teledysk
Polski biznesmen założył wytwórnię z Akonem i nagrał z legendą NBA
Polscy artyści mają szansę zaistnieć na rynku amerykańskim.

Rafał Collins opublikował utwór z legendą NBA – Dennisem Rodmanem. Kawałek promuje nową wytwórnię Smack That Records, którą polski przedsiębiorca założył z gwiazdą R&B – Akonem.
„Rodman” Rafała Collinsa
Rafał Collins to polski przedsiębiorca, działacz społeczny i osobowość medialna znana m.in. z takich programów jak Odjazdowe Bryki Braci Collins oraz Bracia Collins biorą się do roboty. Sympatię fanów Bracia Collins zyskali także dzięki wyrazistej obecności w show stacji TVN Ameryka Express, w którym dotarli do finału. W sierpniu ubiegłego roku, Rafał zadebiutował również na scenie muzycznej publikując kawałek z The Game’em, a niedługo później na YouTube oraz w serwisach streamingowych pojawił się kontrowersyjny utwór pt. „Dobry Boże”.
Dziś, niespełna kilka miesięcy później, w internecie pojawia się klip do utworu „Rodman”, w którym gościnnie występuje tytułowy koszykarz, legenda Chicago Bulls i Los Angeles Lakers, pięciokrotny mistrz NBA – Dennis Rodman – będący inspiracją dla autora tekstu.
Klip do kawałka powstawał między innymi w Polsce, ale przede wszystkim w Miami, a w fabularyzowanym fragmencie znaczącą rolę odegrał również znany w Polsce, przede wszystkim z występów w produkcjach Patryka Vegi, aktor Piotr Stramowski. Za produkcję odpowiedzialni są Pedro i Francis, którzy na co dzień współpracują m.in. z Matą.
Kawałek „Rodman” to trzeci utwór promujący debiutancki album Rafała Collinsa, a sam album dostępny jest już w przedsprzedaży. Część dochodu ze sprzedaży krążka wesprze działania statutowe Fundacji Braci Collins, której celem jest wsparcie dzieci oraz młodzieży w trudnej sytuacji materialnej.
Smack That Records – wytwórnia Collinsa i Akona
„Rodman” to jednak tylko część z nowości od Rafała Collinsa. Omawiany utwór jest co prawda trzecim w portfolio młodego przedsiębiorcy, ale pierwszym, który wychodzi spod szyldu zupełnie nowego labelu. Smack That Records to wytwórnia muzyczna, którą Collins założył wspólnie z przyjacielem i gwiazdą muzyki R&B, Akonem. Panowie zapowiadają, że ich celem jest umożliwienie polskim artystom zaistnienia na rynku amerykańskim, w czym pomóc mają doświadczenie oraz kontakty Akona i zachęcają do przesyłania zgłoszeń na skrzynkę mailową wytwórni: zgloszenia@smackthatrecords.com.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

teledysk
Nowy singiel od Bletki – “Amnezja”

„Amnezja” to najnowszy singiel Bletki – kolejne świeże otwarcie muzyczne i dowód na rozwój twórczości artystki.
Bletka zanurza słuchacza w świat osobistych sprzeczności – z jednej strony potrzeba kontaktu z ludźmi, z drugiej ucieczka w samotność. Z pozoru proste wersy kryją w sobie głęboką refleksję o lękach, presji codzienności i walce z własnymi słabościami.
Wraz z premierą na kanale Bletki pojawił się teledysk, a singiel dostępny jest już na wszystkich platformach streamingowych.
“Amnezja” to drugi, oficjalny singiel zapowiadający solową płytę Bletki.
teledysk
Małpa: „Nie jestem głupi, szybko zmonetyzowałem talent”
W piątek premiera nowej płyty rapera „Święte słowa”.

Małpa prezentuje klip do ostatniego singla promującego nowy album.
„Preferuję prosty przekaz” pojawił się już w piątek w serwisach streamingowych. Dziś dostajemy klip, który został zrealizowany podczas ubiegłorocznej trasy koncertowej z okazji XV-lecia „Kilku numerów o czymś”. Raper od debiutu stawia na prostotę swojego przekazu i wiadomo to od czasu debiutu. Brzmieniowo singiel jest ukłonem w kierunku tych, którzy czekali na „klasyczny rap z Torunia” okraszony cutami.
Premiera płyty „Święte słowa” już w najbliższy piątek, 27.06. Będzie to piąty solowy krążek Małpy. Przedsprzedaż trwa na malpa.store
teledysk
Puchacz Śnieżny: „Jak Eldo z pustą głową, ale myślą uwolnioną”
Puchacz z nawiązaniami m.in. do Belmondziaka.

