Sprawdź nas też tutaj

News

Członkowie Wu-Tang Clanu na płycie polskiego producenta

Międzynarodowy projekt z gwiazdorską obsadą.

Opublikowany

 

fot. @mixone

Maro – polski producent, znany m.in. ze współpracy z czołówką świata muzycznego i zagranicznymi muzykami – zapowiedział za pośrednictwem social mediów autorski projekt pt. “Rejects”. Udzielili się na nim artyści z całego świata – wśród nich członkowie legendarnego Wu-Tang Clanu – Ghostface Killah i Raekwon, Deadly Hunta czy jedna z ikon brytyjskiego rapu – P Money. Z trailera albumu wynika, że jego premiera odbędzie się już w czerwcu.

Maro „Rejects” – międzynarodowa płyta

– Rejects jest opowieścią zabierającą słuchacza w inny, aczkolwiek podobny do naszego wymiar alternatywnej rzeczywistości. Przez kilka lat udoskonalałem tę historię pod względem muzycznym, jak i fabularnym. Musical jest dość eklektyczny z pozoru, ale gdzieś głębiej składa się on w jedną całość. Moim celem było to, żeby zarówno warstwa muzyczna, fabularna, jak i niezwykle ważna warstwa graficzna, obrazowały odbiorcy moje uniwersum. Ten album jest zbiorem moich fascynacji filmami, książkami, muzyką na których się wychowałem. Jest to podsumowanie zjawiska kulturowego, czasem pstrokatych, a czasem szarych lat 80tych i 90tych. Oczywiście na tym nie kończą się moje inspiracje i można też wyczuć w nim nutę całkiem nowych fascynacji. Oprócz pokazania się z muzycznej strony, chciałem opowiedzieć ludziom historię, pozwolić im zatrzymać się na chwilę, oderwać się od świata codziennego i ruszyć ze mną na tą fascynującą przygodę – tak Maro opisuje swój autorski projekt i jego koncepcję.

“Rejects” to futurystyczny audio-musical autorstwa Maro. Projekt fabularnie osadzony został w fikcyjnym, brutalnym świecie, równoległym do znanej nam rzeczywistości. Warunkiem do przeżycia w nim jest ciągła walka. Od pierwszej, aż do ostatniej pozycji na płycie, album tworzy spójną historię, przedstawioną w formie słuchowiska o nowoczesnej formie. Główny bohater projektu wyrusza w podróż do której zaprasza słuchaczy.

Raekwon, Ghostface Killah i Cappadonna

Świat Rejects opisany jest nie tylko w utworach muzycznych, ale także w słownej narracji projektu i fabularnych skitach. Jego obsada, złożona z międzynarodowych gości, wśród których są m.in.: Raekwon (US), Ghostface Killah (US), Cappadonna (US), P Money (UK), Awich (JPN), Lex Lu (US) czy Deadly Hunta (UK), wcieliła się w role fikcyjnych bohaterów. Oprócz szeregu artystów pojawiających się na tej produkcji, można odnaleźć w niej easter eggi – np. głos EVA – Electronic Video Agent, czyli Kia Huntzinger z kultowej gry Command and Conquer.

I choć warstwa muzyczna “Rejects” zrealizowana została w futurystycznym klimacie, to oscyluje od klasycznych hip-hopowych brzmień rodem z lat 90., do nowoczesnej elektroniki. Cechuje się ogromną różnorodnością, która została uzyskana dzięki wieloletniemu doświadczeniu Maro. Proces powstawania albumu trwał kilka lat, w trakcie których odbywała się staranna selekcja gości muzycznych oraz plastyków realizujących jego oprawę wizualną.

W efekcie ”Rejects” to nie tylko muzyka wyprodukowana na światowym poziomie, ale również graficzny artyzm w najwyższej formie.

Maro, czyli Marek Walaszek

Maro (Marek Walaszek) – kompozytor, DJ, producent muzyczny, inżynier dźwięku. Właściciel Addicted To Music Studios, twórca marki Bettermaker produkującej hi-endowy sprzęt studyjny. Pracuje z muzykami tworzącymi wiele różnych gatunków muzycznych, w tym hip-hop, pop i EDM. Jego umiejętności były wykorzystywane nie tylko przy powstawaniu pełnych albumów, ale także do ścieżek dźwiękowych do filmów, reklam i gier video. Współpracuje z artystami od Angoli po Szwecję i od Bliskiego Wschodu po Jamajkę. Na przestrzeni lat pracował nad wieloma produkcjami, remiksami, miksami i sesjami nagraniowymi, a na liście jego kooperacji pojawiają się takie marki jak Coca-Cola, Absolut, CD Projekt i Voice of Poland, a także artyści m.in. Borixon, Cilvaringz, DJ Mathematics, Flirtini, Jan Serce, Hemp Gru, Margaret, Marina, Dziarma, Method Man, Raekwon, Redman, Vienio, Sizzla, Wiley, WWO i wielu innych. Jego utwory znalazły się na ścieżce dźwiękowej do gry Cyberpunk 2077 oraz w duecie ze Skytechem stworzył międzynarodowy hit – remix utworu Sanah Invisible Dress.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Auto Kid Cudiego oberwało koktajlem Mołotowa

Wypłynęły zdjęcia z tego incydentu.

Opublikowany

 

kid cudi

W trwającym procesie Seana „Diddy’ego” Combsa zeznawał Kid Cudi. Twierdzi oni, że Combs groził mu oraz miał być odpowiedzialny za atak koktajlem Mołotowa na jego Porsche w 2012 roku.

Podczas czwartkowego przesłuchania, które trwało około dwóch godzin, Mescudi opisał m.in. swój krótki związek z byłą partnerką Combsa, Cassie Venturą. Ich relacja miała rozwinąć się po tym, jak Combs poprosił go o współpracę muzyczną z Cassie. Według Cudiego, w grudniu 2011 roku otrzymał od niej pełen paniki telefon – Combs miał dowiedzieć się o ich romansie. W obawie o bezpieczeństwo, Mescudi zabrał Venturę do hotelu.

Niedługo później, jak zeznał, dowiedział się, że Combs razem z inną osobą wtargnął do jego domu w Los Angeles. – „Czy ty jesteś w moim domu?” – miał zapytać Combsa przez telefon. Ten odpowiedział: „Czekam tu na ciebie.”

Na miejscu Cudi zastał przekręcone kamery monitoringu, przeszukane prezenty świąteczne oraz swojego psa zamkniętego w łazience, wyraźnie zaniepokojonego. Zgłosił włamanie na policję.

Miesiąc później, w styczniu 2012 roku, nieznani sprawcy wrzucili koktajl Mołotowa do jego samochodu. – Opiekunka do psa zadzwoniła z informacją, że auto płonie – relacjonował. Na miejscu zastał wypaloną wnętrze swojego Porsche i ślady po ładunku wybuchowym. Prokuratura zaprezentowała zdjęcia spalonego auta przed ławą przysięgłych. Mescudi oskarża Combsa o sprawstwo ataku, choć ten zaprzeczył.

Sean Combs nie przyznaje się do zarzucanych mu czynów. Grozi mu dożywocie w związku z zarzutami m.in. o udział w zorganizowanej grupie przestępczej, handel ludźmi i zmuszanie do prostytucji.

Czytaj dalej

News

Eripe na jedynym koncercie Bardala

Już niebawem czeka nas jedyny solowy koncert Bardala.

Opublikowany

 

bardal hardcock kogut
fot. Wojtek Koziara

Niemal miesiąc dzieli nas od premiery albumu „HARD COCK”, który stanowi drugie solowe wydawnictwo Bardala, jedyne poza „E-PUSIĄ”. Reprezentant rowu babicze już wkrótce wystąpi na koncercie w Progresji w Warszawie. To jedyny zapowiedziany koncert, promujący najnowszy album.

Płyta spotkała się z ciepłym odbiorem, czego świadectwem jest 2. miejsce na liście OLiS w tygodniu jej debiutu – wówczas więcej krążków sprzedał tylko Sobel, którego płyta także ukazała się 25 kwietnia. Na albumie, poza innymi członkami kolektywu rów babicze, pojawiło się dwóch gości: Pezet oraz Eripe. Niebawem Bardal będzie świętować wydanie płyty jedynym solowym koncertem w tym roku.

Początkowo miał on się odbyć 30 kwietnia w Progresji, jednak data uległa zmianie – w tym samym miejscu spotkamy się 6 czerwca. Otrzymaliśmy już informację, że możemy spodziewać się obecności Eripe, który gościnnie położył zwrotkę w numerze „KRAINA WĘDLIN”.

Bilety na koncert wciąż są dostępne do zakupu. Warto dodać, że bilety dla osób, które zamówiły box w wersji preorderowej, trafiły do sprzedaży w promocyjnej cenie z rabatem 50%. Bardal poinformował, że na wydarzeniu przewidziano tylko 2000 miejsc.

Czytaj dalej

News

Kara została rozjechana walcem. „Nawinęłaś z Białasem, został ci na brodzie łoniak”

Rywalka Kary podczas bitwy nie miała żadnych hamulców.

Opublikowany

 

Przez

kara ja22y

Netflix udostępnił kolejne odcinki „Rhythm + Flow Polska”. W jednym z nich odbyły się bitwy. Kara została bezlitośnie rozjechana walcem przez przeciwniczkę.

Legendy polskiego freestyle’u oraz rapowych bitew, Muflon i Te-tris pomogli stworzyć uczestnikom programu doskonały diss, czego świadkiem byliśmy chociażby podczas pojedynku JA22Y z Karą. Warszawska raperka nie zostawiła na rywalce przysłowiowej suchej nitki.

„Za twój chu***wy rap powinnaś zostać potępiona. Nawinęłaś z Białasem, został ci na brodzie łoniak” – nawinęła JA22Y.

Dalej było jeszcze mocniej:

„Mogłaś być dobra i rodzinie dać nadzieję, ale jesteś patuską i stary przez ciebie chleje”.

Premiera finałowego odcinka 28 maja na Netflixie.

Poniżej wideo:

Czytaj dalej

News

Korea Południowa nie chce już u siebie Kanye Westa

Powodem skandaliczna piosenka.

Opublikowany

 

kanye West
fot. Victor Boyko/Getty Images For Kenzo

Planowany na 31 maja koncert Kanye Westa w Incheon został odwołany przez południowokoreańską firmę Coupang. Jak poinformował organizator, decyzja zapadła „ze względu na ostatnie kontrowersje związane z artystą”.

Koncert w Korei odwołany przez jeden utwór

Choć szczegóły nie zostały oficjalnie ujawnione, medialne doniesienia wskazują na utwór „Heil Hitler”, opublikowany przez Westa w maju. Piosenka zawiera treści wychwalające Adolfa Hitlera – dyktatora odpowiedzialnego za Holokaust.

To kolejna fala kontrowersji wokół artysty. W 2022 roku Adidas zakończył wieloletnią współpracę z Westem po serii jego antysemickich wypowiedzi. Ostatnie produkty z linii Yeezy trafiły do sprzedaży w marcu 2024 roku.

Co z biletami?

Coupang Play, organizator wydarzenia, poinformował o pełnym zwrocie kosztów dla osób, które zakupiły bilety na koncert. Dodatkowo, platforma natychmiastowo wycofała ze sprzedaży odzież marki Yeezy.

Czytaj dalej

News

Bambi oficjalnie ogłosiła: „Bambiszonki dostępne”

Fani zachwyceni.

Opublikowany

 

Przez

bambi bambiszonki

Chrupki „Bambiszonki” od Bambi są już w sklepach – ogłosiła przed chwilą sama raperka, publikując zdjęcia ze swoim nowym produktem.

Bambiszonki już w Żabce

Raperka Bambi poszerza swoje portfolio o nowy produkt spożywczy. Do sklepów Żabka trafiły właśnie „Bambiszonki” – chrupki sygnowane jej pseudonimem. Są dostępne w dwóch smakach: pizzy i ketchupu. To kolejny przykład, jak artyści łączą działalność muzyczną z biznesem, docierając do fanów także poza sceną.

„Bambiszonki” od Bambi

Fani zachwyceni chrupkami od raperki

Chrupki „Bambiszonki” dostępne są już na półkach Żabki w całej Polsce. Produkt wyróżnia się charakterystycznym opakowaniem nawiązującym do wizerunku raperki, co z pewnością przyciągnie uwagę młodszej grupy odbiorców i fanów Bambi. Pierwsze komentarze na jej profilu to same zachwyty:

Komercjalizacja wizerunku

Debiut przekąski zbiegł się z rosnącą popularnością raperki w mediach społecznościowych, co może pomóc w budowaniu rozpoznawalności marki. To również kolejny krok w kierunku komercjalizacji wizerunku, który zyskuje coraz większe znaczenie na rynku muzyczno-marketingowym.

Poniżej wideo:

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: