Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

Pierwsze efekty wyjazdu ekipy 2115 za naszą zachodnią granicę. Tydzień temu Blacha, Kuqe i Deemz relacjonowali swój wyjazd do Niemiec. Zrealizowali oni wspólny numer wraz z teledyskiem z reprezentantami ekipy M13.

Na kanale New Bad Label pojawił się wspólny numer Blachy oraz rapera o pseudonimie Khalif030. Za produkcję odpowiada Deemz.

Fragment tekstu (Blacha):

Jadą ci po matce a ty kurwa nagle głuchy
Oh oh na ulicznym syfie patrzą na mnie Bentley
Oczy wyjebane po tabletce
Oh oh w chuju mam tu ciebie i twój respekt
Między albanami, arabami wychowany w Niemczech

 
11 komentarzy

11
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Young Pablo Twice aka kids nightmare

Tuż po święcie niepodległości promujecie ciapaków paparuchów. Nie wstyd wam?!

PdW

To wypierdalal do tych Niemczech..Myślą że się wszyscy Arabów boją i się na Tym patencie bujaja lamusy…nie różnią się niczym od sentino tylko on rapsy robi dużo lepsze…gangusy strzelające z palcy…czapki z alli express itd
Wszyscy wariaty do póki nie zawina ich na komendę… 3/4 tych debili niebyła nawet na dołku…

Esss

Co za gówno z Ciapatym smierdzielem na feacie, Tfu..! Gardze takimi szeleszczącymi cwaniaczkami z przewieszonymi damski torebkami na szyji, co ich teksty, flo, i zawartość oleju w głowie świadczy o zdegenerowaniu społecznym… Co to kurwa za moda? I te tombaki na rękach i szyji z aliexpress… Cyt:”Hip hop is dead”….

Marcin Xayoo Majkut najwienkszy polski strimer

Między albanami, arabami wychowany w Niemczech

był już jeden taki, co skończył z rozepchaną dupą na obsranym prześcieradle u jakiegoś randomowego pedała i potem uciekł z kraju, niedługo pora na ciebie szmata2115 XDDDDDDDDDD

stara_kukona

gej rapom mowie zdecydowane nie

Jasiu

o widze kolega chce zastąpić miejsce sentino
mam nadzieje ze skonczysz jak on xD

sss

czyli jak? bo Sentino ma się całkiem dobrze, niedawno wydał zajebisty album.

lil sqqa

czemu oni wszyscy się stylizują na tych arabów , widać przecież że przed klipem blacha był na solarium żeby te ciapaki go nie pobiły za biały kolor skóry

✌ ¯\_(ツ)_/¯

xD co to za gówno?

Kaczan120

Nie wiesz z kim przy stole siedziałem

MIRAS X

Jak zawsze z ciekawości albo nudów można luknąć https://www.youtube.com/watch?v=hs_AhO5oPr0 SŁUŻĄC IM projekt 143

Popularne