Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Diddy i PARTYNEXTDOOR w nowej współpracy

Posłuchajcie „Sex In The Porsche”.

Opublikowany

 

Sean „Diddy” Combs łączy siły z PARTYNEXTDOOR w nowym singlu „Sex in the Porsche”. Najnowsze wydawnictwo to nie tylko wizytówka charakterystycznego stylu Seana, ale i rezultat jego nieustannej ewolucji.

„Sex in the Porsche” jest drugim singlem z niecierpliwie oczekiwanego albumu Diddy’ego, który ukaże się na początku przyszłego roku pod skrzydłami jego wytwórni Love Records, działającej we współpracy z legendarnym Motown Records. Poprzedni singiel „Gotta Move On” z Brysonem Tillerem osiągnął ogromny sukces.

„Sex in the Porsche” został napisany przez Diddy’ego i PARTYNEXTDOOR, a produkcją zajęli się Diddy i Nyan. W oficjalnym wideo – stworzonym pod kierownictwem kreatywnym Laurieann Gibson – gościnnie pojawia się raperka i modelka Rubi Rose, której zmysłowy taniec dosłownie odurza widza.

Sean „Diddy” Combs wspiął się na szczyt listy R&B/Hip-Hop Airplay dzięki przebojowi „Gotta Move On”, tym samym osiągając pierwszy hit #1 w Love Records, ale i jedenasty przebój #1 ogółem. Utwór z Brysonem Tillerem zgromadził ponad 95,8 miliona streamów, a oficjalny teledysk w reżyserii Teyany „Spike Tey” Taylor ma już ponad 13 milionów wyświetleń na YouTubie.

W październiku Diddy wydał trzy nowe wersje „Gotta Move On” wyprodukowanego wspólnie z J-Louisem, Teddym Waltonem, RNSOM, Slimwav i Roarkiem Baileyem. Oprócz oryginalnej wersji, artysta podzielił się remiksami Queens Remix, Kings Remix oraz Cool & Dre.

Queens Remix to współpraca z Ashanti i Yung Miami, wyprodukowana przez Rona Browza. Diddy rozpoczyna utwór od samplu „In the Air Tonight” Phila Collinsa. Yung Miami śpiewa ognistą zwrotkę, a Ashanti dodaje pikanterii nie tylko swoim silnym wokalem, ale i odważnym tekstem o minionych relacjach. Kings Remix jest dziełem Fabolous i Tory’ego Laneza. W pakiecie znalazł się także remiks autorstwa Cool & Dre.

Diddy rozpoczął karierę jako dyrektor A&R w Uptown Records i odegrał kluczową rolę w początkach Mary J. Blige i Jodeci. Następnie założył własną wytwórnię Bad Boy Records, która wspierała takie talenty jak Mariah Carey, Method Man, Boyz II Men czy Lil’ Kim.

Początek jego solowej kariery przypada na rok 1997 – wtedy to wydał singiel „Can’t Nobody Hold Me Down” i debiutancki album #1, który pokrył się 7x platyną. Poza jedenastoma hitami #1, Diddy ma na koncie trzy nagrody Grammy (w tym jedną za debiut), tytuł Tekściarza roku ASCAP, setki wyprodukowanych piosenek i występy z największymi artystami. W ciągu ostatnich ponad trzech dekad Bad Boy Records sprzedało ponad 400 milionów albumów i zdobyło ponad 3 miliardy odtworzeń.

Diddy rozpoczął rok jako gospodarz i producent wykonawczy Billboard Music Awards, na których także wystąpił. Zaskoczył występem „First Class” z Jackiem Harlowem oraz „Mo Money, Mo Problems” z synem Christianem Kingiem Combsem i Teyaną „Spike Tey” Taylor. Nagranie występu zgromadziło miliony wyświetleń.

Diddy dał także wyjątkowy występ w ramach iHeartRadio Music Festival, gdzie wystąpił z hitami „Victory”, „Bad Boy 4 Life”, „All About the Benjamins”, „I Need A Girl”, „Last Night”, „Been Around The World” i „Juicy” Biggiego. Bryson Tiller wystąpił z nim w utworze „Gotta Move On”. King Combs, dołączył do ojca na scenie, aby wspólnie wykonać „Can’t Stop Won’t Stop” i „Mo Money Mo Problems”. Diddy zamknął set utworem „Missing You”, w tle którego widać było wideo upamiętniające Kim Porter i The Notorious B.I.G.

W czerwcu Diddy został uhonorowany prestiżową nagrodą za całokształt twórczości podczas BET Awards. To wyjątkowa nagroda dla pionierów branży, którzy znacząco ukształtowali kulturę i byli liderami transformacji pokolenia.

Diddy należy do najlepiej sprzedających się artystów i najbardziej utytułowanych producentów muzycznych w historii. Love Records to jego triumfalny powrót jako producent wykonawczy, kurator i A&R nadchodzącego albumu. W międzyczasie Combs nadal nadzoruje sukcesy wytwórni Bad Boy Records.

PARTYNEXTDOOR jest jednym z najważniejszych wokalistów, autorów piosenek i producentów swojego pokolenia. Jamajskie korzenie kształtują większość jego muzyki, a jego wpływ łatwo można odczuć we współczesnym R&B, rapie i popie. W 2013 roku został pierwszym artystą OVO Sound, pod skrzydłami którego wydał debiutancki album zatytułowany właśnie „PARTYNEXTDOOR”. W 2014 roku ukazały się drugi projekt „PARTYNEXTDOOR TWO” oraz EP-ka „PNDColours”. Wydany w 2016 roku trzeci album „PARTYNEXTDOOR 3” spotkał się z powszechnym uznaniem krytyków.

W 2017 roku zdobył nominację do nagrody Grammy za Najlepszą piosenkę R&B dla 3x platynowego utworu „Come and See Me” z Drakiem. To właśnie PARTYNEXTDOOR napisał przebój Rihanny „Work” (2016), który znalazł się na szczycie listy Billboardu, a także „Wild Thoughts” (2017) DJ Khaleda i Rihanny, który bez trudu osiągnął 2. miejsce.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

teledysk

Przemo DBM „Fly High” – raper punktuje hip-hopowe pozory i gangsterkę na pokaz

„Weź się nie popisuj, bo j*bie mnie kogo znasz z miasta”.

Opublikowany

 

Przez

przemo dbm fly high

Przemo DBM, autor takich numerów jak „Wakabayashi” i „To Nie Tu”, wraca z nowym singlem „FLY HIGH” – bezkompromisowym, pewnym siebie trackiem, który bez owijania w bawełnę punktuje hip-hopowe pozory i gangsterkę na pokaz. To celna, mocna riposta na sztuczność, która coraz częściej przebija się do mainstreamu.

W utworze słychać to, co u Przema najlepsze: błyskotliwy humor, ostry język, ironię i dystans, które z każdym kolejnym wydaniem stają się jego znakiem rozpoznawczym. „FLY HIGH” to rap z charakterem – pewny swojej wartości, ale nieoderwany od rzeczywistości, wręcz przeciwnie: komentujący ją z wyczuciem i pazurem.

Czytaj dalej

teledysk

DoubleYou ft. Padawan „Mosty” – bangerowy numer z podziemia

„Mam w żaglach dźwięk i ruszam k**wa choćby sam na trzech”.

Opublikowany

 

Przez

doubleyou padawan

„Mosty” to czwarty singiel z nadchodzącego albumu „Fabryka Dymu”. Za produkcję odpowiada Riddi, a gościnnie w numerze usłyszymy Padawana.

To szczery, bezkompromisowy i mocny numer, w którym Double i Padawan poniekąd rozliczają przeszłość, zamykając pewien rozdział.

– Bangerowy beat Riddiego nie tylko rozbuja Wasze ciała i umysły, ale i zamknie mordki hejterom. Mocny kandydat na stałą pozycję na playliście każdego hip hop heada. – komentuje gospodarz numeru.

Singiel jest zapowiedzią emocjonalnej głębi i różnorodności, jaką niesie album „Fabryka Dymu”, dostępny w przedsprzedaży na tej stronie. Gościnnie na płycie m.in. Bonson, Gruby SJ, DJ Soina i DJ HWR.

Czytaj dalej

teledysk

Siekan „Instynkt” – nie rap, a raport z frontu

Brudne ulice UK, głód i przetrwanie.

Opublikowany

 

Przez

siekan

„Nie znajdziesz tego w ich rapach. Ja posiadam tego zapas” – tymi linijkami Siekan wbija się w polską scenę z nowym numerem „Instynkt”, który bardziej przypomina policyjny raport z obserwacji osiedla niż typowy storytelling.

To uliczna spowiedź bez filtra, bez litości, bez gry pod publikę. Zamiast fikcyjnych punchline’ów i luksusowych klipów – dostajemy prawdę ulepioną z brudu angielskich zaułków, głodu sukcesu i twardego charakteru. Siekan opowiada o przetrwaniu, ambicji i chłodnej kalkulacji, która często decyduje o życiu lub śmierci – nie tylko w sensie dosłownym, ale i mentalnym.

W wersach przewijają się wątki handlu, wyroków, biedy, hustle’u i walki o to, żeby nie zostać zjedzonym przez system. To nie jest muzyka dla każdego – to muzyka dla tych, którzy wiedzą, że czasem instynkt to jedyne, co ratuje przed upadkiem.

„Instynkt” to kolejna zapowiedź większego projektu i dowód, że Siekan nie rapuje, żeby się przypodobać – on rapuje, żeby przetrwać.

Czytaj dalej

teledysk

Małpa z refleksją: „Boję się, że w życiu było mi już lekko”

Nowy singiel toruńskiego rapera zwiastuje „Święte słowa”.

Opublikowany

 

małpa

Małpa kontynuuje promocję swojej nadchodzącej płyty „Święte słowa” wypuszczając kolejny singiel.

„Suma wszystkich strachów” to osobisty i refleksyjny numer, w którym Małpa, jak zwykle z dużą dozą autentyczności i literackiego zacięcia, mierzy się z tematami lęku, niepokoju oraz wewnętrznego rozdarcia. Tekst utworu balansuje na granicy osobistych wyznań i uniwersalnych obserwacji, wciągając słuchacza w świat pełen emocjonalnych napięć. Za produkcję muzyczną odpowiada Steve Nash, który stworzył melancholijny, a zarazem pulsujący bit, idealnie korespondujący z warstwą liryczną. Teledysk do singla, dostępny już na YouTube, utrzymany jest w mrocznej estetyce, która wzmacnia klimat utworu.

Premiera nowej płyty Małpy już 27 czerwca. Można ją zamawiać w przedsprzedaży w limitowanym wydaniu z bonusami, które nie znajdą się w wersji sklepowej: www.malpa.store

Czytaj dalej

teledysk

Ero JWP wraca po 2 latach ciszy: „Tak jak Włodi mam słabość do kopru”

„Ch*j, że rap się popsuł, jak mnie to nie dotyczy”.

Opublikowany

 

ero jwp

Od ostatniego solowego singla Ero minęło ponad dwa lata, po długiej przerwie powraca z nowym trackiem. Jak sam zapowiada jest „W Drodze Do Celu”: – Muszę zewrzeć szyki, wreszcie zebrać bity, olać złe nawyki, więc na pewno nie graffiti… – czy w najbliższej przyszłości czeka nas nowy materiał od reprezentanta JWP?

Ero niereformowalny i charakterystyczny jak b-boys w super starach, na najnowszym singlu WDDC prezentuje w swoim stylu bezbłędne flow i bezkompromisowy rap. Hip-Hop w najczystszej postaci prosto jak ze złotej ery lat 90-tych, idealnie uzupełnił tutaj surowy bit Remazza w aranżacji Szczura JWP, skrecze z innego levelu dołożył mistrz gramofonów Falcon1.

Singlowi towarzyszy klip autorstwa Przemka Madeja z STRAIGHTFROMHERE, klimatyczne street video z Warszawskich ulic z gościnnym udziałem wyjątkowych person naszej rodzimej sceny.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: