór traktuje o ambicjach. O dążeniu do celu, które często okupione jest sporym ryzykiem. I o znaczeniu najbliższych, którzy w najgorszych momentach służą wsparciem. To swoiste spojrzenie w przeszłość i pewnego rodzaju rachunek sumienia. Po entuzjastycznie przyjętym klipie do „Ostatniej melodii kresów”, poprzeczka Non Koneksji ustawiona jest wysoko. Czego można spodziewać się po najnowszym wideo? – Tym razem zaprezentujemy kolorowy obrazek. Opowiadamy w nim swoje historie i podejście do pasji jaką jest muzyka. Fabuła jest odrębnym elementem, czerpiącym jednak inspirację z naszego życia. Teledysk ma wymiar uniwersalny, tak by każdy odbiorca mógł go odnieść do własnych doświadczeń, które determinować będą jego interpretację – mówi Lukasyno.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
„Daleko” to trzeci singiel zapowiadający płytę HCR-a „Pewnego razu we Wrocławiu”, której premiera planowana jest na koniec września 2024 roku.
Utwór jest inspirowany okresem w życiu HCR-a, kiedy jego codzienność kręciła się między Warszawą, gdzie działał w czasach premiery płyty „Lepszym człowiekiem”, a rodzinnym Wrocławiem, gdzie często wracał. W tekście raper dzieli się swoimi doświadczeniami odnoście szukania prawdziwej przyjaźni i ludzi, z którymi warto iść przez życie. Zwraca też uwagę na to, że dom, rodzina czy szczęście nie zawsze przynależą do konkretnego miejsca na mapie, ale są wartościami uniwersalnymi.
Za produkcję odpowiada Lazy Rida Beats, a teledysk zrealizowała ekipa 9liter Filmy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Na cieplejsze dni podczas majówki – singiel od Pampi 042
Efekt współpracy Warner Music wspierany przez Step Records.
Podczas majówki idealnie sprawdzi się kawałek Pampi 042 „Przeznaczenie”, jako efekt współpracy z Warner Music Poland, wspierany przez Step Records.
Pampi znany wcześniej ze współpracy z takimi artystami jak Pusher, 730 Huncho czy Onar dzisiaj przychodzi z miłosnym kawałkiem, który dostępny jest w serwisach streamingowych.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Deemz, Bambi, Young Leosia, Waima i Kizo odświeżają „Bohemę” Wilków
Takiego teledysku jeszcze nie widzieliśmy.
30 kwietnia 2024 – Producent Deemz, wraz z topowymi artystami polskiej sceny rapowej Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo, z dumą ogłasza premierę swojego najnowszego singla.
„Lecę bo chcę” jest świeżą interpretacją wszystkim dobrze znanego utworu “Bohema” autorstwa zespołu Wilki. Numer jest efektem kreatywnej kolaboracji między Deemzem a najbardziej rozpoznawalnymi artystami ze świata rapu: Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo. Inspiracją do stworzenia tego utworu była chęć połączenia różnorodnych talentów w niepowtarzalnej kompozycji, która zaskakuje zarówno brzmieniem, jak i przesłaniem.
Deemz określa „Lecę bo chcę” jako energetyczną kompozycję, łączącą elementy elektroniczne, popowe i hip-hopowe. Utwór emanuje pozytywną energią i jest przepełniony oryginalnym nowoczesnym brzmieniem inspirowanym Jersey Clubem.
Według autorów tekstu, zwrotki w „Lecę bo chcę” odzwierciedlają pragnienie wolności i odwagi, manifestującą się w życiu codziennym. Każdy z artystów interpretuje swoją część w sposób osobisty i autentyczny.
Teledysk do „Lecę bo chcę” jest dziełem znanego reżysera Jana Dybusa, który wraz z zespołem producenckim stworzył jedyną w swoim rodzaju wizualizację opartą w 99% o CGI i efekty specjalne. Teledysk przenosi widza w świat całkiem nowych doznań związanych z wizualną stroną odczuć podczas słuchania utworu. Czegoś takiego na Polskim rynku muzycznym jeszcze nie było!
Deemz to uznany producent muzyczny, który przez lata tworzy niepowtarzalne produkcje łączące różne gatunki. Każdy chociaż raz słyszał jego hitowe produkcje w takich utworach jak między innymi “Uzi” z Białasem i Soblem, “Eldorado” Bedoea czy ostatni ponadczasowy hit ze Szpakiem “Plaster” Jego przyszłe plany obejmują kontynuację eksperymentów z dźwiękiem i współpracę z wieloma utalentowanymi artystami.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
W piątek swoją premierę miał najnowszy singiel Adiego Nowaka, na którym gościnnie udzielił się Sebastian Fabijański.
„Rentgen” to najnowszy singiel z nadchodzącej płyty Adiego Nowaka, na której znalazły się ostatnie single takie jak 8 KÓŁEK, ZBRODNIA i ZWAŁA oraz MINDBLOW. Gościnnie na Rentgenie udzielił się Sebastian Fabijański, który wzbudza sporo emocji wśród fanów. Utwór jest dostępny również w serwisach streamingowych.
„Rentgen” to mocno liryczny numer z mrocznym vibe’m. Artyści świetnie się uzupełniają i tworzą razem zgrany duet co pokazują także reakcje fanów, którzy są bardzo pozytywnie zaskoczeni wspólnym singlem tej dwójki.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Mati Szert 2 tygodnie temu powrócił po niemal równo pół rocznej od wydania albumu „VIRRR” i zaprezentował słuchaczom EP-kę zatytułowaną „VIRRRUS”. Na kanale MaxFloRec TV właśnie ukazał się 3. wizual promujący wydawnictwo, a tym razem gościem jest K2.
Warto przypomnieć, że od dnia premiery (12 kwietnia) ukazały się także wizualizacje do „Krzyża” z gościnną zwrotką VNM-a i „Trash Talku 2.0” z Leehym na feacie.
„VIRRRUS” wcałości do sprawdzenia jest także w streamingu. Tym razem znajdziemy na nim produkcje od sorryfalkonna oraz @wcalenieleehego.
Tracklista
- Krzyż ft. VNM (prod. sorryfalkonn)
- Trash Talk 2.0 ft. Leehy (prod. Leehy)
- Bluescreen ft. K2 (prod. Leehy)
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
SH1333 i J Aspn udowadniają że trap jest robiony nawet w święta
Reprezentanci Olsztyna i Warszawy „przywożą hajs jak Santa Claus”.
Mikołajki na wiosnę fundują nam reprezentanci Olsztyna i Warszawy, czyli SH1333 i J Aspn. „Santa Claus” to wspólny numer traperów.
Po wydaniu w ubiegłym roku krążka „To nie flex, to reklama”, SH1333 nie spoczywa na lurach i prezentuje kolejny numer, ale tym razem w duecie z warszawskim graczem J Aspn. „Santa Claus” to trapowy numer inspirowany florydzkim rapem. – Dla osiedla przywożę hajs tak jak Santa Claus – słyszymy w kawałku.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News2 dni temu
Strachu odda całą gażę za walkę Psychotropowi?
-
News4 dni temu
Wyciekły zdjęcia Sentino po spotkaniu z panią do towarzystwa
-
News4 dni temu
Sentino jest w ciągu alkholowo-lekowym. „Miesza wszystko”
-
News4 dni temu
Tede nie pójdzie już na wywiad do Winiego i tłumaczy dlaczego
-
News7 godzin temu
Polscy raperzy, którzy wydali największą ilość płyt
-
News2 dni temu
Gzuz po raz pierwszy w Polsce
-
News3 dni temu
Zainwestował 400 tys. zł w Sentino i ujawnia kulisy
-
Felieton2 dni temu
Widzieli we mnie zawód, dziś mam zawód raper – czyli co było przed hip-hopem