Sprawdź nas też tutaj

News

Bedoes uhonorował swojego fana kapitalnym prezentem

„Odebrałem paczkę od osoby w masce SBM”.

Opublikowany

 

fot. @magdalenawdziekowska

W najbliższy piątek do sklepów trafi nowa płyta Bedoesa & Lanka „Rewolucja Romantyczna”. Słuchacze już powoli otrzymują wydanie preorderowe, a my dowiadujemy się od jednego z nich, że reprezentanci SBM Label zdecydowali się zrobić dla niego coś wyjątkowego.

Cegła INF to hip-hopowy aktywista, który prowadzi swój kanał na Youtube. Jakiś czas temu wrzucił na swój Instagram alternatywną okładkę nowej płyty Bedosa & Lanka, którą sam stworzył. Ku jego zaskoczeniu wytwórnia SBM zdecydowała się wykonać jeden egzemplarz płyty przeznaczony tylko dla niego z jego projektem okładki. Cegła dowiedział się o tym dopiero, kiedy robił unboxing płyty, a jego reakcję na nietypową niespodziankę możemy zobaczyć na poniższym nagraniu.

Wczoraj wieczorem zadzwonił do mnie kurier, że ma dla mnie przesyłkę. Kompletnie nie wiedziałem, co to jest, bo oprócz płyty nic nie zamawiałem, odebrałem paczkę od osoby w masce SBM, wiec coś już mi tu nie pasowało, usiadłem, odpaliłem nagrywanie unboxingu preorderu i to, co zobaczyłem, zamurowało mnie, oprócz całego zestawu preorderowego dostałem płytę z własnym projektem graficznym, który zrobiłem jakiś czas temu i dodałem na swojego Instagrama z grafikami, przez cały unboxing łapy mi się trzęsły i nie wiedziałem co mam mówić, nigdy bym się tego nie spodziewał, jedyna taka płyta wydana od SBM z moim projektem graficznym, która jest w moich rękach. Dziękuję z całego serca. – relacjonuje Cegła.

 
42 komentarze
42 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Facio od krabów
14 dni temu

Chuj kogo obchodzi ten asłuchalny pozer

Odb
14 dni temu

Biedopies uhonorował swojego fana kapitalnym analem

Rucham p0lki
14 dni temu

No i bardzo mądrze powiedziane. Szkoda tylko że małoletnie głąby wciąż go sponsorują i trzymają przy życiu za hajs matki. Ot dzisiejszy idol młodzieży, który nie zna tabliczki mnożenia

EJ TY KOLO!!!
13 dni temu

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD BEDOES. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

Agnie
13 dni temu

Cześć! Nazywam się Agnieszka, mam 23 lata. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona – http://loveto.one/agnie

HUGO
13 dni temu

CHUJZ TA PLYTA REKAWICZKI SA NA ZIME ALE BEZ PALCY ;(

Animon
11 dni temu

„asłuchalny”?
Bedi wykręca ogromne liczy na YT. Niemalże każdy jego kolejny kawałek jest na topie karty „na czasie” na YT.

bekaz2headow
9 dni temu

Ale was boli, że gość coś osiągnął i jedynie co możecie z tym zrobić to pisać tu swoje wypociny na jego temat xD ha tfu

haha
14 dni temu

Rewolucja haha

Że niby taka ciota jak Bedoes ma przeprowadzić rewolucje haha

Pewnie w GTA tylko

Uszaty farmazoniarz z gay party w Kijowie
13 dni temu
Reply to  haha

TO JEST TA GRUBA CIOTA Z BYDGOSZCZY, CO UDAJE ULICZNIKA, A CAŁE ŻYCIE GRAŁA W TIBIĘ? NALEŻY TEŻ DO POLSKIEGO ODPOWIEDNIKA AJN ACHT ZIBEN, CZYLI 2115 GANG?

TowarOdBelmondo
14 dni temu

Bedopies uhonorował Rafalale lodzikiem z połykiem w wannie

Chuici Naime
14 dni temu

I dziwnym trafem chłop akurat unboxing nagrywał ;D

Gałologia przemyskiej patologii
14 dni temu
Reply to  Chuici Naime

tylko że baranie on sb nagrywa unboxingi na kanale xDDDD

Wnuk Tedego
14 dni temu

W pizdzie nagrywa bo pizdy słucha. A mnie chuj strzela bo znowu murzynka gra białą postać w serialu który miałem oglądać opartym na podstawie książek Pratchetta. Kurwa niedługo murzyni będą grali właścicieli plantacji niewolników.

Solevita
14 dni temu
Reply to  Wnuk Tedego

niedługo murzyni będa niewolnikami murzynów XDXDXD

Chuici Naime
14 dni temu

Twój stary banan sklej pizde pajacu

pihszoł
14 dni temu

bedopies uhonorował swojego dzbana bonusowym chujem w uchu

Pezet
13 dni temu
Reply to  pihszoł

Cześć! Ruchałem Ci dziewczynę!

haha
14 dni temu

Bedopies, kto to jest? Zwykły jakiś leszcz

Bedopies
14 dni temu

Bedoes (Bedopies) Największy Farmazon w Historii tej Sceny

Bedopies Farmazon który nawija o GANG a potem spierdala w bagażniku

Peyyya
14 dni temu

REWOLCUJA PEDERASTYCZNA

Jezus Marchewka
13 dni temu

Ekipa przecpanych lalusiow nawija o hajsie z gangsterki (w rzeczywistosci jest on od taty), trudach zycia(nie jest tak jak ja sobie wymyslilem ;((( ) i bolu istnienia(mam depresje narkotykowa, jebac zycie).

TylkoWPolsce
14 dni temu

TYLKO W POLSCE TYLKO W POLSKIM RAPIE BEDOES FARMAZON !!!!

Tylko w Polsce taki Farmazon jak Bedoes może zrobi karierę na farmazonach i nawijać że jest Kozakiem i rozpierdoli każdego tylko w POLSCE

Bedoes zarabia miliony na swoich farmazonach i wykreowanym wizerunku kozaka a wszyscy wiedzą że jest PIZDĄ I Ciotą ….

w Niemczech Francji i USA został by szybko zwerifkowany i by zesrali się na niego i oszczali go i potem by to w internet wrzucili …

a w POLSCE nic jeszcze go propsują ja pierdole

MASAKRA !!!!!!!!!!!!

Nowy na Glamrapie
14 dni temu
Reply to  TylkoWPolsce

Ale Kozaka to ty szanuj

Kuzynka buczera
13 dni temu

Wypierdalaj juz, moj przyjaciel Pissing cock cie wczoraj wyjasnil

Rucham p0lki
14 dni temu
Reply to  TylkoWPolsce

To prawie jak u mnie. Ostatnio gwałciło mnie 20-tu Mokebe. Na koniec jak mi się wszyscy do dupy spuścili, to miałem taką fantazyjna perwersje by by się na mnie zesrali. Było cudownie do tej pory liże kał z siebie.

SzacunekKsiążę
14 dni temu

PEJA BLACK ALBUM ZŁOTĄ PŁYTA

SZACUNEK KSIĄŻE TYLE LAT W GRZE I DALEJ DAJE PRAWDZIWY RAP

SZACUNEK

PejaTVN
14 dni temu

W pizdzie kurwa, zwykły pajac z TVN kolega Multiego.

Pallóh beoer
14 dni temu

złotą pytą ksiaze uhonorowany

Kuzynka buczera
13 dni temu
Reply to  Pallóh beoer

Zlotym deszczem

Pissing Cock
13 dni temu

O czym wy jeszcze macie zamiar napisać? Jakiś podrzędny jutubas dostał płytę Grubego Borysa. Z grafiką, którą sam wykonał. I jest to tylko dla niego, bo była za chujowa, żeby w świat puścić. Koleś ma ksywę CEGŁA! W tym gównie siedzą już wszyszcy!

666bzbzb
12 dni temu

wjechalbym mu w cyce

Anty-LGBT Anty-Aborcja
13 dni temu

https://brutalne.pl/brutalne-video/jedno-z-najbrutalniejszych-video-w-sieci/
Na miejscu tego faceta który był ofiarą morderstwa powiniem być eminem , tyle że z dodatkowym spaleniem żywcem na końcu. Po pogrzebie osrali by grób tej kurwy anty-katolickiej

DLAZEGO SPAKU KURWĄ JEST
8 dni temu

znaczy spoko, jak jest fanem to cieszę się z jego szczęścia.
Ale to nie zmienia faktu, że bedoes jest asłuchalny i chujowy es

Hejty hehe
13 dni temu

Beka z was xd wy dalej biedni

Kuzynka buczera
13 dni temu

Pierdolic go, dni ma policzone. Ten rok przejmuja gay koalicja ghetto free, kubik i koles od sztosow i klipow w powerdirectorze HK.

Zalmiwas
11 dni temu

Śmiesza mnie toksyczni ludzie nienawidzący BEDOESA. Wszyscy, w tym oni sami wiedzą, że poprostu mają ból dupy, że ich ukochani prawdziwi oldchoolowi raperzy nie robią teraz nawet jednej dziesiątej pitosu który zgrania borys. Przecież jeżeli się nie nawija o dragach nie można być cool :)) Bedi będzie nawijać co chce, bo to jego twórczość, jego płyta. Idźcie się zacpac mefedronem na śmierć hejterzy :)))

RR2115
13 dni temu

do wszystkich kurew, dajcie jeden powód dlaczego tak bardzo nie lubicie bedoesa i nie chcę slyszczec czegoś w stylu „oo nie da się go słuchać, pozer itd” zazdrościcie mu aż tak bardzo? czekam :))

Andrzej
13 dni temu
Reply to  RR2115

Ktoś tu z sensem w końcu gada

Kuzynka buczera
9 dni temu
Reply to  RR2115

Bo pierdoli glupoty i rucha nieletnie fanki

RR2115
7 dni temu

Czemu się zdarzy tak jak każdemu, co do nieletniej fanki sprawa została już wyjaśniona i takie zdarzenie nigdy nie miało miejsca

Popularne