Singiel
Tede & V.E.T.O – Drin za Drinem (Pierwsza Wersja)

Pierwsza studyjna wersja najbardziej imprezowego numeru w Polskim Hip Hopie.
„Drin za Drinem” to track, w którym gościnnie pojawili się raperzy z V.E.T.O. Utwór ten ukazał się na pierwszej solowej płycie Tedego -„S.P.O.R.T” wydanej w 2001 r. przez R.R.X.
Tede & V.E.T.O – „Drin za Drinem” – wersja pierwsza.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl


To drugi singiel zapowiadający kolejny album zespołu, który powstaje pod czujnym okiem tajemniczego pana Hiroszimy.
Po świetnie przyjętym „Cheesy”, z którym Lordofon powrócił po przerwie wydawniczej, przyszedł czas na kolejną premierę z nadchodzącego, trzeciego albumu studyjnego grupy. Tym razem wodze przejął tajemniczy pan Hiroszima, którego poznaliśmy w teledysku do ostatniego singla, i wciągnął zespół do swojej zakrzywionej rzeczywistości.
Pod jego czujnym okiem Lordofon przygotował „Małą śmierć” – pop-rockową piosenkę o miłości i intymnej bliskości. Brzmienie utworu może zaskoczyć najwierniejszych fanów zespołu, który wyrastał na alt-rapowych kawałkach. Płyta powstająca we współpracy z panem Hiroszimą będzie jednak pewna wielu niespodzianek, zarówno w postaci nowych brzmień, jak i nieoczywistych gości…
W teledysku do nowego numeru enigmatyczny Hiroszima zabiera Lordofon i wszystkich widzów w niesamowitą podróż. Wciąga ich do swojego świata, w którym nic nie jest tym, czym się wydaje. Świata osadzonego w zakrzywionej rzeczywistości, która jednocześnie kusi i wprawia w niepokój. Lynchowskiej przestrzeni między jawą a snem, prawdą a fikcją.
To jednak nie koniec niespodzianek ze strony zespołu. Kolejne ważne ogłoszenia pojawią się na social mediach Lordofonu już w poniedziałek!
Singiel
Bęsiu i VNM ładowali „Z dychy na głowę”
Drugi singiel z albumu Bęsia “Niech chronią ich te anioły”.

Dwa tygodnie temu dostaliśmy pierwszy singiel Bęsia pt. “Ghetto”, gdzie pojawił się gościnnie polski król freestylu Tomb i amerykański król freestylu Cassidy. Teraz czas na “Z dychy na głowę”. Napewno fani VNM nie zawiodą się po odpaleniu tej gościnki. Bit do utworu wyszedł spod rąk Newlight$.
30 czerwca premiera albumu “Niech chronią ich te anioły”. Kto będzie gościem na nowym krążku Bęsia? Goście z US i UK: Cassidy, Krizz Kaliko, Lady Leshurr i Holy Gabbana. Ponadto mocni zawodnicy z PL: VNM, Peja i Tomb. Produkcją zajęli się m.in.: PSR, Culten, Dj 600V, NewLight$ i 6L4NK.
Singiel jest dostępny w serwisach streamingowych. Preorder płyty Bęsiu – “Niech chronią ich te anioły” znajdziecie na Antidotumrecords.pl
Tracklista
1. NIECH CHRONIĄ ICH TE ANIOŁY (PROD. PSR)
2. GONIĄ (PROD. PSR)
3. RUSZ GŁOWĄ (PROD. SECRETRANK)
4. GHETTO FEAT. TOMB, CASSIDY (PROD. DJ600V)
5. DZIUPLA FEAT. DJ FLIP (PROD. SECRETRANK)
6. BAD GUY FEAT. KRIZZ KALIKO, PEJA (PROD. 6L4NK)
7. SUKCES (PROD. SWIZZY)
8. RAGE FEAT. LADY LESHURR (PROD. 6L4NK)
9. ZA ŻYCIA FEAT. HOLY GABBANA (PROD. 6L4NK)
10. SŁYSZYSZ MIASTO, TO JGA (FEAT. PABLO NOVACCI, EMENZINO, DAS RZP) (PROD. CULTEN X PIOTR LEMAŃSKI)
11. SUPERMAX (PROD. CULTEN X PIOTR LEMAŃSKI)
12. Z DYCHY NA GŁOWĘ FEAT. VNM (PROD. NEWLIGHT$)
13. KOSZ (PROD. CULTEN)
14. PAMIĘTAJ, ŻE OSIEDLA NIGDY NIE ZAPOMINAJĄ (PROD. CULTEN)
Singiel
Mata i Maryla Rodowicz – takiej kooperacji nie przewidzieliśmy
„Dzwoni menadżer, że gaża, mamy milion za koncert”.

