News
HISTORIA TUPACA NA DUŻYM EKRANIE. DRUGI TRAILER FILMU O RAPERZE

"All Eyez on Me" zadebiutuje w amerykańskich kinach 11 listopada 2016 roku.
Z okazji 20 rocznicy śmierci rapera, która miała miejsce wczoraj, 13 sierpnia do sieci wypłynął kolejny zwiastun filmu biograficznego o 2Pacu.
Odtwórcą głównej roli jest łudząco podobny do Shakura Demetrius Shipp Junior. W filmie ponadto zobaczymy rapera Maino, który wcielił się w rolę Waltera "King Tut" Johnsona – zamieszanego w zamach na Tupaca w 1994 roku oraz członków Outlawz – E.D.I. i Noble'a, którzy zagrają samych siebie.
https://www.youtube.com/watch?v=3ZlXHAbX3TY
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Śliwa wrócił cały na biało. Fani ciepło go przyjęli: „Ch*j ci na szczękę”
Poznański raper odrodził się jako gwiazda disco-polo.

Śliwa zniknął na ponad pół roku z social mediów po oskarżeniach współpracowników, że jest nielojalnym oszustem. Raper wrócił cały na biało, ale nie jako raper, tylko disco-polowiec.
Śliwę pod opiekę wziął Bajorson. Obecnie razem z Dawidem Obserwatorem całe trio koncertuje po klubach jako gwiazdy disco-polo. Poznaniak wrócił również na social media. Już nie w bluzie z kapturem, tylko w białym garniturze. Fani przyjęli go nad wyraz ciepło:
„Ch*j ci na szczękę” – brzmi najlepiej lajkowany komentarz pod nowym zdjęciem ex rapera.

Unfollow dla Śliwy i feat z Cypisem?
Duży żal do Śliwy mają jego dawni fani, jeszcze z czasów rapowych. Nie mogą się oni pogodzić z drogą, jaką obrał ich idol. Choć po feedbacku widać, że zostało ich niewielu, zdecydowana większość komentarzy pod nowym zdjęciem disco-polowca jest negatywna:
- Czekać aż z Cypisem coś nagrasz….
- Ty lepiej chajsy ludziom za płyty poddawaj, a nie piątkiem się zachwycasz pajacu xd
- Unfollow, stasznie sie zawiodłem pozerze.
- Jak można nagrać kawałek typu Taksówkarz, a teraz taką kupę? To tak jak by Slayer zaczął grać bawarską muzyczkę z udawaniem kukułki, przygrywając na drewnianych klawiszach, pogwizdujac jak ptaszek. Włączyłem dosłownie na 20 sekund i musiałem tą szmirę wyłączyć, uszy puchną. Jest tyle dobrej muzyki, a kasztany wam nabijają milionowe wyświetlenia, piszę wam bo disko polo w tym kraju ma się całkiem dobrze. Obłęd Tej, aż tak bardzo grande Cię zmiótł z planszy, żebyś musiał nagrywać szajs do kotleta? Branża poważnych ludzi już ma wyj**ane.Ten kraj na każdym szczeblu spada w dół w zatrważającym tempie.. i kolejny fajans się do tego dokłada, byle kasa i ch*j ze słuchaczami. Pozerstwo jak sam skurw**ynek . Z Taksówkarza nie zrezygnuję, ale reszta leci na gemele.
Śliwa aka Sławomir Świerzyński z Bayer Full
Jedni fani są poirytowani decyzją Śliwy, a inni otwarcie z niego szydzą. Przez jednych jest on porównywany do Sławomira Świerzyńskiego z Bayer Full. Inni przyznają, że to ich koniec przygody z jego muzyką:

Co na to Peja?
Ciekawi mnie podejście Rycha do metamorfozy jego byłego podopiecznego. Wiemy, że weteran nie ma dobrego zdania na temat muzyki disco-polo, nie rozumiał też nigdy fenomenu tzw. hip-hopolo. Możemy się jedynie domyślać, że nie jest on zadowolony z poczynań Śliwy, ale jego ew. wypowiedź na jego temat mogłaby być stonowana, bo wyszedłby on z założenia, że leżącego się nie kopie.
Przy okazji przypominam: Śliwa poszedł w disco-polo. Bajorson alfonsem raperów-przegrywów.
News
Karol Nawrocki chciał przed laty walczyć z Popkiem. Raper przyjął wyzwanie
Media całkowicie pominęły ten wątek podczas kampanii.

W 2016 roku Karol Nawrocki proponował Popkowi walkę w oktagonie. Po blisko 10 latach raper przyjął wyzwanie.
Nawrocki proponował Popkowi walkę
W grudniu 2016 roku Karol Nawrocki, który był naczelnikiem Oddziałowego Biura Edukacji Publicznej IPN w Gdańsku dodał wpis, po przegranej walce Popka z Pudzianem w 80 sekund.
– Stawiałem minutę, była minuta i 40 sekund. Popek Monster, może ja w następnej gali? Historyk, urzędnik. W twoim zasięgu – proponował wtedy przyszły prezydent.
Popek odpowiada po 9 latach
Po blisko dekadzie Popek przyjął wyzwanie i wytłumaczył, dlaczego tak długo kazał czekać na decyzję.
– Panie prezydencie-elekcje Nawrocki. Przyjmuję rękawicę. Czekałem tylko na to, kiedy zostanie pan prezydentem, bo jako że jestem królem, byłby pan plebsem, a ja nie walczę z takimi – komentuje Popek, obiecując, że jest gotów nawet udawać, że trenuje, byle tylko doszło do tej walki.
Poniżej wideo:

Billund, Dania, 29 maja 2025: Nike wraz z Grupą LEGO ogłosiły dziś, że ich globalne, wieloletnie partnerstwo wystartuje tego lata z serią angażujących aktywacji i produktów sygnowanych wspólnym logo. Mają one zachęcać dzieci na całym świecie do radosnej, aktywnej i kreatywnej zabawy.
Partnerstwo łączy ducha „Just Do It” Nike z kreatywną mocą klocków LEGO®, zapraszając wszystkie dzieci do świata sportu i zabawy. W nadchodzących miesiącach najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych na całym świecie oraz zapoznać się z pełną kolekcją produktów – od zestawów LEGO aż po obuwie, odzież i akcesoria Nike.
Ponadto, koszykarka i trzykrotna zdobywczyni tytułu MVP w Women’s National Basketball Association, A’ja Wilson wspomoże partnerstwo angażując dzieci do nowej formy zabawy poprzez materiały w kanałach cyfrowych.
A’ja Wilson mówi: „Od dziecka uwielbiałam bawić się klockami LEGO i wiem, że kreatywność, którą wtedy rozwijałam, pomogła mi nie tylko w sporcie, ale też w nauce i codziennym życiu. Cieszę się, że mogę być częścią tej współpracy Nike z Grupą LEGO, ponieważ wiem, że razem możemy pozytywnie wpłynąć na dzieci i dorosłych.”
Więcej szczegółów zostanie ujawnione w nadchodzących tygodniach.
IKONICZNE PRODUKTY DLA DZIECI
Pierwszy zestaw LEGO trafi do sprzedaży 1 lipca – będzie to LEGO® Nike Dunk. Model składający się z 1180 elementów, przeznaczony dla fanów LEGO w wieku od 10. roku życia, zawiera kultowy model buta Nike Dunk, obracającą się piłkę do koszykówki z klocków oraz napis „Dunk”, które można składać, rozkładać i eksponować. W bucie kryją się schowki na pamiątki lub inne drobiazgi, a dodatkowe sznurówki pozwalają na personalizację kolorów. Zainspirowany butem, który zadebiutował ponad 40 lat temu, zestaw to hołd dla kultury sneakersów i kreatywności marki LEGO, łączący budowanie z pasją do koszykówki. W komplecie znajduje się także unikatowa minifigurka koszykarza – B’BallHead. Kolejne zestawy LEGO pojawią się we wrześniu, a szczegóły poznamy latem.

Pierwsze produkty Nike pojawią się w sprzedaży od 1 sierpnia – będą to buty z kolekcji Nike Air Max Dn x LEGO®, odzież i akcesoria. Z kolei od 1 września zadebiutuje kolekcja Nike DunkLow x LEGO® i kolejne nowości, celebrujące sportowy styl życia i zabawę. Projekty inspirowane są charakterystyczną estetyką marki LEGO – od kształtu wypustki po stylistykę minifigurki – połączoną ze sportowym DNA Nike. Jesienią zaprezentowane zostaną kolejne modele obuwia i odzieży.
AKTYWNE I KREATYWNE ZAJĘCIA
Obie marki wspierają dostęp do aktywnej i kreatywnej zabawy społecznościom na całym świecie, a takżę wspólnie apelują do ONZ o ustanowienie 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy.
W nadchodzących miesiącach Nike i Grupa LEGO przygotują niezapomniane wydarzenia. W dniach 7–11 czerwca 2025 r. na terenie LEGOLAND® California Resort działać będzie Nike and LEGO Play Arena – przestrzeń z motywem koszykówki. Dzieci i rodziny zaprojektują własną kolekcjonerską kartę z minifigurką, skonstruują mini-koszulkę do koszykówki i sprawdzą celność rzutów za trzy punkty. Dostęp do strefy Play Arena jest wliczony w bilet wstępu do LEGOLAND California Resort.

Federico Begher, SVP Product Group, New Businesses w Grupie LEGO, powiedział:
„Zabawa ma niesamowitą moc inspirowania i pobudzania kreatywności w każdym dziecku – my w Grupie LEGO głęboko w to wierzymy. Cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział z Nike, łącząc radość koszykówki z magią wyobraźni.”
Cal Dowers, VP Global Kids w NIKE, Inc., dodał:
„W Nike skupiamy się na rozwijaniu potencjału dzieci poprzez zabawę. Dzięki pełnej sile Nike – od sportowców po społeczności –możemy angażować i inspirować dzieci do czerpania radości z aktywności fizycznej przez całe życie. Współpraca z Grupą LEGO to wyraz naszego zaangażowania w zapraszanie wszystkich dzieci do świata sportu.”
W czasie letnich rozgrywek piłkarskich w Europie od 19 lipca do 27 lipca fani będą mogli dołączyć do kreatywnego świata zabawy na Nike Summer Playground w Shepherd’s Bush w Londynie. Na dzieci czeka specjalny program skoncentrowany wokół piłki nożnej, a także wydarzenia z partnerstwem organizacji non-profit, wspierające budowanie pewności siebie dziewczynek.
W Chinach kontynentalnych, Nike wzmocni przekaz kampanii poprzez szereg wydarzeń i aktywacji w kluczowych miastach –m.in. w Szanghaju i Pekinie – oraz specjalne ekspozycje i działania w sklepie Nike House of Innovation w Szanghaju. Jesienią firma otworzy w Szanghaju wielofunkcyjne boisko koszykarskie wykonane z recyklingowanych butów. To część zobowiązania do budowy 100 boisk Nike Grind w Chinach – do tej pory powstały już42.
Vanessa Garcia-Brito, Vice President and Chief Impact Officer w NIKE, Inc., skomentowała:
„Nike napędza przyszłość sportu młodzieżowego – z wizją aktywnego, inkluzywnego świata, który inspiruje wszystkich młodych do zabawy i osiągania pełni możliwości. Poprzez odpowiednie podejście trenerskie możemy na nowo uczynić sport radosnym doświadczeniem i zaprosić do niego każde dziecko.Naszym celem jest umożliwić nowemu pokoleniu cieszenie się sportem przez całe życie i pomóc w realizacji ich marzeń.”
Gdzie i kiedy kupić nową serię Nike × LEGO?
Premiera produktów Nike i LEGO, materiałów z udziałem sportowców oraz immersyjnych doświadczeń będzie wspierana we wszystkich kanałach komunikacji obu marek, z pełnym wsparciem marketingowym.
Zestaw LEGO Nike Dunk jest dostępny w przedsprzedaży od 29 maja na LEGO.com/Nike.com, a od 1 lipca w sprzedaży na LEGO.com/Nike i w sklepach LEGO w cenie 439,99 zł. Produkty będą też dostępne w wybranych sklepach Nike na świecie.
Kolekcje Nike Dunk Low x LEGO i Nike Air Max Dn x LEGO®będą dostępne w kanałach Nike, w tym na Nike.com oraz u wybranych partnerów detalicznych.
Więcej informacji na www.lego.com/nike oraz www.nike.com/lego

*Artykuł powstał we współpracy z Nike x Lego

Bambi wystąpiła w reklamie sieci sklepów Żabka. Raperka podjęła współpracę z Żabką wprowadzając do sklepu swoje własne produkty.
Bambi poszła w ślady Kizownika jeżeli chodzi o spożywkę. Miała już swoje zestawy w McDonald’s, a teraz na rynku pojawiły się jej chrupki i napoje.
W sklepach z płazem w logo pojawiły się chrupki „Bambiszonki” o dwóch smakach: ketchupowym oraz pizzowym. Cena za paczkę to 4,99 zł. Kilka dni później na półki sklepowe tej samej sieci trafiły mrożone herbaty o smaku zielonej i jeżynowej w cenie 5,99 zł za puszkę. Również sygnowane logiem raperki.
Poniżej wideo:

Young Leosia i Kacper Błoński spodziewają się dziecka? Takie wnioski można wysnuć po dzisiejszym poście raperki, która zasugerowała, że jest w ciąży.
Kilka miesięcy temu jeden z bukmacherów obstawiał, czy Young Leosia zajdzie w ciążę. Raperka dodała wtedy zdjęcie podpisane, że jest jedynym dzieckiem w pokoju. Od tamtego czasu chyba wiele się zmieniło.
Dzisiaj Sara opublikowała wspólne zdjęcie ze swoim partnerem: „Baby is coming” – napisała.
Część osób bierze deklarację raperki na poważnie, inni dowcipkują, że to Błoński jest w ciąży. Para może sobie robić też po prostu żarty.
-
News2 dni temu
„Rośnie nam Hołownia polskiego rapu”. Bartek Wasyl i potężny hejt
-
News3 dni temu
Dziewczyna Sokoła trafiła do szpitala. Niepokojące, co tam zobaczyła
-
News1 dzień temu
Sokół coveruje utwór Kazika. Wyszło niezręcznie?
-
News4 dni temu
Kara dostanie pomoc od Sokoła? „Należy się jej kariera”
-
News3 dni temu
Young Leosia w ciąży?
-
News3 dni temu
Dlaczego Paluch ma tak kiepską pozycję na OLiSie? Raper wyjaśnił
-
News4 dni temu
Karol Nawrocki ujawnił ksywki polskich raperów, których słucha
-
News2 dni temu
Karol Nawrocki chciał przed laty walczyć z Popkiem. Raper przyjął wyzwanie