Sprawdź nas też tutaj

News

Belmondo przyznaje, że to on był u Rafalali

Raper komentuje seksualną aferę.

Opublikowany

 

W piątkowy wieczór, 4 października w sieci pojawiło się zdjęcie, które w swoim mieszkaniu wykonała Nina Kukawska, znana transseksualistka Rafalala. Pojawił się na nim mężczyzna w wannie, ale z zakrytą twarzą. Słuchacze szybko powiązali tajemniczą postać po tatuażu na nodze z Belmondo. Raper w komentarzu na Instagramie przyznał się, że chodzi o niego.

Jeden ze słuchaczy napisał do Belmondo. – Szanuję cię w ch*j, dlatego proszę odpowiedz na pytanie jak to z tą Rafalalą było, bo nie dowierzam. – zapytał. Młody G w odpowiedzi wysłał wiadomość głosową. – Tak się kończy k*rwa dowożenie tematu cwelom j*banym tranzystorom. – powiedział raper.

 
59 komentarzy

59
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
zxcvbnm

Zwykła akcja diler dowozi towar, potem na waleta wskakuje do wanny, nie było tematu można się rozejść

Odb

Belmondo przyznaje, że to on był ruchany u Rafalali (wideo)

yoyo

Dokładnie, normalna hiphopowa osiedlowa akcja, a zawistne kurwy ferment sieją

elko

Lynn
Jeb Jeb

Diss algidziak polecam serdecznie https://www.youtube.com/watch?v=Aos3gEy-25A

Sikam na stojąco

Kaz Bałagane „Znałem typa, który z typem się obudził
Ponoć robi teraz płytę, którą kupi ze stu ludzi” HAHAHA INFO ROKU!

DonPoldon

Centralnie to samo pomyślałem

MateuszBorek

Ja tu gram a ty??

Lejeee

Będę szczerzy odrazu jak usłyszałem to miałem podejrzenie że chodzi o „Algide” xd nie jednokrotnie Kazik wspominał o G w swoich nutach

Lucjan

Zrob z siebie idiote, cieplucha i konfiture (donoszac na samego siebie) jednym zdaniem. Jestem pod wrażeniem

Twoj stary pijany

Najtrafniejszy komentarz do tej akcji, props.

W kapturach to nie mnisi

To nieźle wyjaśnił sytuacje.
Mam nadzieję, że to jakiaś wykwintnie przemyślana promocja, bo jak nie to jest najgrubszy przypał w polskim rapie, o ile nie w całej galaktyce. Peace.

jwm

Tyga był przed tym typem 😀

Lucjan

Ej belmondziak bo ja teraz nie mam hajsu za temat, ale mozesz sie u mnie wykapac. Belmondo kalkuluje – dobry deal – mysli i hop do wanny. Tak bylo. Naprawde

Artysta kombinator

RAFALALOM PODAWAŁEM LODY, JESZCZE NIE LATAŁY DRONY

Nikt

Kiedyś ponoć MOBYNN czy jak im tam pojechali po JWP na FB.

„JWP WYTWÓRNIA PEDERASTÓW”.

CÓŻ ZA IRONIA LOSU :v

Młody p

Już mu styki popalilo, co było do przewidzenia. Młody G z Wanny, u tranzwestyty nie u panny.

Shhdhdhdhduddu

Hahahhahahaa

Sentino

Oyche prawdę pisał..

falcone1988

Rafalala ruchała kiedyś typa z Afromental (który w tym samym czasie chodził z Eweliną Lisowską, ale ta rzuciła go, gdy wyszło na jaw, że jej lover od dawna przyjmuje pęto w dupsko). Teraz widać przerzuciła się na odbyt Analmondo, ciekawe czy był bardziej ciasny czy już spulchniony przez kolegów z ciepłej ekipy

falcone1988

Wlasciwie to ja tez bylem dymany i to nie przez taka gromadke co wymienilem 🙂 to jest pikuś

falcone1988

W końcu myślicie że skąď znam te pikantne szczegóły 😉 bywa sie to tu to tam ;*

PaVV97

Belmondo od dawna się buja z rafalalą wpiszcie sobie na YT „belmondo szama se pizze” słychać głos tranzystora xDD

Sarmata

Ale że co się tak kończy ? Że w wannie się kończy ? To nie tłumaczenie było tylko przybicie się. Ostro, nie spodziewałem się.

Facepalm86

Dowiózł temat i wylądował w wannie u Rafalali:)
ja pierdole co za dzban
Krypto ciepły hahahaha

Majkielek

Ścięła Cię grupa że ruchasz się z tranzem? Powiedz im ochłoń ja tylko siedziałem w jej wannie.

kozlebro

hahaha ddl widze sluchany

kozlebro

oczywiscie chodzi o komentarz Majkieleka i przerobienie wersu ddla a nie o transyberyjskie przygody belmonda

loco

i chuj was to boli, chciał, to pukał się z rafalalą, miał sobie żałować?

Sentino

Moi ludzie Cię dojadą

100 % Hetero

Ale ta Rafalala co raz ladniejsza

łełołeło

BELMONDZIARZ ROBI TRAP, A WY CO JUŻ NAWET TRAPÓW W KOMENTARZACH NIE MACIE LESZCZE

Greg

Dziwko to Trójmiasto ale nie saopaulo, ten tranzystor dzwoni po to samo co ostatnio. Czyli po jebanko.

