Sprawdź nas też tutaj

News

Chiny chcą wywołać III wojnę światową? Gandzior o koronawirusie

„Źle się to wszystko skończy”.

Opublikowany

 

Im dłużej jesteśmy zmuszeni unikać kontaktu z innymi i siedzieć w domu, tym więcej pojawia się różnego rodzaju teorii spiskowych. Jedne są mniej, a inne bardziej prawdopodobne. Tym razem na temat pandemii koronawirusa wypowiedział się Gandi Ganda.

Współpracujący z Peją raper uważa, że być może Chiny celowo zainfekowały swoich obywateli, żeby zarazić koronawirusem resztę świata i przejąć ich biznesy.

A co, jeśli obecna sytuacja jest wynikiem działań chińskiego reżimu, który postanowił wywołać „trzecią wojnę światową” i przejąć panowanie gospodarcze w sposób nie pozostawiający złudzeń? Tym razem nie wojnę militarną, bo taka się nie opłaca i za dużo zachodu oraz ryzyko strat własnych. Teraz dużo lepszym rozwiązaniem, jak się okazuję, jest wojna informacyjna i zasianie ogólnoświatowego strachu, a wręcz popłochu i samonapędzającej się paniki. Jak myślicie, która gospodarka światowa mogła sobie pozwolić na bardzo poważny, aczkolwiek krótkotrwały wstrząs; bo jest tak silna, że bez problemu poradzi sobie z tą sytuacją? Mogli wyhodować virusa, który okazał się być strzałem w dziesiątkę i zrobić przedstawienie dla całego świata na swoim terenie, poświęcając kilka tysięcy osób, co dla władz tego kraju jest kompletnie bez znaczenia. Jak wiemy potrafili zagłodzić miliony swoich obywateli i raczej nie słyną z humanitarnych zachowań.

W Chinach z powodu koronawirusa zmarło nieco ponad 3 tysiące osób na 1.4 miliarda. Na całym świecie, jak dotąd zmarło 25 tysięcy osób. A wybuchła afera jakby zmarło kilka milionów. Cały świat to kupił – że wirus grypy jest w stanie zabić całą populację. Daliśmy się porwać doniesieniom i kiedy wirus dotarł do Europy, wszyscy wpadli w panikę. Świat tak na prawdę stanął. Wszystko się zatrzymało. Cała gospodarka przestała funkcjonować. Zamknięte zostało wszystko, łącznie w ludźmi w ich własnych domach. Ten wirus nie zabije więcej ludzi niż każdy inny wirus grypy każdego roku. Myślę, że prawdziwe żniwo ofiar i nieszczęść dopiero przed nami i nie będą to ofiary choroby tylko samobójstw spowodowanych sytuacją materialną z jaką ludzie będą musieli się zmierzyć po wszystkim. Poza tym, ten wirus nie zniknie z powierzchni ziemi. On będzie czekał na resztę. Tych wszystkich, którzy teraz kitrają się w domach sparaliżowani strachem. A jak długo możemy się przed nim chować, zanim będzie już za późno, żeby odbudować to, co właśnie tracimy?

Kiedyś trzeba będzie przerwać tę zabawę w chowanego i wtedy wirus znowu zaatakuje olbrzymią część społeczeństw. I kiedy Europa i Stany pogrążają się w chaosie i skazują swoje gospodarki na niebyt, Chińczycy w tym czasie lansują się na bohaterów, którzy świetnie poradzi sobie z wirusem i teraz chętnie pomogą innym. Przy okazji udowodnili wszystkim niedowiarkom, że świat jest od nich zależny, a oni od świata wcale. Z ich strony majstersztyk taktyczny, a z naszej totalna klapa i w konsekwencji katastrofa dużo większa niż „pandemia”. Źle to wszystko zostało przeprowadzone i źle się to wszystko skończy. – napisał raper w mediach społecznościowych.

 
77 komentarzy

77
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Paweł Mroczek

Nareszcie wybitny geopolityk, strateg i wirusolog zabrał głos. Czekaliśmy na to od początku marca i dopiero dzisiaj postanowił do nas przemówić i wyjawić nam prawdę. Dopiero dzisiaj po zajebaniu szczura wjebał sobie fazę, że rozkminił Chińczyków i teraz siedzi dumny, że odjebał taki wpis.

dzontrawolta

PALUCHA JESZCZE NIE BYŁO. CO TY PIERDOLISZ MROCZEK?

Tajfun

Jakbys sprobowal medycznych dopalaczy to bys moze wreszcie otworzyl swoj ciasny umysl. Czeszacy grzebien potrafi otworzyc trzecie oko, dlatego rzady na swiecie nie chca legalizacji dopalaczy. Kto ma wglad do swojej podswiadomosci ten wie.

ProofesorNauk

Za to Ty masz trzecie oko aż nadto otwarte od tego ćpania. Tak zwane kakaowe. Jak Cię koledzy podczas transu w nie walą. I potem wymyślasz jakieś teorie. Ssij pałe klufonie.

PAPATRON30000

TAJFUN PROPS ODE MN DLA CB. OTWARCIE UMYSŁU TO DOPALACZE I AKODIN I TEGO SIĘ BOJĄ ŚWIATOWE ELITY. POZDRO DLA ŚWIATOMYCH DŻA BLESS

Odb

Gandzior chce wywołać III wannę światową? Koronawannus o Chinach.

ProfesorNaukToZwykłyCwelZLublina

Ten Koronawirus to nie jest katastrofa tylko objawienie, nagle kurwa co drugi to ekonomista, polityk, lekarz i wirusolog w jednym, każdy zna się na wszystkim, wie jak było jest i być powinno.

EJ TY KOLO!

NIE JARAJ JUŻ TEJ TRAWY I CRAKU BO CI KURWA SIADŁO I GÓWNO Z MÓZGU ZROBIŁO…AHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAH

Fufacz

POLSKI HIP HOP = WANNA

sara

sprawdźcie sobie stronkę, mega jest – https://ankieta18.pl

TEDEUSZ KOŚCIÓŁKO

GANDZIOR MYŚLENIE NIGDY NIE BYŁO TWOJA MOCNA STRONA WIĘC ZOSTAW TO INNYM. 🙂

PIEKNE WLOSY MARECZKU

GANDZIOR NIEZMIENNIE OD 10 LAT W JEDNYM PODKOSZULKU ZAPIERDALA

Goldstein

Ja już po mordzie tego typa i jego koleżków wiem czego mogę się spodziewać

Dr.dre

Dostał w prezencie od Rycha do teledysku

Ryszard Graniecki

Dorwał się jakiegoś mefedronu i teraz świruje filozofa XDDDD

CodeRed

XD Co za cymbał – wracaj do pieczary z której wyszedłeś i odopowiedz sobie na pytanie – jakie korzyści mają z tego chiny hmm? Jeśli społeczeństwo stanie się biedne to od chińczyka też nic nie kupi, wszystkie duże koncerny i tak mają już tam fabryki i lata temu byliśmy od chin uzależnieni. Jeśli ktoś ma najsilniejszą gospodarkę świata, to nie musi robić takiej szopki – właśnie dlatego, że jest najsilniejszy cymbale xD

gandzior_chłopak_penera

Wirusa wypuścił sam gandzior żeby przykryć swoją aferę z Rafalalą.

AzbeST

Od Rafała też dostał kilka wirusów…

Obiektywny hejter

Nastepny kurwa ekspert od siedmiu boleści. Ciesze sie że są w polsce właśnie takie jednostki jak Gandzior i ten łysy debil z poznania palcówka.

Głos poznania

Przygłup bez szkoły zabrał glos.
Gandzjek weź ty odstaw ziolo, najwyższa pora.

Ziominho

Nie spodziewalem sie ze najmadrzejsza opinie na temat tej jebanej szopki bedzie mial Gandzior. Albo Gandzior zmadrzal albo swiat ochujal do reszty. Obstawiam ze to drugie.

Dds

Im nas mniej tym lepiej. Lepiej się jeździ samochodem i w ogóle.

Dds

Czy żal mi zarażonych ? Kurwa nie bardzo. Bydło jebane. Więc jeśli pytacie się czy jestem za wirusem czy przeciwko to odpowiadam, że jestem za.

YOLO

a ja powiem że to usa bo chciały zatrzymac chinskiego smoka, azjatyckiego tygrysa i co i jajo. oczywiscie, że ja i pekin mamy racje a gandzior niech bawi sie dalej w compton w hiphopowca

Chlebek z trawy

Bieda w tym poznaniu. Już metanol chlejo

Chlebek z trawy

On zapomniał w tym swoim planie, że chiny chcą wskrzesić hitlera, zapytać go o wejścia do podziemnej cywilizacji na antarktydzie, zeby przejąć plany umożliwiające pozyskiwanie nieskończonej energii co by umożliwiło nieograniczoną produckje chineksich bajek i zdominowanie rybku hentai. A to wszystko może miec miejsce tylko podczas koniunkcji Jowisza z Saturnem w zwrtotniku jednorożca podczas rozwkitu alepjskich kurwa stokrotek. Potwierdzone

Jebać SLU

ale wskrzeszą takiego ze skośnymi oczami i skośnym wąsem

MARZENIEBEEF

Peja – AntyPaluch 🙂 🙂 🙂 🙂

Wystarczy jeden takie kawałek Rycha i karierę Palucha zostanie zniszczona raz na zawsze 🙂

Peja może mu zabrać wszystko nagrywając jeden DISS i pójdzie lawina 🙂

John Starks

Fazi już palucha zweryfikował

WXCPg

KTO TO PEJA ? a to ten co z Lili na spacer chodzi bo spontanicznie nie umie 16 skleić, jebać wacka uśpionego alkoholika

Silesia

I to jest właśnie to o czym pisałem kiedyś przy poście z kalim apropo bakania kopru lata jarania robi szambo z mózgu i tak jest w tym przypadku zjara się taki jeden z drugim i ekspert od wszystkiego a tak serio to nie wie w jakim województwie Łazy jego miasto a tu szpec od epidemi hehe

huj

GANDZIOR – WYBITNY, ŚWIATOWY SPECJALISTA W DZIEDZINACH WIRUSOLOGII, EPIDEMIOLOGII, SINOLOGII A TAKŻE STRATEG I TAKTYK WOJENNY, SPEC OD GOSPODARKI I EKONOMII ŚWIATOWEJ

PAD RPK

Chiny jako fabryka swiata najbardziej traci na obecnej sytuacji, jebany cwiercyntelygencie no ale moge sie mylic bo jestem na haju

Larry Johnson

No mądrze napisał.ja już przymierzam się z chłopakami na jakiś włam bo przestój w pracy bezpłatny a żyć trzeba

GORONCE PIERDY PLONOM

P O T E Z N Y MUTANT GANDI GANDA BENC!

ProofesorNauk

Już mu nieźle pod deklem najebało. Wracaj Ty lepiej kamerować Rycha. Gorące pierdy płonom!

kukluxclanMagazine

CIEKAWE CO NA TO SOMSIAD GANDZIORA?

ProofesorNauk

Rucha mu babe.

Kutange

Wiem nawet z którego artykułu to beztalencie czerpie ta wiedzę. Dziś też go czytałem. Hahahahah a hahahhaa.

Jebać profesora n.

