News
Regulamin konkursu: Bilety na koncert Jacusia
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady uczestnictwa w konkursie prowadzonym pod nazwą „Reprezentuj Siebiexglamrap”, zwanym dalej „Konkursem”.
§1 Postanowienia ogólne
- Organizatorem i fundatorem Konkursu jest Time For Friends sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-806) przy ulicy Święty Marcin 29/8, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000629100 (dalej “Organizator”). Organizator jest przyrzekającym nagrody określone
Regulaminem w rozumieniu art. 919 i 921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964
r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., nr 16, poz. 93, ze zm.). - Konkurs organizowany jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest
prowadzony przy użyciu serwisu internetowego facebook.com. - Udział w Konkursie jest dobrowolny. Za uczestnictwo w Konkursie nie jest
pobierana opłata. - Treść Regulaminu Konkursu jest dostępna w siedzibie Organizatora oraz
na stronie: https://www.facebook.com/munopl, zwanej dalej „Profilem”.
§2 Czas trwania Konkursu
Konkurs będzie trwał od momentu publikacji posta oznajmiającego rozpoczęcie konkursu (post konkursowy) na Profilu od dnia 21.03.2024r. do godziny 18:00 w dniu 22.03.2024r.
§3 Uczestnictwo w Konkursie
- W celu wzięcia udziału w Konkursie konieczne jest posiadanie indywidualnego publicznego konta na portalu społecznościowym instagram.com (dalej jako „Serwis”).
- Serwis instagram.com nie jest ani sponsorem Konkursu, ani jego organizatorem lub administratorem, a także nie jest odpowiedzialny za organizację ani administrowanie Konkursem i nie ma żadnych obowiązków w tym zakresie.
- Uczestnikami Konkursu, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, mające miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, uczestniczące w Konkursie w charakterze konsumentów oraz posiadające indywidualne konto publiczne w serwisie instagram.com (zwane dalej „Uczestnikami”, a każda z nich indywidualnie „Uczestnikiem”).
- Uczestnicy Konkursu muszą zapoznać się z regulacjami niniejszego Regulaminu i przestrzegać jego postanowień. Organizator jest uprawniony do wykluczenia z Konkursu Uczestnika naruszającego niniejszy Regulamin.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz Fundatora oraz ich wstępni, zstępni, małżonkowie, rodzeństwo, a także osoby pozostające z pracownikami ww. podmiotów w stosunku przysposobienia, jak również osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
§4 Zadanie Konkursowe
- Zadaniem Uczestników Konkursu jest: prawidłowe odpowiedzenie na pytanie konkursowe (dalej „Zadanie Konkursowe”) i zamieszczenie Zadania Konkursowego pod postem konkursowym na Profilu w komentarzu.
- Zamieszczenie przez Uczestnika komentarza, o którym mowa w ust. 1 wyżej, stanowi zgłoszenie do Konkursu.
- Zadania Konkursowe należy umieszczać na Profilu w komentarzu pod postem konkursowym w czasie trwania Konkursu. Prace zamieszczone po zakończeniu Konkursu, prace zamieszczone w innym miejscu niż pod postem konkursowym lub prace udostępnione w komentarzu o charakterze niepublicznym nie będą brały udziału w Konkursie.
- Dodatkowo do wymogów wskazanych w pkt 1 wyżej, każde Zadanie Konkursowe i wszystkie jego elementy muszą:
a) nie naruszać dobrych obyczajów, zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub innych treści sprzecznych z prawem,
b) nie zawierać treści reklamowych dotyczących jakichkolwiek innych podmiotów niż Organizator i Fundator, marki lub produkty Organizatora lub Fundatora,
c) nie naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych, praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw do rozpowszechniania wizerunku,
d) być zgodne z warunkami korzystania z Serwisu. - Uczestnik ma prawo zgłosić do Konkursu jedno Zadanie Konkursowe. W razie zgłoszenia przez Uczestnika większej liczby Zadań Konkursowych, w Konkursie brane pod uwagę będzie tylko pierwsze przesłane Zadanie Konkursowe.
