Sprawdź nas też tutaj

News

Bryson Tiller: Następca Drake’a po raz pierwszy w Polsce

Opublikowany

 

Po głośnej premierze długo wyczekiwanego albumu „True to Self”, Bryson Tiller ogłosił dziś europejską trasę Set It Off Tour, w ramach której po raz pierwszy pojawi się także w Polsce.

W ramach tournée, które rozpocznie koncert w Marsylii we Francji, Bryson Tiller odwiedzi 23 miasta w 13 krajach. Zaplanowane występy będą częścią drugiej headlinerowej trasy tego artysty i pierwszą od czasu ogromnego sukcesu, który zawdzięcza tourowi T R A P S O U L. Wyprzedał wówczas 47 koncertów w Europie i Stanach Zjednoczonych, w tym dwa w prestiżowym Radio City Music Hall w Nowym Jorku. W europejskiej części trasy gościem Brysona Tillera będzie SZA, która w ostatnim czasie wydała album „Ctrl”, wywołując euforię wśród krytyków muzycznych.

 

Bryson Tiller to jedno z najgorętszych nazwisk w świecie hip-hopu w ostatnich miesiącach. Warto zaznaczyć, że za swój debiut raper otrzymał też nominację do nagrody Grammy w kategorii najlepszy utwór R&B oraz zdobył dwie statuetki BET Awards dla najlepszego nowego artysty i najlepszego artysty R&B/POP – komentuje Mateusz Pawlicki z agencji koncertowej Prestige MJM, która 16 listopada zorganizuje koncert Brysona Tillera w klubie Progresja Music Zone w Warszawie.

 

Album Brysona Tillera „True to Self” stał się debiutem nr 1 w Stanach Zjednoczonych i zajął szczytowe pozycje na kilku listach: TOP R&B/Hip Hop Album, R&B Albums, Digital Albums. Portal Veriaty pisał o nim: „Jeden z największych albumów lata, jeśli nie roku”. Krążek, który promuje singiel „Somethin Tells Me” zanotował ponad 400 milionów odtworzeń na całym świecie. Debiutancki album rapera – T R A P S O U L również osiągnął znaczące nagrody, wliczając w to certyfikat RIAA Platinum i uzyskując 2,1 miliarda odtworzeń w USA. Z kolei promujące go utwory „Don't” i „Exchange” uzyskały status potrójnej platyny natomiast „Sorry Not Sorry” platyny , „Rambo” i „Overtime” złoto (przez RIAA).

 

Bryson Tiller zdobył również wiele wyróżnień, m.in.: został nominowany do nagrody Grammy, otrzymał dwie prestiżowe nagrody BET. Odebrał je w kategorii najlepszego nowego muzyka oraz dla najlepszego artysty w stylistyce R&B/POP. Tiller wyprzedał 47 koncertów na swojej trasie T R A P S O U L zarówno w USA, jak i w Europie.

 

Gościem specjalnym podczas koncertu w Polsce będzie SZA. Raperka weszła na scenę muzyczną w 2012 roku ze swoją pierwszą EP-ką See.SZA.Run, która zdobyła bardzo pozytywne recenzje krytyków muzycznych. Następnie wypuściła „S” w 2013 oraz „Z” w 2014 – obie zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem. W 2013 roku SZA podpisała kontrakt z Top Dawg Entertainment będąc pierwszą kobiecą artystką w tej wytwórni. Raperka napisała utwór „Consideration” oraz wykonała go na singlu „Anti” Rihanny w 2016. Była też autorką tekstu do utworu Nicki Minaj oraz Beyonce.

 

W czerwcu SZA wydała debiutancki album „Ctrl”, który przyjęty został niezwykle entuzjastycznie zarówno wśród fanów, jak i krytyków muzycznych, osiągając trzecią  pozycję na liście Billboard 200, pierwszą – na liście Billboard R&B Albums oraz drugą – na liście R&B Hip Hop Albums Charts według Nielsem Music.

 

Nie dość, że będą to pierwsze koncerty obojga artystów w Polsce, to zarówno Bryson Tiller jak i SZA przyjadą do nas, aby promować swoje najnowsze wydawnictwa. Raperka już od kilku lat zachwyca krytyków, jej wcześniejsze utwory tylko podsycały oczekiwania wobec debiutanckiego albumu, który okazał się znakomity! Płyta „Ctrl” zadebiutowała na trzecim miejscu listy Billboardu, a wśród gości znajdziemy na niej m.in. Travisa Scotta, Kendricka Lamara, czy Isaiah Rashad. Natomiast Bryson Tiller będzie promować album „True to Self”, który jest następcą jego debiutanckiego krążka T R A P S O U L z 2015 roku. Warto dodać, że odsłuchano go w serwisach stremingowych ponad dwa miliardy razy! – komentuje Marek Kurzawa z agencji koncertowej Prestige MJM

 

Wyjątkowy koncert Brysona Tillera i raperki SZA odbędzie się 16 listopada w warszawskim klubie Progresja Music Zone. Sprzedaż biletów na to wydarzenie rozpocznie się w piątek, 14 lipca, o godzinie 10.00 poprzez stronę internetową bilety.imprezyprestige.com, eBilet.pl, progresja.com oraz w sieci salonów Empik na terenie całego kraju. Natomiast wszystkie osoby zarejestrowane na stronie bilety.imprezyprestige.com będą mogły skorzystać z przedsprzedaży, która wystartuje już 12 lipca o godzinie 10.00. Szczegóły na temat przedsprzedaży wkrótce. Koncert zorganizuje agencja Prestige MJM.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News

EsDeeKid wyprzedził już Michaela Jacksona i kilku czołowych raperów

Każdego dnia słucha go coraz więcej osób.

Opublikowany

 

EsDeeKid

EsDeeKid przeskoczył Michaela Jacksona pod względem dziennych odtworzeń na Spotify. Według zestawienia raper z Liverpoolu jest 54. najczęściej streamowanym artystą na platformie, a wśród raperów zajmuje 10. miejsce. Skok popularności zbiegł się z remixem „4 Raws”, przy którym pojawił się Timothée Chalamet.

– EsDeeKid jest obecnie 10. najczęściej słuchanym raperem na Spotify, notując obecnie więcej odtworzeń dziennie niż kilku czołowych artystów, takich jak np.:

  • Michael Jackson
  • BTS
  • NBA YoungBoy
  • Post Malone

EsDeeKid ma już blisko 15 mln słuchaczy na Spotify.

Zamieszanie wokół rapera podbiła sama współpraca z Chalametem przy „4 Raws”. Remix wpadł do sieci w momencie, gdy krążyły plotki, że aktor i EsDeeKid to ta sama osoba. Chalamet dolał oliwy do ognia podczas promocji filmu „Marty Supreme”, ucinając temat krótkim: – Bez komentarza. Wszystko wyjdzie na jaw w swoim czasie.

Teorie pojawiły się z tego, jak EsDeeKid funkcjonuje publicznie – maska na twarzy, żadnych wywiadów i pełna anonimowość. A mimo tego na koncie ma już numery, które stały się hitami – „4 Raws”, „Phantom” i „LV Sandals”. Do tego doszły cosigny od Fimiguerrero i Fakeminka, a po wersji „4 Raws” z Chalametem Drake zareagował w socialach, wrzucając kilka emoji lodu w komentarzu.

Więcej o nim piszemy tu: EsDeeKid – kim jest najbardziej tajemniczy raper 2025


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Dziennikarka nie chce od 29 lat opublikować wywiadu z Tupakiem. W końcu wyjaśniła dlaczego

„On był wtedy wściekły”.

Opublikowany

 

Angie Martinez tupac

Angie Martinez nadal trzyma u siebie zaginiony wywiad z Tupakiem z 1996 roku, ale ma poważny problem z wypuszczeniem go do ludzi. Powód jest prosty – według niej raper w tamtym momencie był wściekły i mówił zbyt ostro o wielu osobach.

Temat wrócił, gdy Martinez rozmawiała z Charlamagne Tha Godem w poniedziałek 22 grudnia. Charlamagne zauważył, że od lat powodem blokady może być obawa, że wywiad jest zbyt ostry, a sama Martinez potwierdziła, że właśnie o to chodzi. Wywiad nagrano w czasie, gdy konflikt Wschód-Zachód był na pełnym ogniu. Według jej szacunków całość trwała około godziny i czterdziestu minut, ale na antenie poleciało kiedyś tylko 12 minut. Reszta nigdy nie została opublikowana.

Martinez przyznała wprost, że myśli o konsekwencjach dla ludzi, których Pac obgaduje na taśmie – i o tym, jak takie słowa zostaną odebrane po latach. – To pewnie dlatego nigdy nie wypuściłam tych taśm z Pakiem – bo myślę o ludziach, którzy mogą przez to ucierpieć, o których jest mowa na nagraniu, jak to do nich wróci. Dodała, że przez lata wielokrotnie wracała do całości i zna jej ciężar.

Angie Martinez i Tupac Shakur
Angie Martinez i Tupac Shakur

Z jej relacji wynika, że Pac nie ograniczał się do jednego konfliktu. – Są ludzie o których mówi, których już nie ma, nie tylko Biggi. To znaczy, są ludzie ze świata rapu, którzy zmarli, a on o nich mówi, i to nie w sposób, który byłby pomocny dla świata. On był wtedy wściekły. Miał dwadzieścia cztery lata, był w samym środku wojny. Więc jedzie po wszystkich.

