Sprawdź nas też tutaj

teledysk

„Benz Dealer” od Quebonafide i Tommy’ego Casha

Jeden z najbardziej wyczekiwanych kawałków na polskiej scenie hip-hopowej.

Opublikowany

 

quebonafide tommy cash benz dealer

Na oficjalnym kanale wytwórni QueQuality odbyła się premiera wspólnego numeru Quebonafide i Tommy’ego Casha „Benz Dealer”. Jest to najbardziej wyczekiwany kawałek na polskiej scenie hip-hopowej ostatnich lat.

Prace na projektem trwały ponad dwa lata. W międzyczasie w sieci pojawiło się mnóstwo plotek na temat domniemanej współpracy artystów. W „Benz Dealer” Quebonafide oraz Tommy Cash, jeden z najbardziej ekscentrycznych raperów na scenie międzynarodowej, zabierają nas na przejażdżkę przez świat mrocznych fantazji, gdzie szara rzeczywistość zderza się z symbolami przepychu i luksusu. W teledysku gościnnie pojawia się mistrz wagi ciężkiej – Mariusz Wach. Wideo wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Za produkcję odpowiada DOBRO, a za postprodukcję Platige Image. Teledysk „Benz Dealer” można zobaczyć na oficjalnym kanale wytwórni QueQuality. Nagranie jest też dostępne na Spotify.

Tommy Cash i Quebonafide / fot. Kamil Kotarba
Tommy Cash i Quebonafide / fot. Kamil Kotarba

Nie jest to pierwsza współpraca Quebonafide z zagranicznym artystą o międzynarodowej randze. W utworze „Matcha Latte” gościnnie pojawia się Mick Jenkins – jeden z najpopularniejszych obecnie raperów młodego pokolenia na światowej scenie hip-hopowej.

Pachnę jak gazolina, leję Chanel na jej szyję
Gazolina, dzwoni do mnie Benz Dealer
I nie chodzi o ćpanie, kasa balsamem na ranę
Styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj – bach
Pod Park Hyatt, problemy zostają z tyłu i niczego nie muszę
Od Somy oglądamy domy, jak znajomy chirurg, yo
Oglądamy większe yo, beton i przeszklone wnętrze, yo
Walizka Rimowa, jak [?] z Ciechanowa, chodź całować pierścień
Mam cztery, a nie jeżdżę Audi, dresy Margieli, nie Sprandi
Za chwilę wywiady w [?], mój dealer wydzwania z Bawarii
Dwieście na godzinę, patrzymy na gwiazdy
Połykam jej ślinę i zagryzam wargi
Nie bujam się z Barbie (nie bujam się z Barbie)
– rapuje Quebo.

Psychorelations.pl

W opisie numeru „Benz Dealer” na Youtube pojawił się tajemniczy odnośnik do strony psychorelations.pl. Po wejściu na nią, witryna zatrzymuje się na 7% ładowania. Możemy przypuszczać, że raperzy przygotowali dla fanów jeszcze jedną niespodziankę. Co to jest, na razie jednak nie wiemy.

Lata czekania na „Benz Dealer”

O utworze „Benz Dealer” internet huczy od kilku lat. Zaczęło się od snippetu, który Quebonafide w czasach aktywności w social mediach odtwarzał na Snapchacie. Później Tommy Cash dał do zrozumienia, że pojawi się na tym utworze, pytając pod postem na Instagramie: „BRO WHEN WE DROPPIN BENZ?”

To wszystko miało miejsce w 2018 roku i od tego czasu ciężko było o informacje na temat Benz Dealera. Emocje podgrzał utwór MATCHA LATTE opublikowany pod koniec 2020 roku. W utworze udzielili się zagraniczni artyści: francuski producent Onra oraz amerykański raper Mick Jenkins.

Tommy Cash ponownie udzielił się na Instagramie właśnie pod postem Que po premierze MATCHA LATTE. Spytany przez fanów o premierę wspólnego utworu z właścicielem QueQuality, odpowiedział, że on swoją część już wysłał. Teraz wszystko w rękach Quebonafide.

Tymczasem co robi raper z Ciechanowa? Zakłada na Spotify playlistę zatytułowaną Benz Dealer, a w niej pojawiają się utwory zawierające słowo Benz w tytule. To mogłoby być droczenie się z fanami. Wszystko jednak wskazuje na to, że wkrótce będzie dane nam usłyszeć pełną wersję utworu z Tommym Cashem. Tak też się stało i dzisiaj, 13 lipca otrzymaliśmy wyczekiwany numer.

