teledysk
Królowa burleski rapuje
Życiowa partnerka CNE prezentuje „Siri, Call a Taxi”.
Black Candy to muzyczne alter ego pochodzącej z Łodzi gwiazdy burleski, występującej pod pseudonimem Pin Up Candy. Jako prekursorka burleski w Polsce, Candy miała okazję występować na zagranicznych scenach w Paryżu, Berlinie, Rzymie, Wiedniu czy na Ibizie. Podczas jednego z największych światowych festiwali Candy zdobyła tytuł Królowej Burleski, a polskie media okrzyknęły ją najbardziej rozpoznawalna artystka burleski w Polsce.
Candy jest pasjonatka mody retro i stylu pin-up, dzięki któremu promuje naturalną kobiecość. Jest ambasadorką ruchu „body positive”, który miał duży wpływ na jej twórczość. Candy znana jest z programów takich jak „Mam Talent” czy „Ugotowani”, publikacje o jej burleskowej karierze pojawiły się w tytułach takich jak: Wysokie Obcasy, Glamour, Przekrój, Maxim czy Super Express.
Black Candy zagrała w filmie „Kamerdyner” Filipa Bajona oraz serialu „Krol”, w którym wystąpiła u boku Magdaleny Boczarskiej i Borysa Szyca. Niebawem znów pojawi się na wielkim ekranie, zdjęcia do projektu rozpoczynają się we wrześniu 2022. Jesienią także zobaczycie Candy w reality show na jednym z kanałów grupy Polsat.
Jej związek z raperem CNE zaowocował rozpoczęciem kariery muzycznej, para poznała się na planie programu All Togheter Now realizowanym dla telewizji Polsat. Black Candy zaszokowała swoim debiutem muzycznym, tworząc pierwszy w Polsce fetyszowy teledysk. Jej kolejne utwory zaliczane do muzyki rap, były szeroko komentowane w ważnych, branżowych portalach. Sama Candy traktuje muzykę, jako kolejny wyraz jej potrzeb artystycznych, w których chce przedstawić polskim kobietom alternatywny wizerunek wyzwolonej osoby binarnej.
Jej najnowszy utwór to typowy „letniak” – mówi o gorącej imprezie w gronie koleżanek i korzystaniu z egzotycznych uroków wakacji. Za produkcje utworu odpowiedzialny jest młody, bardzo obiecujący producent – Pishone (Łukasz Piszczek). Nagranie realizował pod czujnym okiem swojego mentora – Dj’a BRK, w legendarnym opolskim studiu Kurnik, w którym nagrywali m.in. Chada, Grubson, Jarecki, Vito Bambino czy Mrozu.
Siri call a Taxi – tytuł utworu jest bezpośrednio związany z tematem piosenki czyli wyjściem na imprezę. Nawiązuje do współczesnych rozwiązań i gadżetów technologicznych, typu iPhone i wirtualnej asystentki czyli Siri. Angielski tytuł zwraca uwagę na wszechobecne we współczesnym języku polskim zagraniczne zapożyczenia, które przenikają do codziennego języka. Pierwsza wersja tytułu by „Wieczór babski”. Wpadający w ucho refren z wykorzystaniem onomatopei jest skonstruowany pod powstające trendy na tiktoku.
Do teledysku Candy zaprosiła swoje koleżanki z grupy Warsaw pin Ups oraz zaprzyjaźnione tancerki, z którymi często spędza właśnie takie wieczory. Utwór kierowany jest do wszystkich fanów rapu oraz muzyki rozrywkowej, ale ze względu na charakter Candy będzie lepiej zrozumiany przez starsze pokolenie odbiorców. Utwór ma wzbudzać euforię przy szampańskiej zabawie, Candy chciałabym dać każdej kobiecie powód do wyluzowania oraz skoncentrowania się na sobie, nawet podczas jednej szalonej nocy w roku. Utwór ma stanąć w opozycji do coraz popularniejszego dyscyplinowania kobiet.
Siri call a Taxi to hymn siostrzańskiej imprezy. Kompozycje wyróżnia nowoczesne brzmienie, „Bengerowy” charakter oraz optymistyczny, wpadający w ucho refren. Muzycznymi planami Candy jest stworzenie kolejnych, kobiecych utworów, może powstanie z tego EP lub LP. Blac Candy chciałaby stworzyć duet z przedstawicielką kobiecej sceny rap, ktra w Polsce jest jeszcze niedoceniana.
Anegdota: podczas nagrań w studio Kurnik, Candy usłyszała bardzo duży komplement, została porównana do amerykańskiej raperki Cardi B, a jej rap został określony jako „ostry jak brzytwa”.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
„Daleko” to trzeci singiel zapowiadający płytę HCR-a „Pewnego razu we Wrocławiu”, której premiera planowana jest na koniec września 2024 roku.
Utwór jest inspirowany okresem w życiu HCR-a, kiedy jego codzienność kręciła się między Warszawą, gdzie działał w czasach premiery płyty „Lepszym człowiekiem”, a rodzinnym Wrocławiem, gdzie często wracał. W tekście raper dzieli się swoimi doświadczeniami odnoście szukania prawdziwej przyjaźni i ludzi, z którymi warto iść przez życie. Zwraca też uwagę na to, że dom, rodzina czy szczęście nie zawsze przynależą do konkretnego miejsca na mapie, ale są wartościami uniwersalnymi.
Za produkcję odpowiada Lazy Rida Beats, a teledysk zrealizowała ekipa 9liter Filmy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Na cieplejsze dni podczas majówki – singiel od Pampi 042
Efekt współpracy Warner Music wspierany przez Step Records.
Podczas majówki idealnie sprawdzi się kawałek Pampi 042 „Przeznaczenie”, jako efekt współpracy z Warner Music Poland, wspierany przez Step Records.
Pampi znany wcześniej ze współpracy z takimi artystami jak Pusher, 730 Huncho czy Onar dzisiaj przychodzi z miłosnym kawałkiem, który dostępny jest w serwisach streamingowych.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Deemz, Bambi, Young Leosia, Waima i Kizo odświeżają „Bohemę” Wilków
Takiego teledysku jeszcze nie widzieliśmy.
30 kwietnia 2024 – Producent Deemz, wraz z topowymi artystami polskiej sceny rapowej Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo, z dumą ogłasza premierę swojego najnowszego singla.
„Lecę bo chcę” jest świeżą interpretacją wszystkim dobrze znanego utworu “Bohema” autorstwa zespołu Wilki. Numer jest efektem kreatywnej kolaboracji między Deemzem a najbardziej rozpoznawalnymi artystami ze świata rapu: Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo. Inspiracją do stworzenia tego utworu była chęć połączenia różnorodnych talentów w niepowtarzalnej kompozycji, która zaskakuje zarówno brzmieniem, jak i przesłaniem.
Deemz określa „Lecę bo chcę” jako energetyczną kompozycję, łączącą elementy elektroniczne, popowe i hip-hopowe. Utwór emanuje pozytywną energią i jest przepełniony oryginalnym nowoczesnym brzmieniem inspirowanym Jersey Clubem.
Według autorów tekstu, zwrotki w „Lecę bo chcę” odzwierciedlają pragnienie wolności i odwagi, manifestującą się w życiu codziennym. Każdy z artystów interpretuje swoją część w sposób osobisty i autentyczny.
Teledysk do „Lecę bo chcę” jest dziełem znanego reżysera Jana Dybusa, który wraz z zespołem producenckim stworzył jedyną w swoim rodzaju wizualizację opartą w 99% o CGI i efekty specjalne. Teledysk przenosi widza w świat całkiem nowych doznań związanych z wizualną stroną odczuć podczas słuchania utworu. Czegoś takiego na Polskim rynku muzycznym jeszcze nie było!
Deemz to uznany producent muzyczny, który przez lata tworzy niepowtarzalne produkcje łączące różne gatunki. Każdy chociaż raz słyszał jego hitowe produkcje w takich utworach jak między innymi “Uzi” z Białasem i Soblem, “Eldorado” Bedoea czy ostatni ponadczasowy hit ze Szpakiem “Plaster” Jego przyszłe plany obejmują kontynuację eksperymentów z dźwiękiem i współpracę z wieloma utalentowanymi artystami.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
W piątek swoją premierę miał najnowszy singiel Adiego Nowaka, na którym gościnnie udzielił się Sebastian Fabijański.
„Rentgen” to najnowszy singiel z nadchodzącej płyty Adiego Nowaka, na której znalazły się ostatnie single takie jak 8 KÓŁEK, ZBRODNIA i ZWAŁA oraz MINDBLOW. Gościnnie na Rentgenie udzielił się Sebastian Fabijański, który wzbudza sporo emocji wśród fanów. Utwór jest dostępny również w serwisach streamingowych.
„Rentgen” to mocno liryczny numer z mrocznym vibe’m. Artyści świetnie się uzupełniają i tworzą razem zgrany duet co pokazują także reakcje fanów, którzy są bardzo pozytywnie zaskoczeni wspólnym singlem tej dwójki.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Mati Szert 2 tygodnie temu powrócił po niemal równo pół rocznej od wydania albumu „VIRRR” i zaprezentował słuchaczom EP-kę zatytułowaną „VIRRRUS”. Na kanale MaxFloRec TV właśnie ukazał się 3. wizual promujący wydawnictwo, a tym razem gościem jest K2.
Warto przypomnieć, że od dnia premiery (12 kwietnia) ukazały się także wizualizacje do „Krzyża” z gościnną zwrotką VNM-a i „Trash Talku 2.0” z Leehym na feacie.
„VIRRRUS” wcałości do sprawdzenia jest także w streamingu. Tym razem znajdziemy na nim produkcje od sorryfalkonna oraz @wcalenieleehego.
Tracklista
- Krzyż ft. VNM (prod. sorryfalkonn)
- Trash Talk 2.0 ft. Leehy (prod. Leehy)
- Bluescreen ft. K2 (prod. Leehy)
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
SH1333 i J Aspn udowadniają że trap jest robiony nawet w święta
Reprezentanci Olsztyna i Warszawy „przywożą hajs jak Santa Claus”.
Mikołajki na wiosnę fundują nam reprezentanci Olsztyna i Warszawy, czyli SH1333 i J Aspn. „Santa Claus” to wspólny numer traperów.
Po wydaniu w ubiegłym roku krążka „To nie flex, to reklama”, SH1333 nie spoczywa na lurach i prezentuje kolejny numer, ale tym razem w duecie z warszawskim graczem J Aspn. „Santa Claus” to trapowy numer inspirowany florydzkim rapem. – Dla osiedla przywożę hajs tak jak Santa Claus – słyszymy w kawałku.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temu
Polscy raperzy, którzy wydali największą ilość płyt
-
News2 dni temu
Sentino miał otrzymać 3 miliony za walkę
-
News2 dni temu
Sentino ma problemy ze skarbówką. „Nigdy nie zapłacił żadnego podatku”
-
News4 dni temu
Sentino prosi innych, żeby składali za niego donosy na policję
-
News3 dni temu
KęKę zrobił sobie tatuaż z własnym wersem
-
News4 dni temu
Coraz mniej Winiego – raper odchudza się na Kanale Sportowym
-
News4 dni temu
Młody raper ukradł okładkę płyty Iron Maiden i dostał pozew
-
News24 godziny temu
Masa krytykuje gust Miśka z Nadarzyna. „Mieszkał w stodole”