Sprawdź nas też tutaj

News

Chada & Ten Typ Mes – legendarny singiel z filmowym klipem

Teledysk ukazuje się po 10 latach od premiery płyty.

Opublikowany

 

Przeszło 10 lat od premiery solowego debiutu Chady „Proceder” mamy okazję zobaczyć teledysk do jednego z najpopularniejszych singli z tego albumu. Filmowe ujęcia obrazują singiel Tomka z gościnnym udziałem Mesa „Obrachunek Moralny”. To również jeden z utworów wykorzystanych w nadchodzącym filmie „Proceder”, dzięki czemu znajdzie się on również na soundtracku.

Chada – Proceder: żyj aż do bólu (muzyka z filmu)

Wytwórnia Step Records prezentuje soundtrack z filmu „Proceder” w wyjątkowej, limitowanej wersji 2CD z bonusami! Na albumie znajdują się starannie wyselekcjonowane utwory warszawskiego rapera, które w całości tworzą swoiste „the best of Chada”. – Pracując nad tym albumem, staraliśmy się spojrzeć na twórczość Tomka przekrojowo, dlatego obok jego najbardziej ikonicznych kawałków, znalazło się również miejsce dla tych nieco mniej rozpoznawalnych, nierzadko pochodzących z początków jego kariery. – podkreślają włodarze Step Records.

Premiera albumu oraz filmu „Proceder” już 15 listopada. Przedsprzedaż trwa na Preorder.pl

 
42 komentarze

42
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
WnukTedego

Przyznam że nie słyszałem . Mes zniszczył refrenem a Chada szczerością jeden z lepszych jego kawałków. Nigdy nie byłem wielkim fanem jego twórczości ale trzeba przyznać żył ostro . Trochę słabo że dał się wsadzić i tak skończył. Ale patrząc obiektywnie on chociaż naprawdę pierdolił system i był gangusem a nie jak Żabson chowający się za ochroną. Szkoda że przegrał beef z Doniem i z byłą partnerką . A na film nie pójdę bo pewnie spierdolą jak zawsze kurwa brać Kożuchowską do tego przecież ona jakby Chadę pod blokiem zobaczyła to różaniec w rękę i zdrowaśki by klepała

Mówi typ co poprzedawkowaniu miał konwulsje

WnukTedego jesteś największym gównem tej strony, uważaj bo spalisz się jak zioło jebany pecie.

777Rx7

Po Pierwszych 4 słowach nie czytam dalej ….

sarius antidrugs

Ale uwazasz ze Kozuchowska jest chujowa aktorka czy zwyczajnie nie pasuje do filmu o tej tematyce?

WnukTedego

Dwóm pierwszym panom nie odpowiem bo szkoda mi słów. Sarius no ciężko porządną kobietę matkę polke katoliczkę utożsamiać z życiem gangsterskim. Jako aktorka może być w Killerach dobrze grała . Ale z jednej strony rodzinka pl a z drugiej film o Chadzie no coś tu nie gra

Odb

Chałwa & Tamten Typ Mes – legendarny singiel z filmowym klipem

Posprawdzaj na YouTube

Chada zaczepiał Donia w kilku kawałkach m.in. tu minuta 6:50
https://m.youtube.com/watch?v=lq7dJ25Japs
Doniu odpowiedział mu na beef, jak ten był w więzieniu.
Chada jeszcze by mu pocisnął!
Posprawdzaj sobie jego kawałki, miał sporo zajebistych i szczerych aż do bólu!
Trudno się beefować ze swoją byłą kobietą, dziewczyną, ale dla mnie wygrał…

WnukTedego

Znam historię beffu nie ucz mnie kolego

Abraham Chujewicz

Film jest dobry, ma wady ale wybane sceny sa bardzo dobre i bedziesz milo to wspominal.
Niestety Kożuchowska to najgorszy aspekt filmu.

Rzecznik Prasowy

Z najwiekszym szacunkiem do Chady, ale ten film to tylko kolejny dowod na to, ze “rap” to jedynie rodzaj ekspresji wokalnej, bo jesli chodzi o niego jako gatunek muzyczny – jest to zwykle szambo bez wartosci, emocji i polotu. Faktem jest to, ze rap to drugi najczesciej sluchany gatunek zaraz po Disco Polo. Co za tym idzie? Rap zostal pochloniety przez kapitalizm i stal sie produktem do tego stopnia, ze idac w ludzi wstydze sie przyznac, ze slucham takiej muzyki. Oczywiscie, sa raperzy i producenci, ktorzy sa perfekcjonistami w swoim fachu i nie musza przebranzawiac swojej wizji na rzecz korzysci majatkowych, ale jest to muzyka niszowa i czesto pomijana lub po prostu niedostrzegana przez sluchaczy. Na poczatku film fabularny o chlopaczynie, ktory wyskoczyl z okna – bo przeciez gdyby nie on to nigdy by nie postanowili nakrecic filmu o pfk. Teraz film o Tomku. Jasne, ze byl charakterystyczna postacia, ale byl rowniez nieogarnietym pajacem i gloryfikacja takich osob to po prostu pomylka, a decyzja o zrobieniu filmu o nim to nic innego jak monetaryzacja jego wizerunku. Ten fabularyzowany film to kolejny produkt, ktory w wielu kwestiach bedzie mijal sie z prawda, ale przeciez nie o to tutaj chodzi, c’nie?

