Sprawdź nas też tutaj

News

NAJPOPULARNIEJSZE PROFILE MUZYCZNE W SOCIAL MEDIA

Opublikowany

 

Portal Wirtualne Media wraz z NapoleonCat.pl przygotował raport, dotyczący popularności fanpagy na Facebooku, kanałów na YouTubie i kont na Twitterze.

Największym zainteresowaniem w serwisie Youtube, cieszy się kanał warszawskiej wytwórni Prosto, który zajmuje również drugie miejsce w rankingu największej liczy subskrybentów – ma ich ponad 690 tys. Miejsce drugie należy do wytwórni My Music – 1421 filmów obejrzano łącznie prawie 280 mln razy. Kolejne muzyczne kanały, w tym zestawieniu to, na miejscu 6. należący do wytwórni płytowej UrbanRecUrbanRecTv – prawie 130 mln wyświetleń, 499 filmów (8. miejsce w rankingu największej liczy subskrybentów – ponad 572 tys.), na miejscu 7. MaxFloREC-tworzymy, kanał śląskiej wytwórni hip-hopowej (ponad 125 mln wyświetleń, 454 filmy), na miejscu 9 – DIIL.TV – kanał ekipy DIIL Film Studio, kręcącej teledyski (ponad 114 mln wyświetleń, 485 filmów), na miejscu 12 – Parlophone Music Poland (ponad 109 mln wyświetleń, 324 filmy), na miejscu 13 – djdziadzior, kanał rapera Donguralesko (ponad 108 mln wyświetleń, 486 filmów).

 

W kategorii rankingu najpopularniejszych profili na Facebooku należących do rozgłośni radiowych, pierwsza piętnastka przedstawia się następująco:

1. Eska – 1221 186 fanów
2. RMF MAXXX – 305 914 fanów
3. Radio ZET – 281 361 fanów
4. Eska ROCK – 280 207 fanów
5. RMF FM – 235 613 fanów
6. Trójka – Program Trzeci Polskiego Radia – 191 974 fanów
7. Planeta FM – 122 120 fanów
8. Czwórka – 114 819 fanów
9. Antyradio – 109 089 fanów
10. Radio Zet Chili – 94 127 fanów
11. Radio Złote Przeboje – 84 385 fanów
12. RMF24.pl – 82 439 fanów
13. Tuba.fm – 68.505 fanów
14. Radio Roxy – 67 730 fanów
15. Radio TOK FM – 56 648 fanów

 

Kolejna kategoria w rankingu dotyczącym Facebooka, odnosiła się do najpopularniejszych profili związanych z telewizją. Pięć pierwszych miejsc w zestawieniu zajęły muzyczne stacje i programy telewizyjne. Kolejno:

1. MTV Polska – 780 476 fanów
2. VIVA Polska – 650 250 fanów
3. Tylko muzyka – 588 938 fanów
4. 4fun.tv – 491 192 fanów
5. ESKA TV – 434 833 fanów

 

Na miejscu 14. tego zestawienia znalazł się X Factor Polska – program szukający muzycznych talentów z liczbą 173 183 fanów.

 

W zestawieniach dotyczących serwisu Twitter w pierwszej piętnastce profili posiadających największą liczbę „śledzących”, znalazły się cztery dotyczące muzyki: na 3. miejscu MTV Polska (ponad 342 tys. „śledzących”), miejsce 5. – HONEY (ponad 250 tys. „śledzących”), miejsce 7 – Doda (ponad 186 tys. „śledzących”) i miejsce 14. – Sony Music Poland (ponad 110 tys. „śledzących”).

Źródło: www.wirtualnemedia.pl


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Malik pokazał się z trójką swoich dzieci

To wszystko z okazji Dnia Ojca.

Opublikowany

 

Przez

malik montana

Z okazji dzisiejszego Dnia Ojca, Malik Montana pochwalił się potomstwem, po raz pierwszy publikując takie zdjęcie.

Ile dzieci ma Malik

Raper pokazywał się już w towarzystwie syna na zdjęciach, ale nigdy wcześniej nie pozował z trójką swoich dzieci. Najstarszy jest Ilyas. W 2020 roku raperowi urodziła się córka Eliana, a trzy lata później powitał on na świecie drugiego syna.

Raper dba o anonimowość swoich dzieci

Wprawdzie Malik opublikował zdjęcie ze swoimi dziećmi, ale postanowił zakryć ich twarze, dbając o ich bezpieczeństwo.

– Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Ojca dla wszystkich ojców, co dbają o swoje skarby – napisał pod zdjęciem.

malik dzieci

Czytaj dalej

News

Yungblud Twoim nowym rockowym idolem, który pojawi się w Polsce

„Idols” to najbardziej ambitny album w dotychczasowej karierze artysty.

Opublikowany

 

Przez

Yungblud

Doceniony na całym świecie, niepowtarzalny brytyjski gwiazdor rocka Yunglud wydał swój wyczekiwany czwarty album zatytułowany „Idols”.

Artysta ruszy wkrótce w światową trasę koncertową, która obejmie także Polskę. 18 października artysta wystąpi w warszawskiej hali COS Torwar. W miniony weekend Yungblud wystąpił na drugiej edycji BludFestu, którego jest organizatorem

„Idols” to najbardziej ambitny album w dotychczasowej karierze artysty, a jednocześnie pierwsza część podwójnego wydawnictwa (druga część ukaże się później). Krążek ukazuje ewolucję 27-letniego Brytyjczyka, którego dwa poprzednie albumy trafiły na szczyt UK Charts, pojawiły się na Billboard 200 i zgromadziły ponad 6 mld streamów na całym świecie.

Premierze albumu towarzyszy publikacja klipu do znakomitego wykonania „Ghosts” na żywo. Poruszająca fortepianowa ballada jest jednym z najlepszych wokalnych występów w karierze artysty.

– Napisałem ją, spacerując nad Tamizą i myśląc o wszystkich, którzy szli tym samym brzegiem i o tym, co czuli. Znikamy w mgnieniu oka, życie jest krótkie. Nie zapominajcie go przeżyć. Outro „Ghosts” to kawałek inspirowany operą, konkretnie dziełem „Król i ja”. Gdy o tym mówiłem w kontekście rockowej płyty, wszyscy byli przekonani, że zwariowałem, ale pieprzyć to – to „Idols” – komentuje muzyk.

Złożone z 12 utworów „Idols” było nagrywane niedaleko rodzinnych stron artysty w północnej Anglii. Nad produkcją czuwał Matt Schwartz, wspierany przez Boba Bradleya. W nagraniach uczestniczył gitarzysta Adam Warrington. Pierwszym singlem było dziewięciominutowe „Hello Heaven, Hello”, które zdobyło dużą popularność w Stanach Zjednoczonych. O kolejnej piosence, „Lovesick Lullaby” BBC pisało, że to „połączenie sarkazmu Liama Gallaghera z harmoniami Beach Boys”. Kolejnym singlem było „Zombie”, któremu towarzyszył teledysk z udziałem Florence Pugh.

Na „Idols” Yungblud eksploruje temat kultu jednostki, tego jak szukamy uznania u innych, stawiając ich ponad własne życie. – Zwracamy się ku innym w poszukiwaniu tożsamości, zanim zwrócimy się ku sobie. Wiara w siebie, odzyskanie siebie, ewolucja i zmiana. Gdy dorastamy, tracimy wiarę w magię i tajemnicę. Zaczynamy wszystko racjonalizować. Wokół nas wyrastają ściany klatek. Zanim zjemy śniadanie, porównujemy się do piętnastu różnych osób – zauważa artysta.

Tuż przed premierą „Idols” Yunblud zawitał do BBC Radio 1, by wystąpić w „Live Lounge”. Artysta zaprezentował wówczas „Zombie”, a także – wspierany przez samego Richarda Ashcrofta – zagrał przejmującą wersję „Bitter Sweet Symphony”.

„Idols” ukazało się w wersji cyfrowej, na CD oraz w czterech wersjach winylowych – standardowej czarnej, limitowanej „Distant Smoke” z autografem, przygotowanej z myślą o niezależnych sklepach srebrnej „Supermoon”, dostępnej w empiku magenta „Wishing Well” oraz dwukolorowej „Hell and Back”, którą będzie można nabyć w sklepie Spotify. Każdy winyl zawiera czterostronicową książeczkę z tekstami oraz jedną z sześciu kolekcjonerskich, dwustronnych litografii – unikatowej dla każdego wariantu. Po zebraniu całego zestawu litografie złożą się w krzyżowy układ graficzny.

Tracklista

  1. Hello Heaven, Hello
  2. Idols Pt I
  3. Lovesick Lullaby
  4. Zombie
  5. The Greatest Parade
  6. Change
  7. Monday Murder
  8. Ghosts
  9. Fire
  10. War
  11. Idols Pt II
  12. Supermoon

Czytaj dalej

News

Saful Dixon37 reklamuje chińską markę aut

„To naprawdę dobry samochód” – przekonuje raper.

Opublikowany

 

saful byd polska

Saful, członek grupy Dixon37 zaangażował się w promocję chińskiej marki samochodów BYD. Na swoim Instagramie podzielił się wrażeniami z jazdy testowej modelem Seal 5 DM, który określił jako „nowego gracza” na rynku.

Saful – nowy ambasador chińskiej motoryzacji?

– Pojawił się nowy gracz… Seal 5 DM od BYD Polska, którego ostatnio testowałem, to średni sedan, który wcale nie jest średniakiem. To naprawdę dobry samochód, który ma ambicje opanować polskie ulice i wyznacza nowe standardy” – napisał Saful w poście promującym markę.

BYD (skrót od „Build Your Dreams”) to chiński koncern motoryzacyjny założony w 2003 roku, z siedzibą w Shenzhen. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów osobowych, użytkowych oraz autobusów, a na rynku europejskim zdobywa coraz większą popularność dzięki rozwojowi elektromobilności.

saful byd polska

Raper z doświadczeniem reklamowym

To nie pierwsza współpraca reklamowa Safula z branżą motoryzacyjną. W przeszłości był ambasadorem salonu Lexus Warszawa-Wola. Obecnie współpracuje również z marką zegarków Eberhard oraz promował kosmetyki Old Spice Polska.

Czytaj dalej

News

Kto pojawi się na koncercie Quebonafide – bukmacherzy podają ksywki

Robert Lewandowski czy Sokół. Kogo zobaczymy na Narodowym?

Opublikowany

 

quebonafide

Za kilka dni Quebonafide po raz ostatni wystąpi przed publicznością. Pożegnalne koncerty artysty odbędą się w piątek 27 czerwca oraz w sobotę 28 czerwca na warszawskim PGE Narodowym. Wielu fanów zastanawia się, kogo raper zaprosi do wspólnego występu. Bukmacherzy już teraz publikują swoje przewidywania.

Kto wystąpi z Quebo?

W ciągu swojej kariery Quebonafide współpracował z wieloma artystami sceny hip-hopowej i popowej – zarówno jako gospodarz, jak i gość w cudzych projektach. Biorąc pod uwagę jego rozległą sieć kontaktów i wspólne nagrania, można oczekiwać, że pożegnanie z muzyką będzie pełne niespodzianek.

Analitycy przygotowali listę prawdopodobnych gości sobotniego koncertu (28 czerwca). Wśród typów znalazły się nazwiska dobrze znane słuchaczom Quebo.

Jednym z najbardziej prawdopodobnych gości scenicznych wydaje się Taco Hemingway. Artyści nagrali razem album „Soma 0,5 mg”, który okazał się ogromnym sukcesem i na trwałe zapisał się w historii polskiego rapu. Nic dziwnego, że kurs na jego pojawienie się podczas sobotniego koncertu wynosi zaledwie 1.15, co oznacza wysokie prawdopodobieństwo jego udziału.

Podobnie zresztą jest z Sokołem, na którego kurs również jest niewielki. Najmniej prawdopodobne według bukmacherów jest pojawienie się na koncercie Roberta Lewandowskiego.

Poniżej pełna lista:

Czytaj dalej

News

Małolat K2 uratował… żółwia i zrobił na nim miliony

Wideo wpadło w viral.

Opublikowany

 

Przez

małolat k2

Będący na wakacjach Małolat K2, postanowił uratować żółwia lądowego, przenosząc go z jezdni na trawę. Wideo ma po dwóch dobach ponad 6 mln wyświetleń.

Małolat K2 ratuje żółwia

– 2 minuty mnie nie zbawiły, a możliwe, że uratowałem mu życie – napisał raper pod filmem, na którym widzimy jak wysiada z auta, żeby przenieść zwierzę z jezdni na pobocze.

Poniżej wideo:

Raper z żółwikiem zrobili viral

Nagranie bardzo szybko wpadło w viral. – Jestem w ciężkim szoku, bo filmik z żółwikiem w ciągu doby zdobył ponad 3,5 mln wyświetleń – komentuje Małolat.

Po dwóch dniach nagranie zdobyło dokładnie 6.1 mln wyświetleń, 45 tys. lajków i 2500 komentarzy.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: