Sprawdź nas też tutaj

News

Bonus RPK komentuje współpracę Peji z Young Multim i Igim

Poznaniak od jakiegoś czasu romansuje z nowoszkolnym nurtem.

Opublikowany

 

Peja i Bonus RPK
Peja i Bonus RPK

Wspólny numer Peji z Young Igim „Lego” był sporym zaskoczeniem dla słuchaczy, a zapowiedź nagrywek z Beteo i Young Multim wywołała burzę, na którą oświadczeniem zareagował sam Peja. – Igi i Multi – oboje Young – tych dwóch kolesi mnie zaprosiło, a ja zrobiłem swoją robotę. Wiem, że polski hip hop to polityka i trzeba uważać z kim się trzymać, a z kim nie (śmiech). Jebać to. Poznałem polską scenę i uważam, że Ci dwaj, których zresztą też zdążyłem poznać – są bardziej autentyczni, niż wielu szanowanych przez Was graczy na tej scenie – napisał raper.

O niecodzienne kooperacje Poznaniaka został zapytany przez jednego z fanów Bonus RPK. – Peja to mądry facet i zasłużony raper. Jeśli uważa to za dobry ruch i tak czuje to ja mu kibicuje. Niech każdy robi co chce i niech nikt nikomu nic nie nakazuje – napisał na FB.



Komentarz Bonusa RPK nie jest zaskoczeniem. Obydwaj raperzy dobrze się znają i wspólnie nagrywają. Ponadto Warszawiak również w ostatnim czasie eksperymentuje z newschoolem oraz zaprasza na swoje płyty reprezentantów tego nurtu, jak chociażby Quebonafide, ReTo czy Szpaka.

Peję usłyszymy w numerze „Podziały” na nadchodzącej płycie Multiego „Trapstar”, która ukaże się 23 listopada.



23 komentarze
23 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Henry
4 lat temu

Kasę dajta wiadomo z gimbow najwięcej

Young Pablo Twice aka kids nightmare
4 lat temu
Reply to  Henry

Rychu ma przynajmniej sztywnego chuja. Nie to co Tede aka flaczor

AQQ
4 lat temu

Paweł, skąd wiesz, że Rychu ma sztywnego chuja, ładował Cię?

Young Pablo Twice aka kids nightmare
4 lat temu
Reply to  AQQ

Twoja matka opowiadała

Hapai
4 lat temu

Opowiadała jak widziała że Cię ładował 😀

bildon
4 lat temu

fajnie jaram sie wcchuj tym co powiedzial ta madrosc plynaca z tego przekazu czuje to elo hg na zache kocham cie bedi tylko prawilny rap SB37

Dj Haziel
4 lat temu
Reply to  bildon

Sebixon69
SB+dickson37
Nareszcie połączenie dwóch najlepszych wytwórni w Polsce a moze i w Europie.
Ebe ebe

Huj
4 lat temu
Reply to  bildon

Nawet tede sie tak nieskurwil propsy wszyscy sluchacze zgredzika juz dawno przedawkowali butapren teraz kukon lil pipa i xanax

14:44 7
4 lat temu
Reply to  Huj

MezO się nie skurwił

cydży
4 lat temu

patusiarnia nagrywa z pedaliadą, wy hipokryci jebac was hiphopolowe ścieki

Hjumanboya 1906
4 lat temu

Są tak autentyczni jak Ty w tym momencie Rysiu;) co za żenada, lepiej się już nie odzywać 😀

Zbyszek w ortalionie
4 lat temu

Więcej słuchaczy się od niego odwróci, nowych nie przybędzie

Taaaaaak!
4 lat temu

Gdybyś tylko znał prawdziwy powód tych nagrywek. Oj, Rysiu, Rysiu, tak kolegów kłamać, bo fanów to ty już od dawna masz w głębokim poważaniu.

PdW
4 lat temu

A tak szczerze to Twój czas już się kończy Rysiu.To ostatnia szansa jeszcze o sobie przypomnieć młodszym słuchacza pewnie 3/4 fanów tych dwóch nie wie kto to Ty jesteś.Takie czasy musisz się pogodzić nic na siłę

Mishkin
4 lat temu

O2 z racji zagranicznych siedzib, usuwa konta poczty , oni , Onet pracują już dla Uk , to nie są patrioci UWAGA !!! Nie pomagać im !!! CDA już zablokowane , mają 15 czasów , a ja znam trzy odmiany teraźniejszości , przeszłości i przyszłości , nie wiem skąd pozostałe , chyba żeby błysnąć głupota

Hdubduvdy
4 lat temu
Reply to  Mishkin

Zmień dilera

LGBT = MOLESTA HEMP GRU DIXON itd
4 lat temu

Bardzo madrze Bonus popieram widac ze masz trzezwe i normalne spojrzenie na to. Peja to samo. Kazdy robi co chce. Sokol rowniez nie kreci koperkowych afer robi swoje i zamiast dzielic laczy m.in przez akcje tymczasem z zabsonem czy sitkiem. A takie przecwelone hemp gru molesta czy dixon ktorzy otwarcie przyznaja sie ze lubia sie ruchac z mlodymi chlopcami to do wora. Ewidentnie widac ze maja bol dupy bo kredyty trzeba splacac a ich czas minal. HAHAHA smiech jak chuj z tych dixonow i zgwalconego wilka oraz pozostalych. Albo z goscia co pisal ze nosic aparat na zebach to pedalstwo. Albo ze grzywke pedaly nosza a Fest z dixon sam nosi pedalska grzywke a kalafior nosi kominiarke a jakby poszedl siedziec to na cwela. NIE SLUCHAM GEJOW HG MOLESTA DIXON. SB MAFI tez nie slucham ani bedoesa ale zachowanie 40 latkow ktorych kiedys sluchalem molesta hg dixon i kilku innych ponizej cwela. Traktuje ich jako stowarzyszenie LGBT.

massivewp
4 lat temu

Od początku celem tego kanału jest, aby zapoznać widzów z battle rapem na świecie – głównie tym z Rosji i USA. Jednak na przestrzeni lat istnienia światowych lig powstawało wiele wariacji i odłamów battli (tak jak chociaż ostatnio dodany „battle na komplementy”).

Dzisiaj mam dla was coś specjalnego. Odmianę rosyjskiej ligi VERSUS – BPM.

(BPM – beats per minutes, uderzenia na minutę)

Pojedynki ligi VERSUS BPM charakteryzują się walkami zazwyczaj znanych już battlerów pod bity, często grime’owe. Battle te ze względu na podkład muzyczny przypominają zawody wolnostylowe, ale tutaj również jak i w reszcie battle rapu, skrupulatny tekst jest przygotowany wcześniej, co pozwala na stworzenie kozackiego widowiska i umożliwienie zjawiskowej rywalizacji z żywiołową pętlą w tle, pozwalając na rozmaite popisywanie się wymyślnym flow.

Zobaczcie sami jak robią to Drago i Alphavite!

https://youtu.be/f0y1rHHoQjY

Mishkin
4 lat temu

Żeby nie blokowali , bo pomysł to oskarżenie o myślenie

Mishkin
4 lat temu

Cos wam wytlumacze bo część dalej nie rozumie , jest odtwarzana wojna , dlatego Polacy nie mogą być w kraju , jest jak wtedy część była w Anglii część w Niemczech część w Holandii a część w Ameryce bo pisali donosy im , nie ma broni ale to wojna , Polacy są żydami w ich mniemaniu , czemu żaden alfabet nie litery ż ? Nie myślał nikt ? Rząd działa na waszą niekorzyść zamiast budować magazyny zamyka , poddają się jeszcze przed walką , jesteście skazani na śmierć wszyscy , zobaczcie ile tamtych nacji wyjeżdża z kraju a ile z polski ? Liczby mówią wszystko

PDF
4 lat temu

Nawet taki Bonus nie ma bólu dupy.. Jaca to szały macicy dostał.

arni
4 lat temu

jebać, peja jest hujowy

A$AP SMROKU
4 lat temu

SŁYSZYSZ TEN ZGIEŁK? TE KRZYKI? I TEN CHARAKTERYSTYCZNY DŹWIĘK? TAK, TO DŻWIĘK PĘKAJĄCYCH DUP TRUSKULI I SEBASTIANÓW DO KTÓRYCH NIGDY NIE DOTRZE JAK TAK SYTUACJA MOŻE MIEĆ MIEJSCE XDDDDDDD
PROPSY BONUS
ZANIM SIĘ SPLUJECIE OPIERDOLCIE PAŁĘ STAREJ

Popularne