Sprawdź nas też tutaj

News

Bezczel do Tedego: „Czy Donatan ze swoją Ekipą wpadł Ci w ucho?”

Bezczel reaguje na wypowiedź TDF-a.

Opublikowany

 

bezczel tede

Tede w najnowszym wywiadzie porównał polski rap do dziewczyn na Instagramie, co nie spodobało się Bezczelowi, który zwrócił uwagę warszawskiemu raperowi, że mówi populizmy.

– Mam wrażenie, że z rapem jest jak z dziewczynami na Instagramie: wszystkie są piękne, ale wyglądają identycznie. Trzy lata temu wyjechałem na Dominikanę. Spaceruję po plaży, słucham muzyki, nie patrzę na tytuły piosenek i myślę: przecież wszystkie brzmią tak samo. Wyjąłem słuchawki i postanowiłem, że robię sobie detoks od hip-hopu. – powiedział Tede w rozmowie z Aleksandrem Hudzikiem dla Newsweeka.

Takie porównanie nie spodobało się Bezczelowi, który postanowił skomentować słowa szefa NWJ:

– Nie wiem o jakim Ty rapie mówisz, gościu, bo jak to zobaczyłem, to zacząłem się zastanawiać, co dla Ciebie jest rapem, a co nie? Albo jakie d*py do ciebie na Instagramie piszą… SERIO? Rap jak d*py na Instagramie? Ja j*bie, Jacek, naprawdę? Nic personalnie, bo umiejętności rapowania (samej w sobie) nie można Ci odmówić, ale używanie tak populistycznych stwierdzeń przez gościa, który nagrał SPORT (nie prowo) w tym kraju, to średni ma wydźwięk w moim odczuciu. Słuchasz w ogóle rapu? Czy Donatan ze swoją Ekipą Ci wpadł w ucho? – napisał Bezczel na Insatstories.

 
86 komentarzy
86 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

TEDE TO WYKAPANY ERIC CARTMAN POLSKIEGO RAPU:

1) JEST GRUBY
2) ROZPIESZCZONY PRZEZ RODZICÓW, CO CHCIAŁ TO MIAŁ
3) AROGANCKI, EGOISTYCZNY, DWULICOWY
4) CIŚNIE, WYSZYDZA I OŚMIESZA BIEDNIEJSZYCH I SŁABSZYCH OD SIEBIE
5) JAK JEST NA FALI, ZACZEPIA I PROWOKUJE KAŻDEGO W RAMACH ROZRYWKI
6) JAK JEST POWSZECHNIE JEBANY, PODKULA OGON, STARA SIĘ ODKUPIĆ ŁASKI, KOMBINUJĄC JAK WYJŚĆ NA PROSTĄ

JEDYNA RÓŻNICA JEST TAKA, ŻE POSTAĆ Z KRESKÓWKI JEST ZABAWNA, NATOMIAST PEDE JUŻ TYLKO ŻENUJE SWOIM INFANTYLIZMEM

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

MOŻE I BRZMIĄ IDENTYCZNIE, ALE PRZYNAJMNIEJ ROBIĄ TO W JAKIEJŚ JAKOŚCI I MOŻNA ICH ZROZUMIEĆ, W PRZECIWIEŃSTWIE DO JĘKÓW I BEŁKOTU WIEPRZA. A PEDEGO BOLI DUPA, ŻE NIKT GO NIE KOPIUJE, JAK CHCIAŁBY TO WSZYSTKIM WMÓWIĆ 😀

WróciłMareczek
2 miesięcy temu

eee no a ja nie byłem na Dominikanie 3 lata temu ale słuchałem ostatnie 10 płyt wieprza, tu w Polsce. i zdzwiłem się bo wszystkie 10 płyt to nie jest to samo! tylko 9 płyt to to samo pojękiwanie zarzynanej świni w narkotycznych paranojach na zmianę z pierdoleniem o tym jak nikt go nie lubi i jak podobono wygrywa życie, wszystko na stockowych bitach typu modern rap. !0ta była inna, 10ta to było to samo pojękiwanie zarzynanej świni w narkotycznych paranojach na zmianę z pierdoleniem o tym jak nikt go nie lubi i jak podobno wygrywa życie, ale tym razem wszystko na stockowych bitach typu muzyki modern dance typowego dla Rosji. on dalej uważa, że robi coś dobrego i ważnego a pazie go w tym umacniają :DDDD

Internetowy Don
2 miesięcy temu

Tedas, Ty ostatnio nagrałeś płytę która jest zlepkiem patentów z twoich ostatnich płyt i sam jesteś jak te dupy z instagrama – to samo gówno na tym samym patencie:)

tede to śmieć
2 miesięcy temu

Ehhh te głupie gimby jarające się tym konfidentem srede!

Jebac cie
2 miesięcy temu

I co kurwa gdzie sie schowales profesorku transow, morde twoja pokazalem i od tamtej pory cie nie ma. Zgaszony jak kiep. Jebac cie
A tu jak ktos przeoczyl morde tego groznego sicario
https://www.google.com/search?q=pomahanczowy+krul+glamrap&client=ms-android-tmobile-pl&prmd=niv&sxsrf=ALeKk005Lglb2VWeyApc12osQzjOGhCH-w:1625496311560&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi2uO_RlczxAhXJlYsKHU22DgQQ_AUoAnoECAIQAg&biw=360&bih=560&dpr=2#imgrc=yB6yH3MPN3o_dM

Kamil
2 miesięcy temu
Reply to  Jebac cie

Skąd pewność że ten frajer ze zdjęcia to sławny profesor?

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu
Reply to  Kamil

PONOĆ KIEDYŚ ODJEBALI JAKĄŚ PODPUCHĘ I WYSŁAŁ IM SWOJE ZDJĘCIE XD

Cycmistrz Żonkil
2 miesięcy temu
Reply to  Jebac cie

JAŚ KOSTEWICZ AKA PROFESOOR TRAPU SCHOWAŁ SIĘ DO PIZDY MAMUSI I PŁACZE XDDD

pusia
2 miesięcy temu
Reply to  Jebac cie

chcesz mnie obejzec Nago odpisz bo sie ogolilam tu i tam

cZŁOwiek
2 miesięcy temu
Reply to  pusia

kopnij mnie w jaja mam taki fetysz

pusia
2 miesięcy temu
Reply to  pusia

wsadzisz mi tam jezyk ?

cZŁOwiek
2 miesięcy temu
Reply to  pusia

ej wylizesz mi pot z jajek?

tekściaż palucha
2 miesięcy temu

Kurwy glamrapowskie źródło się podaje

Matias
2 miesięcy temu

Bezchuj do Tedego flaka: „czy dildonatan że swoją analną ekipą wyruchał cię w
ucho?

Krystek
2 miesięcy temu

Ziomek robi mi petarde w kiblu w robocie zaraz nie wytrzymam i sie spuszcze ale jest mi fantastycznie A obok w kabinie ktoś sra i ciągle takie pierdzenie słychać jak mu dupe rozpierdala a jak stęka jebaniec

Mateusz Borek analny korek
2 miesięcy temu

Nieszczel do Pedego: czy Aspartan ze swoją ekipą wypadli mi z dupy?

Sraluch
2 miesięcy temu

BEZCZEL A CZEMU SIE NIE WYPOWIESZ NA TEMAT TEGO POZNANSKIEGO POPULISTY PALUCHA ? PRZECIEŻ PALUCH TO JEST NACZELNY POPULISTA W POLSKIEJ RAP GRZE.

Artur z Mojesza
2 miesięcy temu
Reply to  Sraluch

Nie powie, bo gdyby to zrobił to paluh, by mu się nie dograł…

Azazel
2 miesięcy temu
Reply to  Sraluch

nie ma takiego rapera jak BEZCZEL jest tylko BEZBEK Z BIAŁEGOSTOKU.
BEZCZEL=BEZBEK
BEZCZEL=NO SKILL
BEZCZEL=NO LIFE
BEZCZEL=KTO TO KURWA JEST???

Ziominho
2 miesięcy temu

Masz jak zwykle racje, szczerze mowiac czytam Twoje posty jak obowiazkowa lekture od jakiegos czasu

Wnuk Tedego
2 miesięcy temu

Wieprz ma pełną rację ta nasza krajowa scena nagrywa same pierdolenie od lat z jakimiś przebłyskami a ty białostocki alkoholiku zawijaj pędzel od „Prawo ponad prawem” nie stworzyłeś dobrej zwrotki i jesteś beką jak jakieś Hukosy Ciry czy inne chłopy przed czterdziestką „robiące rap”. Że wam kurwa nie wstyd no idź taki jeden z drugim na spotkanie klasowe po latach. Ten menadżer ten spawacz ten firmę prowadzi a tu wchodzę ja „Jestem Bezczel rombiem rap i to chujowy pokłóciłem się ze Szpakiem” no wypierdalać z tym i to konkretnie

pusia
2 miesięcy temu
Reply to  Wnuk Tedego

Wieprzowina w polskiej kuchni jest nr 1 Synu , Panna pusia w Rap Grze jest nr 1 Synu Flak Tedego jest w Grze od 1410 roku Synu mam Dyplom Hogwartu Synu !!!!!

Alberto
2 miesięcy temu
Reply to  pusia

jebać kurwy

DJ FLAKK
2 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Masz racje! Jebac cie!

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu
Reply to  Wnuk Tedego

BO WIEPRZ NIE NAGRYWA TEGO SAMEGO OD LAT, O KURWA XD

PonoPono
2 miesięcy temu
Reply to  Wnuk Tedego

W sumie TEDE chyba ma 45 i też popierdala na spotkania rapowe, płyta sport wymioty, a teraz sam TEDE jedzie na jedno kopyto…

Wino za kinem
2 miesięcy temu

TEDE MÓGŁ POWIEDZIEĆ ŻE SŁUCHAŁ PALUCHA

RENA_BIG_COCK
2 miesięcy temu

BEZCZEL HAHAHAHAHAHAHAHA PRZECIEZ TEN TYP TO CHODZONCY KONDOM I MAM Z NIEGO BEKE ZA KAZDYM RAZEM JAK SLYSZE TA XYWE PO TYM CO WIDZIALAM W NECIE

ASAP SMROKU
2 miesięcy temu

Boję się, że się targniesz na drzewie kasztanowym
To nikt nawet się nie kapnie

YO..
2 miesięcy temu

Opublikowany 7 godzin temu 8 lipca 2021Przez Mariusz Jop

6 godz in temu .

14:52 2

45 minut . 42 . 36

kkk
2 miesięcy temu

bezczel nie potrafi czytać ze zrozumieniem, tdf owi chodzi o to że te nowoczesne szczochy są takie same , kopia kopii kopii , zero różnorodności

Nieboszczyk denat zmarlak trup 666
2 miesięcy temu

Jebać popka i srać mu na mordę, bo to nie grypsera! Chuj Ci w dupę Popek inwalido karłowaty! Kajfusy plus kipisz = Popek!
Popek to chuj & kurwa!
Zdychaj Popek! Nasram na Twoją trumnę i twój grób! Spuszczę się ci do dupy! Wytropię cię i zerżnę! Napluję i naszczę und nasram and narzygam w twoje kichy (rozpruję Ci brzuch najpierw), a na końcu zastrzelę!

Ziominho
2 miesięcy temu

Nie rozumiem jak Bezczel mogl przejebac beef ze Szpakiem i to jeszcze w tak chujowy sposob. Przeciez Bezczel potrafi 10 razy lepiej rapowac niz Szpaku

nerdus geecus 666
2 miesięcy temu

Lubię niebieskookie blondynki naturalne!

H w języku hiszpańskim nie istnieje
2 miesięcy temu

Król pierwszy kurwy

Rado RDW analorgia
2 miesięcy temu

istnieje ale jest nieme jak ty hahaha

H w języku hiszpańskim nie istnieje
2 miesięcy temu

To bait kidzie zajebany xd

Mazzy in Gondoland
2 miesięcy temu

Bajt maj es ju kant

Jebać Cię przegrywie
2 miesięcy temu

Jak nie istnieje to niby jak Hiszpanie wymawiaja nazwę swojego państwa? Iszpania? Kurwa w łeb się jebnij debilu zajebany słyszałeś kiedyś o takim państwu jak iszpania kurwo nie myta

Chyba ciebie jebać
2 miesięcy temu

Ale ty kurwa debil jesteś.
To że języków obcych nie znasz nie znaczy że masz debilu rację.
Hiszpanie nazwę swojego kraju wymawiają ESPANIA.
A teraz idź zajebac barana w ścianę

H w języku hiszpańskim istnieje!!!! analfabeto
2 miesięcy temu

wypierdalaj alfabecie pierdolony

H w języku hiszpańskim nie istnieje
2 miesięcy temu

Wypierdalajc wy wszystkie kurwy ja pierdole wy przegrywy 4 letnie

Tak Iszpanie, mówią tak ale wy kurwie tam nie byliście, najdalej to byliście z starym menelem u wujka Edka kurwy

Jan weżyk
2 miesięcy temu

Kto to bezczel?
A czekaj już wiem ten pijak,najwieksza szklana w rapie co śmiga po scenie najebany i ledwo coś sepleni

Ojcze penis table tenis
2 miesięcy temu

Nieszczel ty chuju do szczania, co ty możesz jestes zerem po tych wszystkich akcjach które odjebałes. Słuchalność spadła to przypierdalasz się do innych aby było znów o tobie głośno. Pamiętaj zawsze byłeś, jesteś i będziesz nikim

Obserwator
2 miesięcy temu

Ale dno w tych komentarzach.

Jarosław K.
2 miesięcy temu

Poziom komentarzy na tym portalu jest niżej od jądra ziemi, bo to jedyny odnošnik upadku w odniesieniu do galaktyki, która dla was. Tępe wulgarne matoły jest pojmowana. Donatan nagrał kilka fajnych kawałków, jak wszyscy. Ale się wypowiem , jednak mój poziom IQ nie pozwoli mi na napisane zwyczajnie kurwa chuj i jebać twoja matkę, jak reszta plebsu. Mianowicie, jebali na aktora który zajął się rapem chociaż kawałek jest naprawdę na poziomie, wcześniej jebali na gracza który zajął się rapem może i słusznie bo to kopia kopii była i już dawno świat o nim zapomnial, a teraz jebią i na bandę finansowanych dzieciaków którzy próbują się zająć rapem i na producenta, który może i się poniża wizerunkowo taką współpracą, bo autotune aż rucha mózg, ale, niestety gdzie go teraz nie ma. Żabson przynajmniej się tym chwali i to na plus. ale Donatan ma już to w dupie, bo się dorobił, i nie narzeka. A jak zazdrościcie to idźcie lizać dupę politykom. Też się z podatków dorobicie.

FRAJER Z WOLNOSCI
2 miesięcy temu

JAK MOZNA MIEC KSYWE BEZCZEL. ŻE CO? ŻE NIBY TAKI BEZCZELNY? I KOMU ON TO CHCE UDOWODNIĆ? 15 LATKOM? HAHHAA JEBANY 40-LETNI NIEUDACZNIK

Paweł
2 miesięcy temu

Tedego nie lubię, ale ma zdecydowaną rację. 3 wymiar kiedyś o tym grał.

Azazel
2 miesięcy temu

nie ma takiego rapera jak BEZCZEL jest tylko BEZBEK Z BIAŁEGOSTOKU.

BEZCZEL=BEZBEK
BEZCZEL=NO SKILL
BEZCZEL=NO LIFE
BEZCZEL=KTO TO KURWA JEST???

PejaTVN
2 miesięcy temu

Bezczel ? Kim jest kurwa bezczel ?

HOOOLIGAN
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

hajseem szeleszcze KIM JEST DO KURWA BESZCZEL

Azazel
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

nie ma takiego rapera jak BEZCZEL jest tylko BEZBEK Z BIAŁEGOSTOKU.
BEZCZEL=BEZBEK
BEZCZEL=NO SKILL
BEZCZEL=NO LIFE
BEZCZEL=KTO TO KURWA JEST???

Martyna Jakubowicz
2 miesięcy temu

Co ten karzeł mówi

ŁowcaZdzir
2 miesięcy temu

Ma racje. Wszystko to to samo pierdolenie 40letnich typków, a pizdy im piszczą jak tym małolatom co dopiero zaczynają rapować.
Muzyka zjebów, wszystko to samo.

erdo w rowerze błażeja
2 miesięcy temu

ja myślę, że masz małego i słabo ruchasz.

erdo w rowerze błażeja
2 miesięcy temu

czyli 14. tak myślałem.

Ziominho
2 miesięcy temu

jak Tedego nie lubie to kurwa ma absolutnie racje gosciu. Jak jestem fanem Bezczela pierwszych dwoch solowych plyt tak nie wiem o co sie tutaj przypierdala w sumie

UkUk
2 miesięcy temu

bezczel dupa tam na dwunastej chamie wiemy ze chcesz zaistniec znowu ale niestety dziadzie na ciebie tez miejsca nie ma sie prubujesz wybic na innym dziadzie no pierdolnij sie w leb kolezko

WróciłMareczek
2 miesięcy temu
Reply to  UkUk

o kurwa „prubujesz”. jak tam nowa płyta Hinola już kupiona?

Artur z Mojesza
2 miesięcy temu

bezczel, to ten alkoholik, który był najebany w pracy na własnym koncercie? Widać prawda boli. Flak ma rację. Nagrywa kurwina jedna z drugą dziesięć płyt i każdy numer taki sam i o tym samym.

Jędker
2 miesięcy temu

Jednak bezczelowi nie wyciągnęli tego chuja z ucha jak miał operacje przy beefie z tym cwelem Szpakiem. Tede, pierdolony impotent ma racje, że wszyscy brzmią tak samo.

Azazel
2 miesięcy temu
Reply to  Jędker

nie ma takiego rapera jak BEZCZEL jest tylko BEZBEK Z BIAŁEGOSTOKU.
BEZCZEL=BEZBEK
BEZCZEL=NO SKILL
BEZCZEL=NO LIFE
BEZCZEL=KTO TO KURWA JEST???

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

ALE W TYM MOJESZU MACIE ROZKURWIONĄ DROGĘ W CHUJ, IDŹCIE WY W PIŹDZIEC

Władca Migomatu ( uczę się )
2 miesięcy temu

Tede ma swoje odpały, ale nigdy nawet nie otarł się o poziom spierdolenia, koniunkturalizmu czy artystycznej miałkości jaką reprezentuje 95% obecnej sceny.

Wyobrażacie sobie Tedego kającego sie przed kimkolwiek za jakieś swoje wypowiedzane słowa ze strachu przed utratą kontraktów reklamowych?

Tede to był jeszcze nagrał o tym kawałek, wyśmiał Henessy i odwrócił kota ogonem jak to potrafi doskonale robić.

I miałby wyjebane.

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

TO TY CHYBA NIE OGLĄDASZ CHOCIAŻBY JEGO LAJWÓW, SKORO TWIERDZISZ, ŻE MA WYJEBANE. PEDE TO OBECNIE JEDEN Z NAJBARDZIEJ SPIĘTYCH GRACZY W RAPIE

Internetowy Don
2 miesięcy temu

I FRAJER:))))

B1Lą
2 miesięcy temu

> Tede ma swoje odpały, ale nigdy nawet nie otarł się o poziom spierdolenia, koniunkturalizmu czy artystycznej miałkości jaką reprezentuje 95% obecnej sceny.

Chyba Cie pojebało! 😀
Tede jest w ostatnich latach taki sam jak reszta sceny, co zresztą widać w jego ostatnich wydawnictwach. Miota się, chce niby ratować hip-hop, potem chce wszystkich dissować (bez efektu), potem się obraża i niby wydaje taneczną muzykę (bez efektu). A to wszystko po to, żeby podpiąć się pod jakąś grupę , tyle nie może się zecydować czy pod małolatów, czy pod kluby.
To wystarczy żeby ocenićgo pod kątem poziomu spierdolenia czy artystycznej miałkości o której wspominasz.

> Wyobrażacie sobie Tedego kającego sie przed kimkolwiek za jakieś swoje wypowiedzane słowa ze strachu przed utratą kontraktów reklamowych?

Nie, ale jestem w stanie wyobrazić sobie Tedego srającego się o swój fejm w konfrontacji z Quebonafide na przykład 😀
Bo każdy jest chojrakiem, dopóki mamona nie wchodzi w grę.

B1Lą
2 miesięcy temu

> Tede to był jeszcze nagrał o tym kawałek, wyśmiał Henessy i odwrócił kota ogonem jak to potrafi doskonale robić.
I miałby wyjebane.

Przeczysz sam sobie. Gdyby miał wyjebane to by w ogóle takich ruchów nie robił. 😀

No ale ze samo robienie rapu mu nie wystarczy i musi się udzielać nako vloger, influęser czy inny tam instagramer na swoich socjalach, żeby pokazać jak 'bardzo ma wyjebane’ … mimo ze nie ma, skoro porusza w ogóle takie tematy.

Władca Migomatu ( uczę się )
2 miesięcy temu
Reply to  B1Lą

Dobra kurwa dajcie mi spokój, nie widzicie plakietki „uczę się”?

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

TO WYPIERDALAJ NA TEN SWÓJ MIGOMAT I NIE SIEJ BZDUR 😀

B1Lą
2 miesięcy temu

Więc zanim pierdolniesz byle co, to nmoże naucz się najpierw czytać rzeczywistość, bo z twojej pierwszej wypowiedzi to raczej widać było, że conajwyżej nauczyłeś się, jak językiem wygrzebać rodzyny z tzw. 'groty nestle’ Tedego.

Wu - forever
2 miesięcy temu

Gdzie bezczel do Tedego. Bez jaj. A Tedzik ma rację. To jest to samo disco.

Zborek
2 miesięcy temu

On jest naprawdę bezczel-ny takie słowa do Tedego

Czekan
2 miesięcy temu

Marny prowokator z tego BEZCZELA lamus który mógłby robić w gej klubie. TDF trafnie zdefiniował POLSKA scenę rap, a jak wiadomo uderz w stół a nożyce się odezwą.

1.
2 miesięcy temu
Reply to  Czekan

przy okazji zdefiniował też swoje wysrywy od jakichś 15 lat, ale oczekiwać logicznego myślenia od ćpuna ze schizofrenią to jak jechać na wakacje do Zakopanego w celu odpoczynku

Nikt
2 miesięcy temu

Gdzie tam jakiś kondom ma podskok do Tedzika. Następny atencjusz. Pozdro Jacek dużo zdrowia i pomyślności.

Popularne