Martinez nie ukrywa, że w wywiadzie są „brzydkie rzeczy” – i że takie ujęcia mogą nie być uczciwe wobec spuścizny rapera.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Tau tłumaczy, że nie zdissował Taco Hemingwaya

„Mam wrażenie, że większość ludzi nie odsłuchała tego kawałka tylko zostawiła komentarz, dislajka i sobie poszła”.

Opublikowany

 

Przez

tau taco diss

„Wesołych świąt Taco Hemingway” to nie diss – tłumaczy Tau, który postanowił nagrać krytyczny numer w kierunku warszawskiego rapera po przesłuchaniu jego nowej płyty.

Według Tau’a, tak rozchwytywany nowy krążek Taco nie niesie żadnych pozytywnych wibracji – wręcz przeciwnie – to uosobienie negatywnych wartości. Raper postanowił wyjaśnić, że jego numer nie jest dissem, to tylko polemika i krytyka.

– Zdecydowana większość ludzi, która będzie zasiadała jutro do stołu wigilijnego, nie będzie wiedziała po co to zrobią. W sumie im się nie dziwię, bo też tak miałem, dopóki nie zrozumiałem, że to chodzi o Boże Narodzenie. Tak samo jak większość ludzi czyta nagłówki, a nie czyta artykułów – mówi Tau.

– Mój wczorajszy numer większość portali podłapała newsa i napisali, że „Tau nagrał diss na Taco Hemingwaya”. Mam wrażenie, że większość ludzi nie odsłuchała tego kawałka tylko zostawiła komentarz, dislajka i sobie poszła. Tymczasem nie ubliżam tam Taco Hemingwayowi. Argumentują, polemizuję, wyrażam krytykę dotyczącą jego twórczości, bo jako słuchacz, artysta, człowiek, obywatel – mam do tego prawo – dodaje.

Taco nie zareagował na „diss” Tau’a, zrobił to natomiast Bedoes.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Fat Joe komentuje diss Young Bucka i mówi, że jego rywalowi brakuje gotówki

Wrócił stary konflikt.

Opublikowany

 

fat joe young buck

Konflikt między Fat Joe a Young Buck znów na nagłówkach. Joe publicznie zakpił z nowego dissu Bucka i jego sytuacji finansowej, a ten odpowiedział.

Fat Joe postanowił dolać oliwy do ognia, komentując jeden z postów Young Bucka promujących diss „Cappucino”.

– Kupujcie ten numer, słyszałem, że jest w kiepskiej sytuacji – napisał Joe. Dorzucił też: – Nie powiedziałbym tego, gdyby to on nie zaczął.

Buck nie zostawił tego bez odpowiedzi. Wprost skontrował narrację rywala, podważając sens całej zaczepki.

– Jeśli ‘kiepsko’ znaczy posiadanie własnych masterów, wydawanie muzyki niezależnie, trzymanie się z dala od chaosu i odkładanie pieniędzy – to faktycznie, jest baaaardzo źle – odpisał. Na koniec podziękował słuchaczom za wsparcie i zachęcił do dalszego streamowania „Cappucino”.

Cała sprawa ma swoje źródło w niedawnej wypowiedzi Fat Joe. Raper wrócił tam do starego konfliktu z obozem G-Unit, twierdząc, że podczas jednego z festiwali jego ludzie mieli pobić Bucka po tym, jak ten „chciał coś ugrać” po koncercie. Joe mówił o tym bez ogródek, sugerując, że sprawa jest zamknięta i znana od lat.

Young Buck początkowo zareagował pół żartem, pół serio, publikując ironiczne posty. Na tym jednak się nie skończyło. Buck wypuścił pełnoprawny diss „Cappucino”.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Sarius mówi o „blokadzie”, którą ma, żeby odezwać się do Guziora

„To naprawdę siedzi mocno w mojej głowie”.

Opublikowany

 

Przez

sarius guzior

Czy Sarius i Guzior jeszcze kiedyś razem nagrają? Częstochowski raper ujawnił przed naszymi kamerami, że ma „blokadę”, żeby odezwać się do gracza z Wrocławia.

– Spoko byłoby nagrać z Guziorem. Znam się z nim z 8 lat, mieliśmy też przelot tutaj we Wrocku. I tak mówię: „może byśmy coś zrobili?” A z drugiej strony coś mnie blokuje: „a może on ma wyj*bane?” Jak nie zapytasz, to się nie dowiesz. To naprawdę siedzi mocno w mojej głowie – mówi w rozmowie z Oskarem Brzostowskim.

Cały wywiad z Sariusem ukaże się na naszych łamach jeszcze przed świętami.

Poniżej wideo:


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2025.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: