Sprawdź nas też tutaj

News

Blueface: „W pół roku przespałem się z 1000 kobiet”

Tegoroczny Freshman chwali się seksualnymi podbojami, a nawet… pięciokątem.

Opublikowany

 

Autor singla „Thotiana”, który zdobył złotą płytę był ostatnio gościem w programie Big Boya w radiu Los Anegeles Real. Pochwalił się on ze wszystkimi słuchaczami m.in. swoimi seksualnymi podbojami.

Warto jednak zaznaczyć, że pytanie o łóżkowe sprawy Blueface’a zadał sam gospodarz programu. – Jak myślisz, ile kobiet miałeś w ciągu ostatnich sześciu miesięcy? – zapytał Big Boy. – Myślę, że ok. 1000. – odpowiedział Freshman 2019. Trzeba przyznać, że jest to imponująca liczba. Niektóre zagraniczne media wskazują jednak, że rola kobiety po raz kolejny sprowadzana jest przez raperów do roli „przystawki”.

Blueface zdradził też w programie w jaki sposób udało mu się osiągnąć taki wynik. – Czasem był to trójkąt, czasem czworokąt, a nawet udało mi się zrobić pięciokąt. To byłem ja i cztery dziewczyny. Nie było to łatwe zadanie. – wyjaśnił.

 
36 komentarzy

36
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Belmondo Informator

Czyli średnio każdego dnia uprawia seks z 5,5 kobiet. Dzień w dzień. Pierdolony czarny mitoman jest analfabetą i nie umie liczyć, pierdoli bzdury ale jego słuchacze to takie same głupie małpy.

MaxB

Dokładnie to 4,5. Ale i tak widać mocną inspiracje Bonusem BGC i jego bajdurzeniem

Belmondo Informator

Ty chyba kurwa lekcje matematyki omijałeś albo chodziłeś do tej samej szkoły co ten czarnuch.
Uwaga, podaję prawidłowe rozwiązanie:

365:2=182,5
1000:182,5=5.4794
To jest dokładny wynik, a nie żadne 4,5. Na szczęście za 3 tygodnie zaczyna się szkoła to może nadrobisz braki albo rodzice wykupią ci korepetycje i się nauczysz podstaw.

chuj

Słyszałem, że murzyni mają ok. 20% większy popęd seksualny, ale to jest akurat przykład zespołu Delbrücka.

MaxB

Lepiej obczaj datę wywiadu i skup się na tym co mówi prowadząc. Miał on miejsce w 219 dni roku. Jak bazujesz na „przetłumaczeniu” newsa przez jakiegoś „redaktora” to wróżę Ci świetlana przyszłość chłopcze.

1000:219=4,56

Także miłego rozpoczęcia roku szkolnego dzieciak ajjj

Belmondo Informator

Maxiu przygłupie nie kompromituj się jeszcze bardziej.

„Jak myślisz, ile kobiet miałeś w ciągu ostatnich sześciu miesięcy? – zapytał Big Boy. – Myślę, że ok. 1000.”

1000 kobiet na 6 miesięcy. Co ty kurwiu niedojabany pierdolisz o 219 dniach? Co za różnica kiedy miał miejsce? Pytanie było o 6 miesięcy i tyle. Ty kurwa jesteś jeszcze głupszy niż ten czarnuch, tylko on chociaż coś poruchał, a ty redtube i własna ręka, pod warunkiem, że matka nie odetnie ci internetu i oplaci komórkę.

Freeq

Tak że w tym zdaniu powinno być osobno, polski też słabo.

S-H-A-D-O-W

Tak 4 zaruchał a 5 musiał w pół przeciąć liczba musi sie zgadzać

Nauczyciel Wychowania Odjebania

PIERDOLI TAM KOCOPOLY ŻEBY SZUM ZROBIĆ WOKÓŁ SIEBIE.
ZA POL ROKU OKAŻE SIĘ ŻE JEST GEJEM I PRZESPAL SIĘ Z 3000 MĘŻCZYZNAMI.

RAP TO JEDNAK WIELKIE SZAMBO I POSMIEWISKO

S-H-A-D-O-W

Najwiecej pierdolą o ruchaniu ci ktorzy nigdy nie ruchali, zaokraglone 1000 kobiet?, zaden burdel by tyle nie udostepnil co najwyzej 2 z aids. Nigdy nie pozdrawiam tfu

Ja Czarny

No i palnął celowo, że 1000, by takie ameby jak wy zaczęły dyskusję. A on sie smieje.

Jennifer z Piździchowa

on się nie śmieje

Odb

Blueface:”W ciągu 1000 dni przespałem się raz z pół kobietą pół mężczyzną”

twoja_stara

W Polsce raper może się co najwyżej pochwalić że przespał się z żabsonem.

Ojciec Tedego

No no kurwa gnojku, mój syn 16stke drylował. Ale powiem Wam jak było, mojemu synowi już dawno nie staje i Brewa wydrylował ta pannę. Ale zabryzgał mojemu synowi sofę i ten go wyjebał z NWJ

Lewatywa

U nas to samo przecież, myślicie że taki Quebo czy Taco to nie spał z 1000 facetami w tym roku?

EJ TY KOLO

JEGO CZARNY CHUJ MUSI BYĆ ISTNYM WYSIEDLISKIEM KURWA KOBIECYCH PASOŻYTÓW JA PIERDOLE GRATULACJE MURZYNIE POKŁONY AŻ PO SAME JAJA

MOSIEK KACZYŃSKI

Ja myślę, że to realistyczna liczba – sam codziennie użyczam anusa 5-6 mężczyznom

Ojciec Tedego

O kurwa Jarku, biodro Ci nie wypada?

Lynx

1000 kobiet w pół roku .Czworokaty,pięciokąty i trójkąty a później sie obudził .

Yaku

Jak dochodzi w 2 minuty może tak i było..

Inos

Już wiadomo gdzie w tym roku szukać grzybów.

kotlet

walić takich gości, którzy mają gorsze flow niż teraźniejszy borixon (czyt. dno i wodorosty)
Wystarczy sprawdzić kawałek z g-eazy’im. Pewnie do dzisiaj żałuje zmarnowanego beat’u na tego leszcza.

Syn wkurwionego huja

A potem będzie płakał jak jakaś oskarży go o gwałt

Szept

Taaa.. gadac kazdy może, za pół roku pojdzie siedziec bo któraś oskarzy go o gwałt i pozniej sam będzie zaliczany

Luka

Blueface: „W pół roku przespałem się z 1000 mężczyzn”

Chujozwierz

CO JA JEBANY TŁUMOK XD ROZUMIEM ZE CODZIENNIE BZYKA 5 LASEK NARAZ, NO CHYBA ZE TO JEGO 5 KOLESI RUCHA W DUPSKO, WTEDY LICZBY BY SIĘ ZGADZAŁY

Don Paul Don

wy śmiecie z glamrapu! nawet sami artykułu nie potraficie napisać, wczoraj na newonce dokładnie o tym samym pisali https://newonce.net/2019/08/blueface-chwali-sie-ze-przez-ostatnie-pol-roku-spal-z-ponad-1000-kobiet/
Opublikowany
1 godzinę temu
Przez
Maxymilian Hozer (śmieć)

Treser

I mówią na niego Syfilis aż zazdroszczę

DJ Ango
skarpetkazdrowanieuciskowa

nacho vidal,rocco stiffredi,brandon iron,peter north,steve holmes,ron jeremy w jednej osobie kurwa… jakbys sprobowal dodac stosunki tych wszystkich typow ktorych wymienilem to by ci kurwa kalkulator zglupial…

Real Hip Hop 90

Blueface – Thotiana no niezły z niego raper pochodzi L.A.rapuje sobie niezle jak na 22 lat i na tle tych wszystkich młodych w USA wypada spoko.

Jacek Graniecki

Ehh

Miroslaw Kromolowski

Flaczyna posmutniała

Pavel

Скорее всего не было ни одной. А так, как он „крутой” нигер, то не может этого сказать, вот и придумал 1000.Или просто пидор.

JurnyStefan

Wypierdalaj z tym językiem ścierwa ze wschodu.

Popularne