Weź podlinkuj

CERSANIT

Dawaj diss na chinczykow Gandzior!!! Nie miej litosci jak dla typa co Twoja sie z nim puscila. Pis jol

Przegryw na logoucie

Ja wiem, że ci ten wirus spierdolil uliczny styl życia, bo już nie możesz wystawac pod żabka, ale mam wrażenie jakbym czytaj twoje wypracowanie na lekcje wychowawczą, które pani ci zadała w gimnazjum wieczorowym w trybie online

BeImondo Informator

Gandzior na prezydenta

KOLEGA

Myślę że to prędzej Amerykanie to stworzyli. Dziwnym trafem parę tygodni przed odkryciem koronawirusa, ONZ dość otwarcie mówiło o zbyt dużej populacji ludzkości i że trzeba coś z tym zrobić. A gdzie najlepiej zacząć jak Nie od przeludnionych Chin, gdzie dalej żyje tyle biedoty i rząd ma wyjebane w parę ludzi? To tylko teoria oczywiście, ale kto wie, może to tylko amerykański eksperyment, który wymknął się spod kontroli (albo i nie). Patrzcie jak łatwo panikę zasiać w społeczeństwie. Godzina policyjna prawie jak za PRLu

Trewbxhjdfmd

Tak może być, zwłaszcza, że nie wypalił plan wdrożenia „demokracji” w Iranie. Gospodarka USA znacznie zwolniła, Chiny za mocno się wzmocniły…

Terrorystyczny rap

Ja pierdole kolejny oswiecony. Moze tak jest a moze nie, tylko ze jesli tak to co z tym kurwa zrobisz? Chuja mozesz zrobic. Dlatego zamknij morde i zapierdalaj robote

EnoHoNo

Rafalala chce wywołać I Światową Kąpiel?
GObficie się to wszystko skończy”.

Ślepy od swiatła

Naprawde no taki glupi przepray łeb od cpania wypowiada sie na temat stosunkòw miedzynarodowych,znalazł się drugi Nosterdamus brawo kretynie, pierdolnij jeszcze jedna linie i oswieć nas swa wizją

Przegryw na logoucie

Ganda pisze o tym, że normalna wojna wymaga dużo „zachodu”. A w kogo najbardziej uderza ten wirus? W zachód. Ganda jest tak inteligentny, że celowo zastosował taka grę słowna, żeby przemycić przekaz podprogowy. Dodatkowo pisze, „jak się okazuję.” możecie myśleć że to wina słownika. Tak bym pomyślał, gdyby to był inny raper. Ale u gandy nie ma przypadków. Raper chce nam w ten sposób przekazać, że to on odpowiada za epidemię.

JmBng

Od kiedy raperzy znają się na polityce

Przegryw na logoucie

Wnioski prawdopodobnie pochodzą z jednego bloga.
Jak już żeś je od kogoś zajebał, ty wielki myślicielu, to wypadałoby podać źródło, a nie podawać je jako swoje, xeroboyu.

xxx

Weź tam pal swoje zioło i nie pierdziel . A jutro kosmici przyleca . Ale jest plus jak przyroda odżyje gdy ludzie morde zamkneli w domu

Rafalala kocha Tede

Okurwa geniusz
Inteligent jak rychu
Chyba przestanę kupować na ali

Jasnowidz Jackowski.

Któregoś dnia wróżbita Maciej powie Wam prawdę.Musicie być cierpliwi.

hmm

I właśnie dlatego, drogie dzieci, nie jemy APAPu Noc w ciągu dnia.

Przegryw na logoucie

Skoro zadajesz pytanie w pierwszym zdaniu, to masz wątpliwości. Więc o jakim braku złudzeń ty mówisz? Jeśli twój rap jest tak logiczny jak twój tok rozumowania to ja pierdole

Dr.dre

Odleciał w płonących wersach

Gnysi00wskyy

Pierdach*

AzbeST

Ja nic nie tracę, tracą takie plugastwa jak GG i inne ścierwusy. Niech padną z głodu. A znam kilku Januszy co nieźle zarobiło wysyłając na początku epidemii maseczki do Chin… Gospodarka Chin będzie się miała tak długo dobrze, jak wy hieny i skąpe kurwy będzie kupowali gówno produkowane przez tanią siłę roboczą!!!

Nowatur

Czy Gandzior i Guzior to ta sama osoba?

Jebać SLU

Matoł który w życiu nic nie przeczytał, wróć – ten troglodyta przez całe swoje nic niewarte życie nawet książki w dłoniach nie miał a wypowiada się o systuacje geopolitycznej.

Gandzior

Ej niech ktoś powie temu imbecylowi, że „ten wirus” a w zasadzie komplikacje nim spowodowane już zabiły we Włoszech więcej osób niż powoduję to zwykła grypa na przestrzeni kilku lat, bo mu mefedron za mocno wjechał i typ zaczyna odlatywać.

Młody trance

Rocznie pół miliona na grypę umiera, a i tak do tej liczby nie liczy się zgonow spowodowanych przez powikłania.

Gandzior

Naucz się czytać ze zrozumieniem, przytoczyłeś statystykę pół miliona zgonów NA ŚWIECIE rocznie, a ja pisałem o samej Italii, żeby było prościej jełopie wyjaśnię ci dwie rzeczy, bo widzę, że trafiłem na wyjątkowy okaz glamrapowej spierdoliny godny Nostradamusa Gandziora xD
1. Chodziło mi o to, ze w samych Włoszech przez COVID-19 umarło już tyle osób, ile na zwykłą grypę tam umrze przez dekadę albo i dłużej zważając na to, że niestety liczba ofiar stale rośnie, teraz sobie rozkmiń jak źle by było, gdyby w każdym kraju wybuchły takie ogniska wirusa jak we Włoszech i jaka była by skala śmierci z powodowana na śmiecie w porównaniu do zwykłej grypy, co już obala tezę tego przydupasa Penera.
2. Nie ma czegoś takiego jak śmierć stricte przez grypę, koronawirusa czy np. AIDS, każdy wirus ma swoje objawy które prowadzą do powikłań przez które możesz trwale stracić zdrowie lub życie.

Gandzior

„teraz sobie rozkmiń jak źle by było, gdyby w każdym kraju wybuchły takie ogniska wirusa jak we Włoszech i jaka byłaby skala śmierci spowodowana na świecie w porównaniu do zwykłej grypy, co już obala tezę tego przydupasa Penera.”*

Ciaparito

No i co go minusujecie debile, w samym lutym w Polsce z powodu grypy zmarły 23 osoby, zważając na to, że Włochy są prawie o połowę większe można założyć, że zgonów z powodu grypy też jest tam o 50% więcej to i tak są małe liczby statystycznie na miesiąc porównując to z ponad 10 tys. Ofiar śmiertelnych z powodu koronawirusa w tym kraju.

AzbeST

Włochy większe od czego? Co za muł… A drugi imbecyl o jakimś wirusie AIDS pisze, nie wiedząc, że wirus nazywa się HIV. A wirus ten jest trochę gorszy, bo istnieje taka możliwość transmisji, że dostał go od mamy…

gucci

Mądrze napisane. Na razie wszyscy mają wyjebane, bo horrory rozgrywają się gdzie indziej. Za chwile to hujostwo zacznie się u nas niestety. Się kurwa odechciewa wszystkiego.
https://youtu.be/6rEk9UDupcU

Prawda

02:17 7

NEWSChiny chcą wywołać III wojnę światową? Gandzior o koronawirusie
„Źle się to wszystko skończy”.

Opublikowany 13 godzin temu 30 marca 2020 Przez Maxymilian Hozer

Bad boy

Pattz Gandzior Włochy,Hiszpania no grypa tyle nie zabija osób

Pan Kracy

Ynteligent

teses

Z tego Gandziora lepszy politolog niż raper…

YOLO

fajnie, nie chce mi sie tego czytac ale to nonsens. chinom nie jest potrzebna zadna wojna, może po prostu wszystko powoli wykupowic co zresztą już to robi i gandzior bedzie pracował u chinczyka :)))

OBRONCA PRAWDZIWEGO HIPHOPU

ZA DLUGIE~!!!

Cwelisko rozjebane na psach

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA https://youtu.be/0i3rGCpGXvY

MUZYKARAP2020
EJ TY KOLO!

PAL WIĘCEJ I ŁYKAJ WSZYSTKO JAK PELIKAN GANDZIOR HAHHAHAHAHAHHAHA

Popularne