Sprawdź nas też tutaj

video

Brat Kukulskiej wziął się za rapowanie – zobacz klip

Opublikowany

 

Młodszy brat Natalii Kukulskiej wziął się na poważnie za… robienie rapu! W połowie 2012 r. ma wyjść jego debiutancka płyta!

Młody koleszka na klipie wjeżdża na bogato. Zero biedy. Ferrari, komórka i futrzana kurteczka = lans na całego.

 

 

Dział /Bekowo już czeka na cały album.

 

 

przesłał: ALKO

 
114 komentarzy

114
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
NIEZNISZCZALNY

TEDE

TO

JEBANA

KURWA

HAHAHAHA

NIEZNISZCZALNY

JA PIERDOLE…

KOLEJNY BRO…

ILU WAS KURWY JESZCZE PIZDUSIE?

MASTACHUJWAMWDUPE

[imgcomment image[/img]

Pichuj

Eldoka na Wolno

gg

Z WIEPRZEM NA ft…

KRWIOMOCZ

pierwszy, elo

elo

pierwszy pedały

WujekStaszek

A gdzie tu rap?

ratatata

same czasownikowe, beka

ChybaCiNiePykło

„Młody koleszka na klipie wjeżdża na bogato. Zero biedy. Ferrari, komórka i skórzana kurteczka = lans na całego.” A kto ci kurwa powiedział że aby robić RAP. Raper musi być biedny i nawijać o biedzie?

PS: Chujowe.

z

o kurwa

WLDEKMLASKAL

ale glamrap spozniony o 2 dni beki

BUCZER PETEPE YO

[imgcomment image[/img]

Korpus AGD

JACEK CYGAN NAPISAŁ TEKST ?

Szajsung

„Tede jest Królem” ~Peja

BUCZER PETEPE YO

[imgcomment image[/img]

3-1-6

NAJLEPSZE SA TAGI

FANKADY

GDZIE WY MACIE TU SKÓRZANĄ KURTECZKE?? JEBANI KRETYNI

WALDEK POLANOWSKI

JA PIERDOLE CO ZA POZER, PIOTR KUKULSKI PSEUDONIM PK
WIĘKSZY POZER OD MESA

[imgcomment image[/img]

Gimbus Holocaust

Z MORDY PODOBNY DO TEJ PODEJRZANEJ RASOWO KURWY NATALKI

Janusz Pawlak DrÓgi

mes to chociaż ma skillsy a to jest asłuchalnym gównem

Postal

[img]https://imgur.com/EZMYA[/img]

EJJJJJ

[quote name=”FANKADY”]GDZIE WY MACIE TU SKÓRZANĄ KURTECZKE?? JEBANI KRETYNI[/quote]
KUKULSKI…ZAMKNIJ PIZDE I WYPIERDALAJ STAD SMIECIU

Postal

[imgcomment image[/img]

K.

frajer, poprostu frajer. dramatycznie chujowe, słowa prawdy w tym nie ma, zwykły kał.

SZYMPEG

PK NAGRAMY COŚ WIERZĘ

[imgcomment image[/img]

BUCZER PETEPE YO

JUŻ NIEDŁUGO

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FBbVlDWTMVg[/youtube]

Buuuuuuu

Nie ma to jak raper (niby) wyjdzie w polo na koncert

Ale spoko zajawka zaraz mu minie ;P

JASZCZOMPEK

[quote name=”Buuuuuuu”]Nie ma to jak raper (niby) wyjdzie w polo na koncert

Ale spoko zajawka zaraz mu minie ;P[/quote]

A CO JEST PEDALE ZŁEGO W KOSZULCE POLO? TY PEWNIE POPIERDALASZ W KOSZULKACH „OTWORZ DRZWI DLA HYDRAULIKA” I BEGACH XXXL I MYSLISZ, ZE JESTES FAJNY I HIP HOPOWY

cas

cwel zablokowal komenty na yt

hehe
PePe

wytrzymałem do 0:44 przebije ktoś? 😀

KORKI

CZEMU TO JEST W DZIALE BEKOWO?
JEBAĆ WAS ŚMIERDZIELE 🙂

.

WARSZAWA SIE WSTYDZI

Pyton

[imgcomment image[/img]

Pan Dziedzina

CO ZA KURWA SZAJS JEBANY.

SOKOL69

ALVIN TESZ
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oCFzzW5VZVE[/youtube]

BEKS

Widać że wzorował się na kawałku Płomień 81 o Warszawie… ta sama konwencja, to samo pierdolnięcie.

hurtownia azbestu
ZIĄ

JA PIERDOLE KOLEJNY PIZDA Z RYMAMI O RYMACH, PIERDOLY TYCH LESZCZY NIKT ICH NIE ZAAKCEPTUJE OPROCZ HUJOWYCH RADIOSTACJII KTORE PROMUJA TYLKO KICZ

magister blokers

Koleżka się pisze głąby.

GenerałGimbus

[imgcomment image[/img]

Ochódzki Ryszard

Jestem pewien, że koleś został skreślony przez 90% z Was za pochodzenie i nie sprawdziliście nawet kawałka / klipu (nic nie tracąc jak się okazało).

Straszny kwas, merytorycznie nic nie powiedział, a typka w refrenach też słaba.

Niemniej jestem prawie pewien, że znajdzie się w jednej loży z Liberem, Mezem i Doniem.

Pozdróweczki.

Sokół Pali Jana

[img]https://pl.memgenerator.pl/mem-image/patrz-kochanie-na-tego-frajera-mysli-ze-jest-raperem-pl-ffffff[/img]

Faust

[imgcomment image[/img]

peia

[quote name=”Faust”][imgcomment image[/img][/quote]
tak kończą frajerzy, właśnie tak
[imgcomment image[/img]

NWWM

Zablokował łapki, a komentaże tylko po zatwierdzeniu 😀

B.R.O x TeDe

hurtownia azbestu

JEBAĆ GO, BO JEST MARNY

SKUPCIE SIĘ NA FINALE, GDZIE WYGRA

[imgcomment image[/img]

GenerałGimbus

[quote name=”hurtownia azbestu”]JEBAĆ GO, BO JEST MARNY

SKUPCIE SIĘ NA FINALE, GDZIE WYGRA

[imgcomment image[/img][/quote]

WYGRA CHELSEA JEBANY NIEMCU SZWABIE ONI W 39′ GWAŁCILI POLSKIE KOBIETY A TY IM KIBICUJESZ ???

SRAM NA OBYDWÓCH ALE WOLE
[imgcomment image[/img]

hurtownia azbestu

[quote name=”GenerałGimbus”]WYGRA CHELSEA JEBANY NIEMCU SZWABIE ONI W 39′ GWAŁCILI POLSKIE KOBIETY A TY IM KIBICUJESZ ???

SRAM NA OBYDWÓCH ALE WOLE
[imgcomment image[/img][/quote]
KURWA NA PEWNO KROOS, LAHM I CONTENTO BIEGALI W MUNDURACH SS I ZAPINALI POLSKIE KOBIETY, WEŹ SIĘ ZASTANÓW. JEBAĆ NARODOWYCH SOCJALISTÓW I GENERALNIE TEŻ SRAM NA TO, ALE JEDNAK GDYBY NIE ABRAMOWICZ TO CHELSEA BY OBIJAŁA SIĘ W ŚRODKU TABELI DLATEGO TEŻ KIBICUJĘ W [u]TYM MECZU KURWA[/u]

[imgcomment image[/img]

 

Tylko na Glamrap

 

Ostatnie newsy

Taconafide winyl Taconafide winyl
News41 minut temu

Białe winyle od Taconafide rozchodzą się w zawrotnym tempie

Produkt znika z półek, ale wiemy gdzie jest jeszcze dostępny.

teledysk12 godzin temu

Turas x DJ Flip – „Movement”

Premiera z Embryo Nagrania.

teledysk13 godzin temu

SB – „Sny”

Producent z Olecka tym razem na mikrofonie.

teledysk15 godzin temu

Young Multi – „Skrzydła”

Pierwszy singiel z nowej płyty.

teledysk17 godzin temu

Beteo – „Wszystkie nasze byłe”

Teledysk promuje płytę "Nowy Pop".

News18 godzin temu

ReTo reklamuje nowe buty Puma

W akcji biorą udział również czołowi polscy freestylerzy.

Jan-rapowanie Jan-rapowanie
teledysk19 godzin temu

Jan-rapowanie ft. Holak – „Układanka”

Pierwszy singiel z nowej płyty.

RAU RAU
teledysk20 godzin temu

RAU – „Nikt w Polsce”

Teledysk promuje płytę "Mistrz Sztuki".

News21 godzin temu

Kolejni goście na nowej płycie Hemp Gru

Album "Eter" trafi do sklepów jeszcze w tym roku.

News1 dzień temu

Znamy wyniki sprzedaży „Egzotyki” Quebonafide

Kolejny sukces na koncie ciechanowskiego rapera.

News1 dzień temu

Rymcerze w podróży po szkołach

Raperzy promują akcję "Nie zmarnuj swojego życia".

Singiel2 dni temu

Pikers – „Lubię”

Premierowy kawałek od rapera z Elbląga.

News2 dni temu

Polscy raperzy boją się beefów, bo im się to nie opłaca?

"Kalkulują, bo mogą stracić fanów".

News2 dni temu

Zeus: „Robię płyty, żeby dowiadywać się czegoś o sobie”

Raper tłumaczy, że jest introwertykiem.

Białas Białas
Singiel2 dni temu

Białas & Lanek – „Lustra”

Kolejny odsłuch z albumu „HYPER2000”.

 

Popularne