Sprawdź nas też tutaj

News

BIG SEAN NAGRAŁ Z EMINEMEM?

Opublikowany

 

Wygląda na to, że wspólna kolaboracja Eminema z Big Seanem o czym tak bardzo marzył ten drugi dojdzie do skutku.

W ten piątek (26.04) czwórka raperów z Detroit, Eminem, Big Sean, Royce i Mr. Porter pojawili się w studiu o czym świadczy powyższa fotografia udostępniona na Instagramie przez Royce’a. Big Sean wielokrotnie wspominał, że chciałby nagrać z Eminemem.

 

W tym roku raper ma wydać album „Hall Of Fame” i to przypuszczalnie na tym krążku lub na zapowiadanym również na ten rok ósmym albumie Marshalla znajdzie się ich wspólna nagrywka.

 
27 komentarzy

27
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
RX

1szy

Aaa

#raifeissen

adkinsoon

[quote name=”megaaa”]
[img]https://img440.imageshack.us/img440/9388/joannalacher.png[/img]

ps. ta wasza luxkurwia astfajewa czy jak tam tej mongolce ni chuja się nie umywa do NASZEJ POLSKIEJ SŁOWIAŃSKIEJ AŚKI ! pis joł i kop robo ![/quote]

POTWIERDZAM. ASKA LEPSZA CIPERA

córka_penera

EMINEM JEST NIEPRAWDZIWY I NIESZANOWANY BO ZGINA PALCE W ŁESTKOŁST, TYLKO LEHU LICZY SIE NA ZACHODNIM WYBRZEZU

Fokóz

[img]https://i.imgur.com/dVpSBzG.jpg[/img]

MATKA KULI

[img]https://i1.ujarani.com/3/3/3KMo2D.gif[/img]

Klaus Schulze

GIMBY NIE ZNAJO. BEKA!
[img]https://2.bp.blogspot.com/-XN7wgmm0N8Q/ToHUVV3RsLI/AAAAAAAAAOM/_8fpAeWLLfU/s1600/Mickey-Rourke-Ugly-Picture.jpg[/img]

A$AP_ELDOKY

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jIigWhNt4sI[/youtube]

ŁAPCIE BO RZADKO MACIE OKAZJE POSŁUCHAĆ DOBREGO RAPU

zzzzzzzzzzzzzzzz

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lYTw28x7E7Q[/youtube]

carlos

GDYBYŚCIE SPRAWDZILI TE INFO BARDZIEJ, A NIE TYLKO PISZECIE NEWSY NA PODSTAWIE ZDJĘCIA TO WIEDZIELIBYŚCIE, ŻE TO NAGRANIA DOSZŁO JEBANE GIMBUSY REDAKTORZY!!!

tojestrap

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=99HHT4e_dKA[/youtube]

Rapus

POZDROWIENIA OD REDAKCJI GLAMRAPU!
[img]https://1.bp.blogspot.com/–QB3eB7X5X8/T1OnIL2BEXI/AAAAAAAABEU/sPlDfgftWmg/s1600/3gordos_(1).jpg[/img]

PS NIE KASUJCIE HETEROSEKSUALNYCH GIFÓW DAJCIE NAM TEŻ ŻYĆ CHŁOPAKI

WJEŻDŻAM CI NA DYMIE

[img]https://i.imgur.com/CHTTF1S.jpg[/img]

Sqasz

POZDRAWIAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW GLAMRAPU!!!

mimi

JA PIERDOLE, CHUJ ZE MA Z NIM ZDJECIE? OD RAZU MISIAL COŚ NAGRAĆ SKURWYSYNY?

Z BIEBEREM TEŻ NAGRAŁ?

[img]https://img.musiquemag.fr/datas/fiches/j/u/justin-bieber/n/justin-bieber-4bf689365e325.jpg[/img]

EMINEM JEST POJEBANY, BO BIEBER JEGO FAN ZROBIL SOBIE Z NIM ZDJECIE, A EMINEM POZNIEJ RAPUJE O NIM SZYDERCZO, ZRESZTA JEBAC EMINEMA BO Z NIKI MINAŻ NAGRAŁ KAWAŁEK A POTEM RAPOWAŁ ZE JEJ WSADZI KUTASA W WIELKIE DUPSKO

PRAWILNY

JEBAC WAS, TEDE KROL! OSTATNI CHUJE

RZARY HEMP GRÓ

WITAM WAS PO DLUGIEJ NIEOBECNOSCI.

PAMIETACIE CZY ZAPOMNIELISCIE?

ZOBACZ ELDOKA NA WOLNO, MASZ TUTAJ PRZED SOBĄ MOJĄ MYŚL UWOLNIONĄ, GOTÓW DO WALKI JAK LOBO I TAK JAK COP ROBO OCZYSZCZAM MIASTO ZE… Z PUSTĄ GŁOWĄ.A WIĘC ZOBACZ JAK NA WOLNO ELDO JEDZIE CAŁY ŚWIAT PADA TUTAJ NA KOLANA, ZOBACZ ELDO CAŁY CZAS SIE STARA NO BO OBROŃCY TYTUŁU ZNISZCZĄ KAŻDEGO KTO FIKA Z PUSTĄ GŁOWĄ, ZNISZCZE WSZYSTKICH ZOBACZYSZ, ELDO MIASTO WYCZYŚCI Z TYCH KTÓRZY SĄ NIE NAJSYS ALE WORST,LEŻĄ NA PODŁODZE ZOBACZ ELDOKA ZNISZCZY PRZEJDZIE PO NICH JAK TAK JAK WALEC,ZNISZCZE, ZOSTAWIE CIE SEMPOM,ELDO PREZIDENTO,ZOBACZ TAK JAK NA KUBIE FIDEL CASTRO NIGDY NIE SKOŃCZE BO CAŁY CZAS MIKROFON WŁĄCZE, NIKT MI GO NIE ODETNIE, ZOBACZ ELDOKA WIĘC ZOBACZ TERAZ SPRAWDŹ TU, W PROGRAMIE SKŁAD, ERDO I RED, ZOBACZ WIĘC NA WOLNYCH MAJKACH NIGDY TO NIE KOŃCZY SIE, A ELDO POZDRAWIA WSZYSTKICH PIS JOU LOOOOOO

POZDRAWIAM STARIA GWARDIE, PIS JOU

JEST NAJLEPSZY

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WPQ0RAuFt0Y[/youtube]

ELDOGRUZ

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WWkglprYnyQ[/youtube]

ulasla

Eminem KRÓL
uwielbiam go

JJJJJJJJJJJJJJJJ

[quote name=”ulasla”]Eminem KRÓL
uwielbiam go[/quote]
PIKEJ TO KRUL! POZDRUW FSZYSTKIH

ulasla

[quote name=”mimi”]JA PIERDOLE, CHUJ ZE MA Z NIM ZDJECIE? OD RAZU MISIAL COŚ NAGRAĆ SKURWYSYNY?

Z BIEBEREM TEŻ NAGRAŁ?

[img]https://img.musiquemag.fr/datas/fiches/j/u/justin-bieber/n/justin-bieber-4bf689365e325.jpg[/img]

EMINEM JEST POJEBANY, BO BIEBER JEGO FAN ZROBIL SOBIE Z NIM ZDJECIE, A EMINEM POZNIEJ RAPUJE O NIM SZYDERCZO, ZRESZTA JEBAC EMINEMA BO Z NIKI MINAŻ NAGRAŁ KAWAŁEK A POTEM RAPOWAŁ ZE JEJ WSADZI KUTASA W WIELKIE DUPSKO[/quote]
co to za głupi komentarz. Co z tego że biebererek jest jego fanem???? eminem go nie lubi i ja mu się nie dziwie przecież to pedał jakiś jest i śpiewać nie umie a minaj jest plastikowa
i to że tak rapował to nie znaczy że ją obraża od razu ..

kokokokojojojo

[quote name=”ulasla”]co to za głupi komentarz. Co z tego że biebererek jest jego fanem???? eminem go nie lubi i ja mu się nie dziwie przecież to pedał jakiś jest i śpiewać nie umie a minaj jest plastikowa
i to że tak rapował to nie znaczy że ją obraża od razu ..[/quote]

NIE ZESRAJ SIE KURWO FANIE FEMINEMA

ana

Chuj wam w dupe gimby!

Eminem na wiecznym propsie.

[img]https://cdn.hiphopdx.com/images/news/Eminem-Standard.jpg[/img]

nuda w chuj

[quote name=”ulasla”]co to za głupi komentarz. Co z tego że biebererek jest jego fanem???? eminem go nie lubi i ja mu się nie dziwie przecież to pedał jakiś jest i śpiewać nie umie a minaj jest plastikowa
i to że tak rapował to nie znaczy że ją obraża od razu ..[/quote]

NO KURWA NAGRYWA Z NIA A POTEM JA CISNIE BO JEST PLASTIKOWA NO KURWA PO CHUJU ZAJEBISTY REAL HIB HJOB

BOSSPLAYER

LAJKOWAĆ GIMBY! TO NIE TRUDNE JAK NIE JESTEŚCIE HOMO ! facebook.com/pages/SSG-SEXY-Splash-GIRLZ/355582627874638?ref=tn_tnmn

FROG

Eminem na propsie, a zdjęcie wyżej to prawdopodobnie photoshop, elo!

Popularne