Sprawdź nas też tutaj

video

Bosski kręci beke z Jędkera [mp3]

Opublikowany

 

03.02

AUDYCJA ELO RMF

 

 
39 komentarzy

39
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
duch

Jędker Realista od Fleszy dystans[img]https://www.google.pl/imgres?q=j%C4%99dker+realista+od+fleszy+dystans&um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1920&bih=987&tbm=isch&tbnid=fYcDJVzZLBQPbM:&imgrefurl=https://demotywatory.pl/2090765/Jedker-Jedker&docid=4kicj0U_jnq0gM&imgurl=https://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201009/1284557910_by_majkelpoznan_500.jpg&w=500&h=391&ei=9PMvT8v_OsHgtQbC8o3jDA&zoom=1&iact=hc&vpx=876&vpy=154&dur=5034&hovh=198&hovw=254&tx=146&ty=102&sig=110401550940547187917&page=1&tbnh=147&tbnw=188&start=0&ndsp=45&ved=1t:429,r:4,s:0[/img]

......

Boski Rumun…

duch

[img]https://www.google.pl/imgres?q=j%C4%99dker+realista+od+fleszy+dystans&um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1920&bih=987&tbm=isch&tbnid=fYcDJVzZLBQPbM:&imgrefurl=https://demotywatory.pl/2090765/Jedker-Jedker&docid=4kicj0U_jnq0gM&imgurl=https://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201009/1284557910_by_majkelpoznan_500.jpg&w=500&h=391&ei=9PMvT8v_OsHgtQbC8o3jDA&zoom=1&iact=hc&vpx=876&vpy=154&dur=5034&hovh=198&hovw=254&tx=146&ty=102&sig=110401550940547187917&page=1&tbnh=147&tbnw=188&start=0&ndsp=45&ved=1t:429,r:4,s:0[/img]

JadeZWamiSKURWYSYNY!

I HUJ, ZE JESTESCIE PIERWSI, SKORO JESTESCIE PEDALAMI?

jendker

Szczerze, pierdole mydlana opere,
Szczerze, na dole nie znaczy byc zerem,
Przyjdzie dzien gdy medialne dziwki wymiekna,
Powrot do korzeni, petla, sedno,
Jedno jeszcze chcialem dodac :
Wysmiewcy rapu mozecie sie pakowac,
Kariere, sprzedajnosc, prywatnosc zachowac,
Odrzucam medialnosc, nie dam sie sprowokowac,

ZGADYWAC KTO TO SPŁODZIŁ:)

DDK RPCHUJ

[img]https://ridelite.pl/trudnesprawy/images/120206/1061749563.jpg[/img]

Krecio

[img]https://desmond.imageshack.us/Himg685/scaled.php?server=685&filename=94620507.jpg&res=medium[/img]

Krecio

[img]https://desmond.imageshack.us/Himg194/scaled.php?server=194&filename=aaawg.jpg&res=medium[/img]

Anon

[img]https://desmond.imageshack.us/Himg37/scaled.php?server=37&filename=20120206152053.jpg&res=medium[/img]
PC Format wspiera akcję „Kopiujcie polskie rap płyty”.

duch

Zajebiście, że wstawiacie ciągle te same gify i obrazki. Jebane chciwce!

Bóg

PIERWSI BĘDĄ OSTATNIMI, A OSTATNI PIERWSZYMI.

Prymas

Kim jest kurwa Bosski żeby się śmiać z Jękera?

JEBACROMANA

PRZYGANIAL CWEL CWELOWI
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FBbVlDWTMVg[/youtube]

Prawilna kanapka RPA

Ale jędkerowi hajs sie zgadza, boskiemu cepowi nie ahahaa, beka z JP

To Ja!

[IMG]https://i44.tinypic.com/by3au.jpg[/IMG]
JUŻ JEST SZTAMA, BĘDZIE KOLABO! (potwierdzone info)

Ja

[quote name=”Prawilna kanapka RPA”]Ale jędkerowi hajs sie zgadza, boskiemu cepowi nie ahahaa, beka z JP[/quote]
jesteś tego pewny? bosskiemu na pewno hajs się zgadza, nie jest w mediach ale jest wiele gimbusów co kupują ciuchy dla gimbusów, a tych co kupują disco polo to mniej(więcej tycho co ściągają!

PISJOUUU

BOSSKI ROMAN ZAWSZE NA PROPSIE

JadeZWamiSKURWYSYNY!

LEPIEJ BYSCIE KURWA WYPISYWALI TYCH, KTORZY NIE KRECA BEKI Z TEGO PAZIA. BO TYCH CO KRECA TO JEST W WUCHTA W HUJ

cwELDO

A RYCHU PEJA ZE WSZYSTKICH KRĘCI BEKE I WYPIJA Z NICH SOKI

[img]https://i.imgur.com/NgHtW.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/5UycZ.jpg[/img]

cwELDO

bosski kręci beke z jentkera a jak kręce bekę z całej rap sceny

[img]https://i.imgur.com/uMo6b.jpg[/img]

Pros

beka z Nosferatu, ponoć Peja to ojciec Kuli ? DraKULA

cwELDO

kto w 2012 korzysta jeszcze z pagera?

[img]https://i.imgur.com/5tPa0.jpg[/img]

cwELDO

[img]https://i.imgur.com/boZXK.jpg[/img]

PREMIERA 03.2012

czekajcie z fjutami w ręku

Flamaster

Jebac Jędkera cwela w dupe rżniętego

SiaIalala

[quote name=”Prymas”]Kim jest kurwa Bosski żeby się śmiać z Jękera?[/quote]
W przeciwieństwie do Jędkera Bosski jest raperem

PISJOUUU

[img]https://www.google.pl/imgres?q=beka+z+konusa&um=1&hl=pl&sa=N&biw=1366&bih=599&tbm=isch&tbnid=ejmsvLfbRnAmLM:&imgrefurl=https://glamrap.pl/bf/2149-plny-stolica-zaatakowana&docid=U8wp9JCsh5JsBM&imgurl=https://www.bankfotek.pl/image/1133253.jpeg&w=553&h=405&ei=2zUwT-HbKc3rsgaH6ZCBDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=927&vpy=277&dur=704&hovh=192&hovw=262&tx=138&ty=100&sig=117442405667343967292&page=1&tbnh=120&tbnw=176&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:11,s:0[/img]

WdoWa nago

jakby ktoś chciał zobaczyć WdoWy nago to zapraszam jej prywatne fotki tutaj: https://adf.ly/3HZX

lolo

[img]https://c.wrzuta.pl/wi5328/b8b4a438000dfc924f305088/bosskiroman[/img]

BoSSki Römer

Paparazzi

Przyłapaliśmy Tedego i Peje na spotkaniu w pewnym klubie, foty dostępne tu: https://adf.ly/5HOom

lolo

[quote name=”Paparazzi”]Przyłapaliśmy Tedego i Peje na spotkaniu w pewnym klubie, foty dostępne tu: https://adf.ly/5HOom%5B/quote%5D
masz stąd spierdalać nie klikajcie w jego szajs bo to kurwa pizda co bedzie zasypyac nas gównem

Wieprz

Jedker przynajmniej nie wpisuje zip.sklad w tagi zeby sie promowac kosztem kolegow. Jedker zawsze na propsie.

antyMoher

„JĘTKER JĘTKER ONANISTA, HOMOSEKSUALISTA OD DZIEWCZYN DYSTANS
DISCO SKŁAD EKIPA BURACZYSTA, WALENIE CZYNI MISZCZA
A PO ZABAWIE CHUJ MU W DUPE…”
JĘDKER FRAJER, NAJWIĘKSZY FRAJER JAKI DAŁ DUPSKA…
WYPIERDALAĆ Z TYM ŚMIECEIM DO REMIZY NA WIEŚ…

palec grzebalec

[quote name=”cwELDO”]A RYCHU PEJA ZE WSZYSTKICH KRĘCI BEKE I WYPIJA Z NICH SOKI

[img]https://i.imgur.com/NgHtW.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/5UycZ.jpg[/img][/quote]

hahaha no kurwa identyyczny 😀

guziktraba

JĘDKER MA TALENT, WKŁAD MIAŁ W WWO, ZODIAK NA MELANŻU TO HIT W KLUBACH SWEGO CZASU, SOKOŁOWI ŻAL DUPĘ CHYBA ZACZĄŁ ŚCISKAĆ, ŻE MOŻNA ROBIĆ RAP I DISCO I BRAĆ ZA TO HAJS, A JAK SAM W AUCIE ZROBIŁ, TO SIĘ TŁUMACZYŁ, ŻE DLA BEKI. CHUJ MNIE TO OBCHODZI, NIECH SWOJE TŁUMACZENIA ZATRZYMA DLA SIEBIE, SZANUJĘ GO ZA TEKSTY, ALE NIECH NIE OCENIA SWOJEGO WIELOLETNIEGO PRZYJACIELA I ZIOMKA Z ZESPOŁU. TAK SAMO WYKLUCZENIE Z ZIPÓW HAHAA BEKA
A BOSSKI TUTAJ TO BEZBEK W SUMIE, CHUJOWY NEWS.

DAD

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6n6Jit2cCXY[/youtube]
PABLOPAVLO JEDYNY PRAWDZIWY

L:DOGG

sokól – w aucie co kurwo też nagrywałąś diskopolo śmieciu

JE

[IMG]https://img69.imageshack.us/img69/7633/beztytuuunq.jpg[/IMG]: https://imageshack.us/photo/my-images/69/beztytuuunq.jpg/

Uploaded with ImageShack.us: https://imageshack.us

JOUUUUUUUUUUUUUU

„tym jazem ten pan nagjał”

no kujwa płowadządzy to kujwa jakiź kujwa młot pjejdojony

PROSTO

[quote name=”JE”][IMG]https://img69.imageshack.us/img69/7633/beztytuuunq.jpg[/IMG]: https://imageshack.us/photo/my-images/69/beztytuuunq.jpg/

Uploaded with ImageShack.us: https://imageshack.us[/quote%5D

i co to Ci gimbusie dało ? eee..

Popularne