Miałem nie zdawać, potem puchę grzać, a jestem G.O.A.T-em. Dzwoni menadżer, że gaża, mamy milion za koncert – nawija Mata w numerze „To tylko wiosna” z Marylą Rodowicz. To na ten moment najbardziej niespodziewana kooperacja roku.
Wstajemy w piątek rano i dostajemy strzał od Maty. Nowy numer z divą polskiej muzyki – Marylą Rodowicz. Kooperacja pokoleniowa, ale numer wcale nie tak frywolny jakby mogło się wydawać po jego tytule. „To tylko wiosna” to utwór o Polsce.
Poniżej najciekawsze linijki Młodego Matczaka z kawałka:
Znowu ktoś pod blokiem rano krzyczy „Dajcie płodom żyć”. Albo rolnicy lecą Szpaka, jakby to był hymn ich.
Kiedy patrzę na to co się dzieje w polskiej polityce no to kurwa niedowierzam. Dokąd to wszystko zmierza. Większy autorytet od papieża, ksiądz Mateusz z Sandomierza. Ma tu chyba jak powie słowo harcerza.
M-A-T, gorący temat, mogę się na wolno mierzyć z nimi, choć mój free w Campusie dużo gorszy jeszcze jest, niż ten Rusina z Winim.
Wychowanym na erze Soundclouda i na Vaporwave. Większość z moich idoli umarła będzie młoda wiecznie.

Światowy gwiazdor The Weeknd zaprosił nagrodzoną Grammy Doechii do nowej wersji piosenki „Timeless”, w której pojawił się także Playboi Carti. Remix ujrzał światło dzienne nakładem XO / Republic Records i jest już dostępny na platformach streamingowych.
Oryginalna wersja utworu pochodzi z albumu „Hurry Up Tomorrow”. Piosenka debiutowała w Top 3 zestawienia Billboard Hot 100 po tym, jak wcześniej jej fragment pojawił się podczas wyjątkowego stadionowego koncertu The Weeknd na Estádio Morumbi w São Paulo w ubiegłym roku.
„Hurry Up Tomorrow” to najlepiej najpopularniejszy w tym roku album 2025 roku w USA. Wydawnictwo zgromadziło dotychczas ponad 3 mld streamów na całym świecie. „Timeless” było najwyżej notowanym debiutem w karierze The Weeknd na Billboard Hot 100. Teraz remiks z udziałem Doechee ma szansę powtórzyć ten wynik.
16 maja na ekrany kin trafi film The Weeknd „Hurry Up Tomorrow”. Reżyserem dzieła jest Trey Edward Shults, a w rolach głównych wystąpili Abel Tesfaye, Jenna Ortega i Barry Keoghan. Muzykę do filmu stworzyli The Weeknd oraz Daniel Lopatin.
Singiel
Lil Wayne wspiera That Mexican OT – wschodzącą gwiazdę rapu
Ich wspólny utwór zapowiada album „Recess”.

Wschodząca gwiazda rapu That Mexican OT precyzyjnie nawija potrójne rymy i śpiewa na dużym luzie, eksponując lśniący diamentami uśmiech. Nagrany wspólnie z legendarnym Lil Wayne’em singiel „Baby Mad At Me” to dla 26-latka kamień milowy i zapowiedź nadchodzącego albumu „Recess”.
Wyprodukowany przez mający na koncie wiele platynowych hitów duet Bankroll Got It to balladowy, gitarowy utwór o skomplikowanej relacji. OT próbuje naprawić błędy, które popełnił w stosunku do swojej partnerki. Lil Wayne wnosi do piosnki swój charakterystyczny styl, ponadto kończy go gitarową solówką.
That Mexican OT to urodzony showman… pokazuje, jak synkretyczna zawsze była muzyka z Teksasu, łącząc tradycje obu stron granicy z własnym stylem. Efektem jest kolorowy spektakl, freestyle’owa walka stylów rapu i lokalnych brzmień – Pitchfork.
That Mexican OT ma swój moment… 24-latek z Bay City w Teksasie to najnowszy reprezentant meksykańskiej muzyki, który zdobywa serca i umysły słuchaczy na całym świecie – Los Angeles Times.
That Mexican OT wygląda jak kowboj. Ale brzmi jak gwiazda rapu – The Washington Post.
Ten raper z Teksasu zdobywa listy przebojów i łączy pokolenia – SPIN.
Imponuje wachlarzem flow, liryczną pomysłowością i konsekwencją w wydawaniu muzyki – Lyrical Lemonade
Zapowiadany piosenką „Baby Mad At Me” album „Recess” ukaże się latem nakładem Capitol / Good Talk / Good Money Global.
Po sukcesie platynowego singla „Johnny Dang” z Paulem Wallem i DRODim oraz docenionym przez m.in. przez „The New York Times”, „Rolling Stone”, „Billboard”, Complex i Pitchfork albumie „Lonestar Luchador”, The Mexican OT wznosi się na jeszcze wyższy poziom. Artysta znalazł się na prestiżowej liście „XXL Freshman” w ubiegłym roku, ponadto zyskał tytuł jednego z „Siedmiorga artystów, którzy kształtują brzmienie 2024 r. („The New York Times”, wystąpił w Red Rocks w Kolorado i porwał tłumy na Austin City Limits Festivalu.
W marcu ubiegłego roku artysta wydał album „Texas Technician”, na którym gościnnie pojawili się m.in. Slim Thug, Paul Wall i Moneybagg Yo. Jednym z promujących ten krążek singli był złoty „02.02.99”. W tym roku światło dzienne ujrzał mixtape „Chicken & Sauce” będący owocem współpracy OT z Sauce Walką. Wydawnictwo jest hołdem dla teksańskiej sceny
Obecnie OT intensywnie pracuje nad albumem „Recess”, który ma umocnić jego pozycję na scenie. Wydawnictwo ma się ukazać latem tego roku.
That Mexican OT dba o to, by Teksas miał zapewnione miejsce przy rapowym stole. Artysta z Bay City łączy żywiołowy, pewny siebie styl z ciężkimi brzmieniami południowego rapu, dodając eksperymenty w duchu legendarnego DJ-a Screw.
OT zyskał rozgłos dzięki przebojowemu kawałkowi „Johnny Dang” z Paulem Wallem (ponad 300 mln streamów), które Pitchfork uznał za jeden ze 100 najlepszych utworów 2023 roku.
Dziesiątki milionów odtworzeń singli takich jak „Hardest Ese Ever”, „Cowboy Killer” czy „Hit List” ugruntowały jego pozycję jako jednego z najciekawszych raperów południa USA. Album „Texas Technician” przyniósł jeszcze więcej tej charakterystycznej, szalonej energii, a zarazem pokazał, że OT ma ambicje, by poszerzać muzyczne horyzonty.
-
News4 dni temu
Zarzuty wobec Peji, że głosował na Trzaskowskiego i jego mocna reakcja
-
News1 dzień temu
Kara została rozjechana walcem. „Nawinęłaś z Białasem, został ci na brodzie łoniak”
-
News3 dni temu
Bambi oficjalnie ogłosiła: „Bambiszonki dostępne”
-
News1 dzień temu
Mei zaatakowała przeciwniczkę Kary: „Którym pontonem przypłynął jej stary”
-
News3 dni temu
Czeka nas historyczne starcie w polskim rap battle?
-
News4 dni temu
Malik ujawnił, co było powodem jego odklejek
-
News2 dni temu
Nie żyje Jaosh – raper z Przemyśla
-
Felieton2 dni temu
„Chrupki dla szonów”. Niefortunna nazwa chrupek Bambi? – felieton