News
Biletomat.pl ma nową aplikację
Newsy, bilety, koncerty i społeczność.

Biletomat APP to skarbnica potrzebnych informacji, idealna dla każdego fana muzyki, ale i nowoczesne oraz intuicyjne narzędzie do komunikacji z uczestnikami imprez.
Jedna appka, by władać wszystkimi wydarzeniami
Wiele się zmieniło od czasów, gdy jeżdżąc na festiwale musieliśmy korzystać z rozkładanej broszurki, na której mogliśmy sprawdzać line-upy, godziny i doczytywać przy słabym świetle sceny informacje o artystach. Dziś appki są nieodłączną częścią większych imprez, ale nawet te najlepiej zaprojektowane mają jedną wadę – prawdziwy fan muzyki musi za każdym razem i przy każdym wydarzeniu ściągać nową, nierzadko korzystając ze słabego internetu. A potem uczyć się funkcjonalności takiej aplikacji od podstaw, by po maksymalnie kilku dniach skasować ją z telefonu. A co, jeśli istniałaby jedna appka, której działanie wykraczałoby daleko poza zwykłe sprawdzanie rozpiski? Portal internetowy, bileteria, społeczność i komunikator w jednym. Sprawdźcie Aplikację Biletomat APP – miejski przewodnik, dzięki któremu zawsze znajdziecie coś dla siebie. Niezależnie gdzie i na jakim wydarzeniu akurat jesteście.
Imprezowy przewodnik
Szukacie imprez w swojej okolicy? Interesują was ciekawe wydarzenia odbywające się w najbardziej znanych klubach w całej Polsce? Biletomat APP to coś między osobistym przewodnikiem i planerem. Aplikacja pozwoli wam na dostęp do nieustannie aktualizowanej listy kilku tysięcy wydarzeń odbywających się w całej Polsce. Dzięki sortowaniu wydarzeń po lokalizacji, miejscach i gatunkach, każdy w prosty i intuicyjny sposób znajdzie coś dla siebie – obojętnie, czy jesteście fanami metalu, kabaretów, czy interesuje was weekendowy rave.
Twoje bilety w twoim portfelu
Znaleźć idealną imprezę to jedno, ale trzeba jeszcze zdobyć na nią bilety. Na szczęście aplikacja Biletomat APP została stworzona przede wszystkim do tego. Łatwo, intuicyjnie, z wykorzystaniem ogromnej bazy wydarzeń, aby nie tracić czasu na szukanie wejściówek przed eventem. Wygodnym rozwiązaniem jest też portfel biletowy – w Biletomat APP można kupować bilety na wydarzenia oraz przechowywać je w wygodny sposób bezpośrednio w aplikacji.

Newsy i artykuły z naszych portali
Biletomat APP to naturalne przedłużenie naszych portali – znajdziecie tam najnowsze newsy, opinie, dłuższe artykuły i recenzje płyt. Szeroko rozumiana popkultura z Rytmy.pl, muzyka elektroniczna znana z Muno, a także trance i EDM, o których pisze FTB czy hip-hop, z którym kojarzy się przede wszystkim GlamRap. Wszystko w jednym miejscu. Ta funkcjonalność przyda się w każdej sytuacji, a szczególnie w tzw. międzyczasie. Na przykład w drodze na event lub kiedy chcecie zabić czas czekając na znajomych przed koncertem czy odpocząć w trakcie imprezy w chillroomie.
… i wiele, wiele więcej dla fanów muzyki i koncertów
Biletomat APP oferuje także całą masę funkcjonalności, które mogą ułatwić życie fanom muzyki. Na przykład licznik kroków, który doceni każdy, kto kiedykolwiek musiał przemieszczać się po kilkanaście razy w ciągu dnia między oddalonymi od siebie scenami. Albo powiadomienia push o wydarzeniach – skonfigurowane tak, aby maksymalnie dopasować się do użytkownika, donosząc mu o ulubionych artystach, festiwalach, gatunkach muzycznych oraz miejskich akcjach. Jest też fanzone, dzięki któremu można śledzić swoje ulubione kluby i festiwale, otrzymując także playlisty, timetable i wiele innych rzeczy. A wszystko w jednej aplikacji na telefon – Biletomat APP.
Linki do pobrania aplikacji: Sklep Play | Apple Store
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Mes wypomniał Leosi reklamę alkoholu i otrzymał mocną ripostę
Management Mesa miał prosić na kolanach, żeby to on wystąpił w reklamie piwa.