Mariano

Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek. 😀

Wujaszek Wania

A raz wielki spocony knur przebrany za babę, yolo!

Borowik

Jebany, masoński spisek.
Już do końca życia Algida będzie miał trójkątne, kakaowe, oko.

Glosrozsadku

W sumie chuj was to powinno obchodzić, to jego prywatna sprawa,
To ze jest artysta nie znaczy ze musi się wam tłumaczyć ze sfery prywatnej

łełołeło

BELMONDZIARZ ROBI TRAP, A WY CO JUŻ NAWET TRAPÓW W KOMENTARZACH NIE MACIE LESZCZE

2pac rapu krol

kiedy plyta z kozą

El ciupakabra

Teraz już wiem czemu Młody G czyli Młody Gey,a niedługo zmieni na Młody GT, Gey Tranzystor,musiało Ci się bardzo chcieć cweluchu z transem feee

Kundek

Zwykła akcja marketingowa żeby zrobić szum. Prawda jest taka że tego asluchalnego gówna Belmondziaka nikt nie słuchał no chyba że ma huje w uszach. Pozdro

ŻABSON TO NIE RAPER

JEŚLI PO TEK AKCJI OKAZAŁOBY SIĘ NP., ŻE SOKÓŁ I JĘDKER BYLI RAZEM W ZWIĄZKU PODCZAS TRWANIA SKŁADU WWO NIE ZDZIWIŁBYM SIĘ, ELO MORDY!

twoja stara ma eic

potem robie gowno jak twoj e-wibrator

Kasoa

Taki fajny wizualnie facet. Normalnie masakra.

Tomek

Bez płaczów. Nie tylko transi są seksowni. Poza tym z Belmondziakiem można się będzie teraz jeszcze łatwiej przytulić czy pocałować bo pewnie zejdzie mu agresja i napięcie gdy nie ma sensu robić z siebie kogoś lepszego od innych, bo i tak nikt nie uwierzy.

Kuk

Ten gość był u jakiegoś chłopa przebranego za babe. I to w wannie! To mówi samo za siebie kim on jest!

Ymm

To ma takie dobre skutki, że to on podgrzewał atmosferę agresji wobec gejów wśród swoich kolegów. Teraz gdy wiadomo, że ma specyficzne preferencje związane z tym co go podnieca przynajmniej jego koledzy mogą jawnie być bardziej lajtowi, tolerancyjni. Nikt go nie zabije, a gejom na osiedlach będzie sie żyć spokojniej. Dobrze się stało.

Lynn
Michal

Pedaly jebane

SFUNKS

https://youtu.be/Ouc-_HA0S68 TUTAJ WYJAŚNIENIE SPRAWY, INNA WERSJA

Mike

W sumie niezła promocja. Wcześniej nigdy o nim nie słyszałem. Teraz sprawdziłem i kawałki też chujowe. Dzięki bzykAniu rafalali jest sławny. Może teraz robić rap pod lgbt, jest na to zapotrzebowanie.

falcone1988

Jak nie wiesz nic, to pizdę sklej, cioto normicka

Piotruś

Rafalala ten zbok wsadził mu kiełbache w dupę a puzniej do japy tak jak raperzy lubią i cała ta Pato chołota

Eryk

Rafalala, ten z zbok, wsadził mu kiełbachę w dupę, a później do japy, tak jak raperzy lubią i cała ta patohołota.

Satha

Ale to coś złego być wyruchanym albo obrobić palę z gejem albo transem? Gdyby nie choroby weneryczne to nie ma żadnych przeciwwskazan. A z chorobami to trzeba po prostu racjonalnie się tylko ograniczac, ale na pewno nie trzeba udawać i ukrywac że ruchał cię ktoś w dupę. Trzeba wybierać zdrowych partnerów i używać kondomów. To ryzyko podobne do wielu innych które tolerujecie. Od narkotyków prędzej by Belmondziak umarł niz od kutasow, ale z dragami jakoś nie ma u was mocnego sprzeciwu i nietolerancji. Jak ktoś toleruje to że Belmondo cpa to jest albo kretynem i nie rozumie za wiele albo Belmonda nie szanuje. A jak ma problem z tym chujem w dupie albo trans tajemnica Belmonda to też jest albo głupi albo ma złe intencje.

synu

Chuj tam, news roku, ale zakladam ze znalazl sie tam z powodu stanu w jakim sie znajdowal i ktory chcial zbic (slychac na nagraniu jak belkocze). Oczywiscie pozal sie Boze to wszystko, ale zadnego ruchania tam nie bylo.

falcone1988

A ty wiesz bo byłeś tam i robiłeś Rafalali za flufferkę

Rozkurwiator of the downs

pizdeuszu, albo sie za duzo hanny montany na disneyu naogladales, albo tez jestes ciepla pizda, wpadl sobie zbic do wanny? kurwa „raper” z transem psiapsiulki? chyba ci kowadlo z 10tego na leb wyjebalo :/ a nawet jak jebania nie bylo, to co kurwa lody se krecili? stopki miziali?! ja sie kurwa pytam co?! takie same z was pedaly, jak z niego – banda jebnietych gimbusow

Popularne