Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Brahu & RDW wracają na blok z Tigerem Michalczewskim

W klipie raperów pojawił się znany pięściarz.

Opublikowany

 

„Wracam na blok” to kolejny singiel ze wspólnego projektu trójmiejskich raperów Braha i RDW. Gościnnie w teledysku udzielił się Dariusz „Tiger” Michalczewski.

To nie kolorowy hit, ale kawałek który skłania do refleksji. Opowiada o przejściach i powrotach z różnych najciemniejszych zakamarków życia, z którymi każdy człowiek mierzy się na swojej drodze. Za warstwę muzyczną odpowiedzialny jest Brahu. Na wokalu poza nim usłyszycie RDW. Natomiast za teledysk odpowiada Dizajn.Studio. Sceny zostały nakręcone w Trójmiescie.

Na ujęciach pojawił się legendarny polski pięściarz Dariusz „Tiger Michalczewski”, który podobnie jak Brahu pochodzi z gdańskiego przymorza.



Brahu i RDW planują sporo nowości w tym roku. Dystrybucją cyfrową zajmuje się wytwórnia muzyczna Soul Records.



64 komentarze
64 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Marian
8 miesięcy temu

Michalczewski pasuje do teledysku jak ulał. Wygląda jak podstarzały raper – legenda, który po czterdziestce zapierdala wózkiem widłowym na magazynie i wie już, że najważniejsze nie są imprezy i hajs, tylko rodzina i przyjaciele.

Wnuk Tedego aka Donaszan
8 miesięcy temu
Reply to  Marian

Tyle że on swoje zarobił i nie musi zapierdalać na magazynie podobnie jak w rapie Jaszczomb. Hajs jest ważny bo bez niego zostaje się w dupie i nawet jak się bardzo chce to rodzinie nie można pomóc gdy jest potrzebny na operację. To zamiennik bo można go zamienić na zdrowie czy satysfakcjonujące spędzenie czasu z przyjaciółmi

SZYMIJE
8 miesięcy temu

zgadzam sie w 100% Tiger zarobił grubo w niemieckich markach zauerland mocno w niego inwestował ma kontakty i hajc zarabia z ruchów w Hamburgu tez troszke latał ten ich team był dosyc mocny swego czasu jak Tiger Saleta i bracia Kliczko poszli na miasto w Hamburgu mysleli ze nowa ekipa sie pojawiła a to tylko kumple z gymu poszli na jakies piwko 🙂

Mariusz Ka
8 miesięcy temu
Reply to  SZYMIJE

TY PIERDOLONY KRETYNIE, SALETA TO MÓWIŁ ŻEBY SIĘ PRZYPUCOWAĆ KIM TO NIBY NIE BYŁ. SZKODA, ŻE ZAPOMNIAŁ WSPOMNIEĆ SYTUACJI KIEDY W NIEMCZECH ZANIM JESZCZE KLICZKO BYLI BARDZO SŁAWNI CZYLI NA POCZĄTKU SWOJEJ KARIERY DOSTALI PORZĄDNY OKLEP (Saleta też tam był) OD PRAWDZIWYCH GANGUSÓW, KTÓRZY ICH NAJEBALI W KILKUDZIESIĘCIU. BYŁO O TYM W NIEMIECKICH GAZETACH.

Saleta pierdoli głupoty, ma pozytywny PR aktualnie, ale takich wpadek i krzywych akcji miał kilka gdzie się sadził do kogoś z kumplami i nie zawsze mu to wyszło na dobre.

Ajtuj
8 miesięcy temu
Reply to  Marian

Jak to zwykły gebels jest

Jaś Kapela
8 miesięcy temu

Dareczku to co sparing wieczorem. Ponapierdalamy sie troszke

Liz mi łyntę
8 miesięcy temu

SRAM MU DO KAPTURA, DAMSKI BOKSER PIERDOLONY HAATFU!

Huj im w dupe
8 miesięcy temu

Dlaczego jak był Aleksander Kwaśniewski, pijaczek dobry i naprawdę alkoholik z alkoholików, że jak składał wieniec w 40. rocznicę w Katyniu, to padał. Tak się modlił, że aż padał! Śmiechu warte. Każdy to widział w telewizorze, w mediach. To było wszędzie!

YO..
8 miesięcy temu

21:45 29
W klipie raperów pojawił się znany pięściarz.

Opublikowany 5 godzin temu 7 stycznia 2022Przez Redakcja

PentoPrezidento
8 miesięcy temu

Tiger jest tylko jeden i to na pewno nie ten stary narkoman, bęc

Jan Gaweł III
8 miesięcy temu

Tylko kurwa chciała się dograć tej kurwie sętino cyganskiemu bękartowi.

Sentino Muminek Halo Milicja
8 miesięcy temu

’Halooooooo Zostawcie mnie , policjaaaaaaa’ to nagranie po którym nie trzeba żadnego kwitu na parcha sentino, jebać pozera i wszystkich jego przydupasów w necie, wy prujecie się do ludzi że srają na niego a on sra na was, ale co tępe trolle jak wy mogą ogarnąć tymi swoimi kurzymi móżdżkami

To ja
8 miesięcy temu

Jebać Dar(ł)jusza za popieranie lgbt

essssssssssssssssssssaaaaaa
8 miesięcy temu
Reply to  To ja

Jebać twoją matkę za to że wypluła ciebie zbędny pochłaniaczu tlenu na świat!

rado rdw ao
8 miesięcy temu

I co cwaniaczki? Mówiłem że wracam na blok. Z brahem takie sztosy nagrywamy ze bania mała.

Popularne