Sprawdź nas też tutaj

Singiel

DJ Khaled, Lil Baby, Future i Lil Uzi Vert w prawdziwym blockbusterze

Producent zapowiedział 14 płytę w karierze.

Opublikowany

 

DJ Khaled znienacka zapowiedział nowy, czternasty już album w swojej karierze. Krążek nosi tytuł „TIL NEXT TIME” i już teraz wiadomo, że będzie to jedno z największych wydarzeń 2023 roku. Pierwszy singiel – „Supposed To Be Loved” – w którym gościnnie pojawiają się Lil Baby, Future i Lil Uzi Vert, jest już dostępny w serwisach cyfrowych. To pierwsze wydawnictwo w ramach nowego partnerstwa We The Best Music Group i Def Jam Recordings.

„TIL NEXT TIME” – 14 płyta DJ Khaleda

DJ Khaled ogłosił premierę albumu, publikując trailer, w którym możemy oglądać synów artysty – Asahda i Aalama Tucka Khaleda, jak również jego Królową, czyli Nicole Tuck Khaled. Klip rozpoczyna się ujęciem Khaleda na polu golfowym, gdzie artysta rozpoczyna swój dzień. Udaje mu się prawie niewykonalny rzut. Następnie oglądamy montaż scenek z życia artysty: na plaży, jachcie, podczas jazdy konnej, na boisku do koszykówki, piłki nożnej, ponownie na polu golfowym, a następnie w studiu nagraniowym. Jego uderzenia w golfie okazują się mieć intergalaktyczny zasięg. Na końcu synowie Asahd i Aalam skandują: „chodźmy grać w golfa!”. Pod koniec trailera pojawia się informacja, że „TIL NEXT TIME” ukaże się wkrótce.

Kulturowe imperium DJ Khaleda nieustannie się powiększa. W ubiegłym tygodniu artysta osobiście otworzył butik We The Best x SNIPES na Collins Avenue w Miami. Butik oferuje wszystko co najlepsze w streetwearze oraz sneakersach, łącząc kulturę południowej Florydy z merchem wyprodukowanym przez We The Best.

DJ Khaled był także gospodarzem 2023 WE THE BEST FOUNDATION X JORDAN BRAND GOLD CLASSIC w Miami Beach Gold Club. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Sean „Diddy” Combs (który wpłacił 150 tys. Dolarów z Sean Combs Foundation), Selena Williams, Odell Beckham Jr, Quavo, Swizz Beatz, Timbaland, Fat Joe, Ja Rule, Bubba Watson, Bubba Wallace, Cedric the Entertainer, Jalen Rose, The Dream, Mina Harigae, Shannon Sharpe, Cris Carter, Terrell Owens, Pat Perez, Marcus Jordan, Jeffrey Jordan, Hassan Whiteside i wielu innych. DJ Khaled oraz partner wydarzenia, Snpies, zaprezentowali czek na 20 tys. dolarów na rzecz organizacji FORE Life, która organizuje grę w golfa dla młodzieży w trudnej sytuacji oraz czek na 10 tys. dolarów dla Circla of Brotherhood, organizacji z Miami wspierającej głównie czarnoskórych mężczyzn w dziedzinach pracy społecznej, rozwoju gospodarczego, zapobieganiu przestępczości, rozwiązywaniu konfliktów, mediacji, usługom edukacyjnym i mentoringowi młodzieży.

Po raz kolejny nadchodzi czas DJ’a Khaleda

Przez ponad dwie dekady, sama wzmianka o DJ Khaledzie jest równoznaczna z hitami muzycznymi, zmyśle przedsiębiorcy oraz wpływie na kulturę. Słyszeliście go w niezliczonych hitach nagrodzonych nagrodami Grammy, widzieliście w blockbusterze „Bad Boys For Life”, podziwialiście na okładce „Rolling Stone”, oglądali w wielu programach telewizyjnych. DJ Khaled trafił na ulice, jak również do Baracka Obamy i Białego Domu. Artysta ma na koncie niezliczone platynowe i złote odznaczenia, w tym 9-krotną platynę i numer jeden Hot 100 „I’m The One” ft. Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper & Lil Wayne, 6-krotną platynę „Wild Thoughts” ft. Rihanna & Bryson Tyler, podwójną platynę „No Brainer” ft. Justin Bieber, Chance the Rapper & Quavo. Wydany w 2019 album „Father of Asahd” otrzymał status platyny i stał się drugim albumem artysty, który zadebiutował w czołówce Billboard Top 200, jak również okazał się najpopularniejszy w serwisach cyfrowych w dniu premiery. Dotychczas DJ Khaled sprzedał ponad 20 mln singli, 6 mln egzemplarzy albumów i zgromadził ponad 4 miliardy streamów. Ten wynik podbił wydany w 2021 album „Khaled Khaled”, z którego pochodzi trzykrotnie platynowy hymn „Every Chance That I Get” ft. Lil Baby & Lil Durk.

DJ Khaled założył firmę We The Best Music Group – to wytwórnia, management, publishing i firma produkcyjna w jednym, dysponująca rozchwytywanym studiem. Artysta rozwija działalność filantropijną w ramach We The Best Foundation. Organizacja wspiera różne inne fundacje. Bono zatrudnił Khaleda jako pierwszego ambasadora mediów społecznościowych Project Red. Muzyk jest też ambasadorem inicjatywy Get Schooled.

Dotychczasową dyskografię zamyka album „God Did” – czwarty numer 1 w karierze artysty na Billboard Top 200. Z nowo utworzoną gwiazdą na Hollywood Walk of Fame, DJ Khaled wciąż jest na fali wznoszącej i nieustannie inspiruje. GOD DID!


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

Singiel

Ten Typ Mes: „W tle leci głośno Mezo „Kryzys”. A propos, co wy z tym hiphopolo?”

Znamy tutuł i datę premiery nowej płyty Mesa.

Opublikowany

 

Przez

Singlem „God Bless” Ten Typ Mes zapowiada początek nowej ery i płytę zatytułowaną „Bukowski”.

Nowy album Mesa „Bukowski” ma być najbardziej osobistym wydawnictwem w karierze rapera. Tytuł nawiązuje do Charlesa Bukowskiego – amerykańskiego pisarza słynącego z brutalnej szczerości i bezkompromisowości.

„W tle leci głośno Mezo „Kryzys”. A propos, co wy z tym hiphopolo? Którym playerem oszlifowałeś gusta, Napsterem? Jak nie jest zerem, to badziewie z My Music. Jak jest zerem, idź k**wo umyj uszy i to lepiej Karcherem. Jestem hustlerem i ty nie wiesz co to znaczy. Ty nie wiesz co to znaczy, i dobrze” – nawija Mesiwo.

Album „Bukowski” ma mieć premierę przed wakacjami. Za jego produkcję odpowiada Magiera.

Dzisiaj o 18:00 ma się ukazać teledysk do pierwszego singla, z którym zapoznacie się poniżej.

Czytaj dalej

Singiel

Lordofon i tajemniczy Hiroszima – zapowiedź wspólnej płyty

Lordofon przedstawił fanom postać enigmatycznego pana Hiroszimy.

Opublikowany

 

Przez

lordofon

Może to „Cheesy”, ale duet rozpoczyna nowy projekt premierą punk rapowego love songu. Czym jeszcze zaskoczy w tym roku?

Blisko dwa lata po premierze ostatniej płyty Lordofon powraca z nowym materiałem! Drugi studyjny album zespołu – „Passé” – został świetnie przyjęty przez środowisko muzyczne i zaowocował występem na największych festiwalach w Polsce (Open’er Festival, Męskie Granie, Pol’and’Rock), nominacją do Fryderyka w kategorii „Zespół roku”, wejściem na podium OLiS (Oficjalnej Listy Sprzedaży Albumów) oraz wyprzedaną klubową trasą koncertową.

Teraz przyszedł czas na nowe, zarówno brzmienia czy konteksty, jak i – a w zasadzie przede wszystkim – nowo zawiązane współprace. Na social mediach zespołu możemy znaleźć informację o pierwszej z nich – Lordofon przedstawił fanom postać enigmatycznego pana Hiroszimy. To, kim jest Hiroszima i jaką rolę pełni w nowym projekcie zespołu, pozostaje zagadką, choć jego głos, który słyszymy w teledysku do nowego singla, może wydawać się znajomy…

Sam singiel stanowi otwarcie nowego rozdziału w twórczości muzycznej zespołu. Po mocniejszym brzmieniowo, rockowym „Passé”, Lordofon zdecydował się na kolejne eksperymenty – obok charakterystycznych dla nich, alt rapowych numerów, na płycie pojawią się też melodyjne piosenki i nieoczywiste love songi.

Maciek Poreda i Michał Jurek, czyli nazwiska stojące za duetem Lordofon, niejednokrotnie udowadniali już, że bycie „cheesy” jest im zupełnie niestraszne. Swoim poczuciem humoru, autoironią i unikatowym stylem muzycznym od lat zdobywają serca kolejnych, niezwykle oddanych fanów. Nowy album na pewno przyniesie wiele zaskoczeń – ale kto inny na rynku muzycznym mógłby pozwolić sobie na taką nieszablonowość, jak oni?

Czytaj dalej

Singiel

„Kuzyni” Kronkel Doma

Za produkcję odpowiada Deemz.

Opublikowany

 

Przez

kronkel dom kuzyni

Kronkel Dom na chwilę zniknął z radaru, ale jego fani mogą być spokojni – żyje i ma się więcej niż dobrze! Właśnie ukazał się najnowszy singiel rapera „KUZYNI”, który promuje nadchodzący album o tym samym tytule. Już teraz można posłuchać go we wszystkich serwisach streamingowych, a na YouTube jest dostępny wraz z teledyskiem.

Choć liczne hity w jego dyskografii to głównie energetyczne utwory utrzymane w brzmieniu charakterystycznym dla zachodnioeuropejskiego ulicznego rapu, Kronkel Dom niejednokrotnie poruszał w swoich kawałkach trudne tematy związane z dzieciństwem, emigracją i początkami na niemieckiej scenie muzycznej. Teraz raper dzieli się ze słuchaczami utworem „KUZYNI”, który z pewnością rzuci nowe światło na jego postać.

– To dla mnie bardzo osobisty utwór, w którym opowiadam o swoich przeżyciach związanych nie tylko z muzyką. Nie ukrywam, że tworzenie go było dla mnie bardzo trudne i długo zastanawiałem się, czy na pewno chcę go opublikować. Ostatecznie zwyciężyła chęć zrzucenia z siebie ciężaru przeszłości, który przytłaczał mnie przez długi czas – Kronkel Dom o utworze „KUZYNI”.

Singiel „KUZYNI” wyprodukowany przez Deemza promuje nowy album Kronkel Doma o tym samym tytule, który ukaże się w pierwszej połowie 2025 roku. Prawie wszystkie teledyski promujące to wydawnictwo zostały zrealizowane w Niemczech, by uzyskać efekt spójności wizualnej strony płyty z jej brzmieniem. Za dystrybucję cyfrową odpowiada Sony Music Entertainment Poland.

Czytaj dalej

Singiel

White Widow i Kabe muszą ciągle grać – wyczekiwane collabo

Raperzy zapowiadają nowe wydawnictwo.

Opublikowany

 

Przez

To trzeci singiel z wyczekiwanego przez fanów krążka White Widow “Supernova”.

“Muszę grać” to efekt współpracy Kabe, Maciasa, Kosiora, Chłopca i Barego. Po raz pierwszy, na wspólnym kawałku, artyści zderzają swoje personalne przekonania związane z dążeniem do celu.

Za newschoolowy vibe, producencko odpowiedzialni są Zzzipper, SULIM i Skibovicz. Visualizer to efekt pracy Jaruke. Singiel dostępny już jest we wszystkich serwisach streamingowych.

Czytaj dalej

Singiel

Roxie Węgiel i 2KBABY – międzynarodowa współpraca. Premiera „Oops”

W numerze usłyszymy m.in. Tima Hensona.

Opublikowany

 

Przez

Świeży i gorący jak kalifornijskie słońce, międzynarodowy maxi-singiel Roxie, to kolejna po singlu „AH AH AH” zapowiedź październikowej, anglojęzycznej EP artystki. Materiał powstawał w Los Angeles.

Wydanie składa się z dwóch utworów: w numerze „Oops” Artystka zaśpiewała w duecie z amerykańskim raperem 2KBABY (znanym między innymi z duetu z Marshmello w numerze „Like This”), usłyszymy w nim także dźwięki gitary spod palców Tima Hensona – jednego z najbardziej znanych gitarzystów na świecie, a w utworze „U” oprócz Roxie i 2KBABY usłyszymy także gitarzystę RJ Pasin’a.

Producenci „Oops” i „U” to: Joan Chavira, Tim Henson, Taylor Barber i Michael Montoya – skład znany z prac nad produkcjami Teddy’ego Swimsa, Juice WRLD, Lil UzI Vert, natomiast ze strony polskiej w projekcie uczestniczyli producencko: Kevin Mglej, Weronika Gabryelczyk oraz oczywiście sama Artystka – Roksana Węgiel-Mglej.

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: