Sprawdź nas też tutaj

News

Spotify ogłosił nowe funkcje dla artystów, twórców i użytkowników

Zmiany ogłoszono podczas globalnego wydarzenia „Stream On 2023”.

Opublikowany

 

spotify

Spotify ogłosił najnowsze rozwiązania i narzędzia, które pomogą artystom, podcasterom i twórcom w rozwijaniu karier i osiąganiu sukcesów. Zaprezentował też nowy user experience, który będzie wprowadzany stopniowo dla ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Podczas drugiej edycji wydarzenia Stream On, artyści, autorzy piosenek, twórcy wideo i treści oraz podcasterzy z całego świata dołączyli do Spotify, aby usłyszeć inspirujące historie oraz zobaczyć nowe narzędzia i funkcje, które od dziś zostały wprowadzone na platformie. W Los Angeles Spotify gościło setki twórców, którzy wysłuchali liderów firmy i szerokiego wachlarza ikon branży, osobiście i wirtualnie, w tym artystów i twórców podcastów, takich jak: Ed Sheeran, Jennifer Lopez, The Jonas Brothers, Halsey, Alex Cooper, Emma Chamberlain czy Joe Rogan.

“Stream On to wszystkie sposoby, dzięki którym wprowadzamy Spotify w życie i sygnalizujemy twórcom na wszystkich etapach ich kariery, że jesteśmy otwarci na relacje biznesowe. Skupiamy się na budowaniu dla nich jak najlepszego muzycznego środowiska – miejsca, w którym mogą rozpoczynać karierę, rozwijać się i rosnąć, a świat może inspirować się ich kreatywnością” – powiedział na prezentacji Daniel Ek, założyciel oraz CEO Spotify. Dalej dodał: “To właśnie robimy od prawie 17 lat: budujemy, ulepszamy i tworzymy muzyczne środowisko, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby twórców i pomagać im wytyczać nowe ścieżki do osiągania sukcesów. Patrząc w przyszłość, jesteśmy podekscytowani możliwością rozwijania tych ambicji w przypadku jeszcze większej liczby twórców w nowych formatach. Umożliwiamy większą kreatywność, odkrywanie i personalizację niż kiedykolwiek wcześniej, zapewniając najlepsze zasoby, wsparcie i interaktywność”.

Wsparcie w odkrywaniu treści dla twórców i artystów

Spotify Stream On 2023 rozpoczęło się od pokazania najnowszych funkcji „odkrywania”, ujawniając odnowiony interfejs, który wykorzystuje elementy wizualne oraz całkowicie nowy i interaktywny design – dzięki czemu jeszcze mocniej łączy twórców ze słuchaczami.

· Home Feed: w ramach nowej funkcji Home na urządzeniach mobilnych polscy użytkownicy mogą „przewijać” wizualne obrazy związane z muzyką, podcastami lub audiobookami, aby móc odkrywać nowe dźwięki. Gdy już znajdą to, co jest dla nich najciekawsze, wystarczy jedno kliknięcie, aby zapisać lub udostępnić ulubiony utwór, wyświetlić podgląd wielu piosenek z listy odtwarzania czy albumu, przeczytać transkrypcje odcinków, a nawet obejrzeć podcasty wideo.

· Użytkownicy mogą kliknąć w wybraną kategorię taką jak: Muzyka lub Podcasty i Programy, aby przeglądać wizualne i dźwiękowe prezentacje list odtwarzania, playlist, albumów, podcastów i audiobooków dostosowanych do ich preferencji.

· Smart Shuffle: czyli idealnie dopasowane sugestie to ewolucja Enhance – wprowadzająca zmiany do starannie wyselekcjonowanych playlist poprzez mieszanie utworów i dodawanie nowych.

· Podcast Autoplay: podobnie jak w przypadku muzyki, Spotify wprowadza Autoplay dla podcastów – gdy twój ulubiony odcinek się skończy, automatycznie rozpocznie się odtwarzanie kolejnego, który jest najbardziej dopasowany do twoich preferencji.

Nieustannie pomagamy artystom w osiąganiu sukcesów

Podczas wydarzenia Spotify zaprezentował coroczny raport dotyczący muzycznych tantiem, Loud & Clear. Tegoroczna odsłona raportu pokazuje, że coraz szersza grupa artystów odnosi sukcesy większe niż kiedykolwiek. W ciągu ostatnich pięciu lat liczba artystów zarabiających ponad 1 mln dolarów, jak i tych generujących ponad 10 tys. dolarów wzrosła dwukrotnie. Dodatkowo Spotify szacuje, że artysta zajmujący 50-tysięczne miejsce wśród najlepiej zarabiających artystów na Spotify wygenerował więcej niż 50 tys. dolarów zysków we wszystkich zarejestrowanych źródłach przychodów.

