Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Bonson nowym członkiem w ekipie Deysa

Nowy singiel z udziałem szczecińskiego rapera.

Opublikowany

 

fot. Paweł Biegun

„Am Am Am” to piąty już singiel promujący nadchodzący wielkimi krokami wspólny album członków Hashashins Label – „Front”. Tym razem mamy okazję usłyszeć na nim gościnnie Bonsona, a wedle zapewnień, nie jest to jego ostatnia zwrotka, którą nagrał na ten materiał w czasie jego pobytu w HASHAHACIE. Raper ze Szczecina został zresztą przy okazji premiery singla oficjalnie przedstawiony jako członek ekipy Hashashins.

Cały utwór to odważny i bezkompromisowy numer nagrany na mocno klubowym bicie NoTime’a, gdzie video zrealizowała klasycznie ekipa Improbros.

 
70 komentarzy

70
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Stercząca pała wuja Rafała

Nadaje się Do nich.

Wydziarany jak brudnopis 5 latka.

Ciekawe czy dupe i kutange tez ma wydziarana

Lo-rę

Sprawdzajcie mordki listę traków z mojej nadchodzącej epki „Nieporuchawszy”.
1. Mój kolega widział ją.
2. Kupiłem bukiet białych róż.
3. Ona woli karła spod dziewiątki.
Na razie nagrywamy album bez podkładów, bo nie mamy w składzie beatmakera. Póki co jestem tylko ja raper i mój kolega menadżer, który będzie się zajmował finansami.

Borixon

Zapraszam do mojego nowego burdelu „cwellwagon”, myślę, że razem zmajstrujemy coś ciepłego. Aha zapomniałbym, warunkiem koniecznym wstąpienia do „cwellwagonu” są podciągnięte do granic możliwości białe skarpety i plastikowa maska (mile widziana też spawalnicza) zakrywająca pół twarzy.

Zenon

Zapowiada się gruby sztos

Batman

Spytaj Piha bo mu ostatnio w dupe wchodzi.

Brainsick Mob

Miałem coś napisać, ale nie chce mi się tego gówna komentować

Nick Wizz

Przeczytałem „Bonson nowym członkiem” by w tym momencie przerwać lekturę i w końcu uznać że artykuł jest wiarygodny. Banda chuja, do Monaru wypierdalac zróbcie ze sobą porządek, a następnie na terapię hormonalna. Może nie jest za pozno.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Racja

Pan Artur

Bonson kolejnym członkiem w odbycie Deysa. Czy znajdzie się tam jeszcze miejsce na palucha ?

­­­ŻABSON PRZEWOZY GIŻYCKO

gówno a nie rap

PaluchFarmazonBezWartości

Co na to Paluch 🙂 A Tak Chwała Walczącym Zapamiętana 🙂

EJ TY KOLO!

OSTATNIO ZWALIŁEM SE KILKA RAZY PRZY SCENACH MIŁOSNYCH SOLA Z SEBASTIANEM W SERIALU EL CHAPO. SEBASTIAN JEST PIĘKNY.

Myśli samobójcze Mariusza Jopa

Trzeba mieć niesprawne 95% mózgu żeby słuchać tych wyjących kurtyzan

EJ TY KOLO!

CO TO ZA PRZEĆPOŁKARAKAN JEBANY?

EJ TY KOLO!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

Kaszysz

Dziwicie się? Jemu odpierdoliło po tym, jak umarł Orzeu, a teraz tylko jest z nim co raz gorzej

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

PROSTO pseudo artyści to myślą że są w ogóle nie wiadomo kim hahaha (oraz tak samo Cleo Żabson BRX Taxita Taqonfide Peja Major i Paluch Bonus)
Tak naprawdę to są lansowane beztalencia :
Tekstów nie piszą sami,podkładów też nie ,a się wożą i kozaczą jak przygłupy ,wszystko im załatwiła im mamusia po znajomości bo sami by się nie wybili..
Zero szacunku dla nich
Oni myślą że będą niszczyli setki tysiące osób w Polsce bo im się tak podoba a ja wam powiem że mam na nich
GŁĘBOKO WYJEBANE
I SZKODA MI ICH NAWET SŁUCHAĆ
Do innych artystów nic nie mam
Mam powody
Mam powody
Za syna kurwiny

TDI=plebs

Żyjem sobie w trudzie, znoju-orzę ziemie, grzebie w gnoju! jestem panem W całej wsi bo mam AŁDI W TDI. Wszyscy we wsi mnie szanują, gdy zajadę swoją furą… Laski piszczą, kury gdaczą kiedy w AŁDI mnie zobaczą! gdy zajadę zaś pod kościół wszyscy mówią TO jest gościu… WÓZ wymiata Fordy, Fiaty, widać we wsi kto bogaty, a sam znaczek TDI wszystkim się po nocach śni .Idę orać bo już czas, zanim ZAZDROSC ZEŻRE WAS. Wy se siedźta i czytajta, mego WOZA podziwiajta!!! bo to auto cud techniki, Niemce robią super bryki!.

Odb

Transon nowym kutasem w sukience Geysa

TAKJEST

Rzadko kiedy właściciel BMW , AUDI ,VW , powie coś dobrego o Peugeocie, Renault, Citroenie, Fiacie , Alfa Romeo czy innej egzotycznej dla niego marce. Znajomy mechanik powiedział mi kiedyś że z samochodami podobnie jest jak z obuwiem. Jeżeli ktoś od początku chodzi tylko w gumofilcach to za skarby świata nie przekona się do innego „egzotycznego” obuwia i umrze w tych gumo filcach mając przekonanie że to świetne buty i na zime i na lato i w pole i na zebranie w remizie.. Widać że właściciele Audi a szczególnie BMW to też często chamscy dorobkiewicze, pasujący do gumofilców a nie do garnituru i lakierków.. Pozdrowienia dla miłośników Szpachelwagenów i co najmniej 10 letnich Bolidów Młodych Wieśniaków oraz innych burakowozów, dzięki Wam używane francuzy i Włochy, japońce i koreany są trochę tańsze w Polsce. Wielkie dzięki miłośnikom gumofilców. A jeszcze do tego dodam że Golf , BMW czy Audi lub niemieckie SUW –y mają tyle wspólnego z pięknem, co rosyjski drwal ze sztuką artystyczną

biedaDIESEL

Diesle sa tylko w modzie z racji oszczednosci w biednych krajach. To ze wlasciele nie robia odpowieednich serwisow (z racji biedy) i smrodza te samochody i truja innych to wlasciciele tego szrotu nie widza. No chyba ze diesel jedzie za dieslem i stanie w korku wtedy problem jest widoczny zwlaszcza dla tego co jedzie z tylu i wacha ten smrod.

szkoda

a kto kupuje szkody? auta ze znaczkiem Kury w masce symbolizujacą pasztet dla kota mrki ‚drob’ po której kot ma wzdęcia i rozwolnienie? skody to to samo badziewie jak ałdi (4 zera w masce i piatym jest jego właściciel) czy vw (burakowóz spod remizy po tłuningu gulf 3 czy gulf4 passat w tdi) ten cały niemiecki badziew to auta dla myslacych inaczej poniewaz poprostu sie psuja na potęgę hehe a marka robi swoje co nie? nie co takie ałdi hehe! jak gosciu zmądrzejesz to wybierzesz japonca i bedziesz miał swiety spokój z naprawami jesli nie bedziesz dlaej naprawiał auto u mechanika ‚juzia’ bo salon sobie odpowiednio liczy ! no za co to? za taką szkode co nawet toto marki porzadnej czy znaczka nie ma? skody jak byscie chcieli wiedziec nie sa znane w afryce azji czy ameryce ponieważ ich tam nie wysyłają! wielbiciele skód sa tylko w polsce ile jeszcze czasu musi upłynąc by ten trend zmienic?chcesz to se jeździj szkodą ale to ani piekne ani markowe ani trwałe nie jest a płacic musisz jak za japońca! przemyśl to!

ODPADbmw

Nie używajcie określenia „kierowca bmw” lub „kierowca samochodu” gdy piszecie o bmw. Po pierwsze: bmw to nie auto, to stan umysłu. Po 2: osoba prowadząca taki stan to nie człowiek. Takie istoty nie powinny mieć miana „ludzi” lub „kierowców”. To zwykłe odpady.

Innertia

Brązon nowym członkiem w grocie Geysa
Nowy anal z udziałem Szczecińskiego rapera

PIES FAFIK!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PANEM EJ TY KOLO! . TAK NA MARGINESIE,
EJ TY KOLO! JEST DUŻYM DEBILEM O JASNYCH WŁOSACH. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA EJ TY KOLO! ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY FAFIK MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA WETERYNARZY.

Nyms

Powiem że historia ładna romantyczna

Obozowy Kapo aka bedopies

Bonson nowym członkiem w ekipy friza
wanna wypełniona kulkami z udziałem szczecińskiego rapera.
Belmondo zazdrosny?

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, BOY TO PO ANGIELSKU CHŁOPAK, A JAK JEST CHŁOPISKO? BOISKO. HAHAHA DOBRE CO NIE?

EJ TY KOLO!

-CZYM RÓŻNI SIĘ EJ TY KOLO! OD GÓWNA?
-GÓWNO MNIEJ ŚMIERDZI.
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

biedaDIESEL

kierowca ałdi-cztey zera ma w masce a piatym jest on SAM! pozdrawiam kuraków w śkodach (czyt szkodach) czyli aucie symbolizującą pasztet dla kota marki ‚drob’ po której kot ma wzdęcia i rozwolnienie ! sztarszy pan w kapeluszu przeciez nie zdąży wysiąść ze szkody by załatwic swa potrzebę!pozdro dla burakowozów z vw -spod remizy po piątym tłuningu -gulf-os trzy cztery pięć i szejść!

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Jaszczomp
To GŁÓWNY KSIĘGOWY
SIATKI PEDOFILSKIEJ
PODATKÓW ZA TO NIE PŁACI
HAHAHA

Norbi

Am am am kutasa do dupy bo będzie płacz

jopehaj

ahaha w teledysku napompowane dupy z krakowa ktore mial kazdy za kreche w kiblu pozdro

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Kiedyś to się tak zleklam i zawołałam wujka żeby nie ściągał obcych ludzi z ulicy do domu do mojej szafy w moim pokoju.

BO CI LUDZIE W SZAFIE TO TAM SIEDZĄ I PRZEZ LUFCIK MNIE I SYNKA PODGLADAJĄ.
Sokół i MARYSIA Starosta to mają taką dewiacje że zamykają się w ciemnej szafie w pokoju
I tam siedzą sobie przez cały dzień i przez oczko podglądają małych chłopców i mnie..

Frosti gejdż

Fajnie, fajnie ale idę robić ruchy na stricie

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Sokół i Marysia Starosta to obrzydliwi zwyrodnialce i pedofile
Odświeżam artykuł z 2013r.o Sokole i Marysi Staroście ,zobaczcie jak żałośnie się tłumaczą że swej pedofilii,nawet nie mieli się jak z tego wytłumaczyć ,biedny ten malutki chłopczyk którego chcieli przewieść i porwać Wstyd

https://glamrap.pl/sokol-pokrzyzowalem-plany-pedofila/
.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Sokół i Marysia Starosta to obrzydliwi zwyrodnialce i pedofile
Odświeżam artykuł z 2013r.o Sokole i Marysi Staroście ,zobaczcie jak żałośnie się tłumaczą że swej pedofilii,nawet nie mieli się jak z tego wytłumaczyć ,biedny ten malutki chłopczyk którego chcieli przewieść i porwać Wstyd

https://glamrap.pl/sokol-pokrzyzowalem-plany-pedofila/

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Ziomica Pielęgnica,to ja świr wariatka tak pojebana w słońcu że mięso i wstyd niczego się nie boje bo jestem swirek@rakieta@oszalalam.pl@ :
Mam całą listę higieny osobistej

Bonson brakuje tylko tamponów w odbycie
I płynu do jamy ustnej

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Hahaha a teraz ZAGADKA

NIE MIALA NA SZLUGI A ON MIAL
ALE PIEPRZYLA ZE MA UKŁADY
CHODZILA „PROSTO” FT.Z PEDOFILEM
ALE DOSTALA GARBA I ON GO DOSTAŁ OD RUCHANIA DZIECI

SZLUGI+FARMAZON+PROSTO+GARB

=KATARZYNA PORYCKA+JASZCZOMP
TAKIE TO RÓWNANIE

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Sokół rozdaje materialnym kurwom frajerom raperom żeby pisali obraźliwe piosenki o niewinnych ludziach w Polsce
Dlatego za kilka miechów będą mieli już przeze mnie zjebana renomę
Za synka mojego osmieletniego kurwiny

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Dlatego poprzez to że ja jestem bardzo atrakcyjna kobieta to wyjdą skłonności pedofilskie Sokoła ,bo jeśli dokucza takiej kobiecie jak ja to jest pedofilem lub gejem

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Katarzyna PORYCKA jest największym pojebem w Polsce i czarownica!ma takie kompleksy i niskie poczucie wartości z mojego powodu że dlatego mnie niszczy bo gdyby czula się ode mnie atrakcyjniejsza to nie atakowała by mnie codziennie praktykami masonskimi oszpecenia
To jest zakompleksionE kurwisko z niej, gdzie z takim ryjem
DO MODELINGU PYTAM
JAK ONA NAWET PIERSI NIE MA
JEST CHUDA ZA BARDZO JAK SZKAPA ANIREKTYCZKA
NIE MA DOBREJ TWARZY ITD
I NIE POTRAFI SIE UBRAC

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Katarzyna PORYCKA jest największym pojebem w Polsce i czarownica!ma takie kompleksy i niskie poczucie wartości z mojego powodu że dlatego mnie niszczy bo gdyby czula się ode mnie atrakcyjniejsza to nie atakowała by mnie codziennie praktykami masonskimi oszpecenia
To jest zakompleksionE kurwisko z niej, gdzie z takim ryjem
DO MODELINGU PYTAM
JAK ONA NAWET PIERSI NIE MA
JEST CHUDA ZA BARDZO JAK SZKAPA ANIREKTYCZKA
NIE MA DOBREJ TWARZY ITD
I NIE POTRAFI SIE UBRAC.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Malik Montana to
Cygańska kurewka
I bajkopisarz ciapatym slangiem
Który swoje filmiki na YouTube nagrywa z podszywający mi się osobami,nie opartych na faktach
To jest dopiero poziom „artysty” hahaha szczerze mówiąc nigdy bym na niego nawet nie spojrzała bo mam inne wartości polskie wpojone od urodzenia
Mięso i wstyd dla masońskich zwyrodnialców debili impotentów Palucha i ekipy
Beka z lewicy i masonów

Oni nawet nie wiedzą jak są znienawidzeni przez Polskę
Hahaha

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Malik Montana to
Cygańska kurewka
I bajkopisarz ciapatym slangiem
Który swoje filmiki na YouTube nagrywa z podszywającymi się osobami,nie opartych na faktach
To jest dopiero poziom „artysty” hahaha szczerze mówiąc nigdy bym na niego nawet nie spojrzała bo mam inne wartości polskie wpojone od urodzenia
Mięso i wstyd dla masońskich zwyrodnialców debili impotentów Palucha i ekipy
Beka z lewicy i masonów

Oni nawet nie wiedzą jak są znienawidzeni przez Polskę
Hahaha.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Taxita i broń palna hahaha
Co za idiotka
Która widziała broń tylko na rysunku pośmiewisko ta zacpana dziwka TaXA i xero Mojry
Prawda
Poza tym mogę ja oskarżyć nawet o plagiat aby wszyscy wiedzieli że czerpie z mojej twórczości
Hahaha
Ale z niej talent
Taxita &ekipa podsłuchuje mojego małego synka
Takie z nich damy
Hahaha

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Haha. ..!! Hahaha masoneria jest i będzie zawsze pośmiewiskiem społecznym
Prawda a co a jak !
Wiecie jak Paluch i Prosto i ekipa nabijają sobie wyświetlenia i lajki na YouTube i Facebooku masońskim?
A ja wam powiem..
Oni naprawdę nie dostają tyle lajków i wyświetleń
Im to nabija specjalny program do sztucznych lajków
Więc ha ha ha
Sokół i KęKę tak na serio wcale nie są tacy popularni Cleo i taxita i zabson też ha ha ha
Wydało się idioci

Popek z firmy

Jeszcze rok temu uważałem go za top3 w Polsce. Jeden z nielicznych, który wiedział o co w hiphopie chodzi. Smutne to oglądać takie gówno od bonsona. Rip

OSIEM GWIAZDEK

UWAGA!!!!! !!!
PROSZĘ, PRZEKAŻ DALEJ!!!!! !!!
Rusz Dupę i Marsz… !!!!! !!!
NIEOFICJALNIE #Bazarek
1. Budyń – minimalnie droższy – od Dżemu!!!!! !!!
2. Białoruś 51 – Europa 49
8*() !!!!! !!!

PejaTVN

Widzisz Bonson najpierw jedziesz po Zabsonach zyskując tym moja sympatie a teraz wyszło szydło z wora i okazało się ,ze tak naprawdę to były konskie zaloty w stronę Żabci. Brawo za dołączenie do typów w sukienkach, Transbonsoul.

Michael Scott

Kurwa Deysa słyszałem dwie zwrotki kiedyś i były dobre i mówię chuj w ten kilt sukienke czy w czym on tam popierdalał, jak zwrotki są dobre.
Ale teraz jak na niego patrze to mówię nieeee, no kurwa, bez przesady, teraz nawet nie mam ochoty sprawdzać tych nowych zwrotek. Jak on stwierdził że to jest dobry pomysł, żeby wyglądać tak jak wygląda to kurwa nie chcę znać tego co ma do powiedzenia.

Ozjasz Goldberg Żyd Katolik

NASTĘPNY PIES CO LATA ZA KAŻDYM, CHŁOP CAŁE ŻYCIE W RAPIE I JAK PIES LATA PO LABELACH, ZAMIAST ZAŁOŻYĆ SWÓJ TAK JAK JA KONFEDERACJĘ, JEBAĆ CIĘ

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Hahahaha hahahaha
Ale foto hahahaha
Boże ja wychodzę z tego tematu hahahaha bo nie mogę że śmiechu buahahaha

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄░Deys ░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄░Bonson░░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░

Rozpalona cipka cioci Zosi

Ogóreczki z sokiem z mojej cipeczki
Ananaski o smaku podpaski
Placuszki smyrane przez cycuszki
Fikoleczki bez gumeczkami

Czy ktoś jest jeszcze tak napalony?

SIOSTRZENIEC STASIO

Jak ciocia przygotuje mi kakao:)

Rozpalona cipka cioci Zosi

Już się pieką brioszki z wkładem z mojej kakaowej psioszki 🙂 Zapraszam Stasiu 🙂

EJ TY KOLO!

CIOCIU ZOSIU A ZDEFEKUJESZ MI SIĘ NA RYJA, ROZMARUJESZ STOLCA NA MNIE I CZY MASZ MOŻE KUTASA?

Rozpalona cipka cioci Zosi

Tylko jeśli ładnie poprosisz 🙂

EJ TY KOLO!