Ten Typ Mes wypomniał Young Leosi, że jej kariera zaczęła się od reklamy alkoholu. Tymczasem były współpracownik rapera przypomniał mu, co ona sam robił przed laty.
– Pamiętaj, że Young Leosia wzięła się z reklamy alkoholu. „Bacardi w klubie ze szklanki” to jest reklama. Startem jej kariery była zamówiona przez markę reklama alkoholu. Mocne gówno – powiedział Mes w rozmowie z Winim.
Young Leosia nie zareagowała na słowa weterana, ale robił to za nią były współpracownik rapera.
– Pragnę przypomnieć Ci Ten Typ Mes, że Twój ówczesny managment praktycznie na kolanach prosił, żebyś zastąpił innego rapera w kampanii, którego reprezentowałem, bo podobno on piwa nie lubi. Ale w końcu zrobiłeś to, Typie – napisał Tomasz Woźniak, czyli DJ ERHA, który obecnie jest prezesem technologicznej firmy Future Mind.
News
Bambi o współpracy z McDonald’s: „Wiedziałam, jak ten zestaw ma wyglądać od lat”
Bambi nie wzięła tej współpracy dla pieniędzy?

Po blisko roku, Bambi ujawniła, jak wyglądała jej głośna współpraca z McDonald’s.
Zestaw Bambi w McDonald’s był oparty na gotowych elementach z regularnego menu, ale też na autorskich dodatkach: serowe gwiazdki i sos sojowo-pieprzowy, które wyprzedały się błyskawicznie po premierze. Zestaw obejmował też sześć nuggetsów, frytki i napój, a jako opcja – McFlurry ze Skittles.
Bambi: „To nie był przypadek, miałam plan”
Po niemal roku od premiery zestawu, Bambi opowiedziała o kulisach współpracy z McDonald’s w podcaście „Bliskoznaczni” Katarzyny Nosowskiej i Mikołaja Krajewskiego. Na pytanie prowadzącego, czy propozycja przyszła z zaskoczenia, odpowiedziała szczerze, że wielu influencerów robi takie rzeczy dla hajsu, a ona chciała dotrzeć do nowych ludzi i zbliżyć tych, którzy już jej słuchają.
Zdradziła, że pomysł na zestaw miała już od dawna, a kiedy przyszło do ustaleń, postawiła warunek: „albo po mojemu, albo wcale”.
Raperka opisała sam proces wyboru produktów:
– Przychodzisz do wielkiej sali z długim stołem, z mnóstwem ludzi i mówisz, jak chcesz żeby wyglądał twój zestaw. Już od wielu lat wiedziałam, jak ma wyglądać. Kiedy podawałam ten pomysł, to postanowiłam, że będzie po mojemu albo wcale. Później przychodzisz co jakiś czas na testowanie. Siedzisz przy wielkim stole i wszystko ci przynoszą. Teraz serki — i przychodzi pani z serkami: tutaj z cheddarem, teraz tu mniej posypki. I wszystko po kolei. Po całym tym dniu czujesz się jakbyś wpuszczany był do (świata z filmu) „Charlie fabryka czekolady”. Wbiegasz, wszystko testujesz, no coś wspaniałego.
News
Saful ujawnił, jak trafił do hollywoodzkiego filmu
Nie odbyło się to tak oczywistą drogą, jakby mogło się wydawać.

Na Netflixie zadebiutowała druga część filmu „Old Guard”, w której jedną z ról zagrał Kamil „Saful” Nożyński. W produkcji występują również hollywoodzkie gwiazdy — Charlize Theron i Uma Thurman — co czyni udział rapera z Warszawy niemałym wydarzeniem na polskim gruncie.
Po „Ślepnąc od świateł” nie poszło z górki
W rozmowie z Czwórką w audycji „Co oglądać?” Saful przyznał, że po sukcesie serialu „Ślepnąc od świateł” spodziewał się większego zainteresowania ze strony branży filmowej.
– Szczerze mówiąc, jak Ślepnąc od świateł wyszło i — wbrew moim oczekiwaniom, których tak naprawdę nie miałem — stało się tak wielkim hitem, to potem miałem oczekiwania, że trochę będzie tej pracy w aktorstwie. Ale to nie przyszło zaraz po tym – wyznał raper.

