Sprawdź nas też tutaj

News

Bedoes: „Dziękuję Bogu za to, jak potoczyły się moje losy”

Raper świętuje rocznicę wydania dwóch swoich płyt.

Opublikowany

 

fot. Maksym Rudnik

Wczoraj minęły dwa lata od premiery płyty Bedoesa „Opowieści z Doliny Smoków”, a dzisiaj są trzecie urodziny albumu „Kwiat Polskiej Młodzieży”. Raper w kilku słowach wypowiedział się na temat tych dwóch wydawnictw.

Album „Opowieści z Doliny Smoków” uzyskał poczwórną platynową płytę sprzedając się w 120-tysięcznym nakładzie.

– Mógłbym napisać o tej płycie książkę, ale na to jeszcze przyjdzie pora. Bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście ze mną. Zjebom też, bo przynajmniej jest jakaś akcja. Kocham Was, na serio, bo moim marzeniem była tylko ta jebana płyta w Empiku, a jest poczwórna platyna… pojebane. Dlatego chcę pokazać każdemu z Was, że można… 2115. – napisał Bedoes.

Z kolei krążek „Kwiat Polskiej Młodzieży” zdobył potrójną platynową płytę za sprzedaż 90-tysięcy egzemplarzy.

– Dzisiaj za to trzecie urodziny Kwiatu Polskiej Młodzieży. Dziękuję Bogu za to, jak potoczyły się losy moje i moich bliskich od tamtego czasu. Dziękuję wszystkim którzy dołożyli cegiełkę do tej płyty. Dorastałem i dorastam na oczach Polski, bo mam 23 lata, i to niesamowita przygoda. To, co robimy jest nieśmiertelne dzięki Wam. Wiem, że jestem emocjonalny i cały czas dziękuję za każdym razem praktycznie jak tu postuję, ale kurwa ja naprawdę byłem dzieciakiem który chciał tylko rapować, a teraz to wszystko… to jest niesamowite. Dziękuję. – – skomentował raper. – Kubi, masz specjalne miejsce w moim sercu i nigdy to się nie zmieni. – skomentował raper. – dodał.

 
35 komentarzy
35 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
sentino
1 miesiąc temu

To jak wysoko doszedł ten osobnik świadczy tylko o niskim poziomie polskich odbiorców.

WiemZeWieszTylkoPrzypominam
1 miesiąc temu
Reply to  sentino

Mowisz to z doświadczenia hehe

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu
Reply to  sentino

DO BAGAŻNIKA DOSZEDŁ JAK SIĘ W NIM PRAWIDŁOWO UŁOŻYĆ AHAHHAHAHA

pusia
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

musze sie z toba zgodzic i bardzo mnie to wkurwia

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

A ty doszłeś do lepianki na materac na figle ze starym i z pieskiem.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  sentino

DOJŚĆ TO ON SE MÓGŁ W WANNIE U RAFALALI. PIAROWCY RĘKAMI SB WACKIJI ODJEBALI PROPAGANDĘ, JAKIŚ SOKÓŁ CZY INNY JASTRZĄB GO SPROPSOWAŁ I NIEKTÓRZY MYŚLĄ, ŻE SŁUCHA GO PÓŁ POLSKI, A PRAWDA JEST TAKA, ŻE POZA NAPRAWDĘ NIEWIELKĄ GARSTKĄ JULEK I RAPOWYCH NERDÓW NIKT TYPA NIE KOJARZY.

Dollo Popierdollo
1 miesiąc temu

Jedno trzeba przyznać Białasowi i Solarowi: wyhodowanie kur znoszących złote jajka było strzałem w 10, pakujecie gówno i fuszerkę dzieciakom do łba, oni was słuchają i kupują płyty po czym przeliczacie plik.
Co ciekawe te kury mają nawet imiona: Bedoes, White 2115, Mata.

Wnuk Tedego aka Donaszan
1 miesiąc temu

Wolałbym być alfonsem. Kurwy przynajmniej nie udają że nimi nie są

Bogaty hiszpan
1 miesiąc temu

Za stręczycielstwo jest paragraf, a za bycie białasem jest lodzik od maty 🙂

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
1 miesiąc temu
Reply to  Bogaty hiszpan

i zui

WiemZeWieszTylkoPrzypominam
1 miesiąc temu

Dobry gospodarz zawsze nazywa swoje zwierzęta

Skarbnik z Judei
1 miesiąc temu

Utalmy jedna rzecz: jesli grubas chudnie w mgnieniu oka, po czym znow nabiera masy, to albo mial operacje odsysania, albo zazywa prochy. Ustalmy nastepne: ktos kto dyma czternastoletnie fanki jest obrzydliwym zwyrolem i powinien byc napierdalany az stanie sie fioletowy. I na koniec rzecz oczywista: „gangster” spierdalajacy w bagazniku przed jakimis lamusami pozujacymi na wielkich ulicznikow jest niewart kuli, powinni obic go palami(najlepiej murzynskimi). No i niezapomniany kawalek o dziesionowaniu chlopa po wypaleniu 4g jarania za pomoca wiatrowki gazowej…kurwa porachunki klas 3a i 2c

Tech9ine
1 miesiąc temu

to dymanie 14latki i pewnie młodszych, patrząc po tym kto go słucha, to pedofilia.

ciepłoch robi lody za pięć złotych
1 miesiąc temu

Podziękuj bagażnikowi taksówki w której spierdalałeś przed Dicksonami69, ty jebany opasły przychlaście. A, tfu na ciebie ty kurwo jebana!

aha ok
1 miesiąc temu

jebać

żENADA (GimbaO33)
1 miesiąc temu

Pedoes: „Dziękuję Ricie Chmiel za to, jak potoczyły się moje losy”

45 CM W BICEPSIE
1 miesiąc temu

JEDNO SŁOWO SIĘ CIŚNIE NA USTA : JAPIERDOLE

Bucano
1 miesiąc temu

Dziękuję. – – skomentował raper. – Kubi, masz specjalne miejsce w moim sercu i nigdy to się nie zmieni. – skomentował raper. – dodał.

Ok. Ale duzo komentuje ten raper, i do tego dodaje odrazu po komentarzu.

żENADA (GimbaO33)
1 miesiąc temu

Lubię oglądać filmy przyrodnicze BBC

dejw
1 miesiąc temu

dziękujesz bogu i odmawiasz pacierz, ale nie płaczesz po notre dame, ty kurwa kasztanie xD

A$AP $MROKU
1 miesiąc temu

Bóg kurwa musiał Cię ukarać, że porzuciłeś styl z okolic AŚMZ dla tego turbo gówna które teraz nagrywasz jebana gruba kurwo, zdechnij śmietniku albo wracaj do rapu.

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
1 miesiąc temu

Wskocz do bagola łbie jebany albo zdymaj fanke 13 lat…

Popularne