Sprawdź nas też tutaj

News

W STYCZNIU NOWA PŁYTA LUPE FIASCO. SZCZEGÓŁY

Opublikowany

 

Okładka, tracklista i data premiery wydawnictwa "Tetsuo & Youth".

Lupe Fiasco przygotowuje się do wydania w przyszłym miesiącu nowego albumu, na który zaprosił takich gości jak: Ab-Soul, Guy Sebastian, Terrance Martin, Nikki Jean, Trouble, Glasses Malone, Trae Tha Truth, Fam-Lay i innych.

 

Premiera 16 trackowego krążka ma się odbyć 20 stycznia 2015. Poniżej okładka i tracklista.

 

Tracklista:

1. Summer
2. Mural
3. Blur My Hands (ft. Guy Sebastian)
4. Dots & Lines
5. Fall
6. Prisoner 1 & 2 (Feat. Ayesha Jaco)
7. Body Of Work (ft. Troi & Terrance Martin)
8. Little Death (ft. Nikki Jean)
9. No Scratches (ft. Nikki Jean)
10. Winter
11. Chopper (ft. Billy Blue, Buk Of Psychodrama, Trouble, Trae Tha Truth, Fam Lay & Glasses Malone)
12. Deliver
13. Madonna (And Other Mothers In The Hood) (ft. Nikki Jean)
14. Adoration Of The Magi (ft. Crystal Torres)
15. They.Resurrect.Over.New (ft. Ab-Soul & Troi)
16. Spring

 

Okładka:


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News

Mata na Narodowym – bilety dużo tańsze niż na Quebonafide

Tanio już było? Nie tym razem.

Opublikowany

 

Przez

mata biało-czerwony

Mata śladami Quebonafide również zagra dwa koncerty pod rząd na Narodowym. Dzisiaj ruszyła przedsprzedaż biletów, które są dużo tańsze niż te, które oferował raper z Ciechanowa.

Wejściówki na koncert Maty na stadionie 15 maja zostały wyprzedane już dawno. Raper zdecydował się więc ogłosić drugą datę – 16 maja 2026. Dzisiaj ruszyła przedsprzedaż biletów dla osób, które uczestniczyły w trasie Mata2040 ze specjalnym rabatem.

Bilety w promocji zaczynają się od 89 zł i kończą na 200 zł.

PŁYTA Early Entrance (EE)
Presale: PŁYTA EE
200,00 zł*

TRYBUNA
Widok boczny, ograniczony
Presale: TRYBUNA Widok boczny, ograniczony
200,00 zł*

TRYBUNA
Widok boczny, ograniczony
Presale: TRYBUNA Widok boczny, ograniczony
187,00 zł*
Obecnie niedostępne

TRYBUNA
Widok boczny, ograniczony
Presale: TRYBUNA Widok boczny, ograniczony
167,00 zł*

TRYBUNA
Widok boczny, ograniczony
Presale: TRYBUNA Widok boczny, ograniczony
134,00 zł*

Presale: TRYBUNA Widok boczny, ograniczony. PROMO
90,00 zł*
Obecnie niedostępne

TRYBUNA
Miejsce siedzące – Kategoria I
Presale: TRYBUNA Kategoria I
200,00 zł*

TRYBUNA
Miejsce siedzące – Kategoria II
Presale: TRYBUNA Kategoria II
187,00 zł*

TRYBUNA
Miejsce siedzące – Kategoria III
Presale: TRYBUNA Kategoria III
167,00 zł*

TRYBUNA
Miejsce siedzące – Kategoria IV
Presale: TRYBUNA Kat. IV Promo
90,00 zł*
Obecnie niedostępne

Presale: TRYBUNA Kategoria IV
134,00 zł*

PŁYTA – MIEJSCA STOJĄCE
Presale: PŁYTA PROMO
89,00 zł*

Presale: PŁYTA
133,00 zł*

Harmonogram sprzedaży biletów

  • 9 grudnia o 12:00 startuje przedsprzedaż z 33-procentowym rabatem dla osób, które kupiły bilety na trasę MATA2040 lub na pierwszy koncert 15 maja.
  • 10 grudnia o 12:00 sprzedaż ruszy dla użytkowników aplikacji Żappka.
  • 11 grudnia o 12:00 otwarta sprzedaż dla wszystkich.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Sting i Malik Montana będą dzielić scenę na „Sylwestrze z Dwójką”

Telewizja Polska ogłosiła międzynarodową gwiazdę.

Opublikowany

 

sting malik montana

Na sylwestrowej scenie pod katowickim Spodkiem dojdzie do zaskakującego spotkania dwóch zupełnie różnych muzycznych światów. Malik Montana i Sting znajdą się w tym samym line-upie.

Telewizja Polska potwierdziła, że gwiazdą tegorocznego „Sylwestra z Dwójką” będzie Sting z The Police. Artysta wraca na Śląsk zaledwie po paru tygodniach, bo jeszcze w październiku grał koncert w gliwickiej PreZero Arenie. Tymczasem pod Spodkiem wyrasta ogromna konstrukcja sceny, a Katowice przygotowują się do pierwszej tak dużej imprezy sylwestrowej od ośmiu lat. Wydarzenie ma jednocześnie uczcić 160-lecie miasta.

W skład ogłoszonego programu weszła mieszanka ikon polskiej muzyki i nazwisk, które nie schodzą z list przebojów. Publiczność zobaczy m.in. Marylę Rodowicz, Kayah, Dodę, Justynę Steczkowską, Ich Troje, Feel z Piotrem Kupichą, Roxie Węgiel, Viki Gabor, Cleo, Michała Szpaka, Dawida Kwiatkowskiego, Margaret, Kubę Badacha oraz Oskara Cymsa.

W line-upie znalazł się również Malik Montana, co oznacza, że raper podzieli scenę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych artystów muzyki popularnej na świecie.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Pono nie zostawił żadnego majątku, tylko długi. Matka córki rapera zabrała głos

Córka rapera może odrzucić spadek.

Opublikowany

 

Przez

pono córka

Karina Wacławik, matka córki zmarłego Pono postanowiła wyjaśnić, jak wygląda jej sytuacja prawna i zawodowa w związku z założeniem zbiórki 500 tys. zł dla córki.

Pono nie zostawił żadnego majątku

Po założeniu zbiórki dla córki Pona, na jej matkę wylało się wiadro pomyj. Komentujący wskazywali, że Pono przecież coś po sobie zostawił i twierdzili wręcz, że ta zbiórka to „wyłudzenie”. Matka dziewczynki wyjaśnia, że jest całkiem odwrotnie.

– Po tacie Misi nie pozostał żaden majątek. Nie posiadał własnego mieszkania ani wartościowych rzeczy. W skład masy spadkowej wchodzą natomiast zobowiązania – dlatego zanim jakiekolwiek przyszłe wpływy z jego twórczości mogłyby trafić do córki, należy najpierw uporządkować kwestie prawne – informuje była partnerka rapera.

Brak renty po tacie

Po śmierci taty Misia nie otrzymuje też żadnych świadczeń państwowych:

•⁠ ⁠renta rodzinna jej nie przysługuje – tata nie był objęty ubezpieczeniem,

•⁠ ⁠wsparcie z Funduszu Alimentacyjnego nie przysługuje – alimenty nigdy nie były ustalone,

•⁠ ⁠nie było też ubezpieczenia na życie.

Co z tantiemami?

Jak informuje Pani Karina, wpływy z tantiem są nieregularne i z czasem maleją.

– Nie mogą stanowić pewnego źródła utrzymania. Postępowanie spadkowe jest niezbędne także z innego powodu: aby Misia mogła otrzymać pamiątki po tacie – jego zeszyty, notatki, ubrania, osobiste rzeczy – tłumaczy.

Możliwe odrzucenie spadku

Przyjęcie spadku wiąże się nie tylko z profitami, ale także ze spłatą zobowiązań po zmarłym. Dlatego matka dziewczynki nie wie jeszcze, czy zechce, żeby córka przyjęła spadek.

– Opinie zaprzyjaźnionych prawników różnią się co do najbezpieczniejszego rozwiązania dla Misi – przyjęcia lub odrzucenia spadku. Potrzebujemy wsparcia specjalisty, który jasno wskaże bezpieczną drogę i weźmie odpowiedzialność za rekomendacje. To również wiąże się z kosztami – wyjaśnia.

Zmiana kwoty zbiórki

Po kilkunastu dniach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl zebrano niecałe 15 tys. zł. Zmieniła się też docelowa kwota z 500 tys. na 90 tys.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Meek Mill oddaje hołd Young Thugowi za wsparcie podczas beefu z Drakiem

„Bali się nagrać ze mną zwrotkę”.

Opublikowany

 

meek mill freedom

Meek Mill wrócił do czasów beefu z Drakiem i podziękował Young Thugowi za wsparcie.

Na koncercie w Filadelfii Meek otwarcie opowiedział o czasie, kiedy praktycznie cała branża odwróciła się od niego. Głośny konflikt z Drakiem sprawił, że wielu raperów nie chciało mieć z nim nic wspólnego, a wspólne zwrotki nagle przestały być tematem rozmów. Young Thug okazał się wyjątkiem.

– Mówię temu kolesiowi za każdym razem jak go widzę, kiedy miałem beef z Drakiem, ludzie zachowywali się jakby bali się nagrać ze mną zwrotkę.

Najmocniej wybrzmiała jednak historia o tym, jak daleko Thug poszedł, żeby wesprzeć Meeka.

– Ten koleś wpadał do mnie, kiedy miałem areszt domowy, dwa dni z rzędu. Wpadł, podniósł mnie na dachu i dał wsparcie. Więc Filadelfia, zróbcie hałas dla Young Thuga w tym miejscu.

Relacja obu raperów od lat jest zażyła i co chwila pojawiają się na swoich projektach. Wspólne numery stały się zresztą klasyką w katalogu Meeka. Od „We Ball” z Wins & Losses, po „Offended” z DC4, aż po późniejsze „That Go!” z udziałem T Shyne’a.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Klipy Quebonafide i PRO8LEMu ze statuetkami na PL Music Video Awards

„Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.”

Opublikowany

 

Przez

andrzej dragan
fot. Patryk Grądys

W Łodzi zakończyła się 8. edycja PL Music Video Awards. Pięcioosobowe jury w składzie: Kasia Grabek, Mac Adamczak, Jacek Grudzień, Bela i Maciej Szupica przyznało nagrody w dziesięciu kategoriach – sześciu muzycznych i czterech specjalnych. Werdykt ogłoszono podczas uroczystej gali w wypełnionej twórcami i miłośnikami wideoklipów po brzegi sali Monopolis.

Grand Prix dla „CORE”

Najważniejszą nagrodę festiwalu – Grand Prix – oraz czek na 20 000 zł zdobył teledysk „CORE”, zrealizowany przez duet reżyserski Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka do utworu Stefana Wesołowskiego. Klip nominowano w kategorii EXTRA, przeznaczonej dla prac, które nie mieszczą się w podstawowych muzycznych kategoriach gatunkowych.

Juror Mac Adamczak tak uzasadnił wybór: „Klimat oraz feeling wyróżniający się na tle innych klipów. Wspaniałe zdjęcia, reżyseria ruchu i uczucie, że oglądamy dzieło spójne na wszystkich poziomach. W jednym zdaniu: absolute cinema.”

„Futurama 3” z dwiema statuetkami

Dwie nagrody zdobył teledysk „Futurama 3” Quebonafide w reżyserii Andrzeja Dragana: w kategorii Hip-Hop, oraz w kategorii Superprodukcja.

Ważny Przekaz dla PRO8L3M – „Skansen”

Nagrodę w kategorii Ważny Przekaz otrzymał teledysk „Skansen” PRO8L3M-u w reżyserii Kacpra Zięby. Jury doceniło jego autentyczność i społeczny wymiar. Wyjątkowym elementem realizacji jest fakt, że cały budżet produkcyjny został przekazany na potrzeby wychowanków stowarzyszenia Projekt Błonie.

Nagrody specjalne od partnerów

Partnerzy festiwalu ufundowali nagrody rzeczowe dla laureatów wybranych kategorii:

  • Ważny Przekaz – 5 000 zł na usługi oświetleniowe od Easy Film – PRO8L3M „Skansen”, reż. Kacper Zięba
  • Mikrobudżet – 2 000 zł na usługi dyżurnego planu od Dyżurek – Dj Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri „Niewypowiedziane światy”, reż. Michał Korzewski
  • Dance/Electronic – 5 000 zł wsparcia produkcyjnego od Film Produkcji – Kuxon „Rastacid”, reż. Diana Szczotka

Gala i wydarzenia towarzyszące

Galę tradycyjnie poprowadzili Paula Jeronim i Max Kapłon.

Bogaty program festiwalu obejmował także cykl warsztatów „Wszystko o AI”, kuratorowany przez Aleksandra Kropidłowskiego i Jakuba Polaczyka, na który złożyło się kilkanaście paneli i dyskusji poświęconych roli sztucznej inteligencji w branżach kreatywnych.

Osobną ścieżkę warsztatową stanowiły zajęcia „Taniec w teledysku”. Wszystkie wydarzenia towarzyszące odbywały się w gościnnych przestrzeniach Pałacu Biedermanna, należącego do Uniwersytetu Łódzkiego.

Lista zwycięzców:

GRAND PRIX

Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak

Za klimat i feeling, które wyróżniają ten klip na tle całej stawki. Za znakomite zdjęcia, reżyserię ruchu i pełną spójność wszystkich elementów – muzyki, obrazu i emocji.
To dzieło kompletne, absolutne cinema. Werdykt jednogłośny.

ROCK / OSTRE BRZMIENIE

Metro – „Hej Aloszka”reż. Marlena Budzyńska

Za wyróżniającą się prostotę w świecie przebodźcowania i pełną spójność formy
z wizerunkiem zespołu.

EXTRA

Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak

Za balansowanie na granicy sztuki i muzyki. Za zapierającą dech pracę kamery i stworzenie integralnego dzieła, w którym obraz i dźwięk stapiają się w jedną emocję. Po prostu: ciary.

DANCE / ELECTRONIC

Kuxon – „RASTACID”reż. Diana Szczotka

Za dynamiczne, oryginalne ujęcie tematu w dokumentalnym sznycie. Za świetny plot twist, podbicie muzyki i humor.

POP

Mrozu – „Pół na pół”reż. Nastka Gonera

Za świetną grę aktorską, intrygującą formę, piękne kostiumy oraz za przeniesienie nas do zupełnie innego świata.

ALTERNATYWA

BOKKA – „On Your Side”reż. Jędrzej Guzik

Za alternatywne podejście formalne i wizualne, jakiego nie było w żadnym innym klipie tej edycji.

HIP-HOP

Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan

Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.

SUPERPRODUKCJA

Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan

Za konsekwencję stylu, pomysłowość, mnogość odniesień i ogrom pracy, która przełożyła się na efekt najwyższej jakości.

MIKROBUDŻET

DJ Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri – „Niewypowiedziane światy”reż. Michał Korzewski

Za jednoujęciową produkcję w czasach dynamicznego montażu – sprytną, wciągającą,
z odsłanianą krok po kroku historią.

ANIMACJA

Łotry – „Take a Shot”reż. Paweł Żugaj

Za doskonałe wizualne podbicie muzyki i oryginalną analogową formę, która wygrywa autentycznością z nowymi technologiami.

WAŻNY PRZEKAZ

PRO8L3M – „Skansen”reż. Kacper Zięba

Bo prawdziwy przekaz jest poza mainstreamem. Za szczerość, surowość i autentyczność, które poruszają głęboko i bezpośrednio.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: