teledysk
Diddy i PARTYNEXTDOOR w nowej współpracy
Posłuchajcie „Sex In The Porsche”.
Sean „Diddy” Combs łączy siły z PARTYNEXTDOOR w nowym singlu „Sex in the Porsche”. Najnowsze wydawnictwo to nie tylko wizytówka charakterystycznego stylu Seana, ale i rezultat jego nieustannej ewolucji.
„Sex in the Porsche” jest drugim singlem z niecierpliwie oczekiwanego albumu Diddy’ego, który ukaże się na początku przyszłego roku pod skrzydłami jego wytwórni Love Records, działającej we współpracy z legendarnym Motown Records. Poprzedni singiel „Gotta Move On” z Brysonem Tillerem osiągnął ogromny sukces.
„Sex in the Porsche” został napisany przez Diddy’ego i PARTYNEXTDOOR, a produkcją zajęli się Diddy i Nyan. W oficjalnym wideo – stworzonym pod kierownictwem kreatywnym Laurieann Gibson – gościnnie pojawia się raperka i modelka Rubi Rose, której zmysłowy taniec dosłownie odurza widza.
Sean „Diddy” Combs wspiął się na szczyt listy R&B/Hip-Hop Airplay dzięki przebojowi „Gotta Move On”, tym samym osiągając pierwszy hit #1 w Love Records, ale i jedenasty przebój #1 ogółem. Utwór z Brysonem Tillerem zgromadził ponad 95,8 miliona streamów, a oficjalny teledysk w reżyserii Teyany „Spike Tey” Taylor ma już ponad 13 milionów wyświetleń na YouTubie.
W październiku Diddy wydał trzy nowe wersje „Gotta Move On” wyprodukowanego wspólnie z J-Louisem, Teddym Waltonem, RNSOM, Slimwav i Roarkiem Baileyem. Oprócz oryginalnej wersji, artysta podzielił się remiksami Queens Remix, Kings Remix oraz Cool & Dre.
Queens Remix to współpraca z Ashanti i Yung Miami, wyprodukowana przez Rona Browza. Diddy rozpoczyna utwór od samplu „In the Air Tonight” Phila Collinsa. Yung Miami śpiewa ognistą zwrotkę, a Ashanti dodaje pikanterii nie tylko swoim silnym wokalem, ale i odważnym tekstem o minionych relacjach. Kings Remix jest dziełem Fabolous i Tory’ego Laneza. W pakiecie znalazł się także remiks autorstwa Cool & Dre.
Diddy rozpoczął karierę jako dyrektor A&R w Uptown Records i odegrał kluczową rolę w początkach Mary J. Blige i Jodeci. Następnie założył własną wytwórnię Bad Boy Records, która wspierała takie talenty jak Mariah Carey, Method Man, Boyz II Men czy Lil’ Kim.
Początek jego solowej kariery przypada na rok 1997 – wtedy to wydał singiel „Can’t Nobody Hold Me Down” i debiutancki album #1, który pokrył się 7x platyną. Poza jedenastoma hitami #1, Diddy ma na koncie trzy nagrody Grammy (w tym jedną za debiut), tytuł Tekściarza roku ASCAP, setki wyprodukowanych piosenek i występy z największymi artystami. W ciągu ostatnich ponad trzech dekad Bad Boy Records sprzedało ponad 400 milionów albumów i zdobyło ponad 3 miliardy odtworzeń.
Diddy rozpoczął rok jako gospodarz i producent wykonawczy Billboard Music Awards, na których także wystąpił. Zaskoczył występem „First Class” z Jackiem Harlowem oraz „Mo Money, Mo Problems” z synem Christianem Kingiem Combsem i Teyaną „Spike Tey” Taylor. Nagranie występu zgromadziło miliony wyświetleń.
Diddy dał także wyjątkowy występ w ramach iHeartRadio Music Festival, gdzie wystąpił z hitami „Victory”, „Bad Boy 4 Life”, „All About the Benjamins”, „I Need A Girl”, „Last Night”, „Been Around The World” i „Juicy” Biggiego. Bryson Tiller wystąpił z nim w utworze „Gotta Move On”. King Combs, dołączył do ojca na scenie, aby wspólnie wykonać „Can’t Stop Won’t Stop” i „Mo Money Mo Problems”. Diddy zamknął set utworem „Missing You”, w tle którego widać było wideo upamiętniające Kim Porter i The Notorious B.I.G.
W czerwcu Diddy został uhonorowany prestiżową nagrodą za całokształt twórczości podczas BET Awards. To wyjątkowa nagroda dla pionierów branży, którzy znacząco ukształtowali kulturę i byli liderami transformacji pokolenia.
Diddy należy do najlepiej sprzedających się artystów i najbardziej utytułowanych producentów muzycznych w historii. Love Records to jego triumfalny powrót jako producent wykonawczy, kurator i A&R nadchodzącego albumu. W międzyczasie Combs nadal nadzoruje sukcesy wytwórni Bad Boy Records.
PARTYNEXTDOOR jest jednym z najważniejszych wokalistów, autorów piosenek i producentów swojego pokolenia. Jamajskie korzenie kształtują większość jego muzyki, a jego wpływ łatwo można odczuć we współczesnym R&B, rapie i popie. W 2013 roku został pierwszym artystą OVO Sound, pod skrzydłami którego wydał debiutancki album zatytułowany właśnie „PARTYNEXTDOOR”. W 2014 roku ukazały się drugi projekt „PARTYNEXTDOOR TWO” oraz EP-ka „PNDColours”. Wydany w 2016 roku trzeci album „PARTYNEXTDOOR 3” spotkał się z powszechnym uznaniem krytyków.
W 2017 roku zdobył nominację do nagrody Grammy za Najlepszą piosenkę R&B dla 3x platynowego utworu „Come and See Me” z Drakiem. To właśnie PARTYNEXTDOOR napisał przebój Rihanny „Work” (2016), który znalazł się na szczycie listy Billboardu, a także „Wild Thoughts” (2017) DJ Khaleda i Rihanny, który bez trudu osiągnął 2. miejsce.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Berson i Bonus RPK z warszawską jakością
Niespodziewana kooperacja Spółki Zoo i Ciemnej Strefy.
Berson w ostatnim czasie ciśnie coraz mocniej i zalewa nas nowymi kawałkami. Tym razem połączył siły z Bonusem RPK.
Reprezentanci Spółki Zoo i Ciemnej Strefy zaprezentowali wspólny numer „Daję jakość”. To surowy, uliczny rap, do którego przyzwyczaili nas raperzy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Sztoss „kochać” – pionier polskiego r&b w klimacie afro
Sztoss z klimatem, w którym czuje się niewiarygodnie swobodnie.
Pionier polskiego r&b sięga po brzmienia afro i tworzy doskonały numer, żeby ocieplić zimowe wieczory swoim pulsującym rytmem. Utwór tworzy doskonały balans między emocjonalną balladą, a nowoczesnym brzmieniem.
“kochać” to kolejny dowód na to, że Sztoss jest absolutnie wszechstronnym artystą, który nie uznaje szufladek i granic. Artysta po raz kolejny pokazuje, że ma niezwykły dar do tworzenia melodii, które zaczynają żyć własnym życiem w świadomości słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Nowy Polak wchodzi ze świeżym brzmieniem w „Butterfly”.
Nowy singiel rapera został okraszony teledyskiem, w którym pojawia się zawodowa striptizerka. Nowy Polak chciał bowiem w pełni oddać przekaz kawałka, w którego refrenie słyszymy:
„Między nami jest synergia, ej!. Macha nogami, robi butterfly. Długi tips, świeża rzęsa. Przyszła do mnie w kabaretkach i nowych Martensach„.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Paluch jest z wolnego wybiegu, chociaż wychowany w klatkach
Nadchodzi nowa płyta – znamy tytuł i pierwszy singiel.
„Z wolnego wybiegu” to pierwszy singiel z nadchodzącego projektu Palucha i Chrisa Carsona – „PCC 3.0”.
Po świetnie przyjętym „PCC 2,5” duet wraca z trzecim rozdziałem serii, ponownie uderzając w mocne, memphisowe brzmienia.
Numer to ostry komentarz do różnic między tymi, którzy utknęli w „betonowym lesie”, a ludźmi, którzy wybrali rozwój, ambicję i konsekwentne poszerzanie horyzontów. Jak pada w utworze:
„Wiele wspólnych cech, ale najważniejszy szczegół – ty masz zakuty łeb, ja jestem z wolnego wybiegu.”
Premiera albumu: I kwartał 2026. Wydawnictwo: BOR Records.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Żabson ponownie przesuwa granice polskiego rapu. Po świetnie przyjętym albumie HOLLYWOOD SMILE, który już w dniu premiery podkreślał jego ambicje wejścia na międzynarodowy rynek, artysta prezentuje jego rozszerzoną wersję – HOLLYWOOD SMILE: Xtreme. To jedno z najgłośniejszych wydarzeń końcówki roku w polskiej muzyce.
Edycja deluxe to aż 10 nowych utworów, dzięki czemu cały projekt staje się pełnoprawnym wydawnictwem, pokazującym ewolucję Żabsona w kierunku globalnego brzmienia. Wśród nowych numerów znalazł się m.in. wydany już hit FAKTY nagrany z OKIM, Pezetem, Młodym Westem oraz god.wifi – track, który po premierze wzbudził duże poruszenie w środowisku i podkreślił siłę tej kolaboracji.
Kulminacyjnym punktem Xtreme jest jednak KLASYK z Wizem Khalifą – współpraca, jakiej polska scena rapowa nie widziała. Żabson nie ukrywa, że feat z jedną z ikon światowego hip-hopu to dla niego spełnienie marzeń, ale też symbol tego, jak daleko zaszedł. Ten singiel może okazać się momentem przełomowym zarówno dla niego, jak i dla postrzegania polskiego rapu za granicą.
HOLLYWOOD SMILE: Xtreme nie jest więc jedynie rozszerzeniem albumu – to manifest artystycznej odwagi, międzynarodowych aspiracji i jednego z najgłośniejszych ruchów na scenie w 2025 roku. Żabson potwierdza tym projektem, że jest jedną z najbardziej znaczących postaci polskiego rapu, a jego ambicje wykraczają daleko poza lokalny rynek.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temuPeja do przewodniczącego Lewicy: „Czerwony nygusie”
-
News3 dni temuMisiek z Nadarzyna zatrzymany przez CBŚP. Co z karierą Karramby?
-
News3 dni temuNas ujawnił, dlaczego Eminem odmówił mu zwrotki
-
News2 dni temuWaldemar Kasta dołączył do rosyjskiej federacji
-
News2 dni temuFu był w rozsypce po śmierci Pona. Wiemy, skąd przyszło wsparcie
-
News1 dzień temuWaldemar Kasta zrezygnował z gali w Moskwie. „Przerwałem udział w wydarzeniu na żywo”
-
News13 godzin temuRumunia: Wiz Khalifa skazany na więzienie
-
News2 dni temuSprzedał katalog za miliard dolarów, nie sprzedając go. The Weeknd ustawił nowy standard dla artystów