Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

Bedoes & Kubi Producent zaprezentowali kolejny teledysk promujący „Kwiat Polskiej Młodzieży”. „Chłopaki nie płaczą” z Taco Hemingwayem jest już na kanale SBM.

Nie udało nam się z Taco złapać na terminy. Każdy z nas jest indywidualistą, ale skoro obiecałem Wam klip to zrobimy ten klip. Zrobimy go tutaj – takimi słowami z koncertu Bedoesa rozpoczyna się teledysk do kawałka, który stał się hitem na długo przed premierą wyczekiwanego przez fanów klipu. Utwór na Spotify powoli zbliża się 4 milionów odsłon. Retrospekcyjny teledysk pełen archiwalnych ujęć z różnych etapów kariery Bedoesa od teraz dostępny jest na oficjalnym kanale SBM Label. Album „Kwiat Polskiej Młodzieży” dostępny jest w sklepach muzycznych i na SBMStore.pl.

 
43 komentarze

43
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Twój Starry Potter

Chłopaki nie płaczą, ale takie pizdy w rurkach jak wy to beczą gorzej niż baby.

Bandziorek

A cio my źlobilim cio faine muzyke ciego chcieć siucham sie

XVpNJ

pierdole nie slucham Taco od dzis

JANusz PAWulon DWójA

Ja nie słucham od zawsze. Nie rozumiem fenomenu tego pajaca co rucha córkę niemieckiego agenta Foxa.

Naśladowca Odb

Chłopaki & Taco Producent ft. Hemingway Kubi – ,,Płaczą nie bedoes”

Odb

Kubi Hemingway & Chłopaki ft. Producent – „Taco Bedoes nie płaczą”

ProfesorNauk

No ale wy kurwa zabawni jesteście..Jebane zjeby. Spoko że ja to wymyśliłem i teraz małpujecie ale już nawet nie czuję dumy a czuję się winny Waszego spierdolenia bo to nie śmieszne. Przestawianie szyku łoo alee… Pozdrawiam król glamrapu!

GrubSon

Również Cię pozdrawiam

Odb

Pa, ali ti si jebeno zabavna … Jane bi jela. Kul je što sam to smislio, a sada si majmun, ali ja se više ne osećam ponosno i osećam se krivom zbog tvog jebanja jer to nije smešno. Prebacivanje uzorka, alee … Pozdravi, kralj glamura!

Wasz ziom

Zwal se konia to ci cisnie zejdzie

nowy glamrap jest do bani

Jak w ogóle mogłeś go słuchać… Przecież to ciul wierszokleta. Banał na banale dla pizdek spod spódnicy.

beka z knura

Chłopaki nie płaczą, ale bagażnikowe pizdy płaczą aż miło i zgrywają męczenników. Pierdolona frajernia na tym tracku. Banda śmieci i lewarów.

Bestia z Wadowic

Chłopaki nie płaczą, a co robiłeś Borysku jak Ci dałem kremówkę i kazałem się wypinać? No mam przypomnieć? Jęczałes jak zwykła dziwka, lecz najpierw łzy leciały po twoich policzkach jak wodospad.

Skurwialy dzik

Taco a Bedoies, czuć różnice przeogromną. Kompletnie to nie pasuje.

Ciocia Samo Dobro

jak widzę tych ludzi na widowni to mi się płakać chce

Bedo-Es

Ciociu nie płacz, jeszcze przyjdę do wujka.

ProfesorNauk

A mi się podoba pomimo że gardzę wentylem. W niektórych momentach jęczy jak dziwka ale chuj. Od momentu jak Taco wjeżdża mocno słuchalne.

ProfesorNauk

A w 3:06 wentyl wygląda jak kutas z lekko ściągniętym kapturkiem

Wasz ziom

Nie odpalam nawet bo później będą się podniecać ile to nie mają wyświetleń.

Pokaż mi swoich słuchaczy powiem ci kim jesteś, pierdol wyniki sprzedarzy, kto na sztuki liczy respekt…”

Abdul AL-Kozyeb

A GDZIE JEST PIZDOLINA ŻULI JESZCZE SIĘ NIE SPUSZCZA SRACZKĄ DO SWOJEJ BARBIE?
AHAHHAHAHHAHAHA

BAŻANT

TO ZE COS WAS BEZPOSREDNIO NIE DOTYCZY, NIE ZNACZY ZE DLA KOGOS INNEGO NIE JEST DUZYM PROBLEMEM.

JAKBY KTOS NASRAL NA KRZYZ, DLA WAS TO BEZCZESZCZENIE SYMBOLI RELIGIJNYCH, A DLA KOGOS TO DWIE ZBITE ZE SOBA DESKI.

JAKBY KTOS NASRAL NA WASZA MATKE, ZABOLALOBY WAS TO, BO TO WASZA MATKA, A DLA KOGOS INNEGO TO TYLKO ZWYKLA DZIWKA

DLATEGO AFROAMERYKANIE WKURWIAJA SIE O BLACKFACE BO DLA NICH MA TO ZNACZENIE ZWIAZANE Z ICH HISTORIA W USA.

Lamusy Dupa Cicho

CHŁOPAKI NIECH PŁACZĄ, JEBAĆ KULTURĘ MACZO …KURWA NO NIE WIERZE. RURKOWCY TO SIĘ MOGĄ JEBAĆ JEDYNIE W DUPALA NAWZAJEM. NIEDAWNO GILETTE ZROBIŁ SPOT Z FEMINISTKAMI W KTÓRYM JEBAŁ KULTURĘ MACZO, DLATEGO KAŻDY SZANUJĄCY SIĘ MĘŻCZYZNA NIE POWINIEN UŻYWAĆ GILETTE, A TYM BARDZIEJ SŁUCHAĆ TYCH PEDRYLI.

BAŻANT

TACO ZAJEBAL DOBRA ZWROTKE NAJLEPSZA Z CALEGO TEGO MARNEGO ALBUMI

KULTURA MACHO TO DNO INTELEKTUALNE I ZACOFANIE, PROWADZI DO DEPRESJI I SAMOBOJST WIELU MEZCZYZN TAKICH JAK TY, NIE POTRAFIACYCH SAMODZIELNIE MYSLEC TYLKO SLEPO PODAZAJACYMI ZA TRADYCJA I PROBOJACYMI NA SILE NIE ODSTAWAC OD STADA SAMCOW.

BEKA W CHUJ, A BOJKOT GILETTE TO JUZ W OGOLE TYPIE ROZJEBALES HAHA NO TAK JAK MOWIE DNO UMYSLOWE

JANusz PAWulon DWójA

A twoja kultura chodzenia w damskich spodniach i wyglądu facetów jak ostatnich pizd. Prowadzi do wielkiej analnej destrukcji pedryli z zaczeską na chudziutkich nóżkach. Wasze łaski mają większe łydki od was. Pofarbowany cwelu skończ bo później nie jeden islamski babaj by cie wziął na liścia, zruchał twoja starą, zruchał twoją niunie i skopał starego pijaka, a ty byś jak pizda klęczał i przepraszał za to, że żyjesz. Dobrze, że jeszcze są normalni faceci na tym świecie bo reszta pizd schowa się za mamusi spódnicę gdy przyjdzie czas wojny.

BAŻANT

JA PIERDOLE JAKI BEŁKOT

TO CO NAPISALES NIE MA W OGOLE SENSU WIERZYSZ W JAKIES ZABOBONY

UZYJ MOZGU CYMBALE

JAK PRZYJDZIE WOJNA TO PIERWSZY BEDZIESZ SPIERDAL MATOLE

ProfesorNauk

Jaka wojna? Tak kurwa już schrony budujcie..Pierdolisz jeden i drugi. Nie dożyjemy wojny ani latających samochodów głupie kutasy. Nie ważne czy jesteś macho czy sraczo jak trafisz na kłodę to wolałbyś mieć pizdę i pokazać jej jak to się robi zamiast się zlać bez krzty satysfakcji w takie wiadro na sperme..

Lamusy Dupa Cicho

Kultura maczo prowadzi do depresji i samobójstw xD Boże toż to przecież selekcja naturalna, która eliminuje słabe jednostki i spierdolony życiowe.

Kultura maczo to zacofanie… jakiś ty postępowy, pewnie nadstawiasz kuper kolegą. Ja pierdole co LGBT zrobiło z rapu….

GrubSon

#JLGBT

WeganinNajwegański

Jarosze też:)?

Fufacz

Jebac wojny, to dla spranych mózgowo nieswiadomych podludzi. Niech się rzna jebane dzikie świnie młotami pneumatycznymi w otwory odbytnicze(czy tam gębowe, jeden hui), ale zdala mi od cywilizowanych prawdziwych ludzi. Idźcie do jakiegoś zoo niech was zamkną i tam róbcie sobie wojenki o urojone problemy

CHŁOPAKI NIECH PŁACZO, CHŁOPAKI NIECH PŁACZO

Cała ta kultura macho, nie wzięła się znikąd, jeszcze nie tak dawno świat wyglądał troszeczkę inaczej i żeby w nim przetrwać trzeba było być „macho”, bo takie były realia. Teraz się świat zmienia, tylko nie zapominajcie uczuciowe chłopaki, że wojny nie wywołują niecywilizowani ludzie, tylko polityczne kurewki, którym się to opłaca i wtedy trzeba być tym macho a nie uczuciowym chłopaczkiem, który płacze i pokazuje emocje bo wtedy przyjdą „macho” i ich wasze uczucia będą ich tyle interesować co zeszłoroczny śnieg.

Wasz ziom

taka prawda. Dobrze gadasz

GrubSon

JA SIĘ KURWA ROZPŁAKAŁEM JAK TO ZOBACZYŁEM !!!

Dobra wracam katować płyty GrubSona bo już nic innego mnie nie zadowala

Pozdro

00:12 i 17

Opublikowany 1 godzinę temu Przez Redakcja
Bedoes & Kubi Producent z

17:23 47

_aqq_

głąby nie wiedzo :)))

Druga tajemnica fatimska głosi, że:
„przyjdę, by żądać poświęcenia Rosji memu Niepokalanemu Sercu i ofiarowania Komunii św. w pierwsze soboty na zadośćuczynienie. Jeżeli ludzie me życzenia spełnią, Rosja nawróci się i zapanuje pokój, jeżeli nie, Rosja rozszerzy swoje błędne nauki po świecie, wywołując wojny i prześladowania Kościoła. Dobrzy będą męczeni, Ojciec Święty będzie bardzo cierpieć, wiele narodów zostanie zniszczonych, na koniec zatriumfuje moje Niepokalane Serce. Ojciec Święty poświęci mi Rosję, która się nawróci, a dla świata nastanie okres pokoju.”
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tajemnice_fatimskie

pytanie: od kiedy Bozia – zamiast zajmować się sprawami wiary, różańcem, spowiedzią, itp. – wtrąca się do polityki na szczeblu międzynarodowym? i dlaczego Rosja, skoro to Kościół Wschodni (prawosławie), a nie Kościół Rzymski (katolicyzm)?

żeby odpowiedzieć na to pytanie, należy przedstawić powszechnie znane historie – dla czystego obiektywizmu – z innego punktu widzenia

bogowie wymienieni w poniższej narracji mogą w oryginale być znani pod innymi imionami, albo pod imionami swoich hostów

#dawno, dawno temu

https://i.pinimg.com/originals/8e/49/31/8e4931fe7c5bef1d11588c1318dc8cce.jpg

JANusz PAWulon DWójA

Druga tajemnica fatimska głosi, że chuj ci w ryj, a twoja matka siada na 5 litrowym baniaku żywca zdrój.

cydży

I powiesz mi w końcu czy można ruchać psa jak sra, wysrywie jebany pseudointelektualisto.

ProfesorNauk

Podczas deszczu na ten przykład!

GrubSon

Polecam ci taką stronkę

BeastForum

Tam odpowiedzą na każde twoje pytanie cydży

Pozdro

_aqq_

głąby już wiedzo, kim jest Tanit: https://glamrap.pl/machine-gun-kelly-dissuje-eminema/
wiedzo też, jak skomplikowały się stosunki między Samaelem a Inanną: https://glamrap.pl/eminem-i-dr-dre-szykuja-nowa-muzyke/

W chwili, kiedy Inanna opuściła Południe, Tanit zwietrzyła swoją wielką szansę. Postanowiła – robiąc karierę przez łóżko – zdobyć tytuł Królowej Południa. Samaelowi można zarzucić parę wad, ale na pewno nie to, że jest idiotą. Wiedział, że Tanit nie ma kompetencji do podejmowania jakichkolwiek decyzji, a jej podstawową zaletą jest atrakcyjny wygląd. Związał się z Tanit „dla obustronnej przyjemności”, zastrzegając jednocześnie, że nigdy nie zostanie jego żoną.
Tanit nie zrezygnowała ze swoich ambicji i postanowiła za wszelką cenę zrobić karierę – jeżeli nie jako żona Króla, to przynajmniej jako matka jego dziecka.
Samael na wieść o ciąży Tanit wpadł w szał – z jednej strony nie mógł wyprzeć się ojcostwa, z drugiej poczuł się oszukany i „wystrychnięty na dudka”.
Natychmiast znalazł Tanit męża – starego bogacza, który mógł zapewnić matce i dziecku bezpieczeństwo materialne – ale zapowiedział, że dziecko nie będzie mialo żadnych specjalnych praw z tytułu pochodzenia. Żeby to udowodnić, kazał Tanit rodzić w prymitywnych warunkach, w stajni między prostym ludem.