Martwy Hadana to grzeczna chałwa

Wypierdalaj schizofreniku ile masz jeszcze konto psycholu na glamrapie

AGREGATZo

Król powrócił.

Rzecznik Prasowy

Tylko jedno.

OJCIEC SYNA TEDEGO

Ooo Rzecznik. Brakuje jeszcze tej kurwy Profesorka i pierwsza para glamrapu obecna.

Chuj ci w dupę i mordę nygusie śmieciu

@rzecznik prasowy – ty kmiocie i parówo jebana, morda na kłódkę psie i do parteru suko!

Rap i kultura Hip-Hopowa, jest zajebisty (a) i najlepszy (a) na Świecie! (nie ograniczam się, tylko do Polskiego podwórka…)

WYPIERDALAJ LAMUSIE – jak ci wstyd, to jesteś najwidoczniej ograniczony i słuchaj sobie ze Starą, tych pierdół, typu Budka Suflera i inne niedorzeczne badziewia!

tY, psia końcówo, ruro jebana murzyńskim kutangami na Haremie!
tY rozpruta konfituro i mendo społeczna!
Tfu ci na ryj, leje na ciebie i sram ci do mordy…

JEBAC GLAMRAP JEBAC WSZYSTKICH CO SIE TU UDZIELAJA

Ten portal to zwykła zbieranina kurwiów i kurwiów.

antynigger

Bo tzw. „rap” to prostacka muzyka dla plebsu. Nie można po nim oczekiwać wiele więcej niż melodyjki z komputera i paru częstochowskich rymowanek o ruchaniu i narkotykach.

Oliwia Szmidt To Coorva 69

Polać temu panu

XaviPosejdon0230

Chada legends Never Die !!!! GOAT ulicznego rapu w Polsce na zawsze !!!

Na posepną trumnę potężnego hadana

Martwa Chałwa & Ten Typ Cwel – legendarny figiel z dostojnym transem

WYJEBANE W GLAMRAP I JEGO DEBILNYCH UŻYTKOWNIKÓW

XD

WYJEBANE W GLAMRAP I JEGO DEBILNYCH UŻYTKOWNIKÓW

USA: Tupac
Polska: chada

Real Hip Hop 90

Chada Rest In Peace odszedł jeden z nielicznych dobrych raperów w tym kraju.

ReadyTodie090

RX jakby stworzył by jakiś mixtape z wokalami Chady na bitach 2paca Albo Biggie to by byl ogień !!!

Myśle że to fajny pomysł trzeba cały czas coś wydawać żeby podtrzymywać pamięć o Tomku cały czas

Martwy Hadana to grzeczna chałwa

I każdy by tego słuchał podczas srania brązową chałwą do pisuaru

ZwAlMiKoNiAzAnImZaSnĘ

Ja by stworzył mixtape z wokalami twojej starej z orgi pod bity wyklepane przez najmana. Myślę, że to fajny pomysł bo każdy na roksie by to pamiętał

don Hujan

RX na jakichkolwiek bitach tylko nie własnych , całe życie jeden gówniany patent te jego fanfary z dupy

Oliwia Szmidt To Coorva 69

Szykuje się filmy wysokich lotów.xD

Prawda

Opublikowany 8 godzin temu / 23 Październik 2019 Przez Redakcja

23:45 7

guziktraba

„legendarny” xD serio?

ZwAlMiKoNiAzAnImZaSnĘ

Legenmartwy

Oliwia Szmidt To Coorva 69

Wysokich lotów.

BIG

Żygam już tym Chadą.Chada to Belmondo tamto i tak na okrętke.Raper zajebisty,ale jak chlał i odpierdalał to czego się spodziewał?

Prop&Testo

Przeciez to kurwa cpun i czysty bandziora. Tylko patusy bez zebow moga sie tym jarac

LechuzZDZ

No no zapowiada się super film. Farmazony na temat grajka jakich wiele i obszczany Mes XD kino gangstersie made in poland

Żaluzja

a ty osiągnąłeś coś więcej od Mesa? No właśnie, to wypierdalaj bo jutro do budy na 8.00.

PLUJENAWASTOTALNIE

Ha kurwa pięknie wyjaśniony, wiadomo, że obszczaniec ale przynajmniej coś osiągnął

Ruchania martwych w cenie

Chada miał ulice,
Hadan ma martwice
Te raperki to wypalają się jak zioło jeden po drugim, a nikt ich nie zawinal w bletke ocb tutaj?

Ja wam powiem kurwy się kurwią, a martwi się martwią to jedno i to samo.

Na posepną trumnę potężnego hadana

Martwa Chałwa & Ten Typ Cwel – legendarny figiel z dostojnym transem

Ziolo zabija

Muj borze co za guwno

Żaluzja

powiedziała twoja stara jak cie wykluła?

Abraham Chujewicz

Żaluzja na propsie…

Popularne