Sprawdź nas też tutaj

video

Bonus RPK ma dobre plecy | fanów

Opublikowany

 

 
22 komentarze
22 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
szejdi
11 lat temu

Jak mama zobaczy, to będzie szlaban na kompa :]

Śmierdzimizoka
11 lat temu
Reply to  szejdi

[img]https://pl.memgenerator.pl/mem-image/oj-jak-mie-wali-w-dekiel[/img]

TYMON
11 lat temu

CIEKAWE JAKĄ KSYWĘ PRZYODZIAŁ? MŁODZIAK AGD?

Luxon
11 lat temu
Reply to  TYMON

Może Promocja RTV

Rożo
11 lat temu

Kurwa to nawet gimbus nie jest, to dopiero podstawówka, ale co się dziwić przecież to fan RPK no i tych wszystkich żałosnych JP! Zara zaraz koszulka El Polako? Pewnie bratu zajebał! 😀

Razem Ponad Bigos
11 lat temu

Prozde rze tag hlopakó

Buczer
11 lat temu

Synku korzystaj z wakacji, wyjdź na dwór,pograj w piłę bo zaraz Ci się wakacje skończą i znowu będziesz męczony w klozecie.

aahhhaaaa
11 lat temu

Ta jest spawki kolakol pod uokciem i peuny szpan do video

ja jebie
11 lat temu

Bonus PCK

Janusz Pawlak DrÓgi
11 lat temu

BONUS RTV feat Żary AGD

sw
11 lat temu

Co to kurwa jest? 😮 Ale żenada. I potem RPK czy inne PCK dziwią się jak ktoś mówi że słuchają ich w gimnazjach. I jeszcze koszulka el polako…
W ogóle jakich gimnazjach? Toż to podstawówka!

RapTrackTiVi
11 lat temu

mój filmik ,umieszczony bez praw autorskich

GimbyMajaGula
11 lat temu
Reply to  RapTrackTiVi

nie to nie twoj filmik by gdyby był twoj to napisałbyś „muj filmik”

EloElo
11 lat temu

Zamiast tych zgrzewek coca-coli mógłby mieć zgrzewki piwa, albo worki gandzi, byłby bardziej true jak bonus rtv…

,,,
11 lat temu

BEKA

Plinp
11 lat temu

PRZEDSZKOLAK CBŚ !
POZIOM BONUZA CBA !

znanaMORDA
11 lat temu

TYLKO BONUS MOZE NAS SADZIC !!!!!!!!!!

Asvalt
11 lat temu

Powinien dostać 5 za recytację z intonacją i gestykulacją tak długiego i skomplikowanego tekstu

Łuki
11 lat temu

szkoda że takie krótkie ale śpieszył się bo zaraz mama zawołała by go na obiad i chłopak by zaliczył przypał

mordomordo
11 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0TZPvQl7TMg[/youtube]

lol
11 lat temu

jaki zjeb , ale tez mam taka koszulke xD

ARTYSTA ONANISTA
10 lat temu

[img]https://userserve-ak.last.fm/serve/_/80493989/Bonus%2BRPK%2BCIEPA%2BSTREFA.jpg[/img]

Popularne