Na stronie znajduje się również informacja o tym, że Spotify przeznacza zdecydowaną większość każdego dolara, który generuje na muzykę – prawie 70 procent – z powrotem do branży, a wypłaty Spotify dla posiadaczy praw do muzyki zbliżają się do 40 miliardów dolarów.

Pomoc twórcom budować i rozwijać grono odbiorców dzięki nowym i ulepszonym narzędziom

· Dzięki narzędziom takim jak Concert and Merch Discovery fani koncertów na żywo nigdy nie przegapią występu swojego ulubionego artysty. Jeżeli któreś wydarzenie szczególnie nas interesuje, wystarczy kliknąć „interesuję się”, a event zostanie zapisany w kalendarzu Live Events Feed. Użytkownicy mogą też dostosować swoją lokalizację i przeglądać koncerty z całego świata, wszystko według ich spersonalizowanego gustu. Spotify również w całej aplikacji będzie proponował polskim użytkownikom zakupy z wydawnictw artystów, koncertów czy towarów specjalnych.

· Spotify rozszerza program Fans First o kolejnych artystów. Dzięki niemu użytkownicy otrzymają e-maile i powiadomienia, ze specjalnymi dostępami do przedsprzedaży koncertów i ekskluzywnych towarów.

Spotify dla Podcasterów

Spotify dla Podcasterów łączy najlepsze narzędzia Spotify do tworzenia podcastów w jednym miejscu, aby tworzyć, zarządzać, rosnąć i monetyzować treści podcastów. Obejmuje szerszą dostępność unikalnych dla Spotify funkcji, takich jak podcasty wideo, interaktywne odcinki oraz subskrypcje podcastów.

Pełne podsumowanie nowości które przedstawiono podczas Stream On, a także nagranie z wydarzenia można znaleźć na Spotify’s For the Record.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

News

Karol Nawrocki chciał przed laty walczyć z Popkiem. Raper przyjął wyzwanie

Media całkowicie pominęły ten wątek podczas kampanii.

Opublikowany

 

Przez

popek nawrocki

W 2016 roku Karol Nawrocki proponował Popkowi walkę w oktagonie. Po blisko 10 latach raper przyjął wyzwanie.

Nawrocki proponował Popkowi walkę

W grudniu 2016 roku Karol Nawrocki, który był naczelnikiem Oddziałowego Biura Edukacji Publicznej IPN w Gdańsku dodał wpis, po przegranej walce Popka z Pudzianem w 80 sekund.

– Stawiałem minutę, była minuta i 40 sekund. Popek Monster, może ja w następnej gali? Historyk, urzędnik. W twoim zasięgu – proponował wtedy przyszły prezydent.

Popek odpowiada po 9 latach

Po blisko dekadzie Popek przyjął wyzwanie i wytłumaczył, dlaczego tak długo kazał czekać na decyzję.

– Panie prezydencie-elekcje Nawrocki. Przyjmuję rękawicę. Czekałem tylko na to, kiedy zostanie pan prezydentem, bo jako że jestem królem, byłby pan plebsem, a ja nie walczę z takimi – komentuje Popek, obiecując, że jest gotów nawet udawać, że trenuje, byle tylko doszło do tej walki.

Poniżej wideo:

Czytaj dalej

News

Grupa LEGO i NIKE łączą siły!

kreatywną zabawę – kolekcja nowych produktów już tego lata.

Opublikowany

 

Przez

Billund, Dania, 29 maja 2025: Nike wraz z Grupą LEGO ogłosiły dziś, że ich globalne, wieloletnie partnerstwo wystartuje tego lata z serią angażujących aktywacji i produktów sygnowanych wspólnym logo. Mają one zachęcać dzieci na całym świecie do radosnej, aktywnej i kreatywnej zabawy.

Partnerstwo łączy ducha „Just Do It” Nike z kreatywną mocą klocków LEGO®, zapraszając wszystkie dzieci do świata sportu i zabawy. W nadchodzących miesiącach najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych na całym świecie oraz zapoznać się z pełną kolekcją produktów – od zestawów LEGO aż po obuwie, odzież i akcesoria Nike.

Ponadto, koszykarka i trzykrotna zdobywczyni tytułu MVP w  Women’s National Basketball Association, A’ja Wilson wspomoże partnerstwo angażując dzieci do nowej formy zabawy poprzez materiały w kanałach cyfrowych.