 
74 komentarze
74 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
2 miesięcy temu

Ale pajace i pedały

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
2 miesięcy temu

,,Penz Dealer” od Quebonapizde i Tommy’ego dildosa

Cweltino Sentino Pedalinio
2 miesięcy temu

Sentino jest wackiem jebanym, halo policja.. zostawcie mnie… Ale beka z tego śmiecia jebanego i jego przydupasa nitrozyniaka.. jazda z kurwami

Pałko Lachąpomordzie
2 miesięcy temu

Halo Polucja!!!

Socjopata
2 miesięcy temu

A ja lubię takie suki.

Pałko Lachąpomordzie
2 miesięcy temu

Rozkład jazdy: JAZDA Z KURWAMI!!!!
Jebać tego patusa nitra i cweltinio kapusia

Zborek
2 miesięcy temu

Większego od ciebie nie widziałem. Elo.

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
2 miesięcy temu
Reply to  Zborek

Zboklek xd pal gumę mikropenisie pierdolony

Zborek
2 miesięcy temu

Naucz się pisać niedorozwoju. Widać że podstawówkę skończyłeś ekternistycznie. Elo.

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
2 miesięcy temu
Reply to  Zborek

nie płacz dzdzia ty na serio się wkurwiasz xdddd wkurwiłem dziedziaka z podstawy xdd

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

Jaki bzbk jprdl

Fikoł
2 miesięcy temu

Bez kitu pedały i pajace, ale wiem kogo tam jeszcze brakuje – ciebie ty jebany popaprańcu z zanikiem prącia xD

Gierek
2 miesięcy temu

Faktycznie na tym zdjęciu wyglądają jak Tinky Winky oraz Laa Laa z teletubisów, lecz czy aby na pewno byli pedałami to nie wiem ? Przecież mają piękne kobiety u swego boku. Myślicie, że to tylko przykrywka ? Ciekawi mnie jednak jaki mają wyuczony zawód ? Może spawacz ?

dobry chrzescijanin
2 miesięcy temu

satanisci !!! precz z tym

Malik Śmietana
2 miesięcy temu

QUEBONAFIDE TO TO JAKIS GEJ JEST

notakbyło
2 miesięcy temu

no tak samo jak profesortrapu, po za tym nie wiem czy wiecie ale profesortrapu jest rudy i farbuje łeb co tydzień bo mu sie ryże odrosty robią, wiem bo znajoma jest fryzjerem na mokotowie niedaleko miejsca gdzie ten cwel mieszka a w zasadzie wynajmuje pokój, zawsze bierze najtańszą farbę, zapierdala w żabce wszystkie weekendy zeby na ta farbe mieć

Elroj
2 miesięcy temu
Reply to  notakbyło

Beka bo też słyszałem o tym że farbuje swoje rude kłaki. Jak była pozamykana gospodarka ostatnio to ofrygał się chyba sam na łyso, niedokładnie z takimi kłakami rudymi na głowie i mówił że mu włosy wypadły że stresu. Wiem bo też pracuje w tej żabce na Mokotowie.

cZŁOwiek
2 miesięcy temu

Tak się składa, ze mój ojciec który jest owczarkiem niemiecki (serio jest po prostu psem) biegał ostatnio po Mokotowie i mówił ze ujebal jakas ruda kurwe w łydkę. Ale się śmiał gdy dowiedział się, ze to profesor transów Hahahaha

Chistopher Walking
2 miesięcy temu

Tylko nie jakiś. To największy gej Rzeczpospolitej

Cweltino Sentino Pedalinio
2 miesięcy temu

Sentino jest wackiem jebanym, halo policja.. zostawcie mnie… Ale beka z tego śmiecia jebanego i jego przydupasa nitrozyniaka.. jazda z kurwami

Malik Śmietana
2 miesięcy temu

wez wypierdalaj wieśniaku

Ziominho
2 miesięcy temu

Szczerze mowiac Quebo o jakies 3 klasy wyzej od tego zjeba pierwszego. Co by o Quebo nie mowic to typ potrafi dobrze rapowac.

baba wanga 3000
2 miesięcy temu

UUU MAM DUŻO, PATRZCIE, ILE MAM UUU MAM WIĘCEJ OD CIEBIE. Ja pierdole xD I tak w każdej piosence. Te hujki muszą mieć straszne kompleksy.

Profesor Trapu to kurwa z glamrapu
2 miesięcy temu

ziomy ale miałem przygodę Sprawa jest taka, że od wielu lat mam problem z erekcją. Podczas normalnego seksu za nic w świecie nie chce mi stanąć. jakiś czas temu podczas imprezy u ziomka najebałem się tak bardzo że nie byłem w stanie się podnieść.położyłem się do łóżka, ściągnęłam gacie, a obok spala jakąś laska, nawet nie na znałem jej, ziomek zaprosił z 15 osób, w większości nonameów.Zachciało mi się kupy, ale no niestety nie dałem rady wstać bo byłem tak najebany ze szok. Postanowiłem że zrobię kupsko,ale tak niefartem moja dupa była przy twarzy tej laseczki. No ale co zrobić jeśli się chce. Postanowiłem działać szybko. Najpierw długi pierd, następnie zaczęła wydostawać się żółto brązowe rzadkie gówno, które przedostalo się na pościel a następnie na twarz tej niewiasty. I to jest to!Chuj stanął mi jak szalony! Wytrysnalem na łóżko, tak obcifie ze aż sperma spadła na podloge. Po chwili usnęłem że spełnieniem na twarzy:D rano jak gdyby nigdy nic zmyłem się nim laska się obudzila:D

Dikembe Mutombo
2 miesięcy temu

O chuj chodzi z tym tomim kaszem? Przecież to jakiś no name w skali europejskiej, a u polaków (specjalnie z małej) podnieta jakby nagrał z jakimś Skeptą.

eloszek
2 miesięcy temu

skarpeta tez jakis nonejm

Elroj
2 miesięcy temu
Reply to  eloszek

Skarpepta

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
2 miesięcy temu

skepta dobry raper lepszy od gengusów z polski

Prezydent rapu
2 miesięcy temu

Kto cię kurwo o zdznie pytał, przestań się udzielać farmazonie. Chuj kogo obchodzi twoja opinia śmieciu, do gały tam i połykaj.

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
2 miesięcy temu
Reply to  Prezydent rapu

wypierdalaj chujograjcu ,,zdznie” xDDDDDDDDDD nie umie pisać debil xddddddd wypierdalaj 12 letni dzieciaku

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

„a” jest blisko „z” na klawiaturze. Żeby się domyślić, że jest to zwykła literówka, nie trzeba jakiejś zbyt dużej inteligencji. Innymi słowy, jesteś niewyobrażalnie wręcz tępy.

Yebać pr0fesora pedofila
2 miesięcy temu

Ok

aferaJest
2 miesięcy temu

I naprawdę kogoś dziwi zalew jakiś julek i innych dziwadeł jak popkultura jest zalewana jakimiś zlewaczałymi kreaturami jak te na zdjęciu? Przecież Chinole nas kurwa zjedzą za jakiś czas

45 CM W BICEPSIE
2 miesięcy temu

QUEBO CHYBA NAWIĄZAŁ DO IRLANDZKICH CYGANÓW Z FILMU ,,PRZEKRĘT” Z 2000 ROKU ABY POKAZAĆ JAK NIEWIELE POLACY SIĘ ROŻNIĄ OD CYGANÓW I JAK MAŁO SIĘ ZMEINIŁA POLSKA NA PRZESTRZENI LAT.QUEBO SIĘ Z NAS ŚMIEJE I POKAZUJE JAK MALI JESTEŚMY W PORÓWNANIU DO ŚWIATA.

AzbeST
2 miesięcy temu

Wszędzie takie same wsioki i motłoch. Jeśli ktoś mówi, że Janusze od kogoś gorsi, to w dupie był, do tego ma kompleksy!

Beka
2 miesięcy temu

Co na to Paluch ? Biuro Ochrony Bananowych Dzieci…… buahahahahah

Naczelnik po wtorkowym apelu
2 miesięcy temu

Tej, a kiedy to niby Mariusz Wach został mistrzem świata w wadze ciężkiej?

Ziominho
2 miesięcy temu

Wole zyc sam niz z egoistyczna kreatura

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

Ty akurat nie „wolisz”, tylko „musisz” xD

Armia Krajowa
2 miesięcy temu

Hahahaha ale pięknie tą kurwę wyjaśniłeś. Propsik

prypcio
2 miesięcy temu

ufa ! pufa ! dupa !

Juzek
2 miesięcy temu

Was wszystkich stara miała połknąć a nie wypluwać do słoika a potem in vitro !!! Co za zjeby !

Karol Zabkiewicz chujem tępym oraz rozczarowaniem
2 miesięcy temu

https://www.youtube.com/watch?v=O5isNbP4Npg
ALE ZE POMIDOR NOWA KISZKA SIE GOTUJE NIKT NIE NAWINAL KURWYSYNY PODLE

WróciłMareczek
2 miesięcy temu

A ja jak 99% tych pedałów nienawidzę to tutaj oddam że Quebonafide zapierdala na koncerty od prawie 10 lat czy go chcą czy nie chcą więc jest milionerem i chuj i to nawet nie jest flex, rzeczywistość. W tym samym czasie Sentino pierdoli jakim jest gangusem i bogaczem a prawda jest taka że pewnie pracuje na budowie albo cieciowni i w takich Niemczech odłożyć sobie na tą jedną torebkę i jeden pasek którymi się ciągle fleksuje to chuj nie wyczyn przy tamtych zarobkach. No ale to może zły przykład bo on jest najwyraźniej chory psychicznie, może nawet rentę dostaje.

Mamamija
2 miesięcy temu

On prowadzi wytwornie muzyczną czy kurwa agencje marketingową ?! pffuu że rybki na to biorą

Pani
2 miesięcy temu

ręka swędzi jak patrze na tych dwóch plastusi,dobrze ze jestem stara i niedlugo umre

prypcio
2 miesięcy temu

prypcio pryk pryk

Bezel SLU
2 miesięcy temu

Co to kurwa za benz dealer do huja

Bożydar Iwanow
2 miesięcy temu

O kurwa pierwszy po Benz Dealerem, jebać TPSa i Stepsiaków

prypcio
2 miesięcy temu

ppprrrrrryk

gdsgdsgsdgsdgs
2 miesięcy temu

chyba tylko ciepłota na to czekał

Bartłomiej Ciepłota
2 miesięcy temu
Reply to  gdsgdsgsdgsdgs

Max i Mariusz też czekali!
QUEBO :*:*:*!

Aby
2 miesięcy temu

Ten kawałek jest tak chujowy że aż niemożliwe że to było niby od lat wyczekiwane…Te bezmózgie zombie czyt fani się tym tak oporowo jarają??

DOMKI JEDNORODZINNE
2 miesięcy temu

o co chodzi z tym trendem, żeby nawijać o autach/ markach/brandach?

czy te wielkie artysty nie potrafią nawinąć czegoś bardziej ambitnego? tylko konsumpcja i rymowanie nazw firm? serio? i to jest niby dobry raper?

A gdzie rapowanie o nieuchronnności śmierci, życiu pełnym pustej konsumpcji?

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

On też ma takie kawałki. Zapoznaj się z tematem, zamiast powtarzać głupoty po innych.

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

Nie mam pojęcia, czemu jakieś głąby mnie minusują. Poszperajcie sobie chociażby na Egzotyce, np. ten kawałek z Czesławem Mozilem, Bollywood chyba on się nazywa. Widzę, że niektórzy na glamrapie prędzej się zesrają w gacie niż kogoś pochwalą xD

Heniek
2 miesięcy temu

Ja bym raczej powiedział passerati1.9 tdi dilery kurwa jego mac

Daddy
2 miesięcy temu

Szczerze to bit i tommy cash ratuja ten kawalek, quebo meh

Gierek
2 miesięcy temu

Faktycznie na tym zdjęciu wyglądają jak Tinky Winky oraz Laa Laa z teletubisów, lecz czy aby na pewno byli pedałami to nie wiem ? Przecież mają piękne kobiety u swego boku. Myślicie, że to tylko przykrywka ? Ciekawi mnie jednak jaki mają wyuczony zawód ? Może spawacz ?

greeens
2 miesięcy temu

jebane błazny

MalikBambini
2 miesięcy temu

Quebo wez ty sie brokatem opierdol jak chcesz zabłysnąć a nie przebierasz sie za jakiś transów

Cyganskakurewka
2 miesięcy temu

Ja myślałem że to ten typ Jacuś Co o nim pisaliscie ostatnio.

Sentino
2 miesięcy temu

Oddawaj chuju hajs za moją zwrotke a nie nagrywasz z tymi pedałami

PejaTVN
2 miesięcy temu

„Jeden z najbardziej wyczekiwanych kawałków”
Kurwa przez kogo ja się pytam do kurwy nędzy ? Bo ja jakoś nie znam i nigdy nie czekałem na ten gowniany utwór !

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

PĘPEK ŚWIATA SIĘ ODEZWAŁ XD

PejaTVN
2 miesięcy temu

No masz trochę racji ale czemu Ty o tym pierdolisz na Gejrapie ? Jak bardzo musisz się nudzić żeby coś takiego wklejać non stop 😀

Quba
2 miesięcy temu

Typowy przerost formy nad treścią

Artur z Mojesza
2 miesięcy temu

Mariusz Wach, mistrz wagi ciężkiej? xDDD A o tych pryczonych w brąz szkoda gadać.

Ulung
2 miesięcy temu

Wypierdalać z tym pedalstwem wy kurwy

Beka
2 miesięcy temu

Chujowe.

Keke pizdeke
2 miesięcy temu

Kto niby na to kurwa czekal, nie szufladkujcie normalnych ludzi z jakimis kurwa cwelami

Profesor Trapu to kurwa z glamrapu
2 miesięcy temu

Jak można spierdolić tak dobry Beat na tych frajerow

tede.flac
2 miesięcy temu

beat akurat też chujowy

Popularne