“Endomondo” – singiel z nadchodzącej EP-ki „Chemsex” odkrywa mroczne oblicze współczesnych relacji.
“Endomondo” to jeden z utworów zapowiadających nadchodzącą EP-kę zatytułowaną „Chemsex” – projekt muzyczny, który bezkompromisowo zagłębia się w tematykę współczesnych relacji damsko-męskich. Każdy z numerów inspirowany jest prawdziwymi historiami, ukazującymi, jak dzisiejsze społeczeństwo coraz częściej sięga po substancje psychoaktywne w celu pogłębienia doznań intymnych i emocjonalnych.
Singiel “Endomondo” stanowi nie tylko opowieść o cielesności i potrzebie bliskości, ale również brutalnie szczery komentarz do zjawisk obecnych w kulturze młodego pokolenia – eskapizmie, samotności i poszukiwaniu sensu w relacjach podszytych chemią, zarówno tą fizyczną, jak i uczuciową.
Cała EP-ka „Chemsex” ma być muzycznym lustrem, w którym odbijają się złożone emocje i mechanizmy ucieczki, często skrywane pod pozorami wolności i hedonizmu. To projekt, który porusza i nie pozostawia słuchacza obojętnym.
teledysk
Fekir „VVS” – bangerowy storytelling
„Ona nie wie, co to jest, bo z biednego domu, a nie za baniek pięć”.

Fekir, po świetnie odebranym pierwszym numerem wraca z nowym numerem „VVS”, prezentując bezkompromisowy storytelling i świeże brzmienie.
Nowy kawałek to rozwinięcie przesłania z poprzedniego numeru – sam talent nie wystarczy, liczy się determinacja i ciężka praca; a sam kawałek opowiada historię dziewczyny, która mimo braku zaplecza konsekwentnie realizuje własny plan.
Za produkcję utworu odpowiadają 2latefor i Howrealook, którzy stworzyli ciężki, surowy bit z unikalną melodią, idealnie korespondującą z emocjonalnym ładunkiem tekstu. „VVS” zostawia słuchacza z niedosytem – to utwór, który wciąga i zostaje w głowie na długo.
teledysk
Profeat wraca z singlem „Playa $hit” i mocnym klipem zapowiadającym album „Aloes”
„Nie wierzę im w nic, jestem z 90-tych”.

Po siedmiu latach spędzonych za granicą Profeat wrócił do Polski i z nową energią wchodzi na scenę. Artysta prezentuje „Playa $hit” – kolejny singiel zapowiadający jego nadchodzący album „Aloes”, który ukaże się w lipcu. Numer pokazuje jego niezależność, doświadczenie i wyrazisty styl.
„Playa $hit” oparty jest na charakterystycznym memphisowym bicie, zbudowanym wokół gitarowego sampla, który nadaje mu wyjątkowy, surowy klimat. Brzmienie to idealnie współgra z pewnością siebie i energią, które biją z każdego wersu. To numer, przy którym słuchacz może poczuć się jak lider – pewny siebie i nie do zatrzymania.
Teledysk nakręcony we Wrocławiu dopełnia klimat utworu: to przewózka po stylowych, miejskich miejscówkach, które świetnie oddają vibe numeru. Profeat z dumą prezentuje swój styl i pozycję, tworząc spójny, mocny obraz artystyczny.
„Playa $hit” to nie tylko singiel – to deklaracja powrotu i pewności siebie, a jednocześnie zapowiedź tego, czego możemy spodziewać się po nadchodzącym albumie „Aloes” – bezkompromisowego, szczerego i pełnego charakteru materiału.
-
News2 dni temu
Zero gości na płycie Małpy. Raper szczerze: „Wszyscy mi odmówili”
-
News4 dni temu
Kaczor o konflikcie z Peją. Dlaczego nie chce mieć z nim kontaktu?
-
News4 dni temu
Diox zaczął robić disco i został zmiażdżony przez fanów. „Kopiuje Skolima”
-
News2 dni temu
Peja na koncercie z flagą Palestyny. Raper nie uznaje państwowości Izraela
-
News3 dni temu
Topowy raper ujawnił, że zagra u Quebonafide na Narodowym
-
News1 dzień temu
Peja czy Tede – kto jest lepszym raperem według Kaczora
-
News3 dni temu
Alberto z gorszymi wyświetleniami niż podziemie. Trueman go wyśmiewa
-
News8 godzin temu
Inpost i Quebonafide rozczarowali. „Bajerant z Ciechanowa znów to zrobił”