Sprawdź nas też tutaj

News

Bajorson łączy siły z Kubańczykiem

Charytatywny projekt.

Opublikowany

 

Dzięki niecodziennej kolaboracji Bajorsona i Kubańczyka, powstał charytatywny klip “Anioły i Demony”. Pierwotnie, dochód z tego utworu miał zostać przekazany na leczenie śp. Agnieszki Okoń – opolanki zaprzyjaźnionej z wytwórnią Step Records. Po jej śmierci, rodzina zdecydowała, aby teledysk finalnie ujrzał światło dzienne, a cały dochód został przekazany potrzebującym.

Za produkcję bitu odpowiedzialni są Koke Fin oraz Dzieciak. Cały dochód z YT oraz z platform streamingowych zostanie przekazany na Fundację Siepomaga. Klip „Anioły i Demony” możecie zobaczyć na kanale Kubańczq.

Sprawdź koniecznie klip i pamiętajcie że każde odtworzenie utworu w Internecie oznacza wsparcie potrzebujących.

 
18 komentarzy
18 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Lucjan
1 rok temu

Bez obrazy, ale ten Bajorson to na w pełni rozumu nie wygląda

BELMONDAIRZ
1 rok temu
Reply to  Lucjan

AFERA RAFALALA WSTAWILA NOWE FOTY BELMOND0!! https://www.youtube.com/watch?v=BtF_7Omjboo

FilmDOM.fun
1 rok temu
Reply to  Lucjan

https://filmdom.fun/ -Tysiące darmowych linków do filmów i seriali

Pogromca kurew
1 rok temu

Niech to przekażą na bajorsona, on jest uposledzony

Jojne Zimmermann
1 rok temu

Kto z kim?

ssss
1 rok temu

widac ze gosc ma dodatkowy chromosom 21

Ol'dirty Bastard
1 rok temu

Ślepak i maciek z klanu XD

Wrażliwy Roman
1 rok temu

Słyszałem, że te dwa pedryle jadą w trasę koncertową jako support dla Martyniuka.

Za wrażliwy na takie tematy jestem.

Czy każdy osiedlowy skunks może teraz być na glamrapie?

Clown fiesta
1 rok temu

Idealnie dwa pol-mozgi

Andriej Analnienko
1 rok temu

Fajorson rucha się z Kutaszczykiem Charytatywny anal.

MateuszBorek
1 rok temu

Wypierdalać z nimi!

Odb
1 rok temu

Kubańskie bajoro w sile

Rooney z klanu
1 rok temu

KTO TO QrWA JEZD?

Marcin
1 rok temu

Gdzie są komentarze do do younf multi coś tam? KURWA GDZIE

Rooney z klanu
1 rok temu

Kto to QRWA JEZD????

monika0a
1 rok temu

Nowa strona ero na której znajdziesz sasiadke.
Ponad milion ofert z całego świta!

http://www.naszefotki.com.pl
…………………………
Załóż konto za friko, Przeglądaj panienki!

Abraham Chujewicz
1 rok temu

Kto zna Bajorsona ten wie ze jest spoko
Elo

Popularne