News
TECH N9NE: „CHCIAŁEM MIEĆ NA PŁYCIE JAYA Z”

Tech N9ne w audycji The Breakfast Club po raz kolejny opowiada o kulisach nagrywania „Special Effects”.
W minionych miesiącach media w USA często wspominały o tym, że na piętnastej płycie Tech N9ne’a usłyszymy Eminema. Raper potwierdził te doniesienia po raz pierwszy w trakcie jednego ze styczniowych koncertów. Kilka dni temu zamieścił także oficjalny tweet w tej sprawie. Shady pojawi się gościnnie w utworze “Speedom (Worldwide Choppers 2)". Teraz Tech w audycji The Breakfast Club zdradził, że chciał namówić do featuringu innego giganta rapu – Jaya Z. Dlaczego ostatecznie jego kolaboracja z Hovą nie doszła do skutku?
– Wysłałem mu track, na którym miał się dograć, chciałem go mieć na płycie, ale dowiedziałem się, że on nie tworzy obecnie muzyki – wyjaśnił reprezentant Kansas City. – Powiedziałem więc: „ok ziomek, złapię cię innym razem". To, co mu wysłałem, było naprawdę hardkorowe – dodał. Tech przyznał także, że nie wie czym jest TIDAL (nowy muzyczny serwis streamingowy należący do Jaya Z – przyp. red.). – Jeśli Jay robi coś na rzecz lepszych zarobków artystów, to ja to popieram – stwierdził raper po chwili wyjaśnień ze strony prowadzących.
Angela Yee wspomniała w pewnym momencie, że Tech uznał jakiś czas temu „Special Effects” za swój najlepszy dotychczasowy krążek. – Wszyscy przekonają się o tym po 4 maja. Tak postrzegam ten album nie tylko dzięki kolaboracjom, które na nim będą. Muzyka jest lepsza, koncepcje są lepsze. Moja matka zmarła 6 czerwca. Wielu ludzi pyta mnie, co jest dla mnie największą inspiracją. Cały ten album dedykuję właśnie jej. Wszystko, czego kiedykolwiek chciałem, otrzymałem właśnie po jej śmierci. Czuję, że czuwa nade mną prawdziwy anioł – powiedział muzyk.
Premiera "Special Effects" już 4 maja. Gościnnie, prócz Eminema, na krążku usłyszymy m.in. T.I.'a, Hopsina, Lil Wayne'a, 2 Chainz'a, Krizza Kaliko i E-40.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Wilku, Ważka G21, Karramba, Buczer i Pomidor gośćmi Bosskiego Romana
Reprezentant Firmy zamyka trylogię.

„Uliczny Przekaz Dla Dobrych Ludzi 3” to zamknięcie ulicznej trylogii najbardziej popularnego wydawnictwa Bosskiego i najprawdopodobniej jego „ostatni taniec” w tej estetyce.
To finałowa cześć trylogii, którą Bosski przygotował razem z charyzmatycznym producentem ze stajni Step Records – Pablem.
Album to wycieczka do klasyki ulicznych brzmień, za którą tęskniło wielu fanów. Dodatkowo szczypta ciężkich trapowych bangerów, pazur, moc przekazu i drumn
bassowy finisz. Firmowy rap powraca z nową jakością i sentymentem do minionych lat.

Album zaszczyciło obecnością wielu uznanych artystów: Wilku WDZ, Fu, Buczer, Karramba, Emceen, Młody Bosski, Pomidor, Pęku, Cheeba, Sabot, Ważka G21, Warakomski, Lounge03, Ufocore, Przemek DSM, Mati Ważny, Krzychu WWS, Cgn.
Album jest dostępny na wszystkich platformach streamingowych, a ponadto Bosski na swoich social mediach prowadzi sprzedaż ultra limitowanego nakładu kolekcjonerskiego wersji CD albumu.

Skład jubileuszowego koncertu z okazji XX-lecia Diil Gangu rośnie w siłę! Do wydarzenia, które odbędzie się 16 października 2025 roku na warszawskim Torwarze, dołącza Zbuku – raper, który od lat utrzymuje się w czołówce polskiego rapu i konsekwentnie reprezentuje uliczny styl oraz lojalność wobec swoich korzeni.
Koncert zapowiada się jako wielopokoleniowa rapowa celebracja z udziałem najważniejszych postaci rodzimej sceny. Diil Gang świętuje 20 lat działalności z rozmachem, na który zasługuje cała kultura, którą współtworzyli od początku.
Na jednej scenie wystąpią:
HEMP GRU | PALUCH | MAŁACH & RUFUZ | POLSKA WERSJA | HAŁASTRA | SLUMS ATTACK | VAVAMUFFIN | KALI | KACZY I NIZIOŁ | O.S.T.R. | WCK | PRO8L3M | KASTA | ZBUKU | C.D.N.
Bilety wciąż dostępne na www.biletomat.pl
Rap bez kompromisów. Uliczna energia. Jedno miejsce. Jedna noc.
News
11-letni syn Czarnego HiFi odradzał mu współpracę z youtuberami
Producent nie posłuchał rady syna.

Kostek z Ekipy wydał debiutancki singiel. Czarny HiFi, który jest współtwórcą bitu przyznał, że jego 11-letni syn odradzał mu tej współpracy.
Kostek debiutuje. „Jackpot” to bezkompromisowy manifest
Kostek, znany szerzej jako jedna z najbardziej charakterystycznych postaci Ekipy i projektu Genzie, wkracza na nowy etap swojej kariery. Jego pierwszy solowy singiel „Jackpot” to nie tylko próba sił w świecie muzyki – to szczery i bezpośredni komentarz na temat sławy, oczekiwań i własnych doświadczeń.
Syn Czarnego o muzyce youtuberów: „Disco-polo dla dzieci”
„Jackpot” wyprodukowali Czarny HIFI oraz 2K. Reprezentant HiFi bandy początkowo miał wątpliwości co do tej współpracy, bo odradzał mu jej jego 11-letni syn.
– Jak mój 11-letni syn (raczej fan Biggiego, Ice Cube’a i Eazy-E) dowiedział się, że mam coś zrobić z Kostkiem, powiedział, żebym nie robił rzeczy z jutuberami czy influencerami. Że to jest niepoważne. Że oni robią straszną muzę, najczęściej „disco polo dla dzieci” i generalnie „nie”. Mówię: „wyluzuj młody, poczekaj”. Kilka tygodni później puściłem mu „Jackpot” na moim bicie, który brzmi, jakby urodził się w Queensbridge.
„Damn tato. To Kostek tak poleciał?! Ale biiiit… Nie no, takie to możesz robić” – komentuje Czarny.
Od Ekipy do muzycznej niezależności
Po zwycięstwie w drugiej edycji „Twoje 5 Minut” – wewnętrznego castingu Ekipy na nowe talenty – Kostek dołączył do Genzie, jednej z najpopularniejszych grup internetowych w Polsce. Szybko jednak okazało się, że format ten nie do końca odpowiadał jego charakterowi. „To było dla mnie za grzeczne” – sugerował w rozmowach z fanami.
Z Genzie przeszedł do bardziej niezależnego i kreatywnego projektu – Blond Boys Summer. W ramach tej inicjatywy, razem z Erykiem Moczko, Kinnym Zimmerem i Kapturem, zorganizował trasę koncertową po Polsce, łącząc muzykę z internetowym show, które zyskało spory rozgłos.
Zniknięcie z internetu i powrót z mocnym przekazem
Decyzja o wycofaniu się z udziału w filmie „100 dni do matury”, który osiągnął ogromny sukces komercyjny, wywołała falę komentarzy. Fani nie szczędzili krytyki, zarzucając mu „sodówkę” i brak lojalności wobec środowiska, które pomogło mu się wybić. W odpowiedzi Kostek zniknął z sieci.
Jak się okazało – nie na długo. Czas spędzony z dala od mediów poświęcił na pracę w studiu nagraniowym, przygotowując debiutancki materiał.

News
Clipse i Pusha T rozstają się z Def Jam przez zwrotkę Kendricka Lamara
„Nie zamierzałem cenzurować Kendricka”.

Duet Clipse oraz Pusha T oficjalnie zakończyli współpracę z Def Jam Recordings. Powodem rozstania była odmowa usunięcia kontrowersyjnej zwrotki Kendricka Lamara z nadchodzącego utworu, który znajdzie się na nowej płycie braci Thornton.
Kontrowersyjny utwór z Kendrickiem Lamarem
Nowy album Clipse, zatytułowany „Let God Sort Em’ Out”, miał pierwotnie ukazać się nakładem Def Jam. Na krążku znalazł się utwór „Chains & Whips” z gościnnym udziałem Kendricka Lamara. Problem pojawił się, gdy przedstawiciele wytwórni zażądali edycji, a nawet całkowitego usunięcia zwrotki rapera z Compton, znanego z otwartego konfliktu z Drake’iem — podobnie jak Pusha T.
W rozmowie z magazynem GQ Pusha T przyznał:
– Chcieli, żebym poprosił Kendricka o ocenzurowanie jego zwrotki, czego oczywiście nie zamierzałem robić. Potem chcieli, żebym w ogóle usunął kawałek z płyty. Po miesiącu nierobienia niczego w tej sprawie Steve Gawley, ich prawnik, powiedział: „Po prostu wyrzucimy Clipse.” No, ale to nie mogło się udać, bo ja jestem tam wciąż zakontraktowany jako solowy artysta.
.@clipse on the cover of GQ Hype (@GQMagazine) pic.twitter.com/Q1JmU9davR
— Roc Nation (@RocNation) June 2, 2025
Rozwiązanie kontraktów i nowy dom wydawniczy
W efekcie tarć z wytwórnią Clipse oraz Pusha T podjęli decyzję o rozwiązaniu umów z Def Jam. Artyści nie zgodzili się na ingerencję w artystyczną wizję projektu i postanowili kontynuować działalność pod skrzydłami Roc Nation, gdzie ukaże się nowy album.

Premiera płyty już w lipcu
Let God Sort Em’ Out trafi na rynek 11 lipca 2025 roku. Już teraz fani mogą posłuchać pierwszego singla z płyty — „Ace Trumpets”, który zapowiada powrót Clipse w wyrazistym, bezkompromisowym stylu.
News
Bonus RPK otworzył z żoną hip-hopowy zakład fryzjerski
W promocji pomaga mu Białas i była raperka.

Hip-hopowy barber shop – na taki biznes wpadł Bonus RPK, który wraz z żoną wystartował z zakładem fryzjerskim na warszawskiej Woli.
Barber shop Bonusa RPK
W środę 11 czerwca odbyło się wielkie otwarcie zakładu fryzjerskiego rapera. W jednej z relacji Bonus poinformował, że w barber shopie będzie pracować dwóch młodych barberów.
„Tu nie przychodzisz tylko się ostrzyc – tu przychodzisz po klimat. Hip-hop w głośnikach, sztuka na ścianach, konkretne cięcie na głowie. Miejsce, gdzie raperzy z całej Polski wpadają ogarnąć świeży look. Fade, kontur, broda – robimy to jak trzeba” – brzmi opis nowego biznesu BGU.
Gabi i Białas pomagają w promocji
W promocję nowego biznesu Bonusa włączyła się jego wieloletnia przyjaciółka Gabi, którą słuchacze rapu mogą dobrze kojarzyć, bo to była raperka i partnerka Chady. Gabi ostrzygła pierwszych klientów Bonusa w jego lokalu.
W promocję włączył się też Białas, który jako jeden z pierwszych został ostrzyżony.
Barber shop znajduje się na ul. Jana Olbrachta 9, na warszawskiej Woli.
Poniżej wideo:
-
News23 godziny temu
Wilku bez zębów kilku? To nieaktualne. Raper ma nowe zęby
-
News1 dzień temu
Oki usunął to po 10 minutach, ale w sieci nic nie ginie
-
News4 dni temu
Śliwa wrócił cały na biało. Fani ciepło go przyjęli: „Ch*j ci na szczękę”
-
News20 godzin temu
Bonus RPK otworzył z żoną hip-hopowy zakład fryzjerski
-
News3 dni temu
20-lecie Diil Gangu poprowadzi kapłan rapu
-
News4 dni temu
Pih komentuje odejście Lewandowskiego z kadry
-
News2 dni temu
Jędker zagra covery ZIP Składu, chociaż został usunięty ze składu
-
News2 dni temu
Wspólny produkt Okiego i Quebonafide trafił do sklepów