https://www.tapetus.pl/tapetus_pl.php?adres=96667,maryja-jezus-jozef-stajenka&rozdzielczosc=352×416

_aqq_

Syn Tanit i Samaela okazał się słabeuszem, i w żaden sposób nie mógł zapełnić najpilniejszego wakatu Południa – stanowiska Naczelnego Wodza.
Bambosz (ciapa) pod wpływem matki postanowił jednakże spełnić się jako prorok i objawiciel Bożej Woli. Nauki, które głosił, były przesycone naiwnością i pacyfizmem, a on sam pozostawał pod ogromnym wpływem matki. Gdyby Bambosz przez chwilę się zastanowił, odkryłby, że naiwna wiara, iż „mamusia i tatuś go kochają”, jest naiwna, bo tatuś się go wstydzi, a mamusia wykorzystuje dla realizacji własnych ambicji.
Samael był przekonany, że Bambosz głosi swoje nauki z czystej złośliwości – twierdzenie, że Królestwo Niebieskie jest przeznaczone dla nieudaczników, odbierał jako publiczne ogłoszenie, że on sam jest nieudacznikiem. Miało to swoją wagę zwłaszcza w chwili, kiedy wojska Południa konsekwentnie przegrywały starcia z wojskami Północy.
W sprawę wmieszała się Inanna, która osobiście postanowiła sprawdzić osobę Bambosza jako jedna z jego wyznawczyń.
Nie stwierdziła umyślnej złośliwości Bambosza, a jedynie chęć gloryfikacji jego własnej słabości. #osiem błogosławieństw

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6c/Mar%C3%ADa_Magdalena_p%C3%B3ster.jpg/250px-Mar%C3%ADa_Magdalena_p%C3%B3ster.jpg

_aqq_

Kroplą, która przepełniła czarę goryczy, było dla Samaela ogłoszenie się Bambosza królem jednej z części Południa. Zdecydował się zgładzić uzurpatora. Inanna postanowiła nie ingerować w sprawy rodzinne Samaela #sędzia z Rzymu, ale wykorzystać dla własnych celów potężne umiejętności Bambosza, które dla Samaela wydały się nieistotne #nauczyciel.
W czasie kaźni stała obok Bambosza, niwelując jego ból, a po śmierci rozpropagowała jego kult na terenach Północy.
Kult Bambosza wiązał się z szerzeniem piśmiennictwa i propagowaniem prawa – zarówno rzymskiego, jak i kanonicznego, a w późniejszym okresie z szerzeniem wiedzy matematyczno-przyrodniczej.

Kulą u nogi dla Bambosza i Inanny była Tanit. Tępa karierowiczka zmusiła otoczenie do uznania siebie za Królową. W gronie wyznawców Bambosza przyznała samej sobie stanowisko samicy alfa, dlatego pozostałe kobiety w zgromadzeniu mogły pełnić jedynie rolę służebną. Inanna, której zawdzięczała istnienie w świadomości publicznej, w narracji swojej sekty określiła jako „nawróconą dziwkę (jawnogrzesznicę)”.
Nie należy się zatem dziwić, że Północ zdecydowała o wygaszeniu kultu Bambosza z chwilą, gdy tylko znajdzie się dla niego edukacyjny zamiennik. Do bezpośredniej walki z Tanit miały stanąć Akhazu, córka Lamashtu, i jej host – córka carów.

https://vignette.wikia.nocookie.net/welcometothegame/images/8/86/Twrgo.png/revision/latest?cb=20171101055051

_aqq_

Zablokowanie carewny i zmuszenie jej do poddania gwarantowało fiasko planu, związanego z marginalizacją Tanit i jej sekty. Stąd właśnie wzięła się polityka w objawieniach maryjnych z Fatimy. :)))
Zorientowani wiedzą, że spór między Akhazu i Tanit nie miał u podstaw osoby (Samael), ale stanowsko (Królowa Południa).
#możesz sobie pomarzyć, gąsko
#uprawnienia decyzyjne
#rod and ring

https://www.ancient.eu/uploads/images/2317.jpg?v=1485680608

Przy okazji można przedyskutować predyspozycje Bambosza do pełnienia funkcji Sędziego Umarłych – są żadne, bo nie potrafił właściwie zinterpretować swojej własnej sytuacji.
Dlatego, drogie głąby, o ewangelicznym Sądzie Ostatecznym możecie zapomnieć – zamiast zapowiadanego sędziego pojawi się zastępca. :)))

Popularne