Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Odrodzenie Potęgi – warszawscy raperzy nagrali utwór o Legii Warszawa

W numerze pojawili się Wdowa, Wigor, Proceente, ERO JWP, Łysonżi Dżonson, Kuba Knap i Żary.

Opublikowany

 

„Odrodzenie Potęgi” to utwór będący efektem współpracy Sekcji Koszykówki Legii Warszawa z czołówką warszawskiej sceny rapu. Kompozycja jak i teledysk mają właśnie swoją premierę i jednocześnie stanowią zapowiedź nowego koszykarskiego sezonu.

Każdy z artystów napisał własną zwrotkę w charakterystycznym dla siebie stylu. W gronie autorów tekstu znaleźli się: Wdowa, Wigor, Proceente, ERO JWP, Łysonżi Dżonson, Kuba Knap i Żary, a o warstwę muzyczną zadbał Szwed SWD, producent znany ze współpracy m.in. z zespołem Hemp Gru. Idea powstania utworu o koszykarskiej sekcji Legii Warszawa powstała kilka miesięcy temu. Pomysł spotkał się z ogromnym entuzjazmem wymienionych powyżej artystów, którym koszykówka nie jest obca. Wigor, Wdowa, Proceente czy Łysonżi Dżonson wielokrotnie kibicowali Zielonym Kanonierom z pierwszych rzędów trybun hali.

To świetny numer dla wszystkich fanów warszawskiego sportu i hip-hopu. Szybko i sprawnie znaleźliśmy wspólny mianownik, jestem przekonany, że ten kawałek trafi w gusta miłośników najlepszego hip-hopu oraz fanów najlepszego basketu – mówi Proceente, czyli Michał Kosiorowski.

Za produkcję teledysku odpowiada ten sam zespół specjalistów, który rok temu zrealizował film promocyjny Sekcji Koszykówki Legii Warszawa w którym koszykarze wraz z trenerem zapraszali na sezon na deskach Teatru Dramatycznego w Warszawie. Film zyskał uznanie na arenie międzynarodowej – został laureatem głównej nagrody w kategorii najlepszy film promocyjny w międzynarodowym konkursie Sportel Awards.

Po raz kolejny chcieliśmy zrobić cos wyjątkowego, ponadczasowego, coś co trafi do szerokiego grona nie tylko kibiców Legii, ale i fanów hip-hopu. Zapowiadający sezon utwór „Odrodzenie Potęgi” ma zagrzewać zawodników do walki oraz zachęcać mieszkańców Warszawy do wspierania naszego zespołu. Teledysk powstał na boisku znajdującym się wśród bloków warszawskiego Grochowa, które idealnie oddaje klimat towarzyszący temu projektowi. Połączyliśmy koszykówkę i rap, czyli dwa żywioły, które razem tworzą niesamowitą mieszankę pasji, pozytywnej energii i entuzjazmu – mówi Marcin Gacoń, manager ds. marketingu w Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.

Legia Warszawa to jeden z najbardziej utytułowanych klubów koszykarskich w kraju. W swoim dorobku ma siedem tytułów Mistrza Polski, cztery srebrne i dwa brązowe medale mistrzostw Polski oraz Puchar Polski. Zieloni Kanonierzy odnosili również liczne sukcesy na arenie międzynarodowej – czterokrotnie znajdowali się w gronie ośmiu najlepszych zespołów Starego Kontynentu. Przed legionistami nowy sezon Energa Basket Ligi – inauguracja nastąpi 30 sierpnia o 15:10, wówczas, w hali przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie stołeczny zespół zmierzy się z HydroTruckiem Radom.

Legia Warszawa to męski klub koszykarski założony w 1929 r. jako sekcja koszykarska wielosekcyjnego Wojskowego Klubu Sportowego Legia Warszawa. Czołowa polska drużyna lat 50. i 60. XX wieku. W tym czasie, Legia aż 13 razy stanęła na podium mistrzostw Polski. Legia siedmiokrotnie zdobyła mistrzostwo kraju (ostatni tytuł wywalczony w 1969 r.) i raz sięgnęła po Puchar Polski (1970 r.).

W sezonie 2016/17, Legia wywalczyła awans do Polskiej Ligi Koszykówki po 14 latach przerwy, a w sezonie 2018/19 po raz pierwszy od 17 lat awansowała do fazy play-off. Celem włodarzy Klubu jest nawiązanie do najbardziej owocnego w sukcesy sportowe okresu zgodnie z hasłem Odrodzenie Potęgi. Trenerem pierwszego zespołu jest Wojciech Kamiński.

Sekcja Koszykówki Legii Warszawa prowadzi obecnie projekt Legia Basket Schools (LBS), treningi skierowane do najmłodszych adeptów tego sportu (dzieci w wieku 3-11 lat) w halach na Woli, Ursynowie, Pradze Północ, Białołęce, w Wilanowie oraz w Ostrowi Mazowieckiej. Sekcja inwestuje również w rozwój kadr młodzieżowych w ramach Akademii Koszykówki Legii Warszawa, projektu realizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Kultury Fizycznej Zieloni Kanonierzy, obejmującego swoim zasięgiem młodzież w wieku 11-20 lat.

Legia Warszawa Sekcja Koszykówki działa w formie spółki akcyjnej. Prezesem spółki jest legenda Klubu, Robert Chabelski, a przewodniczącym Rady Nadzorczej jest Jarosław Jankowski – członek zarządu Legii Warszawa S.A.

Wśród sponsorów i partnerów klubu znajdują się: Miasto Stołeczne Warszawa, Tramwaje Warszawskie, LOTTO, Fortuna, Ele Taxi, Urząd Dzielnicy Bemowo, Adidas oraz BLACKROLL.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

teledysk

HCR z kolejnym singlem z płyty „Pewnego razu we Wrocławiu”

Posłuchajcie „Daleko”.

Opublikowany

 

Przez

hcr

„Daleko” to trzeci singiel zapowiadający płytę HCR-a „Pewnego razu we Wrocławiu”, której premiera planowana jest na koniec września 2024 roku.

Utwór jest inspirowany okresem w życiu HCR-a, kiedy jego codzienność kręciła się między Warszawą, gdzie działał w czasach premiery płyty „Lepszym człowiekiem”, a rodzinnym Wrocławiem, gdzie często wracał. W tekście raper dzieli się swoimi doświadczeniami odnoście szukania prawdziwej przyjaźni i ludzi, z którymi warto iść przez życie. Zwraca też uwagę na to, że dom, rodzina czy szczęście nie zawsze przynależą do konkretnego miejsca na mapie, ale są wartościami uniwersalnymi.

Za produkcję odpowiada Lazy Rida Beats, a teledysk zrealizowała ekipa 9liter Filmy.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Na cieplejsze dni podczas majówki – singiel od Pampi 042

Efekt współpracy Warner Music wspierany przez Step Records.

Opublikowany

 

Przez

Podczas majówki idealnie sprawdzi się kawałek Pampi 042 „Przeznaczenie”, jako efekt współpracy z Warner Music Poland, wspierany przez Step Records.

Pampi znany wcześniej ze współpracy z takimi artystami jak Pusher, 730 Huncho czy Onar dzisiaj przychodzi z miłosnym kawałkiem, który dostępny jest w serwisach streamingowych.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Deemz, Bambi, Young Leosia, Waima i Kizo odświeżają „Bohemę” Wilków

Takiego teledysku jeszcze nie widzieliśmy.

Opublikowany

 

Przez

30 kwietnia 2024 – Producent Deemz, wraz z topowymi artystami polskiej sceny rapowej Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo, z dumą ogłasza premierę swojego najnowszego singla.

„Lecę bo chcę” jest świeżą interpretacją wszystkim dobrze znanego utworu “Bohema” autorstwa zespołu Wilki. Numer jest efektem kreatywnej kolaboracji między Deemzem a najbardziej rozpoznawalnymi artystami ze świata rapu: Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo. Inspiracją do stworzenia tego utworu była chęć połączenia różnorodnych talentów w niepowtarzalnej kompozycji, która zaskakuje zarówno brzmieniem, jak i przesłaniem.

Deemz określa „Lecę bo chcę” jako energetyczną kompozycję, łączącą elementy elektroniczne, popowe i hip-hopowe. Utwór emanuje pozytywną energią i jest przepełniony oryginalnym nowoczesnym brzmieniem inspirowanym Jersey Clubem.

Według autorów tekstu, zwrotki w „Lecę bo chcę” odzwierciedlają pragnienie wolności i odwagi, manifestującą się w życiu codziennym. Każdy z artystów interpretuje swoją część w sposób osobisty i autentyczny.

Teledysk do „Lecę bo chcę” jest dziełem znanego reżysera Jana Dybusa, który wraz z zespołem producenckim stworzył jedyną w swoim rodzaju wizualizację opartą w 99% o CGI i efekty specjalne. Teledysk przenosi widza w świat całkiem nowych doznań związanych z wizualną stroną odczuć podczas słuchania utworu. Czegoś takiego na Polskim rynku muzycznym jeszcze nie było!

Deemz to uznany producent muzyczny, który przez lata tworzy niepowtarzalne produkcje łączące różne gatunki. Każdy chociaż raz słyszał jego hitowe produkcje w takich utworach jak między innymi “Uzi” z Białasem i Soblem, “Eldorado” Bedoea czy ostatni ponadczasowy hit ze Szpakiem “Plaster” Jego przyszłe plany obejmują kontynuację eksperymentów z dźwiękiem i współpracę z wieloma utalentowanymi artystami.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Adi Nowak i Fabijański połączyli siły

„Rentgen” trafił do sieci.

Opublikowany

 

Przez

W piątek swoją premierę miał najnowszy singiel Adiego Nowaka, na którym gościnnie udzielił się Sebastian Fabijański.

„Rentgen” to najnowszy singiel z nadchodzącej płyty Adiego Nowaka, na której znalazły się ostatnie single takie jak 8 KÓŁEK, ZBRODNIA i ZWAŁA oraz MINDBLOW. Gościnnie na Rentgenie udzielił się Sebastian Fabijański, który wzbudza sporo emocji wśród fanów. Utwór jest dostępny również w serwisach streamingowych.

„Rentgen” to mocno liryczny numer z mrocznym vibe’m. Artyści świetnie się uzupełniają i tworzą razem zgrany duet co pokazują także reakcje fanów, którzy są bardzo pozytywnie zaskoczeni wspólnym singlem tej dwójki.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

K2 gościnnie u Matiego Szerta

EP-ka VIRRRUS dostępna w streamie.

Opublikowany

 

Przez

Mati Szert 2 tygodnie temu powrócił po niemal równo pół rocznej od wydania albumu „VIRRR” i zaprezentował słuchaczom EP-kę zatytułowaną „VIRRRUS”. Na kanale MaxFloRec TV właśnie ukazał się 3. wizual promujący wydawnictwo, a tym razem gościem jest K2.

Warto przypomnieć, że od dnia premiery (12 kwietnia) ukazały się także wizualizacje do „Krzyża” z gościnną zwrotką VNM-a i „Trash Talku 2.0” z Leehym na feacie.

„VIRRRUS” wcałości do sprawdzenia jest także w streamingu. Tym razem znajdziemy na nim produkcje od sorryfalkonna oraz @wcalenieleehego.

Tracklista

  1. Krzyż ft. VNM (prod. sorryfalkonn)
  2. Trash Talk 2.0 ft. Leehy (prod. Leehy)
  3. Bluescreen ft. K2 (prod. Leehy)


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

SH1333 i J Aspn udowadniają że trap jest robiony nawet w święta

Reprezentanci Olsztyna i Warszawy „przywożą hajs jak Santa Claus”.

Opublikowany

 

sh1333 j aspn

Mikołajki na wiosnę fundują nam reprezentanci Olsztyna i Warszawy, czyli SH1333 i J Aspn. „Santa Claus” to wspólny numer traperów.

Po wydaniu w ubiegłym roku krążka „To nie flex, to reklama”, SH1333 nie spoczywa na lurach i prezentuje kolejny numer, ale tym razem w duecie z warszawskim graczem J Aspn. „Santa Claus” to trapowy numer inspirowany florydzkim rapem. – Dla osiedla przywożę hajs tak jak Santa Claus – słyszymy w kawałku.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2024.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: