Sprawdź nas też tutaj

News

Żabson reklamuje Samsunga

Rapera możemy zobaczyć na budynku hotelu Marriott w Warszawie.

Opublikowany

 

żabson

Samsung został ambasadorem marki Samsung. Raper promuje nowe smartfony z serii Galaxy S22 w pierwszej w Polsce reklamie 3D Digital Out of Home.

Innowacyjne produkty wymagają nieszablonowego podejścia, dlatego w ramach kampanii promującej nowe smartfony z serii Galaxy S22, Samsung po raz pierwszy w Polsce wykorzysta reklamę 3D Digital Out of Home. Nowy format zadebiutuje już 5 kwietnia o godz. 18:00, na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie.

Żabson promuje Galaxy S22

– Cel jaki przed sobą postawiliśmy to dostarczenie w przestrzeni miejskiej rozwiązań, które widzimy za granicą. Lubimy zaskakiwać i wierzymy, że nasz odbiorca oczekuje czegoś nowego, świeżego i angażującego. Czujemy się tym zmotywowani. 3D DOOH pozwolił nam również w nieszablonowy sposób przedstawić kolejnego członka rodziny Galaxy – Żabsona. Seria Galaxy S22 i Żabson to perfect match” – mówi Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head od Marketing, Samsung.

Wyjątkowa kreacja 3D Digital Out of Home promująca najnowsze smartfony z serii Galaxy S22 z udziałem Żabsona powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image. Do jej produkcji wykorzystano wielkoformatowy ekran Screen Network o łącznej powierzchni 280 m2, usytuowany w ścisłym centrum Warszawy. To jedyny narożny ekran w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. – Tego typu kreacja pozwala zaangażować odbiorców na niespotykaną dotąd skalę zwiększając dodatkowo zasięg kampanii ze względu na swój viralowy charakter. – mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu, Screen Network.

Uzyskanie efektu iluzji trójwymiarowości na nośnikach w przestrzeni miejskiej było nie lada wyzwaniem zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. Efekt przestrzenności widoczny jest tylko w konkretnym, określonym obszarze, z którego widz patrzy na ekran. – Trzeba było precyzyjnie ustalić takie miejsce, a następnie wszelkie elementy wyświetlane na ekranach zaprojektować tak, żeby stanowiły poprawne perspektywiczne przedłużenie architektury budynku. To stanowiło klucz do osiągnięcia efektu głębi – podkreśla Marek Gajowski, Head of CG, Platige Image. W rezultacie postać Żabsona, jak i smartfony z serii Galaxy S22, których jest ambasadorem, dosłownie wychodzą poza ramy ekranu, gwarantując odbiorcom spersonalizowane, interaktywne wrażenia.

Samsung 3D Digital Out of Home

Najnowszą reklamę Samsung 3D Digital Out of Home można oglądać do końca kwietnia w Warszawie na narożnym ekranie na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich oraz na ekranach 2D z efektem głębi usytuowanych na terenie CH Arkadia, Galerii Mokotów oraz przy Pl. Unii Lubelskiej. Realizację kampanii zaplanowano również w digital. – W kanałach social media wyzwaniem było przeniesienie efektu trójwymiarowej kreacji, jaki uzyskaliśmy na outdoorze. Wrażenie trójwymiarowości w interaktywnej formie przyciąga uwagę cyfrowego konsumenta przyzwyczajonego dla klasycznych formatów w mediach społecznościowych – podkreśla Patrycja Rusnak, Social Media & Gaming Director, VMLY&R.

Za kampanię odpowiadają agencje VMLY&R (koncept kreatywny), Starcom (zakup mediów) oraz dfusion communication (PR). Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny DOBRO. Za realizację kampanii odpowiada Screen Network.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Guzior ujawnia tracklistę i gości na nadchodzącej płycie

Wielkimi krokami zbliża się premiera albumu „G”.

Opublikowany

 

Wielkimi krokami nadchodzi premiera czwartego solowego krążka Guziora. Artysta zapowiedział, że na najnowszym albumie znajdzie się najwięcej utworów i gości spośród dotychczasowych wydawnictw. Dzisiaj wraz z presavem poznaliśmy szczegóły dotyczące „G”, który ukaże się już w następny piątek.

24 maja w serwisach streamingowych fani artysty nagrodzonego już diamentowym wyróżnieniem za poprzedni album doczekają się płyty złożonej z 15 numerów. Gościnnie udzieliło sie na niej pięciu gości, spośród których dwóch było znanych już wcześniej. Mowa o Kubanie (refren „HILL BOMB”) oraz Vito Bambino (z którym wspólnie stworzył kawałek „Chabo” w ramach współpracy z marką Ballantine’s).

Czekają nas również gościnne występy Kukona, Louisa Villaina oraz Kinniego Zimmera. Z dwoma pierwszymi Guzior miał już okazję współpracować: Kukona zaprosił do utworu „BOILER ROOM”, a u Louisa Villaina dograł gościnną zwrotkę na numer „BELLUCCI”. O tym, że na płycie znajdzie się Kinny Zimmer mogliśmy domyślać się po występie Guziora w jego teledysku do utworu „Winda”.

Dotychczas ukazało się 5 singli promujących album „G”. „Chabo” przez półtora roku zebrał na Spotify blisko 12 milionów odsłuchów. Popularnością cieszą się także nowe numery: „HILL BOMB” zbliża się do 5 milionów, a solowe „STRZELAM PETEM” z wynikiem 4 milionów streamów okupuje wysokie pozycje na playliście Top 50 utworów w Polsce.

Tracklista

1. INTRO27
2. ŁAPIE OKAZJE
3. 8MILA
4. MOBY
5. BILBO SKIT
6. CASTROL feat. Kukon
7. STRZELAM PETEM
8. WRACAM Z TRASY SKIT
9. HILL BOMB feat. Kuban
10. JAKI PROBLEM
11. OCNMR feat. Kinny Zimmer
12. OD PONIEDZIAŁKU DO NIEDZIELI SKIT
13. BULLY
14. POWAŻNI feat. Louis Villain
15. CHABO feat. Vito Bambino


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Oki z młodzieńczym hymnem – „Na zawsze małolat”

Raper promuje płytę “ERA47”.

Opublikowany

 

Przez

W oczekiwaniu na premierę albumu “ERA47” OKI przyszykował kolejną muzyczną niespodziankę. Tym razem słuchacze mają okazję zapoznać się z utworem o wiele mówiącym tytule “Na Zawsze Małolat”. Za produkcję muzyczną nowego singla ponownie odpowiada @atutowy.

Ten młodzieńczy hymn to jednocześnie beztroskie marzenie o cudownej stop-klatce, która pozwoli na dłużej zatrzymać bezcenne momenty. OKI zdaje sobie sprawę z ulotności chwili, dlatego tym mocniej celebruje wszystkie te wyjątkowe momenty w swoim życiu. A co najważniejsze chce, aby w tej podróży towarzyszyli mu ludzie, którzy od zawsze wspierali jego muzykę.

“Na Zawsze Małolat” to już piąty teledysk promujący album “ERA47”, który na rynek trafi już 7 czerwca. Wydawcą płyty jest 2020 label. Za muzykę ponownie odpowiada @atutowy, natomiast producentem klipu jest Papaya Films.

“ERA47” to najnowszy solowy album OKI-ego. Jeśli chodzi o rozmach, muzyczną jakość i dbałość o każdy detal będzie to projekt bezprecedensowy w dotychczasowej dyskografii artysty. Tylko w preorderze “ERA47” CD wzbogacone zostało o tajemniczy 4rtefak7. Szczegóły poznacie już wkrótce, natomiast zamówienia można składać pod adresem www.era47.com

OKI ujawnił też szczegółowy harmonogram zaplanowanych na listopad i grudzień koncertów.

  • 22.11 Gdańsk/Sopot | Ergo Arena
  • 24.11 Poznań | MTP 5
  • 29.11 Katowice | MCK
  • 30.11 Wrocław | Hala Stulecia
  • 05.12 Warszawa | COS Torwar
  • 12.12 Szczecin | Netto Arena
  • 19.12 Kraków | Tauron Arena


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Szpilka w komorze lodowej udaje nieprzytomnego – to wszystko pomysł Kacpra HTA

To raper napisał scenariusz wyjścia przed walką Szpilka – Wrzosek.

Opublikowany

 

kacper hta szpilka

Nie milkną echa komentarzy po występie Artura Szpilki na gali KSW w Gdańsku. Jeden, w dodatku niecelny, wyprowadzony cios i szybki nokaut sprowadziły do parteru marzenia o owocnej karierze w tej federacji. Tuż po walce na jaw wyszły szczegóły, że współpraca Szpilki i Kacpra HTA jest na tyle bliska, iż to właśnie raper był pomysłodawcą dziwnej prezentacji wyjściowej przed walką z Arkadiuszem Wrzoskiem.

Czy Kacper HTA pójdzie śladami Muflona i odnajdzie się w roli scenarzysty? Reprezentant Hipotonii właśnie zaliczył debiut przed szerszą publicznością. Gdy pozostali zawodnicy po prostu wychodzili na scenę przywitać się z widzami gdańskiej areny, Kacper wpadł na pomysł, żeby Szpilka wszedł do komory lodowej i udawał nieprzytomnego. Złośliwi komentatorzy doszukiwali się tu podobieństwa ze słynnym zdjęciem boksera po walce z Wilderem, gdy padł na deski jak rażony piorunem i długo dochodził do siebie.

– Skąd ten pomysł takiego, a nie innego przygotowania wyjścia? Bo też pomyślałem, bez żadnej złośliwości, że ci, którzy lubią robić memy, to dajesz im gotowy kontent, gdyby coś się stało – zapytał Szpilkę jeden z dziennikarzy w wywiadzie po walce. – To wszystko Kacper HTA, on sobie wymyśla. Mi się bardzo podobało, fajna sprawa. Nie chcę tylko, żeby było coś diabelskiego, żadnych takich rzeczy. Takie ożywienie z lodu, fajne. Nie wyszło – odpowiedział Szpilka.

Do tematu odniósł się również Kacper HTA.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Fanowska grupa SB Maffija ogłasza koniec i ma pretensje do Solara i Białasa

„Nigdy nie otrzymaliśmy nic od SBM”.

Opublikowany

 

Przez

Na fanowskiej grupie SB Maffija pojawił się pełen goryczy wpis uderzający w wytwórnię Solara i Białasa. Administratorzy nie zamierzają już dalej wspierać SBM Label.

Kiedy Białas i White 2115 ślą do siebie kolejne pociski, w tyle rozgrywa się dramat fanów SBM Label, którzy są zrzeszeni na fanowskiej grupie „SB Maffija” na Facebooku. Administratorzy ogłosili, że to koniec grupy, która zrzesza 50 tys. członków.

– Po ostatnich wydarzeniach wraz z całą Administracją podjęliśmy decyzję, że mamy już dosyć wspierania tej wytwórni. Wszystkie te wartości, którymi byliśmy omamieni okazują się koniec końców nijakie. Zawsze celem była tylko i wyłącznie komercja przeplatana z pięknymi wersami. Dodatkowo nikt z nas nigdy nie został doceniony przez nikogo ze środowiska SBM – brzmi fragment oświadczenia, z którym zapoznacie się poniżej.

Fanowska grupa wspierała działania SBM Label przez 3 lata.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Nypel dorzuca swoje trzy grosze do beefu Białasa i White’a 2115

Były zawodnik SBM’u nagrał numer podczas przepustki ze szpitala psychiatrycznego.

Opublikowany

 

Ale się porobiło… Za nami odpowiedź Białasa, który został wywołany do tablicy w najnowszym numerze White’a 2115 – „Najmłodszy Książe”. Na kolejny numer nie musieliśmy długo czekać, bo już w niedzielne południe zawodnik Sony Music odpowiedział szefowi SBM. Swój numer puścił też Nypel, stając po stronie „uciekinierów”.

Strzały w stronę byłej wytwórni, młody raper ma już za sobą. W lutym opublikował numer „sb mafia to złodzieje”, a po nim kilka kolejnych, w których opowiadał o swojej przygodzie z labelem Solara i Białasa. Jeśli ominął Was ten wątek, możecie nadrobić go tutaj. Wracając jednak do obecnej sytuacji z Nyplem – lekko mówiąc jest źle. Chłopak znajduje się w szpitalu psychiatrycznym (zmaga się ze schizofrenią) i jak możemy dowiedzieć się na jego Instagramie – nowy numer i klip zostały nagrane w trakcie jego przepustki. Padają wersy w stronę potężnych włodarzy, ale i Maty, którego Karol uważał za przyjaciela.

Całość do odsłuchania poniżej.

Białas vs White 2115 – geneza beefu


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Mamy beef. White 2115 odpowiada Białasowi

„Rodzina ma znaczenie”.

Opublikowany

 

Przez

Po kilku godzinach od dissu Białasa, White 2115 odpowiada kawałkiem „Rodzina ma znaczenie”.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2024.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: