teledysk
Diddy i PARTYNEXTDOOR w nowej współpracy
Posłuchajcie „Sex In The Porsche”.

Sean „Diddy” Combs łączy siły z PARTYNEXTDOOR w nowym singlu „Sex in the Porsche”. Najnowsze wydawnictwo to nie tylko wizytówka charakterystycznego stylu Seana, ale i rezultat jego nieustannej ewolucji.
„Sex in the Porsche” jest drugim singlem z niecierpliwie oczekiwanego albumu Diddy’ego, który ukaże się na początku przyszłego roku pod skrzydłami jego wytwórni Love Records, działającej we współpracy z legendarnym Motown Records. Poprzedni singiel „Gotta Move On” z Brysonem Tillerem osiągnął ogromny sukces.
„Sex in the Porsche” został napisany przez Diddy’ego i PARTYNEXTDOOR, a produkcją zajęli się Diddy i Nyan. W oficjalnym wideo – stworzonym pod kierownictwem kreatywnym Laurieann Gibson – gościnnie pojawia się raperka i modelka Rubi Rose, której zmysłowy taniec dosłownie odurza widza.
Sean „Diddy” Combs wspiął się na szczyt listy R&B/Hip-Hop Airplay dzięki przebojowi „Gotta Move On”, tym samym osiągając pierwszy hit #1 w Love Records, ale i jedenasty przebój #1 ogółem. Utwór z Brysonem Tillerem zgromadził ponad 95,8 miliona streamów, a oficjalny teledysk w reżyserii Teyany „Spike Tey” Taylor ma już ponad 13 milionów wyświetleń na YouTubie.
W październiku Diddy wydał trzy nowe wersje „Gotta Move On” wyprodukowanego wspólnie z J-Louisem, Teddym Waltonem, RNSOM, Slimwav i Roarkiem Baileyem. Oprócz oryginalnej wersji, artysta podzielił się remiksami Queens Remix, Kings Remix oraz Cool & Dre.
Queens Remix to współpraca z Ashanti i Yung Miami, wyprodukowana przez Rona Browza. Diddy rozpoczyna utwór od samplu „In the Air Tonight” Phila Collinsa. Yung Miami śpiewa ognistą zwrotkę, a Ashanti dodaje pikanterii nie tylko swoim silnym wokalem, ale i odważnym tekstem o minionych relacjach. Kings Remix jest dziełem Fabolous i Tory’ego Laneza. W pakiecie znalazł się także remiks autorstwa Cool & Dre.
Diddy rozpoczął karierę jako dyrektor A&R w Uptown Records i odegrał kluczową rolę w początkach Mary J. Blige i Jodeci. Następnie założył własną wytwórnię Bad Boy Records, która wspierała takie talenty jak Mariah Carey, Method Man, Boyz II Men czy Lil’ Kim.
Początek jego solowej kariery przypada na rok 1997 – wtedy to wydał singiel „Can’t Nobody Hold Me Down” i debiutancki album #1, który pokrył się 7x platyną. Poza jedenastoma hitami #1, Diddy ma na koncie trzy nagrody Grammy (w tym jedną za debiut), tytuł Tekściarza roku ASCAP, setki wyprodukowanych piosenek i występy z największymi artystami. W ciągu ostatnich ponad trzech dekad Bad Boy Records sprzedało ponad 400 milionów albumów i zdobyło ponad 3 miliardy odtworzeń.
Diddy rozpoczął rok jako gospodarz i producent wykonawczy Billboard Music Awards, na których także wystąpił. Zaskoczył występem „First Class” z Jackiem Harlowem oraz „Mo Money, Mo Problems” z synem Christianem Kingiem Combsem i Teyaną „Spike Tey” Taylor. Nagranie występu zgromadziło miliony wyświetleń.
Diddy dał także wyjątkowy występ w ramach iHeartRadio Music Festival, gdzie wystąpił z hitami „Victory”, „Bad Boy 4 Life”, „All About the Benjamins”, „I Need A Girl”, „Last Night”, „Been Around The World” i „Juicy” Biggiego. Bryson Tiller wystąpił z nim w utworze „Gotta Move On”. King Combs, dołączył do ojca na scenie, aby wspólnie wykonać „Can’t Stop Won’t Stop” i „Mo Money Mo Problems”. Diddy zamknął set utworem „Missing You”, w tle którego widać było wideo upamiętniające Kim Porter i The Notorious B.I.G.
W czerwcu Diddy został uhonorowany prestiżową nagrodą za całokształt twórczości podczas BET Awards. To wyjątkowa nagroda dla pionierów branży, którzy znacząco ukształtowali kulturę i byli liderami transformacji pokolenia.
Diddy należy do najlepiej sprzedających się artystów i najbardziej utytułowanych producentów muzycznych w historii. Love Records to jego triumfalny powrót jako producent wykonawczy, kurator i A&R nadchodzącego albumu. W międzyczasie Combs nadal nadzoruje sukcesy wytwórni Bad Boy Records.
PARTYNEXTDOOR jest jednym z najważniejszych wokalistów, autorów piosenek i producentów swojego pokolenia. Jamajskie korzenie kształtują większość jego muzyki, a jego wpływ łatwo można odczuć we współczesnym R&B, rapie i popie. W 2013 roku został pierwszym artystą OVO Sound, pod skrzydłami którego wydał debiutancki album zatytułowany właśnie „PARTYNEXTDOOR”. W 2014 roku ukazały się drugi projekt „PARTYNEXTDOOR TWO” oraz EP-ka „PNDColours”. Wydany w 2016 roku trzeci album „PARTYNEXTDOOR 3” spotkał się z powszechnym uznaniem krytyków.
W 2017 roku zdobył nominację do nagrody Grammy za Najlepszą piosenkę R&B dla 3x platynowego utworu „Come and See Me” z Drakiem. To właśnie PARTYNEXTDOOR napisał przebój Rihanny „Work” (2016), który znalazł się na szczycie listy Billboardu, a także „Wild Thoughts” (2017) DJ Khaleda i Rihanny, który bez trudu osiągnął 2. miejsce.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

teledysk
Przemo DBM „Fly High” – raper punktuje hip-hopowe pozory i gangsterkę na pokaz
„Weź się nie popisuj, bo j*bie mnie kogo znasz z miasta”.

Przemo DBM, autor takich numerów jak „Wakabayashi” i „To Nie Tu”, wraca z nowym singlem „FLY HIGH” – bezkompromisowym, pewnym siebie trackiem, który bez owijania w bawełnę punktuje hip-hopowe pozory i gangsterkę na pokaz. To celna, mocna riposta na sztuczność, która coraz częściej przebija się do mainstreamu.
W utworze słychać to, co u Przema najlepsze: błyskotliwy humor, ostry język, ironię i dystans, które z każdym kolejnym wydaniem stają się jego znakiem rozpoznawczym. „FLY HIGH” to rap z charakterem – pewny swojej wartości, ale nieoderwany od rzeczywistości, wręcz przeciwnie: komentujący ją z wyczuciem i pazurem.
teledysk
DoubleYou ft. Padawan „Mosty” – bangerowy numer z podziemia
„Mam w żaglach dźwięk i ruszam k**wa choćby sam na trzech”.

„Mosty” to czwarty singiel z nadchodzącego albumu „Fabryka Dymu”. Za produkcję odpowiada Riddi, a gościnnie w numerze usłyszymy Padawana.
To szczery, bezkompromisowy i mocny numer, w którym Double i Padawan poniekąd rozliczają przeszłość, zamykając pewien rozdział.
– Bangerowy beat Riddiego nie tylko rozbuja Wasze ciała i umysły, ale i zamknie mordki hejterom. Mocny kandydat na stałą pozycję na playliście każdego hip hop heada. – komentuje gospodarz numeru.
Singiel jest zapowiedzią emocjonalnej głębi i różnorodności, jaką niesie album „Fabryka Dymu”, dostępny w przedsprzedaży na tej stronie. Gościnnie na płycie m.in. Bonson, Gruby SJ, DJ Soina i DJ HWR.

„Nie znajdziesz tego w ich rapach. Ja posiadam tego zapas” – tymi linijkami Siekan wbija się w polską scenę z nowym numerem „Instynkt”, który bardziej przypomina policyjny raport z obserwacji osiedla niż typowy storytelling.
To uliczna spowiedź bez filtra, bez litości, bez gry pod publikę. Zamiast fikcyjnych punchline’ów i luksusowych klipów – dostajemy prawdę ulepioną z brudu angielskich zaułków, głodu sukcesu i twardego charakteru. Siekan opowiada o przetrwaniu, ambicji i chłodnej kalkulacji, która często decyduje o życiu lub śmierci – nie tylko w sensie dosłownym, ale i mentalnym.
W wersach przewijają się wątki handlu, wyroków, biedy, hustle’u i walki o to, żeby nie zostać zjedzonym przez system. To nie jest muzyka dla każdego – to muzyka dla tych, którzy wiedzą, że czasem instynkt to jedyne, co ratuje przed upadkiem.
„Instynkt” to kolejna zapowiedź większego projektu i dowód, że Siekan nie rapuje, żeby się przypodobać – on rapuje, żeby przetrwać.
teledysk
Małpa z refleksją: „Boję się, że w życiu było mi już lekko”
Nowy singiel toruńskiego rapera zwiastuje „Święte słowa”.

Małpa kontynuuje promocję swojej nadchodzącej płyty „Święte słowa” wypuszczając kolejny singiel.
„Suma wszystkich strachów” to osobisty i refleksyjny numer, w którym Małpa, jak zwykle z dużą dozą autentyczności i literackiego zacięcia, mierzy się z tematami lęku, niepokoju oraz wewnętrznego rozdarcia. Tekst utworu balansuje na granicy osobistych wyznań i uniwersalnych obserwacji, wciągając słuchacza w świat pełen emocjonalnych napięć. Za produkcję muzyczną odpowiada Steve Nash, który stworzył melancholijny, a zarazem pulsujący bit, idealnie korespondujący z warstwą liryczną. Teledysk do singla, dostępny już na YouTube, utrzymany jest w mrocznej estetyce, która wzmacnia klimat utworu.
Premiera nowej płyty Małpy już 27 czerwca. Można ją zamawiać w przedsprzedaży w limitowanym wydaniu z bonusami, które nie znajdą się w wersji sklepowej: www.malpa.store
teledysk
Ero JWP wraca po 2 latach ciszy: „Tak jak Włodi mam słabość do kopru”
„Ch*j, że rap się popsuł, jak mnie to nie dotyczy”.

Od ostatniego solowego singla Ero minęło ponad dwa lata, po długiej przerwie powraca z nowym trackiem. Jak sam zapowiada jest „W Drodze Do Celu”: – Muszę zewrzeć szyki, wreszcie zebrać bity, olać złe nawyki, więc na pewno nie graffiti… – czy w najbliższej przyszłości czeka nas nowy materiał od reprezentanta JWP?
Ero niereformowalny i charakterystyczny jak b-boys w super starach, na najnowszym singlu WDDC prezentuje w swoim stylu bezbłędne flow i bezkompromisowy rap. Hip-Hop w najczystszej postaci prosto jak ze złotej ery lat 90-tych, idealnie uzupełnił tutaj surowy bit Remazza w aranżacji Szczura JWP, skrecze z innego levelu dołożył mistrz gramofonów Falcon1.
Singlowi towarzyszy klip autorstwa Przemka Madeja z STRAIGHTFROMHERE, klimatyczne street video z Warszawskich ulic z gościnnym udziałem wyjątkowych person naszej rodzimej sceny.
-
Felieton22 godziny temu
Śliwa poszedł w disco-polo. Bajorson alfonsem raperów-przegrywów – felieton
-
News2 dni temu
Kizo ocenił chrupki Bambi
-
News4 dni temu
Raperzy z USA z największą liczbą dzieci. Rekordzista ma 17
-
News2 dni temu
BSK zdissowani przez 3 raperów. Brudy na duet wywalił też dziennikarz Interii
-
News3 dni temu
Young Leosia i Bambi to raperki, a Fagata to produkt – mówi współpracownik Paktofoniki
-
News1 dzień temu
Gośc specjalny na 20-leciu Diil Gangu
-
News1 dzień temu
Peja pisze o desperacji. Donald Tusk powołuje się na Jacka Murańskiego
-
News1 dzień temu
Rick Ross zachwala Malika Montanę. „To boss z Polski”