Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Alberto: „Twój syn mamo dilerem jest, przepraszam cię za łzy”

Kolejny singiel reprezentanta GM2L.

Opublikowany

 

„Strzał” to kolejny utwór Alberto w Gm2l. Kawałek jest już dostępny we wszystkich serwisach streamingowych.

Alberto zaznaczył swoją obecność na polskiej scenie rapowej mocnym numerem „Dwutakt”, który obecnie ma prawie 15 milionów odsłuchań na platformie Spotify, a klip do tego kawałka ponad 26 milionów wyświetleń na YouTube.

„Strzał” to utwór z osobistą historią rapera w tle. W najnowszym kawałku Alberto opowiada o wydarzeniach, które miały miejsce w jego przeszłości. Artysta mówi słuchaczowi także o rodzinnych relacjach.

 
50 komentarzy
50 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
HAHA
7 miesięcy temu

Dlaczego nikt nie wyjaśnił jeszcze w Warszawie Całej Tej Bandy Malika ????

Mogą się bujać i kozaczyć i nikt nic nie robi ???

To jest ta niebezpieczna Warszawa ????

H w języku hiszpańskim nie istnieje
7 miesięcy temu
Reply to  HAHA

Byłem w Warszawie kiedyś i ci powiem ze tam to jest niebezpiecznie, od chuj zombie tam jest i można stracić życie no chyba że jesteś kozak to nabijesz trochę expa.

Albero
7 miesięcy temu
Reply to  HAHA

Przyjedź to Cię wyjaśnię swoją murzyńska knagą.

Alberto(@alberto)
7 miesięcy temu
Reply to  Albero

Wypierdalaj podrabiańcu

Albero
7 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Jaki podrabianiec cieciu, przeczytaj moja ksywkę idioto.

Odb
7 miesięcy temu
Reply to  HAHA

Analberto: „Twój syn mamo debilem jest, przepraszam cię za wstyd”

DzefrejDzons
7 miesięcy temu
Reply to  HAHA

Po 1. Powazni ludzie i grube pieniadze lubia cisze. Te blazny robia szum, organy scigania od dawna maja ich na oku (styl zycia, srodowisko, teksty itd), dzieki czemu ogarnieci ludzie robia swoje i zarabiaja duze pieniadze w spokoju.

Po 2. Nie jest tajemnica, ze Malik z calym folwarkiem oplacaja sie tym, ktorzy mogliby im ewentualnie najebac. Takie czasy, dzisiaj dla pieniedzy ludzie zrobia prawie wszystko, jebac zasady i kregoslup moralny. Starym graczom sie nie chce, bo nie warto a malolaci sa nimi zafacynowani.

Po 3. Dzisiaj sa wszedzie kamery, nie jestes tak anonimowy jak jeszcze kilka lat temu, dzisiaj raczej ciezko zawinac kogos z ulicy itp itd a ryzykowac odsiadka za obicie lbow tym przyglupom to slaba opcja.

No i w sumie najlepszym podsumowaniem tego wywodu bedzie stwierdzenie – nie tykaj gowna, bo bedzie smierdziec.

Bolo
7 miesięcy temu
Reply to  DzefrejDzons

za co mają ich mieć na oku organy ściagania bo mi sie wydaję, że żaden z nich nie ma nić wspólnego z interesami poza tym nie bój nie bój organy co mają wiedzieć to wiedza i kogo mieć na oku i banda pozerów ze swoimi klipami tego nie zmieni

Bolo
7 miesięcy temu
Reply to  Bolo

jeszcze co do wyjaśniania ich „oplacaja sie tym, ktorzy mogliby im ewentualnie najebac” opłacają się tysiącom typom? daj spokój, przecież mnóswo ludzi mogłby im najebać ale taki jest właśnie tam w wawie widocznie klimat, że nic takiego się nie dzieje bo to takie groźne miasto, ALE też skąd kto wie czy już ktoś ich parę razy nie wyjaśnił, na pewno by się tym nie chwalili

Mieczysław Bratan
7 miesięcy temu
Reply to  DzefrejDzons

Malik Altana i cały ten jego folwark to jest zwykła pralnia pieniędzy czeczeńskich gangusów z Niemiec. On pajacuje, zgrywa hustlera, a oni w ciszy robią pieniądze które on legalizuje, co w branży muzyczno-rozrywkowej jest najprostsze do zrobienia. Przy nim kręcą się bracia Erzanukajew, wszyscy udają wielkich pobożnych muzułmanów, a ich jedyną prawdziwą religią jest pieniądz.

Listonosz
7 miesięcy temu

strasznie słabe. Ilość I jakość liryki tragiczna, bit prawie się nie różni od poprzedniego, flow drewniane polscy piłkarze. Zamiast głosić pozytywne treści by ustrzec swoich 13 letnich słuchaczy przed powtórzeniem jego błędów typ gloryfikuje przemoc, agresję i bycie chujowym gangsterem którego powineli na drugi dzień po robocie. Cyrk

zpiczydomordy
7 miesięcy temu
Reply to  Listonosz

Tu nie chodzi o przekaz. Malik wie jak robić siano na małoletnich

KKK
7 miesięcy temu

Co to za przebieraniec? Dilerem jesteś? Za tydzień będziesz płakał tak jak bonóz pck….

RymyPrawdy
7 miesięcy temu
Reply to  KKK

Usiądź weź krzesło kim kurwa jest Alberto
Huj mnie obchodzi Malik i ty też to pierdol
Huj mnie obchodzi tych ciapakow społeczeństwo
Które nigdy w życiu z rapem w jednym szeregu nie szło !

almondo dekorator
7 miesięcy temu
Reply to  RymyPrawdy

Odpowiadajac na twoj ostatni wers – to dokladnie tak jak ty 🙂

NIGGER
7 miesięcy temu
Reply to  RymyPrawdy

Bo jebane polskie rapery mają coś wspólnego z rapem

RymyPrawdy
7 miesięcy temu
Reply to  NIGGER

Peja ma , od Peji się zaczęło promował rap w Polsce kiedy Alberto jeszcze nie było na świecie

NIGGER
7 miesięcy temu
Reply to  RymyPrawdy

Jebac peje agenta tvn

HAHA
7 miesięcy temu

Musi nagrywać teledysk w tramwaju i po piwnicach i oczywiście nawijka jaki to nie jest Kozak

Dlaczego Malik razem ze swoją bandą nie nagrywacie klipów w Warszawie na najbardziej niebezpiecznych dzielnicach tylko kurwa klipy nagrywacie w piwnicach oraz w miejscach gdzie nikogo nie ma jak SZCZURY

Pewnie by was kurwa Pogonili i Wpierdol śpuścili jak byście się zapuścili w niebezpieczne rejony haha

i jescze Albercik Nawija WBIJAM NA REJON NIE PYTAM O ZGODĘ NO KURWA NAPEWNO A KLIP NAKRĘCONY NA AUTOSTRADZIE I TRAMWAJU

29201i4i3
7 miesięcy temu
Reply to  HAHA

Spacerowanie ze swoimi suczkami pod rękę w biały dzień przy włączonych kamerach się nie liczy, możesz już wypierdalać XDDD

HAHA
7 miesięcy temu

ALE GÓWNO JA PIERDOLE

Mangos
7 miesięcy temu

U nich na koncercie to pewnie jak na standupie – co wers to salwy śmiechu. Przecież on nie może być poważny. Afropolak + stolyca + łubudubu (bo HH nie można tego nazywać) + teksty o dilerce + zabijanie drona = gangus 😀

ziggy
7 miesięcy temu
Reply to  Mangos

typie to jest konwencja, sprawdz co te typki robily oni za dzieciaka swoje grafomanskie teksty nagrywali. To zadne gangusy, gangusy siedza albo sa martwi to jest po prostu taka konwencja. Polska to nie Compton, South Central czy Sacramento. Wieksza beka z typow co to lykaja na serio

Mangos
7 miesięcy temu
Reply to  ziggy

Czyli konwencja „na Zjeba”?

deefce
7 miesięcy temu
Reply to  ziggy

czyli konwencja wciskania kitów o tym kim tak naprawdę się nie jest i jakiego życia się nie ma?

no to fajny rap, fajny ten hip hop.

Pogromca kurew
7 miesięcy temu

Ciepła dżungla, Alberto zapina kumpla. wjezdzam na peron jak w dupy kolegom
jajca stukają sie kleją, kleją się dupy, myją się typy
bo może się skończyc gangreną
szybko wyłapał na ryj, jest połykane i lecimy dalej
najlepszy budzik – to ssanie nad ranem
na marsz równości jade jaguarem
Na tej paradzie przez całą warszawe
ruchają mnie typy a chciałyby fanki

Ciciu
7 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

Mam zakola jak tpsa kolezanki

Can
7 miesięcy temu

Następny Adonis ciemnej strony miasta, a zara będzie kwękanie, że fikcja literacka. Jebane podrabiańce. Duda ma pół dębowego biurka zajebane od próśb wysyłanych przez tych niedojebanych melepetow.

Druga połowa biurka, to oczywiście skowyt Bunosa ErPewKake

Rebrov
7 miesięcy temu

Alberto potwierdza 60-tke tekstem z nagłowka

Mam zakola jak TPS
7 miesięcy temu

Lonsdale? Kto to jeszcze nosi w 2021 roku?

Tirowy i murzyni?

EverlasT
7 miesięcy temu

Każdy pedał każdy kondon nosi bluzę lonsdale london.

AzbeST
7 miesięcy temu
Reply to  EverlasT

Po czym rozpoznać przychlasta?
Po odzieży Everlasta…

Imię Imię
7 miesięcy temu

ty kurwo kurteczki harringtonki lonsdale zawsze na propsie a nie te wasze gucci versace i inne frajerskie marki dla pozerow zeby pokazac ile to pieniedzy nie macie XD

Imię Imię
7 miesięcy temu
Reply to  Imię Imię

PS. nie trzeba mieć wszystkich markowych ciuchów żeby być fajnie ubranym, a wy dalej sobie myślcie że jak ktoś nosi lonsdale to jest biedakiem xd

uga buga
7 miesięcy temu

twój syn jest czarny mamo
przepraszam za bycie genetycznym odpadem

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
7 miesięcy temu

co ty pierdolisz aktorzyno hahaha kurwa mac nie moge JAKIM DEALEREM kurwa miales kochany dom masz rodzine normalnie ?? to to doceniaj a nie trap jak jestes na melinie trap star to kurwa jasne drill i jazda a nie kurwa te w dupe jebane sentina i inne synalki

Kołacina
7 miesięcy temu

Szacunek zdobywa się tylko po solo bez sprzętu. Nie ważny werdykt tylko podejście. Nawet jak przegrasz to koniec tematu i nikt nie roztrząsa a w pamięci zostaje twoje zachowanie godne. (Elo RD86)

grepolisvc
7 miesięcy temu

Profesor trapu zawsze i wszędzie
Jebany czarną pałą będzie
Ja najdroższe roksy on kury i łabędzie
Ma rozjechana pizdę, kto myślał, że chuja to był w błędzie
Sentino spuszcza mu się do mordy
Ten jebany trans w ciągnięciu pał jest dobry
Pod jego mieszkaniem kolejka, murzynów całe hordy
Tańczy na rurze jak grają cygańskie akordy
Jebać cię frajerko, wyrwał by cię nawet menel z chujową bajerką
Zamknij pizdę i się więcej nie odzywaj, widziano wypełzajaca z twojej dupy glizde
Chciałeś byc kimś a jesteś cwelem
Obracającym kutasami maklerem

Pewnie i tak już wie!!
7 miesięcy temu

Czarny diler w Polsce trochę przypał

ChujWamWDUpy
7 miesięcy temu

Skończy jak Bonus i będzie płakał że to twórczość artystyczna…

HAHA
7 miesięcy temu

STRZAŁ CHYBA KURWA W GTA 5 JAK GRASZ Z MALIKIEM TY FARMAZONIE JEDEN

Pokemon
7 miesięcy temu

Murzyny umia po polsku

Prop&Testo
7 miesięcy temu

Natępnym singlem ma być cover Gorillaz

Sebastian Szwed
7 miesięcy temu
Kebab
7 miesięcy temu

Dalej jebac cię

Ogloc
7 miesięcy temu

Grupa przestępczą brakującego chromosomu haha jebac was

Alberto(@alberto)
7 miesięcy temu

No i to jest prawdziwy rap

H w języku hiszpańskim nie istnieje
7 miesięcy temu
Reply to  Alberto

To jest POPierdolone

Popularne