Sprawdź nas też tutaj

fota

Buczer na rybach [jpg]

Opublikowany

 

13 komentarzy
13 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
hahahhahah
11 lat temu

hahahhaha dobre

Zygmunt
11 lat temu

na żółwiu stoi?

sijulejtermowihejter
11 lat temu

BUCZER – PODEJRZANY O RAP – UNIEWINNIONY!

szejbi
11 lat temu

Baran z plastikową klamką i pozłacanym zegarkiem

LSD
11 lat temu

SCHOWAJ DZIECIAK TA ZABAWKOWA KLAMKE, BO NAWET TAKA SOBIE KRZYWDE ZROBISZ

Dżedaj
11 lat temu

haha miał z brożasem myjnie samochodów:) teraz rybakiem został:P

Machu
11 lat temu
Reply to  Dżedaj

ahahahahaha mistrz! 😀

Plinp
11 lat temu

BUCER TO DEBIL

xaxa
11 lat temu

BUCZER NA POLOWANIU

Mleko Łaciate
11 lat temu

haahahhhaha

Kaczy
11 lat temu

Buczer jak zawsze spoko i na propsie tylko wy banda spedalonych cieci co nie mają co w domu robić bo no osiedlu was w dupe ruchają pruje sie do kazdego kto ma lepiej niż wy
Jebać ten SYF

trueschool
11 lat temu
Reply to  Kaczy

Jak zawsze to pierdole twoja stara w czoko.

kutaz
11 lat temu

Biczer

Popularne