CIOCIU ZOSIU WYPNIJ NADE MNĄ SWOJE PIĘKNE WIELKIE DUPSKO I ZAŁADUJ MI TWARDEGO, SOCZYSTEGO KLOCA PROSTO DO UST A POTEM ROZSMARUJ NA MNIE. JA CI WYLIŻĘ OSRANE DZIURECZKI. BARDZO CIĘ PROSZĘ TY WYUZDANA SZMATO.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Hahahaha hahahaha
Hahahaha hahaha
Hahahaha ale foto u góry
Przecież ja zalewam się łzami
Hahahaha

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Szczerze to wyszłam z tego tematu bo chyba zwymiotuje
Autentycznie
Faktycznie
Zrobiło mi się nie dobrze
Nie akceptuje homo tęczy
I populizacji pedałów
A tym bardziej REKLAMOWANIA
PEDALSTWA OFICJALNIE hahaha
NIE CHCE PATRZEC NA LESBY ITP.
BO MNIE TO BRZYDZI PO PROSTU
OD RAZU ODRUCH WYMIOTNY
Więc będę walić zaraz z innym materiałem

APEL!!!

APELUJĘ – osobniki w podeszłym wieku (po 40_ce) powinny być poddawane obowiązkowym badaniom lekarskim i ewentualnie ze względu na zły stan zdrowia odbierać prawa jazdy. W tym wieku to już zerowy refleks i takaż reakcja na zdarzenie na drodze, te osobniki już przeważnie niedowidzą (bryle) i niedosłyszą (słuchawki uszowe) – ot taki 40letni typowy powolniak. My młodzi mamy refleks jak maczeta, dynamit w nogach, ołów w stopach, ułańską fantazję i komputery w głowach, które błyskawicznie analizują sytułacje i reagują kończynowo w manewrach drogowych.

EJ TY KOLO!

TY KURWO DO SZCZANIA NAWET NIE DOŻYJESZ 40 LAT.

EJ TY KOLO!

ZAPOMNIAŁEM DODAĆ, ŻE MÓJ OJCIEC JEST CWELEM A MATKA KURWĄ. TYLKO JA JESTEM NIKIM.

p0lakTOrobak

Przychodzi polacek do Niemieckiego lekarza i mówi że ma depresję.

Lekarz mówi mu:

– Proszę nasrać do worka, wkroić jeszcze do tego jedną cebulę drobno posiekaną i 5 ząbków czosnku.

Worek zamknąć na 3 dni bardzo szczelnie, potem otworzyć i wdychać to co

się tam znajduje przez następny tydzień.

Po 10 dniach przychodzi polacek i mówi ze jest już zdrowy, ale chciałby wiedzieć, co mu dolegało.

Lekarz odpowiada, że to była tęsknota za ojczyzną.

EJ TY KOLO!

Przychodzi EJ TY KOLO! do Niemieckiego lekarza i mówi że ma depresję.
Lekarz mówi mu:
– Proszę nasrać do worka, wkroić jeszcze do tego jedną cebulę drobno posiekaną i 5 ząbków czosnku.
Worek zamknąć na 3 dni bardzo szczelnie, potem otworzyć i wdychać to co
się tam znajduje przez następny tydzień.
Po 10 dniach przychodzi EJ TY KOLO! i mówi ze jest już zdrowy, ale chciałby wiedzieć, co mu dolegało.
Lekarz odpowiada, że to była tęsnota za gównem

EJ TY KOLO!

ZA TWOJĄ RODZINKĄ NIKT Z NAS NIE BĘDZIE TĘSKNIJ JEBANY ULANY KABANIE.

EJ TY KOLO!

A I JESZCZE CHCIAŁEM DODAĆ, ŻE MAMY TAKĄ ZABAWĘ Z OJCAMI, ŻE CODZIENNIE WIECZOREM WOŁAJĄ MNIE „EJ TY TOALETA!”. WTEDY BIEGNĘ DO DUŻEGO POKOJU, ROZDZIAWIAM MORDĘ JAK BONSON NA ZDJĘCIU A OJCE OBDARZAJĄ MNIE OBFITĄ PORCJĄ KAŁU. MMMM CZEKOLADOWA PYCHA.

Popularne