Sprawdź nas też tutaj

News

Bonus RPK walczy o uniewinnienie. Pierwsza rozprawa odroczona

Raper został skazany na 5,5 roku więzienia.

Opublikowany

 

Bonus RPK na sali sądowej

Latem ubiegłego roku warszawski raper został skazany na 5,5 roku więzienia i przepadek blisko pół miliona złotych za handel narkotykami. Tuż po ogłoszeniu wyroku Bonus RPK zapowiedział, że będzie się od niego odwoływał. Twierdzi on, że jest niewinny i został pomówiony przez tzw. małego świadka koronnego.

Apelacja

Dzisiaj, 29 marca w sadzie okręgowym w Warszawie miała się odbyć pierwsza rozprawa odwoławcza. – Sprawa została odroczona na 7 maja, ponieważ jeden z moich współoskarżonych się rozchorował, co potwierdził lekarz biegły sądowy – poinformował muzyk.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Dziś miałem pierwszy termin apelacji w sądzie okręgowym w Warszawie… Sprawa została odroczona na 7 maja, ponieważ jeden z moich współoskarżonych się rozchorował, co potwierdził lekarz biegły sądowy. Dziękuję Wam za wsparcie i wszystkie słowa otuchy !!! Ciężko odpisać mi każdemu z osobna dlatego po prostu ogólnie DZIĘKUJĘ !!! 😊 Zapraszam do lajkowania i śledzenia naszego fanpaga POPRAWAPRAWA.PL na facebooku !!! Zbierajmy się w siłę, nagłaśniajmy i walczmy z patologią polskiego systemu !!! Pozdrawiam !!! 🔥🔥🔥 #bonusrpk #ciemnastrefa #kryminalnapolska #fundacja #niepokonani #wokanda #apelacja #sądokręgowy #warszawa #wola #muremzabonusem #poprawaprawa #walczymydalej

Post udostępniony przez BonusRPK_official (@bonusrpk_official)

 
32 komentarze

32
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
konduktor ZSSR

NIE WYDAJE MI SIĘ, ŻEBY BONUS NIGDY NIE DILOWAŁ, Z CZEGOŚ MUSIAŁ ZROBIĆ HAJS NA FIRMĘ, NIE ZAPIERDALAŁ PRZECIEŻ NA MAGAZYNIE, JEGO TEKSTY PRZESIĄKNIĘTE BYŁY KRYMINALNYMI TEKSTAMI, GDZIE PUCOWAŁ SIĘ DO RÓŻNYCH RZECZY, NIEKONIECZNIE WE WŁASNYM IMIENIU, ALE WIDAĆ, ŻE CHŁOPAK ZNAŁ DOBRZE CIEMNY KLIMAT OSIEDLA, AAAAALE… ALE TAK NAPRAWDĘ TO CHUJ MI DO TEGO, TO PO PIERWSZE, PO DRUGIE NIE ZNALEZIONO PRZY NIM ŻADNYCH DRAGÓW, NIE MA ŻADNYCH DOWODÓW, WIĘC JEŚLI GO SKAŻĄ TO ZNACZY TO TYLKO TYLE, ŻE ŻYJEMY W KRAJU BEZPRAWIA I JEST TO PRAWIE DRUGA BIAŁORUŚ. TRZYMAM KCIUKI, ŻEBY NIE POSZEDŁ SIEDZIEĆ I RADA DLA SEBIKSÓW PUCUJĄCYCH SIĘ ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU DILOWANIA – UWAŻAJCIE, BO JAKIŚ SĄSIAD PIES MOŻE SIĘ ZACZĄĆ WAMI INTERESOWAĆ, JEBAĆ SYSTEM.

wolny

życzę Mu powodzenia ale akt sprawy nie widziałem, więc ciężko mi powiedzieć czy ocena materiału dowodowego była prawidłowa i logiczna. komentarz wyżej mocno trafiony kolego.

Korwin Rawicz Himmler

a chuj wam wszystkim w dupe pedaly jebane

OjciecKarolka

NIE WYZYWAJ OJCA

Odb

RPK Pierwszy rozprawił się walcząc z odroczeniem i bonusowo go uniewinnił

Wiedzmin

Zamknij morde cepie!

00:12 i 17

Mieszkanie kupione na Bielanach, studio na Bemowie , z marnej pracy tego nawet 2 lata by nie miał

Daniel

I co żal ci osram dupę ściska bo ty nie dirobiles się nawet roweru nieudaczniku

#JEBACZAZDROSNEKURWY

I o to kurwa chodzi kurwy zazdrosne zobaczyły że się dorobił i poszedł w legalny i dochodowy biznes i mu się powodzi to mu kurwa chcą zniszczyć to życie .
#JEBACZAZDROSNEKURWY

konduktor ZSSR

1.POPEK NAGRYWA Z DISCO ZJEBAMI I MA NA KLIPACH TYPÓW W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH
2.VIENIO OPOWIADA PRYWATNE HISTORIE O ROZPADZIE MOLESTY I GRZEBIE W ŚMIETNIKU
3.JĘDKER PO DOBRYCH PARU LATACH UDAJE WYLUZOWANEGO MÓWIĄC, ŻE NIE ŻAŁUJE MONOPOLU, ALE WEWNĘTRZNIE GO SKRĘCA W CHUJ
4.TADEK Z FIRMY NAWIJA PRZED PREZYDENTEM I PŁACZE W RADIU MARYJA
5.SOKÓŁ DAJE SOBIE WYCIERAĆ GĘBĘ I POZWALA UMIESZCZAĆ SWOJE TEKSTY SIKACZOWI MARKI EB ZA HAJS

SIEMANO MORDY, MAM 28 LAT I RAPU SŁUCHAM OD 2001 ROKU. PO LATACH SŁUCHANIA RAPU WIEM TYLKO TYLE, ŻE KROWA, KTÓRA DUŻO MUCZY DAJE MAŁO MLEKA, SZCZEGÓLNIE TA KROWA, KTÓRA WYCHOWUJE SIĘ NA PSEUDOPRAWILNYM POLU. NIE ZDZIWIĘ SIĘ JAK ZA PARĘ LAT TEDE NAGRA KAWAŁEK Z KAMERZYSTĄ. MNIE W TYM POLSKIM RAPIE JUŻ NIC NIE ZDZIWI. POLECAM SŁUCHAĆ FRANCUSKIEGO RAPU, PRZYNAJMNIEJ JAK SIĘ NIE ZNA JĘZYKA TO CZŁOWIEK NIE JEST SUMA SUMARUM ZAŻENOWANY TYM, CO ODPIERDALAJĄ RAPERZY. POZDRAWIAM MYŚLĄCYCH, A PSEUDOPRAWILNIAKOM I NAPINACZOM ŻYCZĘ SMACZNEGO OBIADU, KTÓRY GOTUJE WAM MAMA 🙂
P.S. STWÓRZMY RAZEM LISTĘ ŻENUJĄCYCH ZACHOWAŃ RAPERÓW, DOPISUJCIE W ODPOWIEDZI SWOJE FAWORYTY!

Starfucker

Konduktor ZSRR : masz ffffchuj racji mordo pzd
P. S. JEBAĆ KURWY MACZETAMI!

konduktor ZSSR

DZIĘKUJĘ MORDO, DZISIAJ JEDZIESZ BEZ BILETU!

Rzecznik Prasowy

W najgorszym wypadku pojdzie siedziec za niewinnosc. Och Ironio.

imięęęę

Gdyby był winny to nie robił by sobie takich jaj i to jeszcze w sejmie , gdzie wystąpił z Lirojem

Rzecznik Prasowy

Nie badz naiwny 🙂

AbDuL aLLKOzYEB

RAZEM PONAD KILO BANANÓW AHAHAHHAHAHA
CYRK OBWOŹNY CIĄG DALSZY….
LIROJEK TO JEST KURWA TAKIM AUTORYTETEM KURWA ŻE CHUJ WAS BY WSZYSTKICH STRZELIŁ ALE JAK PEJA ZE SPAWACZAMI JECHAL PO NIM TOŚCIE SIĘ,KURWA NAPINALI NA LIROJKA PIERDOLENI HIPOKRYCI.CAŁE ZYCIE NA FARMAZONIE.

imięęęę

ale kurwa kurwa kurwa kurwa jakiś ułomny jesteś czy ci płacą ?

AbDuL All_KOzYEB

DO MNIE TO BYŁO?

cydży

Konus RPK jest emanacją świata polskich przestępców-idiotów. Najpierw w teledyskach napinka, jebanie konfidentów, pitbulle, gróźne miny i prochy a gdy przyszło co do czego z podkulonym siusiakiem i spuszczoną głową siedzi na ławie oskarżonych. Masz teraz pajacu „Weekend z życia dilera” haha

Janusz Pawłowski

Bezmozgi dresik cale zycie nawija o dilowaniu i ciemnej stronie, na klipach pokazuje dragi i zycie ulicy a teraz zgrywa niewinnego… Do piachu z patologia

piesciejebal

Ja nie mówię że jest winny albo niewinny, ale coś tam kiedyś mogło być działane i jakiejś rozprutej 60tce się po latach (?) mogło się przypomnieć.

Najbardziej pojebane tak jak mówią, że powinni złapać Cię za rękę, na gorącym uczynku, a nie na jakichś kurwa poszlakach czy rozjeżdżających się zeznaniach kilku osób…

Paranoja, spierdalajcie jak najszybciej z tego kraju póki jeszcze możecie i macie okazję.

„Sami nie zjedzą i drugiemu nie dadzą.”

Milfhunter

Czyli ściemniał rapując o tym że dilował. I co gimby

chujek

co to za degenerad drugi od lewej od Bonusa?

cydży

a co ? chciałbyś mu wylizać dupkę po sraniu mój ty seksowny brutalu ?

00:12 i 17

per został skazany na 5,5 roku więzienia.
Opublikowany 6 godzin temu Przez Sebastian Skajnowski

03:36 7

trawka5g

Pokażcie mi chociaż jeden utwór gdzie Bonus mówi wprost że sprzedaje jakieś dragi. Po drugie jak ktoś mówi że jebać konfidenta i ma psa pitbulla i robi rap to nie znaczy że jest jakimś gangsterem, a po trzecie jak nie ma żadnych dowodów tylko same słowa to nie ma kurwa winy bo trzeba to wine komuś udowodnić i potwierdzić realnymi i namacalnymi dowodami. Kurwiska pierdolone chcą zrobić pokazówkę dla tępych ludzi którzy tą poprą bo życie znają tylko z ekranu telewizora. Z fartem Bonus mam nadzieję że się wybronisz!!!!!!!!!!!!!!!!

#BONUS_ZA_MUREM

Trzymamy kciuki!!!

B O N U S Z A M U R E M

Rafal

Bonusik będzie dobrze mordeczko. Cała Polska z Tobą!!!

cydży

#BonusZaMurem

Koźlebro

Siedział pod cela

emilao

Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 21 do 60lat.
Mam na imię Monia lat 28, wzrost 169cm,

wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu http://www.randole.pl
i wyszukaj mnie po niku: monia28 napisz do mnie i spotkajmy sie!

Starfucker

Idź ffffchuj…

Popularne