- Uczestnik oświadcza, że począwszy od chwili zgłoszenia będzie dysponował w pełnym zakresie prawami autorskimi do Zadania Konkursowego i jego elementów oraz prawami do wizerunków utrwalonych w Zadaniu Konkursowym, jak również, że Zadanie Konkursowe zostało wykonane przez niego osobiście i samodzielnie i nie narusza żadnych praw osób trzecich.
- Przez zgłoszenie Zadania Konkursowego w Serwisie, Uczestnik wyraża zgodę na treść niniejszego Regulaminu.
- Nazwa użytkownika używana na publicznym koncie Uczestnika użytym w celu uczestnictwa w Konkursie nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub treści sprzecznych z dobrymi obyczajami lub prawem.
§5 Nagrody
- Nagrodą w Konkursie ufundowaną przez Fundatora jest podwójne zaproszenie na koncert Jacusia upoważniające do uczestnictwa w koncercie o łącznej wartości 90 zł (dziewięćdziesiąt złotych) brutto.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Nagrody, jeśli Nagroda nie będzie dostępna dla Organizatora z przyczyn niedotyczących Organizatora. W takim przypadku Organizator zapewni nagrodę o takiej samej wartości.
- Do Nagrody zostanie przyznana przez Organizatora dodatkowa nagroda pieniężna o równowartości podatku, jaki zwycięzca jest zobowiązany zapłacić z tytułu wygranej w Konkursie. Pieniężna nagroda dodatkowa do Nagrody nie podlega wypłacie, lecz zostanie przez Organizatora potrącona od Zwycięzcy Konkursu, któremu zostanie przyznana Nagroda, jako podatek dochodowy od przyznanej nagrody i odprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego do właściwego organu skarbowego na pokrycie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych należnego od nagród przyznanych w Konkursie, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa. W celu realizacji przez Organizatora określonego w zdaniu poprzednim zobowiązania, Zwycięzca Nagrody przekaże Organizatorowi dane niezbędne do sporządzenia deklaracji podatkowej. Przekazanie przez Zwycięzcę Nagrody jego danych oraz danych właściwego organu skarbowego niezbędnych w celu uiszczenia wskazanego wyżej podatku od nagród jest warunkiem wydania Nagrody Zwycięzcy. Jeśli Zwycięzca nie przekaże Organizatorowi powyższych danych w terminie 7 dni od żądania Organizatora, Nagroda przepada, a Zwycięzca nie ma prawa żądania jej wydania.
- Każdy Laureat Konkursu jest uprawniony do otrzymania tylko jednej nagrody w związku z uczestnictwem w Konkursie.
- Laureatowi Konkursu nie przysługuje prawo do wymiany przyznanej mu przez Organizatora nagrody na inną nagrodę lub przysporzenia innego rodzaju.
- Ani Organizator ani Fundator nie ponoszą odpowiedzialności za przydatność Nagród do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem, jak też za dołączenie do Nagród wymaganych prawem dokumentów, jak instrukcja lub dokument gwarancji, jeśli gwarancja została udzielona przez producenta.
§6 Wybór Zwycięzców i przyznanie nagród
- W celu wyłonienia laureatów Konkursu oraz w celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową (dalej „Komisja Konkursowa”).
- Komisja Konkursowa dokona oceny Zadań Konkursowych zgłoszonych w czasie trwania Konkursu, biorąc pod uwagę poprawność każdego z Zadań Konkursowych. W wyniku takiej oceny, w terminie do dnia 22.03.2024r. Komisja Konkursowa przyzna odpowiednie Nagrody rozlosowanym Uczestnikom, którzy zgłosili poprawne Zadanie Konkursowe (laureatom Konkursu), według uznania Komisji Konkursowej (zwani dalej „Zwycięzcami”, a każdy z nich indywidualnie „Zwycięzcą”).
- W terminie wskazanym w pkt 2 wyżej, Zwycięzca zostanie powiadomiony o przyznaniu Nagrody na jego publiczne indywidualne konto w Serwisie, na którym zostało zgłoszone zwycięskie Zadanie Konkursowe oraz zostanie poproszony o skontaktowanie się z Organizatorem w terminie kolejnego dnia roboczego poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy Organizatora podany w powiadomieniu skierowanym do Zwycięzcy. E-mail od Zwycięzcy powinien zawierać jego imię i nazwisko oraz adres dla celów dostarczenia nagrody, jak również, w przypadku Zwycięzcy Nagrody, informacje konieczne dla odprowadzenia przez Organizatora podatku od nagród do właściwego organu skarbowego.
§7 Własność intelektualna
- Z chwilą zgłoszenia Zadania Konkursowego w Serwisie, Uczestnik udziela Organizatorowi, bez wynagrodzenia, licencji na korzystanie z Zadania Konkursowego oraz prawa do korzystania z wizerunków zawartych w Zadaniu Konkursowym (dalej zgoda oraz licencja zwane będą „Licencją”) na czas trwania Konkursu, bez ograniczeń terytorialnych na polach eksploatacji i w zakresie określonym w pkt 2 – 5 poniżej.
- Pola eksploatacji, o których mowa w ust. 1 powyżej obejmują:
a) utrwalenie i zwielokrotnienie – wytworzenie dowolną techniką egzemplarzy Zadania Konkursowego, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w tym na płycie CD, w pamięci komputera, na dyskach twardych, pamięciach flash, serwerach, a także na taśmie filmowej i wideo,
b) wprowadzenie do obrotu, publiczne wystawienie, najem, użyczenie wyświetlenie, odtworzenie oraz nadanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnienie Zadania Konkursowego w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, wprowadzenie do pamięci komputera, rozpowszechnianie i udostępnianie w sieci Internet, nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną lub satelitarną,
c) modyfikacje i zmiany Zadania Konkursowego oraz korzystanie z modyfikacji we wskazanym wyżej zakresie. - Organizator będzie uprawniony do zamieszczania Zadań Konkursowych, ich kopii, części lub modyfikacji na kanałach społecznościowych Organizatora (w tym Facebook, Twitter, etc.) i stronach internetowych Organizatora: muno.pl.
- Na podstawie Licencji Organizator uprawniony jest do udzielania dalszych licencji i zezwoleń na korzystanie z Zadania Konkursowego.
- Uczestnik udziela zgody na korzystanie z Zadania Konkursowego bez wskazywania jego autorstwa.
§8 Dane osobowe
Organizator, w związku z przystąpieniem Uczestnika do Konkursu staje się Administratorem jego danych osobowych. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych Uczestnika znajdują się w Klauzuli informacyjnej stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu. Uczestnik oświadcza, że przed przystąpieniem do Konkursu zapoznał się z Klauzulą informacyjną.
§9 Reklamacje
- Uczestnik może wnieść reklamację, co do przebiegu Konkursu przesyłając ją Organizatorowi listownie na adres ul. Widok 8, 00-023 Warszawa lub elektronicznie na adres poczty e-mail: media@timefor.pl w czasie trwania Konkursu lub w terminie 30 dni po jego zakończeniu. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko adres zwrotny Uczestnika oraz podanie dokładnego opisu i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania, o wyniku rozpatrzenia reklamacji Organizator zawiadomi Uczestnika zgłaszającego reklamację w sposób odpowiadający sposobowi wniesienia reklamacji przez Uczestnika.
§10 Postanowienia końcowe
- Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w Konkursie ponoszą Uczestnicy (nie dotyczy to kosztów dostarczenia Nagród).
- Uczestnik nie będzie zakłócał przebiegu Konkursu, w szczególności w sposób naruszający jego regulacje oraz zobowiązuje się w szczególności do nie dekompilacji, ani nie naruszania jakichkolwiek baz danych, nie korzystania ze skryptów oraz nie naruszania programów komputerowych w celu uzyskania nieuprawnionych korzyści w Konkursie.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Konkursu na Profilu. Regulamin Konkursu jest ponadto dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora.
- We wszystkich sprawach i pytaniach na temat Konkursu prosimy o kontakt pod adresem: media@timefor.pl.
- Regulamin może ulec zmianie. Organizator poinformuje o zmianach w Regulaminie za pośrednictwem Profilu.
- Uczestnik zwalnia z odpowiedzialności Organizatora i podmioty powiązane z Organizatorem od wszelkich roszczeń wynikających lub związanych z udziałem Uczestnika w Konkursie, w tym: (i) naruszeniem przez Uczestnika jakiegokolwiek oświadczenia lub zobowiązania zaciągniętego przez Uczestnika w związku z Konkursem, (ii) umyślnym bądź nieumyślnym naruszeniem obowiązujących przepisów, niniejszego Regulaminu lub naruszeniem praw osób trzecich przez Uczestnika.
- Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540 z późn. zm.).
- Konkurs jest organizowany zgodnie z prawem polskim. Do wszelkich kwestii nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
KLAUZULA INFORMACYJNA - Administratorem danych osobowych Uczestników jest spółka BPM MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań; adres do doręczeń: ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000352132, NIP: 9721211542, REGON: 30138654100000, dalej jako „Administrator”.
- Z Administratorem mogą Państwo skontaktować się za pomocą wiadomości przesłanej w formie elektronicznej na
adres media@timefor.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby wskazany w ust. 1 powyżej. - Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
a) wypełnienia przyrzeczenia publicznego w postaci zorganizowania i rozstrzygnięcia konkursu oraz przyznania z tego tytułu nagród laureatom (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny ciążący na Administratorze);
b) przeprowadzenia konkursu, w tym publikacji wyników konkursu na stronie internetowej oraz profilu Administratora w mediach społecznościowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora);
c) uiszczenia należności podatkowych za laureata konkursu w związku z przyznaną nagrodą (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora);
d) ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora).
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia roszczeń.
Administrator informuje, że Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom danych, w związku z realizacją celów przetwarzania określonych w pkt. 2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być:
a) upoważniony pracownik lub współpracownik Administratora;
b) osoba zasiadająca w komisji konkursowej;
c) zewnętrzny podmiot świadczący usługi na rzecz Administratora
(np. podmiot świadczący usługi hostingowe, IT, księgowe, archiwizacyjne oraz usługi związane z dostarczenie oprogramowania biurowego).
- Przysługuje Pani/Panu prawo:
a) dostępu do danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO;
b) do sprostowania danych – na podstawie art. 16 RODO;
c) do żądania usunięcia danych – na podstawie art. 17 RODO (za
wyjątkiem przypadków w tym przepisie określonych);
d) do ograniczenia przetwarzania danych – na podstawie art. 18
RODO (w przypadkach w tym przepisie określonych);
e) do przenoszenia danych – na podstawie art. 20 RODO (w
przypadkach w tym przepisie określonych);
f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – na podstawie
art. 21 RODO;
g) do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w
Rzeczypospolitej Polskiej jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami. - Dane osobowe Uczestnika, w związku z udziałem w Konkursie za pośrednictwem portalu społecznościowego mogą zostać przekazane do państwa trzeciego, np. Stanów Zjednoczonych Ameryki. W celu zapewnienia należytego stopnia bezpieczeństwa stosowane są standardowe klauzule umowne o których mowa w art. 46 RODO.
- Administrator w ramach przetwarzania danych nie stosuje metod polegających na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym nie dokonuje ich profilowania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niewskazanie uniemożliwi wzięcie udziału w Konkursie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Meek Mill oddaje hołd Young Thugowi za wsparcie podczas beefu z Drakiem
„Bali się nagrać ze mną zwrotkę”.
Meek Mill wrócił do czasów beefu z Drakiem i podziękował Young Thugowi za wsparcie.
Na koncercie w Filadelfii Meek otwarcie opowiedział o czasie, kiedy praktycznie cała branża odwróciła się od niego. Głośny konflikt z Drakiem sprawił, że wielu raperów nie chciało mieć z nim nic wspólnego, a wspólne zwrotki nagle przestały być tematem rozmów. Young Thug okazał się wyjątkiem.
– Mówię temu kolesiowi za każdym razem jak go widzę, kiedy miałem beef z Drakiem, ludzie zachowywali się jakby bali się nagrać ze mną zwrotkę.
Najmocniej wybrzmiała jednak historia o tym, jak daleko Thug poszedł, żeby wesprzeć Meeka.
– Ten koleś wpadał do mnie, kiedy miałem areszt domowy, dwa dni z rzędu. Wpadł, podniósł mnie na dachu i dał wsparcie. Więc Filadelfia, zróbcie hałas dla Young Thuga w tym miejscu.
Relacja obu raperów od lat jest zażyła i co chwila pojawiają się na swoich projektach. Wspólne numery stały się zresztą klasyką w katalogu Meeka. Od „We Ball” z Wins & Losses, po „Offended” z DC4, aż po późniejsze „That Go!” z udziałem T Shyne’a.
Meek Mill salutes Young Thug for standing by him when the industry backed away during his Drake beef:
— Kurrco (@Kurrco) December 6, 2025
“When I was beefing with Drake, n****s was acting like they were scared to do a verse with me… [Thug] got with me, pulled my confidence right back up”
pic.twitter.com/a63M8GA1hz
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Klipy Quebonafide i PRO8LEMu ze statuetkami na PL Music Video Awards
„Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.”
W Łodzi zakończyła się 8. edycja PL Music Video Awards. Pięcioosobowe jury w składzie: Kasia Grabek, Mac Adamczak, Jacek Grudzień, Bela i Maciej Szupica przyznało nagrody w dziesięciu kategoriach – sześciu muzycznych i czterech specjalnych. Werdykt ogłoszono podczas uroczystej gali w wypełnionej twórcami i miłośnikami wideoklipów po brzegi sali Monopolis.
Grand Prix dla „CORE”
Najważniejszą nagrodę festiwalu – Grand Prix – oraz czek na 20 000 zł zdobył teledysk „CORE”, zrealizowany przez duet reżyserski Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka do utworu Stefana Wesołowskiego. Klip nominowano w kategorii EXTRA, przeznaczonej dla prac, które nie mieszczą się w podstawowych muzycznych kategoriach gatunkowych.
Juror Mac Adamczak tak uzasadnił wybór: „Klimat oraz feeling wyróżniający się na tle innych klipów. Wspaniałe zdjęcia, reżyseria ruchu i uczucie, że oglądamy dzieło spójne na wszystkich poziomach. W jednym zdaniu: absolute cinema.”
„Futurama 3” z dwiema statuetkami
Dwie nagrody zdobył teledysk „Futurama 3” Quebonafide w reżyserii Andrzeja Dragana: w kategorii Hip-Hop, oraz w kategorii Superprodukcja.
Ważny Przekaz dla PRO8L3M – „Skansen”
Nagrodę w kategorii Ważny Przekaz otrzymał teledysk „Skansen” PRO8L3M-u w reżyserii Kacpra Zięby. Jury doceniło jego autentyczność i społeczny wymiar. Wyjątkowym elementem realizacji jest fakt, że cały budżet produkcyjny został przekazany na potrzeby wychowanków stowarzyszenia Projekt Błonie.
Nagrody specjalne od partnerów
Partnerzy festiwalu ufundowali nagrody rzeczowe dla laureatów wybranych kategorii:
- Ważny Przekaz – 5 000 zł na usługi oświetleniowe od Easy Film – PRO8L3M „Skansen”, reż. Kacper Zięba
- Mikrobudżet – 2 000 zł na usługi dyżurnego planu od Dyżurek – Dj Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri „Niewypowiedziane światy”, reż. Michał Korzewski
- Dance/Electronic – 5 000 zł wsparcia produkcyjnego od Film Produkcji – Kuxon „Rastacid”, reż. Diana Szczotka
Gala i wydarzenia towarzyszące
Galę tradycyjnie poprowadzili Paula Jeronim i Max Kapłon.
Bogaty program festiwalu obejmował także cykl warsztatów „Wszystko o AI”, kuratorowany przez Aleksandra Kropidłowskiego i Jakuba Polaczyka, na który złożyło się kilkanaście paneli i dyskusji poświęconych roli sztucznej inteligencji w branżach kreatywnych.
Osobną ścieżkę warsztatową stanowiły zajęcia „Taniec w teledysku”. Wszystkie wydarzenia towarzyszące odbywały się w gościnnych przestrzeniach Pałacu Biedermanna, należącego do Uniwersytetu Łódzkiego.
Lista zwycięzców:
GRAND PRIX
Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak
Za klimat i feeling, które wyróżniają ten klip na tle całej stawki. Za znakomite zdjęcia, reżyserię ruchu i pełną spójność wszystkich elementów – muzyki, obrazu i emocji.
To dzieło kompletne, absolutne cinema. Werdykt jednogłośny.
ROCK / OSTRE BRZMIENIE
Metro – „Hej Aloszka”reż. Marlena Budzyńska
Za wyróżniającą się prostotę w świecie przebodźcowania i pełną spójność formy
z wizerunkiem zespołu.
EXTRA
Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak
Za balansowanie na granicy sztuki i muzyki. Za zapierającą dech pracę kamery i stworzenie integralnego dzieła, w którym obraz i dźwięk stapiają się w jedną emocję. Po prostu: ciary.
DANCE / ELECTRONIC
Kuxon – „RASTACID”reż. Diana Szczotka
Za dynamiczne, oryginalne ujęcie tematu w dokumentalnym sznycie. Za świetny plot twist, podbicie muzyki i humor.
POP
Mrozu – „Pół na pół”reż. Nastka Gonera
Za świetną grę aktorską, intrygującą formę, piękne kostiumy oraz za przeniesienie nas do zupełnie innego świata.
ALTERNATYWA
BOKKA – „On Your Side”reż. Jędrzej Guzik
Za alternatywne podejście formalne i wizualne, jakiego nie było w żadnym innym klipie tej edycji.
HIP-HOP
Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan
Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.
SUPERPRODUKCJA
Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan
Za konsekwencję stylu, pomysłowość, mnogość odniesień i ogrom pracy, która przełożyła się na efekt najwyższej jakości.
MIKROBUDŻET
DJ Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri – „Niewypowiedziane światy”reż. Michał Korzewski
Za jednoujęciową produkcję w czasach dynamicznego montażu – sprytną, wciągającą,
z odsłanianą krok po kroku historią.
ANIMACJA
Łotry – „Take a Shot”reż. Paweł Żugaj
Za doskonałe wizualne podbicie muzyki i oryginalną analogową formę, która wygrywa autentycznością z nowymi technologiami.
WAŻNY PRZEKAZ
PRO8L3M – „Skansen”reż. Kacper Zięba
Bo prawdziwy przekaz jest poza mainstreamem. Za szczerość, surowość i autentyczność, które poruszają głęboko i bezpośrednio.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Kizo opowiedział, jak poznał się z prezydentem Nawrockim. Stanowski nie mógł uwierzyć
„Naprawdę?”
Kizo i Karol Nawrocki pochodzą z Gdańska i są dobrymi znajomymi. Krzysztof Stanowski był ciekawy, jak raper poznał się z prezydentem.
Karol Nawrocki przed prezydenturą był dyrektorem Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. To stąd zna się z Kizownikiem. – Zaprosił mnie kiedyś, żeby mi pokazać muzeum – ujawnił raper.
Krzysztof Stanowski nie mógł uwierzyć, bo był przekonany, że znają się np. z sali bokserskiej.
– Nie, zadzwonił przez kolegę, który powiedział, że „Karol cię zaprasza do muzeum i chce ci pokazać swoje muzeum”. I tak się zakumplowaliśmy – dorzucił raper.
W towarzystwie prezydenta ze świata rapu obracają się także m.in. Peja, który był jego gościem w pałacu Prezydenckim oraz Eldo, którego mogliśmy niedawno zobaczyć w towarzystwie głowy państwa.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
„Smalec, kiełbasa i disco-polo” – Dziarma o swoim weselu
Raperka nagrała swoje wesele na kasecie VHS.
Dziarma ogłosiła, że wzięła ślub i zrobiła to w stylu kompletnie innym niż dzisiejsze instagramowe standardy.
Kilka dni temu raperka ujawniła, że powiedziała sakramentalne tak, a na sobie miała suknię pożyczoną od teściowej, a po ceremonii udali się do pobliskiego baru z tajskimi fast foodami.
Sama Dziarma opisała ten dzień jasno i bez lukru:
– Najpiękniejszy dzień w moim życiu, najpiękniejsze życie z moim mężem. Już niestety nie pokażemy nic więcej z wesela i ze ślubu, bo zostawiamy to dla siebie i dla naszych gości. Nie było to duże wesele, nie był to duży ślub. Nie było to wesele i ślub typu Las Vegas, że poznaliśmy się wczoraj. Mało pokazuję z tej części mojego życia w internecie. Bardzo się kochamy. Na weselu była kiełbasa, smalec, disco polo, były oczepiny, bardzo wieśniackie. Bukiet i muszkę złapała para (…), tańczyliśmy do Elvisa. O 2 w nocy tańczyłam w Birkenstockach. No, najpiękniejsza chwila w moim życiu. Jestem z siebie dumna, że ogarnęłam to wesele. Wszystko jest nagrane VHS, z audio, bez ścieżki dźwiękowej, co było moim ogromnym marzeniem. Inspirowaliśmy się latami 80., 90., maksymalizmem. No, było idealnie, mordy.
Zamiast modnych loftów i ceremonii jak z katalogu młodzi postawili na klimat rodem z domówek naszych rodziców. Swojskie jedzenie, stara szkoła weselnych zabaw i maksymalizm wyjęty z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Dziarma podkreśliła, że celowo nie chce robić z tego internetowego reality show i woli zachować większość wspomnień poza siecią.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Fani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss
„Przeprosisz jak Avi Tuptusia”.
„Książę Hipokrytów” to drugi diss Przemka Fergusona na Filipka.
Przemek Ferguson potrzebował kilkunastu godzin na odpowiedź na diss Filipka „Start up”.
– Przemek zamyka temat stricto muzyczny Filipka Marcinka. Sprawa jednak nie pozostaje wyjaśniona biorąc pod uwagę, iż Pani Bożena (Mama Przemka) atakowana jest przykrymi wiadomościami ze strony fanów Filipka. W związku z zarzutami wobec Przemka, że diss nagrany był w celu szukania atencji, jego geneza wyjaśniona jest w wywiadzie z Przemkiem, który opublikowaliśmy parę dni temu na naszym kanale – czytamy pod dissem na kanale Gun Talk Music.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuThe Nitrozyniak dissuje Boxdela, Gimpera i Wardęgę
-
News2 dni temuBastek ma żal, że Firma mu nie pomaga, gdy został bezdomnym?
-
News4 dni temu„Kanapki z hajsem” – Dorota Masłowska i absurdalne oskarżenia o kradzież
-
News1 dzień temuLegendy rapu i kina w filmie opartym na wersach Elity Kaliskiej
-
News1 dzień temuKlip Bonusa RPK z neonazistą przebił magiczną granicę wyświetleń
-
News5 dni temuFani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss
-
News3 dni temuWielka głowa Maty przy Pałacu Kultury w Warszawie
-
News4 dni temuAnna-Maria Żukowska stanęła w obronie Malika Montany