Angaż przez… agencję modeli
Co ciekawe, propozycja udziału w hollywoodzkiej superprodukcji nie przyszła przez tradycyjne kanały castingowe. Jak zdradził artysta, nie miał wówczas reprezentacji aktorskiej, ale jego profil został dostrzeżony przez producentów dzięki… agencji modelek.
– Znaleźli mnie przez agencję, akurat wtedy nie miałem żadnej agencji aktorskiej, tylko przez agencję modeli i modelek – ujawnił Nożyński.
Kilka dni temu, w rozmowie z GlamRap.pl raper ujawnił, co powiedziała mu Charlize Theron na temat serialu „Ślepnąc od świateł”.

Rapowy Festiwal w Sławie ruszył w czwartek, a za nami pierwsze przykre doświadczenie. Podczas występu bambi zapalił się jeden z food trucków.
Raperka wyszła na scenę w czwartek po godzinie 20. W pewnym momencie osoby przebywające na festiwalu zobaczyły gęsty dym. Zapalił się food truck Pasibusa, znajdujący się niedaleko sceny. Na miejscu szybko interweniowały służby.
Wszystko to działo się, kiedy na głównej scenie koncert dawała bambi, która także zauważyła , co się dzieje i zagrała pod to specjalną piosenkę.
Niestety, jedna osoba, pracownica food trucka, trafiła do szpitala z poparzeniami.
Co ciekawe, w ubiegłym roku niespodziewanie na koncercie raperki pojawiła się niespodziewana ulewa. Słuchacze już wiążą te dwa incydenty sugerując, że nad raperką w Sławie wisi jakieś fatum.
Poniżej wideo:

Żurom wyszedł niedawno na wolność po ponadrocznym wyroku. Dzięki dostępowi do sociali dzieli się teraz przemyśleniami i doświadczeniami życiowymi z fanami. Były właściciel katalogu RRX opublikował właśnie enigmatyczny wpis na temat Bonusa RPK. Czy można go traktować jako formę publicznego przelania żalu?
Drogi Żuroma i Bonusa RPK przecięły się ze sobą wiele lat temu. – Przystąpiłem do pomocy Oliwierowi, bo znamy się, lubimy i nie wierzę, że to zrobił – mówił offbeatowiec w 2018 roku, gdy zatrzymano twórcę Ciemnej Strefy. Żurom wspierał Bonusa i zaangażował się publicznie w jego obronę, atakując prokuraturę. – Dla kariery zrobi wszystko, bo jest artystą i chce go pan skazać – uderzał w oskarżyciela w sprawie narkotykowej.
Teraz na instagramowym profilu Żuroma pojawił się niełatwy w interpretacji wpis o Bonusie.
– Pieniądze może mieć każdy, ale zasad i honoru nie da się kupić! Trzeba żyć tym co jest i co będzie, ale pamiętać, co się w twoim życiu wydarzyło i kto jak w stosunku do ciebie się zachował – napisał offbeatowiec.
Bonus RPK nie obserwuje konta Żuroma na Instagramie, co może być pewną wskazówką, co do ich aktualnych relacji.

-
News4 dni temu
Quebonafide trzeci na świecie
-
News4 dni temu
Przepowiednia Quebonafide, którą wyjawił u Stanowskiego, spełniła się po tygodniu
-
News4 dni temu
Artur Rawicz: „Zdiagnozowano u mnie raka”
-
News3 dni temu
Koniec teorii. Wiemy, dlaczego Taco nie pojawił się u Quebo na Narodowym
-
News2 dni temu
Żurom ma żal do Bonusa RPK?
-
News4 dni temu
Żurom odmówił wywiadu. Bandzior, który pobił Wilka, jednym z powodów
-
News3 dni temu
Ten Typ Mes: „Young Leosia wzięła się z reklamy alkoholu”
-
News5 dni temu
Open’er 2025 – wiemy, ile ludzi kupiło bilety