A’ja Wilson mówi: „Od dziecka uwielbiałam bawić się klockami LEGO i wiem, że kreatywność, którą wtedy rozwijałam, pomogła mi nie tylko w sporcie, ale też w nauce i codziennym życiu. Cieszę się, że mogę być częścią tej współpracy Nike z Grupą LEGO, ponieważ wiem, że razem możemy pozytywnie wpłynąć na dzieci i dorosłych.”

Więcej szczegółów zostanie ujawnione w nadchodzących tygodniach.

IKONICZNE PRODUKTY DLA DZIECI

Pierwszy zestaw LEGO trafi do sprzedaży 1 lipca – będzie to LEGO® Nike Dunk. Model składający się z 1180 elementów, przeznaczony dla fanów LEGO w wieku od 10. roku życia, zawiera kultowy model buta Nike Dunk, obracającą się piłkę do koszykówki z klocków oraz napis „Dunk”, które można składać, rozkładać i eksponować. W bucie kryją się schowki na pamiątki lub inne drobiazgi, a dodatkowe sznurówki pozwalają na personalizację kolorów. Zainspirowany butem, który zadebiutował ponad 40 lat temu, zestaw to hołd dla kultury sneakersów i kreatywności marki LEGO, łączący budowanie z pasją do koszykówki. W komplecie znajduje się także unikatowa minifigurka koszykarza – B’BallHead. Kolejne zestawy LEGO pojawią się we wrześniu, a szczegóły poznamy latem.

Pierwsze produkty Nike pojawią się w sprzedaży od 1 sierpnia – będą to buty z kolekcji Nike Air Max Dn x LEGO®, odzież i akcesoria. Z kolei od 1 września zadebiutuje kolekcja Nike DunkLow x LEGO® i kolejne nowości, celebrujące sportowy styl życia i zabawę. Projekty inspirowane są charakterystyczną estetyką marki LEGO – od kształtu wypustki po stylistykę minifigurki – połączoną ze sportowym DNA Nike. Jesienią zaprezentowane zostaną kolejne modele obuwia i odzieży.

AKTYWNE I KREATYWNE ZAJĘCIA

Obie marki wspierają dostęp do aktywnej i kreatywnej zabawy społecznościom na całym świecie, a takżę wspólnie apelują do ONZ o ustanowienie 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy.

W nadchodzących miesiącach Nike i Grupa LEGO przygotują niezapomniane wydarzenia. W dniach 7–11 czerwca 2025 r. na terenie LEGOLAND® California Resort działać będzie Nike and LEGO Play Arena – przestrzeń z motywem koszykówki. Dzieci i rodziny zaprojektują własną kolekcjonerską kartę z minifigurką, skonstruują mini-koszulkę do koszykówki i sprawdzą celność rzutów za trzy punkty. Dostęp do strefy Play Arena jest wliczony w bilet wstępu do LEGOLAND California Resort.

Federico Begher, SVP Product Group, New Businesses w Grupie LEGO, powiedział:  

„Zabawa ma niesamowitą moc inspirowania i pobudzania kreatywności w każdym dziecku – my w Grupie LEGO głęboko w to wierzymy. Cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział z Nike, łącząc radość koszykówki z magią wyobraźni.”

Cal Dowers, VP Global Kids w NIKE, Inc., dodał:  

„W Nike skupiamy się na rozwijaniu potencjału dzieci poprzez zabawę. Dzięki pełnej sile Nike – od sportowców po społeczności –możemy angażować i inspirować dzieci do czerpania radości z aktywności fizycznej przez całe życie. Współpraca z Grupą LEGO to wyraz naszego zaangażowania w zapraszanie wszystkich dzieci do świata sportu.”

W czasie letnich rozgrywek piłkarskich w Europie od 19 lipca do 27 lipca fani będą mogli dołączyć do kreatywnego świata zabawy na Nike Summer Playground w Shepherd’s Bush w Londynie. Na dzieci czeka specjalny program skoncentrowany wokół piłki nożnej, a także wydarzenia z partnerstwem organizacji non-profit, wspierające budowanie pewności siebie dziewczynek.

W Chinach kontynentalnych, Nike wzmocni przekaz kampanii poprzez szereg wydarzeń i aktywacji w kluczowych miastach –m.in. w Szanghaju i Pekinie – oraz specjalne ekspozycje i działania w sklepie Nike House of Innovation w Szanghaju. Jesienią firma otworzy w Szanghaju wielofunkcyjne boisko koszykarskie wykonane z recyklingowanych butów. To część zobowiązania do budowy 100 boisk Nike Grind w Chinach – do tej pory powstały już42.

Vanessa Garcia-Brito, Vice President and Chief Impact Officer w NIKE, Inc., skomentowała:  

„Nike napędza przyszłość sportu młodzieżowego – z wizją aktywnego, inkluzywnego świata, który inspiruje wszystkich młodych do zabawy i osiągania pełni możliwości. Poprzez odpowiednie podejście trenerskie możemy na nowo uczynić sport radosnym doświadczeniem i zaprosić do niego każde dziecko.Naszym celem jest umożliwić nowemu pokoleniu cieszenie się sportem przez całe życie i pomóc w realizacji ich marzeń.”

Gdzie i kiedy kupić nową serię Nike × LEGO?

Premiera produktów Nike i LEGO, materiałów z udziałem sportowców oraz immersyjnych doświadczeń będzie wspierana we wszystkich kanałach komunikacji obu marek, z pełnym wsparciem marketingowym.

Zestaw LEGO Nike Dunk jest dostępny w przedsprzedaży od 29 maja na LEGO.com/Nike.com, a od 1 lipca w sprzedaży na LEGO.com/Nike i w sklepach LEGO w cenie 439,99 zł. Produkty będą też dostępne w wybranych sklepach Nike na świecie. 

Kolekcje Nike Dunk Low x LEGO i Nike Air Max Dn x LEGO®będą dostępne w kanałach Nike, w tym na Nike.com oraz u wybranych partnerów detalicznych.

Więcej informacji na www.lego.com/nike oraz www.nike.com/lego

*Artykuł powstał we współpracy z Nike x Lego

Czytaj dalej

News

Bambi w reklamie Żabki

Raperka promuje swoje produkty.

Opublikowany

 

Przez

bambi żabka

Bambi wystąpiła w reklamie sieci sklepów Żabka. Raperka podjęła współpracę z Żabką wprowadzając do sklepu swoje własne produkty.

Bambi poszła w ślady Kizownika jeżeli chodzi o spożywkę. Miała już swoje zestawy w McDonald’s, a teraz na rynku pojawiły się jej chrupki i napoje.

W sklepach z płazem w logo pojawiły się chrupki „Bambiszonki” o dwóch smakach: ketchupowym oraz pizzowym. Cena za paczkę to 4,99 zł. Kilka dni później na półki sklepowe tej samej sieci trafiły mrożone herbaty o smaku zielonej i jeżynowej w cenie 5,99 zł za puszkę. Również sygnowane logiem raperki.

Poniżej wideo:

Czytaj dalej

News

Young Leosia w ciąży?

Wymowny komentarz raperki.

Opublikowany

 

Przez

Young Leosia i Kacper Błoński spodziewają się dziecka? Takie wnioski można wysnuć po dzisiejszym poście raperki, która zasugerowała, że jest w ciąży.

Kilka miesięcy temu jeden z bukmacherów obstawiał, czy Young Leosia zajdzie w ciążę. Raperka dodała wtedy zdjęcie podpisane, że jest jedynym dzieckiem w pokoju. Od tamtego czasu chyba wiele się zmieniło.

Dzisiaj Sara opublikowała wspólne zdjęcie ze swoim partnerem: „Baby is coming” – napisała.

Część osób bierze deklarację raperki na poważnie, inni dowcipkują, że to Błoński jest w ciąży. Para może sobie robić też po prostu żarty.

Czytaj dalej

News

Dlaczego Paluch ma tak kiepską pozycję na OLiSie? Raper wyjaśnił

Wiemy już, co się stało.

Opublikowany

 

Przez

paluch auto
fot. Michał Harmaciński

Paluch ledwo mieszczący się w TOP10 na OLiSie to rzadki widok, i czegoś takiego nie widzieliśmy od kilkunastu lat. Raper szybko wytłumaczył, dlaczego tak się stało.

Album „PCC 2.5” Palucha i Chrisa Carsona znalazł się dopiero na 9. miejscu na OLiSie. Wyprzedził go m.in. Wena i Floral Bugs. Raper czytał nasz artykuł na ten temat i wyjaśnił, dlaczego tak się stało.

– GlamRap przypomniał o istnieniu OLiS za fizyk. Właśnie zgłosiłem sprzedaż albumu, bo zapomniałem – napisał Palec.

Poznaniak zapomniał zgłosić do ZPAVu sprzedaży fizycznej płyty i nie została ona uwzględniona w czwartkowym zestawieniu. Pod uwagę wzięto tylko streaming. W przyszłym tygodniu jego pozycja powinna być już dużo wyższa.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: